Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, leuk toch? bowlen voor je werk?? hahahaha! ;)

@mvj, ach ja, effe slikken dus maar. Ga jij nog naar de huisarts vandaag? En hoe is het met je man? Is die al opgeknapt?

@meisje!!! halloooooooooooo :)

Ik ga zo effe met Jens wat boodschappen halen en kadotjes voor ene jarige tweeling, en mn neef. pfff, wat moet je er toch voor bedenken?!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Mvj: Ga inderdaad effe naar de dokter meid! Hier niet te lang in je eentje (of met Cor) mee rond lopen!!!!!

En eehh... Makkie: Die strip-actie gaat het 'm doen hoor!!!!

(oeps, ik typte net per ongeluk 'hoer'. Beetje onvriendelijk he).

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meisje hihi

Pooh cor is weer aardig opgeknapt ...in ieder geval veel beter als het weekend ..maar goed toen was hij echt ziek

Ik wacht nog even met de ha ...ik ben in de vakantie omhoog gegaan met de medicatie en dat duurt dan effe schijnt en ik voel me nu sinds het weekend steeds beter .....rustiger en veel sterker ...plus dat ik nu wel echt geniet ...dus ik wil het nog even afwachten omdat ik wel bang ben dat ik van de week compleet nstort maar goed misschien is het beter om positief te denken want daar is geen reden voor om zo te denken ...

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ goed op jezelf passen hoor! Doe rustig aan! Gelukkig heb je nog even verlof om alles rustig aan te doen!

Pooh H&M bon altijd leuk voor een tweeling ;)

Makkie hoelaat moet je?

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ja het duurt even meid, dat klopt. Hopelijk blijft het zo gaan of beter!! :)
    Na de vakantie kom ik weer eens bij je langs hoor! (als je wilt tenminste) of kunnen we samen langs de kinderboerderij!

@debjes, ik zag dat Trekpleister morgen nijntje tassen in de aanbieding heeft. Stuur ik mn moeder morgen even heen voor een roze en een blauwe :)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ja gezellie doen we !

7. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi!

Mvj, hoop dat het snel beter met je gaat, fijn dat cor al iets is opgeknapt. Hij heeft het aardig te pakken gehad als ik het zo lees.

Meisje, ik zag een paar hele mooie foto's op je hyves voorbij komen, wat lijkt Ties trouwens veel op zijn papa!!
    Hoe gaat het met je zwangerschap? Wil je deze keer ook weer weten wat het wordt.

Pooh wat vervelend, geen makkelijke sm, kun je wel goed met haar communiceren? Ik bedoel vormt taal ook niet een barriere, veel plezier met de verjaardag!

Makkie, ben benieuwd of het strippen geholpen heeft!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden!

vanmorgen gestript, wie weet wat het gaat doen... heb wel wat meer krampen, ook in mijn rug. Als het niet doorzet, woe nogmaals strippen en anders vrijdag naar het ziekenhuis voor controle gyn (echo, ctg, enzo) en wordt ik ingeleid.... hoop dat het niet zover komt....de kleine doet het nog super in mijn buik, genoeg vruchtwater, mooie hartslag, beweegt nog goed. Mijn bloeddruk is mooi laag en voel me verder ook goed. Dus we gaan weer verder met afwachten!

we gaan nu even lekker er op uit, even wat afleiding.

lees vanavond goed bij, sorry dat ik dat soms hier alleen maar even wat kom posten, tis niet dat ik niet aan jullie denk hoor!!

liefs Meike

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha Makkie, jij moet lekker op je gemakkie doen en ons alleen op de hoogte houden van de activiteit in jouw buikie! Hihi, de rest komt t.z.t. wel weer!

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    (... Makkie => Gemakkie ...) leuke woordspeling trouwens

11. Milla

Milla Niet meer actief

Makkie, als je vrijdag bevalt is dat op de verjaardag van Birgit, hoop voor jou dat je mannetje zich eerder aandient!!

Sterkte, hopelijk zet het door!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie ...er op uit ????

Op je rug gaan leggen kin op je borst knieen optrekken en vasthouden ....en perse perse perse !
    Hihi ben zo benieuwd naar jullie knul !

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hahaha inderdaad GEWOON PERSEN meid!!!!!

(ooohhhh wa'n saaie grappen maken we toch he meid. Ik kan me voorstellen dat je het echt beu aan het worden bent, dan had ik al toen ik 40 weken zwanger was!!!)

14. @ meisje ben je een beetje melig haha ;)
    @ debjes mooi hoor het kamertje van jesse
    @ pooh ik voel me precies zoals jij! Ook niet kunnen slapen, pijn in mn nek en hoofdpijn. Overal zwangeren en dikke buiken.
    En dat terwijl we nu pas ronde één ingaan en nog moeten zien of we wel of niet zonder mmm zwanger worden.
    Geen idee waar t vandaan komt maar kan t moeilijk naast me neerleggen..

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    persen makkie :) hahaha, hopelijk komt ie voor vrijdag de 13e... Niet dat ik daar iets om geef hoor! ;)

@ryanne, ja,lastig gevoel he?! Opeens is het er weer...

@all, jens heeft net kennis gemaakt met een worm in de tyin. Zo schattig hoe hi jer naar zat te kijken en hem voorzichtig op pakte...

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jens en zijn worm;)

17. Milla

Milla Niet meer actief

haha Pooh, de 13e worden anders wel hele lieve kindjes geboren ;)

Ryanne, leuk dat jullie voor een tweede gaan, wie weet gaat het wel zonder mmm lukken, zou super zijn! Logisch dat je onzeker bent, hoop voor je dat het snel gaat lukken!

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Owwww Pooh, wat een ÜBER schattige foto!
    Echt lief joh!

@ Ryanne: Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt... Als je graag zwanger wil worden, kan het eigenlijk niet snel genoeg gaan he.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie niet schuldig voelen dat je niet oevral op regaeert! Zolang je ons maar op de hoogte houd van jouw toestand vergeven we je alles ;)

Pooh wat een super lieve foto zeg!

Ryanne hopelijk lukt het bij jullie ook snel om zwanger te raken van jullie 2de kindje!

Merk nu toch ook wel dat het begint te kriebelen hier!
    Steeds meer maak ik plannen in me hoofd hoe en wat ik graag wil ;)

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    jesse is trouwens naar drievliet :D (pretparkje hier in den haag)
    met zijn oma, neef en nicht

Deel Deze Pagina