Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot mijn buurvrouw heeft maar 1 grote muur (de grootste) gedaan en de anderemuren dat landschap bang van lief (wit) gedaan)
    staat wel heel leuk!

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Zo ben ik weer effe ....

@Lot Ik voelde me idd tijdens de vakantie niet goed ...eehhmm heel erg depressief zeg maar ...had er even geen zin meer in ...maar goed het is nu stabieler geloof ik ...maar misschien komt het omdat cor ziek is nu en alles op mij draait hier nu .....

Wat een lief beebje zeg lot , mooi kindje hoor !

@debjes ai dat is een vervelende fase ....hopelijk slaat Jelmer die over ....zou wel leuk zijn ...\

Ik heb net gekleid met Jelmer hihi hij had bij de geboorte van Sanne een grote emmer met klei en spullen gehad ....en daar liep hij al weken mee te zeulen ...dus vandaag maar begonnen ....
    Jelmer vond het zeer aantrekkelijk zeg maar hahah hij vond het erg moeilijk om er niet van te eten ...het nut van beestjes maken zag hij niet ...stempelen vond hij wel leuk en zelf een beetje snoezelen vond hij ook wel wat....het word denk ik geen wekelijkse activiteit ....

Ik ga zo na 17 uur maar eens boodschappen doen ....het is mij nu te druk ....en Jelmer moet ook even mee .....

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    0@all, heb vet geshopt bij de Lief! winkel in Giessenburg voor Jens. Wat uitverkoop shirts en nieuwe collectie. Ach het was nie tzo goedkoop, maar af en toe vind ik het wel leuk. Hij loopt al genoeg in hema en zeeman kleren! Gelukkig doet hij wat langer met 1 maat nu. Hij begint nara de 86 toe te kruipen met shirtj@lot, droppie!!!!!! smelt smelt!!

@mvj, welkom thuis meid. Voel je je nog steeds zo...... k%t?
    Merk je geen verschil nu je medicatie is opgehoogd? Doe kalm aan he. Wanneer zou je weer moeten gaan werken?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ik heb het gevoel dat de ophoging wel zijn werk doet ....
    Hoop dat het zo blijft maar vrees het niet ....effe doorbijten nog ...
    Ik moet volgende week weer werken ...maar tot die tijd steek ik mijn kop nog even in het zand ....

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh hadden ze nog leuke meiden dingen ??

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot schatjeeeee!!!!!

@mvj: knuf!!!

Hier Timo erg hangerig en héél zielig, geen koorts dus ik denk ene sprongetje ofzo hij is de hele vakantie al af en toe een dag zo alleen vandaag wel heel erg, maar misschien is het ook gewoon afkicken na de vakantie en de reis

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #4467 poohbear226, 7 aug 2010
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
    heb ik niet naar gekeken mvj... sorry ;) Er hing wel genoeg roze in ieder geval! En flink wat uitverkoop 50% korting :)
    vind het zo rot voor je:( dat je je zo voelt!
    En dat werken, brrrrr, lijkt me :$ook geen leuk vooruitzicht!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik zwaai alleen even voorbij, sorry niets gelezen!

hier alles rustig, heb de hele middag een lekker hangmiddagje in bed, heeeeeerlijk! doeg!!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj ga je nog wel even langs de ha van de week? Hoop dat je je snel wat beter voelt, en dan het werken in het vooruitzicht zal ook niet meewerken. Heerlijk een beetje aankeutelen met Jelmer...

Makkie heerlijk zo'n hangdagje, lekker even rustig aan doen want ja morgen moet je aan de bak ;)

Pooh heerlijk shoppen he!

Linda vervelend dat Timo zo'n dagje heeft misschien ook wel even wennen nu hij weer thuis is.

Vanmiddag even naar het dorp een rieten poppenwagen gekocht voor de dochter van mijn vriendin erg leuk ding, net lekker patat gegeten en straks lekker op de bank met de regen buiten is het echt van dat bank hangweer.

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik had verwacht dat na 1 week er wel een keertje baby nieuws zou zijn. Makkie ga nou eens bevallen en laat ons niet zo lang wachten op mini seth. geintje ik denk dat je er zelf ook wel erg naar uit kijkt.

ik mag half aug weer bellen met het zh voor de volgende ronde heb er wel zin in om weer te beginnen, maar deze rust periode was ook wel heel erg fijn.

ik heb het meeste terug gelezen maar eigenlijk niks onthouden.

ik ga lekker naar bed en ik kijk morgen wel of makkie vannacht bevallen is.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijn lekker he even verstand op nul ??? kunnen jullie weer met frisse moed beginnen ....!

