@ Makkie Je kleine man laat wel op zich wachten zeg. Hopelijk komt die snel. @ Meisje Wel fijn dat je weet dat het een geplande ks word. @ Debjes Hoe bevalt de nieuwe auto ?? @ Poohbear Jullie hadden toch ook een nieuwe auto gekocht ? Heb je hem al ?? Alle dames die terug zijn van vakantie WELKOM THUIS. En de gene die nog gaan alvast HEEL VEEL PLEZIER. @ All We hebben gisteren de voortuin veranderd. Morgen alleen nog nieuw grind en een klein vijver kopen en dan zijn we klaar. Heb nu al een week last van mijn voet. Vorige week dinsdag naar het ziekenhuis geweest, dokter dacht dat ik hem gebroken had, maar geen breuk te vinden. Maar de pijn word nu een week later erger en erger dus morgen weer even de dokter bellen. De kids doen het super. M heeft nog een week vakantie en dan mag die weer naar school. N die loopt lekker rond, soms nog een beetje wankel maar ze vind het super er alleen op uit gaan En ze is helemaal fan van Papa nu die vakantie heeft, we horen hele dag PAPA PAPA PAPA Allemaal nog een hele fijne zondag. Liefs Thamara
meiden ik heb op t moment geen puf om achter de pc te kruipen. Lees wel mee maar ben zo moe F weer oorontsteking en er zijn tandjes onderweg. Ook is t slapen weer bagger dus je kunt me langzaam bij elkaar vegen. Vrijdag met vakantie dus daar moet ook nog een hoop voor gebeuren. Kom hopelijk snel weer kletsen.
ryanne wat balen van de oorontsteking. jouw meid heeft toch voor de 2e keer buisjes gekregen. misschien is het een idee om aan het hoofdeind een paar boeken onder het bed te leggen zodat ze niet helemaal vlak lig dan komt er minder druk op haar oren. Ik hoop dat jullie wel een fijne vakantie hebben
Meisje, heerlijk joh, even bijgeslapen! Cira, welkom terug meid! Heb je mijn krabbel op hyves gelezen? Lot, veel plezier met de bbq! Waar blijft die buikfoto nou!!!!!! Debjes, hihihi 8/9/10 lijkt me wel een beetje ver nog... das september!! hahaha. Sas, fijne vakantie meid! Ryanne, nee niet weer toch! Arme F en arme papa en mama, wat vermoeiend allemaal voor jullie..... succes hoor! Nijntje, vol aan de bak straks na deze rustpauze! Ik hoop zo dat het nu wel sneller gaat, een eitje krijgen. En snel zwanger natuurlijk.... Pooh, hoe zit jij nu in je cyclus? Zit er weer snel een ei aan te komen zo te 'voelen'?? MvJ, rot dat je zo naar in je vel blijft zitten meid..... en beterschap met Cor! En jij hebt niet geklaagd! Jij had het veeeeeeel zwaarder dan mij, je hele zwangerschap! Ik heb gewoon niet veel te klagen....het gaat gewoon goed. Nou helaas kan niets melden over een baby, hihihi. Morgen naar de vlos, hoop dat het strippen gaat helpen. We zien het wel weer. Gaat hier wel allemaal goed hoor!
Makkie hahaha was al laat toen ik het schreef idd geen goede datum Ik hou het op morgen 9 augustus dan is mijn zus ook jarig! Cira nog van harte met je kleine man! Zo te zien een geslaagde verjaardag gehad! Hoe is het verder met jouw? Ryanne geniet van je vakantie! Dat heb je wle verdient! Meisje lekker dat je heb kunnen bijtanken! Sas lekker op vakantie! Kleine man heeft dus al. goed door wat er gaat gebeuren! Hier gaat het slapen weer goed (niet te hard zeggen) Thamara vakantie weer bijna voorbij! Die 6 weken zijn wel voorbij gevlogen he! De auto bevalt SUPER! Nou hier flink gesopt! Vitrages gewassen, ramen gezeemt! Planken in jesse zijn kamer opgehangen! Zal zo even foto maken Eerst even zijn vitrages nog wassen nu
leuke kamer Debjes! En lekker veel speelgoed. Seth speelt nog niet op zijn kamer, alleen als wij boven zijn. Maar bij jullie is het gelijksvloers toch? Dan kan het natuurlijk al goed! Klimt Jesse niet uit zijn ledikantje nog? Hoorde laatst weer van een mama dat haar kindje uit het ledikantje was geklommen en zich heeeeel zeer heeft gedaan (gekneusde oogkas.....). Vind dat soms wel eng....
Makkie ja wij hebben gelijksvloers! Dus ja hij speelt altijd in zijn kamer! En nee Jesse is niet zo'n ondernemend kind die uit zijn ledikant klimt! Heeft hij eigenlijk nooit gedaan. Hij wacht altijd geduldig af wanneer wij hem komen halen.
