Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    cira Een heel gelukkige verjaardag gewenst voor Jaimy z'n 2e verjaardag... Hopelijk heeft ie een leuke dag gehad.

Hier m'n meisje ook alweer 2 jaar, wat gaat de tijd snel zeg...
    Zondag vieren we haar feestje met de familie

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gefeliciteerd mariska!!!! en al weer 20 weken zwanger! :)

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi!
    Dalijk naar de gyn in het ziekenhuis waar ik ga bevallen, het betreft een consult omdat ik dus t.z.t. een geplande keizersnee krijg. Zal niet zo heel veel voorstellen vermoed ik, maar misschien maakt de gyn wel effe gauw een echo???

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ben weer terug.
    Helaas geen echo gehad, dus niks bijzonders te melden.
    Er is afgesproken dat het een geplande KS wordt, tenzij vóór de 39ste week de vliezen breken en de bevalling spontaan op gang komt. Als de ontsluiting dan vlot vordert, kan het een natuurlijke bevalling worden, als het een soortgelijk verhaal wordt als bij Ties dan doen ze weer een KS.

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Mmmm... rustig hier.
    Hoest met Makkie?

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    verdacht rustig hier... waar is iedereen?? En makkie!!!!!!!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallo!!!

Gelijk op hyves gekeken en hier natuurlijk maar nog geen nieuws dus van makkie, spannend hoor!

Zijn er verder nog bijzonderheden gebeurd?

Wij zijn terug na twee weekjes vakantie, heerlijk even weg geweest. Eerst een paar dagen bij mijn ouders in Duitsland en daarna CP in Frankrijk. Evy en Timo deden het super, soms waren we wel kapot na een dag want het blijft toch een hele klus die twee kleintjes dag in dag uit maar ik heb toch tussendoor 3 boeken gelezen, we zijn een avond heerlijk samen uit geweest, lekker eten en drie kroegen opgezocht ;) we hebben gemidgetgolft hihi (ideaal met de tweeling in de wagen) en we zijn 1x wezen zwemmen, dat was zo'n onderneming dat we niet echt zin hadden om nog een keer te gaan hihi maar het was wel erg leuk.

Ze zijn ook weer erg snel gegaan, ze eten steeds beter van de lepel en Timo kan ook eindelijk goed omrollen en Evy trekt steeds haar knietjes onder zich en wil dan vooruit maar weet niet hoe waardoor ze steeds met haar gezichtje naar voren ligt hihi. Verder reageren ze nu ook echt heel goed op hun naam. Voor Timo moeten we nodig shoppen want we hebben niet veel kleding meer.

Verder veel samen gepraat, heerlijk weer plannen gemaakt. We gaan toch proberen 1x per te gaan sporten beide en ons gezonde leventje proberen op te pakken én we hebben besloten dat ik defnintief 3 dagen ga werken ipv 4, we doen de werkster dan maar weg. Ik heb a.s. maandag mijn 2 gesprek bij die sollicitatie dus ik ben heel erg benieuwd, in mijn hoofd heb ik de baan al hihi.

Nou ik ga weer meelezen en schrijven!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje jammer dat je geen echo kreeg, maar je weet waar je aan toe bent voor de geplande ks.

Linda het klinkt als een lekkere vakantie met zijn viertjes, lekker genoten dus. En goede gesprekken gehad is altijd fijn, heerlijk 3 dagen werken denk ik of niet?

Makkie je bent rustig hier deze week, ben je het een beetje zat of lekker van alles aan het doen ter afleiding....

Vandaag weinig gedaan, vanmorgen even op kraamvisite geweest. Ben het zat vandaag, stond al op met hoofdpijn en mijn man en Tygo hebben een slechte aan me heb een kort lontje vandaag en kan weinig hebben...zometeen lekker op de bank ploffen en popstars kijken en verder niets, morgen weer een dag.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, welkom terug! Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad, de kleintjes het zo goed gedaan hebben en dat jullie fijn bijgepraat hebben, heel belangrijk!

Lot, die off-dagen heb ik ook zoooovaak gehad! Lekker rustig avondje nu voor je! En het 'zat' zijn is een groot woord, ik zie elke dag met ons ventje in mijn buik als een kadootje, tis zo mooi en bijzonder zwanger zijn! Maar de nieuwsgierigheid begint gewoon te overwinnen, wil hem vasthouden en knuffelen!

Cira en Mariska, nog van harte allebei met jullie kleintjes hun 2e verjaardag! Hopelijk een hele fijne dag gehad en zijn ze goed verwend.

Meisje, geen echo dus... jammer! Maar wel duidelijke plannen gemaakt, weet je straks precies waar je aan toe bent, dat is fijn!

Hoe is het met de rest?

Hier dus nog alles rustig. Maar zoals ik al zei, ben nu gewoon TE nieuwsgierig aan het worden! Maandag naar de vlos, hopelijk hoeft het niet, maar zo ja, dan wordt het waarschijnlijk strippen. Maar hoop dat hij gewoon nog van het weekend zichzelf laat zien!

Vandaag lekker gewandeld (seth kan zelf op de speeltuin de glijbaan op en af, knappe vent!) en nog even bij mijn schoonouders geweest. Verder lekker aangetut en dutjes gedaan.