Ik zit me net te bedenken dat ik in 2 jaar 2 kinderen gebaard heb ...bizar eigenlijk ...waar je al niet over nadenkt ...

Pppff cor is echt heel ziek ....is best zielig als het morgen niet beter is ga naar het zh met hem ....

Lot ik ga van de week even naar de ha ja ...maar ik ben zo bang dat ze zegt dat ik even niet moet gaan werken of zo ...daar lig ik echt wakker van ...dat kan ik mijn collega´s niet aan doen ...
    Ik heb mezelf voorgenomen van de week een bakkie te gaan doen ...rug rechten borsten vooruit en gaan .....ik heb niks verkeerd gedaan ...hun hadden ook wat kunnen laten horen ...toch ?
    Er is niemand van mijn werk op kraamvisite geweest ...ja mijn bazin ...maar dat is voor haar verplicht ...ook wel leuk maar toch anders ...iedereen heeft wel een kaartje gestuurd ,...

Ik heb trouwens een aantal weken geleden wel tegen mijn bazin gezegd dat ik absoluut niet goed in mijn vel zat ...toen al niet ..nu is het nog slechter ....
    Ik snap ook niet waar het vandaan komt ...
    Ik had een heel verhaal getikt maar weer weg gehaald ....heel nederland leest natuurlijk mee ....

Ik ga zo maar eens naar bed ...proberen te slapen ...afgelopen nacht heb ik 3 uur geslapen ....jjeeeh veel ook ...

Makkie kom op meis ...trek je het nog ? je klinkt wel lekker relaxt moet ik zeggen ik schaam me gewoon als ik aan mijn geklaag denk ....

12. Milla

Milla Niet meer actief

Ik kwam even kijken of er al babynieuws is..
    Makkie, hoop dat het snel gaat gebeuren, ik denk aan je!!

13. Milla

Milla Niet meer actief

MVJ.. doe rustig aan. Zorg goed voor jezelf!!
    Dikke knuf!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ wanneer moet je weer beginnen? Rot hoor dat je, je zo voelt!
    Komt het door dat je het druk heb met 2 kleine kids?
    Minder tijd voor jezelf?
    Of kan je niet beschrijven wat het is?

Makkie ik ga voor 9 augustus ;)
    Maar morgen(vandaag dus) zou ook mooie dag zijn ;)
    08/09/2010 is toch een SUPER datum!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik kan niet echt de vinger er op leggen ...heb zelf het gevoel dat het niet aan de kids ligt ....of aan de drukte ...meer mijzelf zeg maar ...

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, wat shit dat er geen collega's op lraamvisite zijn gekomen. Valt me echt tegen van ze! :( I kzou ook were met moed in mn schoenen gana werken dan. Misschien helpt het juist wel om weer te gaan werken ,Je bent toch bijna een jaar er uit geweest en de afwisseling kan erg lekker zijn. Trek je niets aan van hun (makkelijker gezegd dan gedaan) en kom op voor jezelf. Ik vind het helemaal niet gek dat je je nie goed voelt na zo'n heftige zwangerschap. En ja was al aan de medicatie, dus ik kijk ern ie van op. Soms weet je gewoon niet waardoor het komt. Maar zoek aub op tijd hulp he!

Hoe is het nu met Cor? en wat heeft ie?

Sorry van alle tupfouten maar Jens zit op schoot mee te typen!!!

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hihi tupfouten...

Ik heb vanochtend Ties zijn ontbijtje gegeven en ben toen om 08.15 uur weer lekker terug gegaan, Danny is nu met Ties uitnodigingen voor zijn verjaardag aan het rondbrengen met de fiets. Heerlijk, ik heb even lekker uitgeslapen, voel me als herboren!

@ Mvj: Meid, wat een gedoe toch zeg. Is het niet een goed idee om dit alles eens aan te kaarten bij de HA? Is toch een 'niet bevooroordeeld' iemand, waar je een eerlijk advies van kan krijgen. En ik vermoed dat hij wel zal zeggen dat je pas op de plaats moet maken, en werken misschien nog niet helemaal verstandig is nu? Nou ja, ik weet het ook niet maar het lijkt me niet verstandig om hier zelf mee aan te tobben hoor! Denk aan jezelf meisje!