@debjes, leuk en netjes!!!! @makkie, ik voel geloof ik nog geen ei. Maar zit nu op cd 10. Het zou dus van de week kunnen komen (of niet), dus we gaan er maar weer tegen aan de komende week. Ik heb alleen vaal stress of muizenissen in mn hoofd de laatste dagen. Het idee dat ik weer een week naar mn schoonfamilie MOET, vind ik nu al vreselijk. Ik zit hele doom scenario's in mn hoofd te bedenken over de meest vreselijke ruzies. Komt ook omdat ik in 2004 een mega ruzie mn schoonmoeder heb gehad en het nog steeds niet klikt. Tijdens die ruzie ben ik het bos in gelopen en waren we als stel bijna uit elkaar gegaan omdat hij het niet voor me op nam. En nu met Jens erbij...brrrr ANdere verhaal is het zwanger worden, wat nog redelijk zonder stress gaat. Maar ik merk wel dat het steeds harder gaat jeuken en ik weer veel nara babies kijken en overal dikke buiken lijk te zien. En mn moeder, dat is het andere strss gedeelte. Ze woont nu een uur van ons vandaan. En het idee dat ze daar zit en we er niet zomaar heen kunnen als er iets op doet, zit me heel erg dwars. Ook zou ik het fijner vinden als ze dichterbij woont, gewoon om spontaan op visite te kunnen of samen te winkelen. Maar ik wil dat het haar beslissing is om te verhuizen, niet omdat wij het graag willen. Maar ik zit dus te dubben of ik het ga vragen en zo ja hoe. Dus resultaat: mn nek zit were eens vast , ik slaap slecht doordat ik in bed lig te malen etc etc. EN dan voel ik me ook minder happy. Slaap en rust kunnen nemen is voor mij erg belangrijk. Veder gaat het goed hoor ps taliaa smste weer....ze is bang dat ik vergeet te smsen denk ik .hahahha @cira, welkom thuis. Fijn dat de vakantie zo geslaagd is!!!! En nog gefelicteerd met Jaimy!!!!! @thamara, ook welkom thuis! Wat had je met je voet gedaan dan??? En leuk het dat rond stappen van die ukkies. Jens loopt nu erg goed, maar als ie moe is.... boink!! Trouwens, hoe slaapt Nomi nu? Jens slaapt van 1900 tot 0630-0700 en dan van 1200 uur tot 1.15, soms langer. Soms gaat het goed hoor ,maar na 1700 uur wordt ie toch wel huilerig en moe. Hangt er van af wat we die dag gedaan hebben. @ryanne, niet weer ooronsteking he?! Hoeveelste keer is dus nu eigenlijk? Dikke kuf voor je meissie hoor!
Pooh snap heel goed dat je vol met stress zit! Vooral als je al is een mega ruzie heb gehad met schoonmama! En dan nu een week er heen moet!Moet je weerje clowns glimlach opzetten en een acteer rol gaan spelen! En snap ook wel dat het zwanger worden een rol bij speelt! Ik hoop voor jouw dat het snel lukt! Ik zou als ik jouw was je verhaal wel bij je moeder aangeven! Misschien vind zij het wel fijn om te horen? dat jij haar dichter bij haar wilt hebben? Mij lijkt het als moeder heerlijk omdat later te horen
@debjes, ik denk dat ik het morgen vertel aan mijn moeder. Punt is dat ze 3 jaar geleden naar mn zus toe verhuist is, die 3 maanden later "opeens" ging emigreren. Achteraf zei ze dta als ze dat geweten had, ze niet verhuist was. EN ik wil niet dat ze nu hierheen komt, omdat wij het willen. Ze woont nu ook fijn... En ja, die ruzie met mn s-moeder vergeet ik nooit meer. Ik heb haar toen dik 2 jaar niet willen zien. Nu is het altijd stress als we bij elkaar zijn. Ze luistert niet, is er dominant en geniepig. Echt vreselijk. Ik ben totaal mezelf niet daar. EN ik hou er gewoon niet van om bij anderen in huis te zijn. pfff.
Pooh jammer dat jouw vriend dan niet ziet hoe gemeen ze eigenlijk is! Of weet hij het wel, maar laat het maar zoals het is? Hier is dat namelijk wel zo! Heb zelf ook geen goede band met mijn schoonmoeder! ook 2 jaar ruzie gehad. Ja vertel gewoon je hele gevoel aan je moeder, lucht misschien wel op! En dan kan zij zelf de beslissing nemen wat ze gaat doen! Maar dan heb jij in iedergeval gezegd wat er op je hart ligt!
Debjes wat mooi, erg vrolijk ook! Makkie, ik hoop dat het strippen gaat helpen! Nog 5 daagjes en dan wordt onze kleine meid alweer 1! De tijd is voorbij gevlogen!
@debjes, ja hij heeft een groot, laat maar gehalte. Ik kan daar niet tegen en dat geeft mot. We hebben nooit ruzie, maar als het om haar gaat wel! Ben blij dat ze zo ver weg woont! Pech is wel ,dat als we elkaar zien, het gelijk een paar dagen lang is, en bij elkaar in huis! @milla, oeh al weer bijna 1 jaar!! Wat gaat het snel! Verder alles goed in jullie nieuwe huis!?
Milla jeetje alweer een jaar wat gaat dat snel he! Pooh ja dat is wel lastig ja dat je dan gelijk paar dagen met elkaar opgescheept zit :S Makkie succes vandaag! Ik hoop dat het iets opleverd! Maak je nog even een foto van je buik Weer aan het werk! JOEPIE Vandaag bowlen met de kids. We hebben er 21 erg veel dus!
Goedemorgen ! Makkie spannend vandaag ! succes meis ik hoop dat ze iets voor je kan betekenen ! Pooh als je niet met je schoonmoeder kan is het vreselijk ....hopelijk valt het mee kun je jezelf daar terug trekken of zo ? Hey meisje !