Ga nu lekker op de bank hangen!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie
    Ik zeg 9 augustus dan komt de baby ;)
    Nog even volhouden! gelukkig heb je wel beetje afleiding van Seth!

Linda klinkt super je vakantie!
    En wat goed dat de 2 zo vooruit gaan! Worden nu echte persoontjes!
    En fijn dat jullie goed hebben gepraat!

Lot homronen hormonen ;)
    Lekker genieten op de bank!

Weekend!
    Net weer naar ikea geweest! Mooie linnenkast gister gezien, was die vandaag uitverkocht[​IMG] Morgen komen er 15 binnen dus hopelijk kan ik hem morgen halen (als me broer de bus van zijn werk mee kan nemen)
    Wel nieuw bed gekocht!
    Morgen in elkaar zetten!

Verder weinig plannen! Lekker rustig weekendje! Morgen avond alleen verjaardag van mijn zus.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie nog geen baby ?????????????????????????????

Pffff meid toch ...

Wij zijn vandaag terug gekomen ...heb niet terug gelezen ...kan iemand mij bijpraten ?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ welkom terug!

Uhm even snel update voor jouw!

Makkienog steeds niet bevallen! Wel wat voorweeen gehad! Maar nu al 2 dagen rustig!

Linda terug van vakantie! Heeft het leuk gehad en de kleintjes doen het goed!

Taliaa is met vakantie nu!

mariska alweer 20 weken zwanger! Gaat heel hard ook!

Meisje heeft vandaag haar bevalling besproken in het ziekenhuis (wordt een keizersnee) helaas geen echo gehad! Dus moet ze nog even geduld hebben voor ze het geslacht weet!

En met Lot en mij alles goed ;)

Pooh heeft nieuwe auto gekocht, gaat bijna met vakantie!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Thanks debjes gelukkkig geen ernstige dingen !

hoe is het bij jullie ? alles goed ?

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ hier alles wel goed hoor!
    Beetje moe van het vele werken!
    Maar goed nog 1 weekje en dan is de zomervakantie weer voorbij en hoef ik geen hele dagen meer te werken!
    Merk dat Jesse het ook wel beetje zat is!
    Hij plakt al 2 dagen echt als een klit aan me!
    Veel huilen als ik weg moet!
    Voel je, je altijd wel schuldig!

Verder is hij vaak in opstandige buien! veel slaan! Vandaag ghing hij voor 3 uurtjes mee naar mijn werke n heeft hij 3 kindjes proberen te slaan;) Ik heb hem op zijn kop gegeven (hij weet dondersgoed dat het niet mag) maar denk dat wij er thuis teveel aandacht aan besteden! Als hij thuis is en zegt kindjes slaan, zeide wij meteen '''nee dat mag niet, je moet met kindjes spelen etc etc'' denk dat hij teveel negatoeve aandacht krijgt!
    Ik negeer dan ook nu elk woord die hij thuis zegt over kindjes slaan! Misschien helpt het? En vliegt deze fase HEEL SNEL WEER VOORBIJ

duik nu mijn bed in ;)

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    wat is het rustig hier!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vlieg ook voorbij. Jens is net wakker en we gaan nu naar de Lief! winkel. Hij begint met shirtjes uit maat 80 te groeien!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh jeetje wat gaat Jens hard met zijn maat!
    Lief super leuke winkel he ;)
    Wil er binnekort ook weer heen:D

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik denk al de hele week dat jullie mannetje morgen komt, we zullen zien.

Mvj heb je het lekker gehad? En hoe voel je je, las op ons andere hyves niet zo?

Debjes vervelend zo'n slaanfase hoop dat negeren helpt. kan me voorstellen dat je het zat bent van het vele werken, nog 1 week?

Zo we hebben denk ik besloten wat voor behang Tygo krijgt, ik was helemaal weg van het lief behang met rood met blauwe banen en een kaartje met stoer aan een touw maar mijn man is weg van een grote blauwe ruit omdat dat een poos mee kan denk dat we dat maar doen en dan leuk met accessoires aan kleden met rood......
    ik heb wat last van mijn buik rond mijn navel kan me herinneren dit bij Tygo ook gehad te hebben toen maakte ik me druk maar ga uit van bandenpijn. Straks even naar het dorp hier, is wat te doen en morgen verjaardag van de dochter van mijn vriendin ze word 1!

Pretecho met 25 weken, hier ons 2de wondertje:
    Bekijk bijlage 92170

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot wat schattig zeg die echo!
    Echt al een vol kindje he! Niet zo magertjes! Jesse vond ik met 28 weken heel klein toen en nog beetje skelet achtig ;)
    Echt heel schattig hoor! Kan je uren naar kijken :D

Dat lief behang die jij wilt, vind ik ook onwijs leuk! Mijn buurvrouw heeft het ook voor haar zoon!
    HEt andere behang wast je man wilt ken ik niet, is het ook van lief?

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    schattig he!
    Het andere behang is niet van lief is gewoon een wat grotere ruit en dan blauw met wit. Is dat bij je buurvrouw mooi en niet te druk?

Deel Deze Pagina