@ De rest: Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? Wij hebben een verjaardag en daarna gaan we bij vrienden eten.

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj wat rot meid dat je niet lekker in je vel zit. Ga van de week even langs de HA, want het klinkt mij allemaal als een postnatale depressie. En dat zou heel goed kunnen, na alles wat je de afgelopen 2 jaar mee gemaakt hebt. Dat moet er een keer uitkomen. Geef jezelf daar wel de ruimte voor. En als je niet kunt werken, jammer dan. Jouw gezondheid is veeeeele malen belangrijker dan het werk. Als ik het zo lees, hebben ze je daar niet echt gemist. Dan hoef je je daar niet schuldig over te v
    oelen. Jouw kindjes hebben veel meer aan je als je lekker in je vel zit, en als dat iets langer duurt dan anders geeft dat helemaal niets. Je hebt tenslotte een rete zware zwangerschap gehad en dan kan het iets langer duren met opknappen dan jouw zwangerschapsverlof lang is.
    @makkie nog geen beeb is zicht? Jammer dan moet ik 2 weken wachten op het nieuws. In ieder geval heel veel succes met de bevalling.
    @linda knap hoor zo'n vakantie met 2 van die kleintjes. Ik hoop dat jullie er echt van hebben genoten.
    @debjes. thijs heeft die fase ook heel even gehad om kindjes te slaan. Als ie dat deed of ik zag dat ie dat ging doen, dan moest ie van mij altijd aaien. En als ie toch geslagen had moest ie het kindje een kus geven en dan moest hij zelf in de hoek even zijn zonden overdenken. De hoek werkt hier helaas niet meer, dus nu is de gang zijn straf plek geworden. Die fase heeft hier gelukkig maar anderhalve week geduurd. Hoe gaat het met naar bed gaan, gaat dat al weer beter? Hier gelukkig weer wel.
    @all zo nu nog even rustig op de bank en straks op ons gemak de auto en aanhanger inpakken en dan morgen lekker op vakantie. Thijs loopt hier al de hele tijd te zingen dat ie op vakantie gaat naar Frankrijk en dan pakt ie de ANWB route kaart erbij en wijst dan helemaal aan hoe we gaan rijden en waar we gaan stoppen. Dit hebben we hem een keertje laten zien en nu doet ie dat de hele tijd na. Super grappig om te zien.
    Ik ben dus nu de komende 2 weken even niet aanwezig op het forum. tot na de vakantie.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas een hele fijne vakantie!!

Meisje heerlijk even uitslapen, weet je al of je met je baas om de tafel gaat?

Mvj ik zou ook zeker even langs gaan, en wat qua werk niet gaat dat gaat niet jij moet je ook goed voelen he.....

Tygo ligt te slapen we hebben straks een verjaardag met bbq dus gezellig. Morgenmiddag naar de vk, controle.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo allemaal!

Hier weer terug van vakantie. Was echt heerlijk om even weg te zijn van alles. We hebben redelijk bij kunnen tanken en dan morgen maar weer met volle moed aan de bak.

Jaimy zijn verjaardag was echt super afgelopen donderdag hebben we het lekker rustig aan gedaan met hem. Op de camping heeft hij een sleepwagen met auto gehad als klein voorproefje. En 's middags heerlijk naar het pannenkoeken restaurant geweest met hem. 's avonds wel een visite gehad van kennissen op de camping. Gisteren groot feest hier thuis gehad. Wat is hij toch gruwelijk verwend. (duplo trein met wat accesoires , auto's, vliegtuig van LP, golfsetje, tennissetje enz enz) Vandaag is hij wat uit zijn doen en weet hij van gekkigheid niet waar hij het eerste mee wil gaan spelen.

Makkie jeetje nog niet bevallen trek je het allemaal nog wel?

Mvj kom op he! Dikke knuffel van ons.

Ik heb nog niet echt goed terug gelezen dat ga ik proberen te doen maar dat zal wel wat tijd vergen. Ik ga nu gauw meneertje zijn treinbaan opbouwen, want we hebben beloofd dat hij ermee mag spelen als hij klaar is met zijn middagslaapje.

Deel Deze Pagina