ja ik ben jullie flauwe grappen zeker zat.... NEE HOOR GEINTJE!! Ik voel me best, dus kan heeeeel wat hebben! Wordt alleen gek van de mensen om me heen die maar blijven zeggen: 'heb zo'n medelij met je, je zult het wel helemaal zat zijn'.... euh, spreek voor jezelf zeg! Of net op hyves heb ik 2 krabbels verwijderd: 'je bent gestript hoorde ik? (hoe ze dat nou hebben gehoord mag joost weten.....) auwie dat zou wel veel pijn gedaan hebben'... lekker hoor zo op hyves, rot op! Daar wordt ik nu dus wel een beetje moe van..... Zo lang ik me goed voel, het ventje het goed doet, wat maken die paar dagen dan nog uit...... niet dat ik niet KEI NIEUWSGIERIG EN ONGEDULDIG BEN, alles gaat verder goed gelukkig! Debjes, leuk voor Jesse even een dagje uit! Ryanne, als je eenmaal de beslissing hebt genomen zwanger te willen worden... dan blijft dat je maar bezig houden hoor, had ik ook zo erg! Meisje, lekker melig ben je idd vandaag hihihi. Hoe voel je je verder? MvJ, hoe is ie met jou meis, voel je je vandaag al wat beter? Ga je trouwens 'hulp' zoeken oid omdat je je zo rot voelt? Dikke knuffel! (en thanx voor de tip, weet ik meteen hoe dat ook alweer moet, persen.... ) Milla, leuk van je te horen weer hier! Jullie meisje alweer bijna 1 jaar! Weet nog zo goed dat ik het hoorde vorig jaar op vakantie dat je bevallen was! Bevalt jullie nieuwe huisje goed? Pooh, vervelend hoor, als je met je schoonma niet door 1 deur kan. En ik snap dat je daardoor spanning hebt en dat merkt aan je hele lijf..... hoop echt dat het deze keer meevalt en dat de tijd daar snel gaat.... Vast een hoop vergeten, sorry! Ga nu even lekker op bed liggen, beetje moe (we wilde naar een indoorspeeltuin, maar die was dicht.... balen!) doeg!!
(applaus voor Makkie... de meest POSITIEF ingestelde zwangere die overtijd is denk ik zo) *klapklapklapklap*
KLAP KLAP KLAP Makkie idd medelijden? Nou dat is wel beetje overdreven! alsof het iets ernstig is wat je heb :S Sommige mensen kunnen zulke domme dingen zeggen:x En idd alsof heel hyves moet weten dat jij bent gestript! Doe even normaal Stuur dan een privebericht met wat hoorde ik? blablabla? En die gene die schreef dat strippen pijn doet, heeft zeker zelf nog geen kids Bevallen dat doet pas pijn zou mijn eerste reactie zijn Wel goed van je dat je het nog niet zat bent! Moet zeggen dat ik mijn buik toen ook echt niet zat was! (alleen het overgeven ) Alleen de nieuwsgierigheid naar je kind en wanneer het zou beginnen dat speelde het meest door mijn hoofd (ik liep dan wel niet overtijd) Ik hoop wel dta jouw kleine man zich voor vrijdag meld! Zodat je nog lekker thuis kan bevallen! Die kleine heeft het gewoon reuze naar zijn zin daar binnen Een echte leeuw als sterrebeeld doen alles altijd net iets anders en zijn wat eigenwijzer Ik en mijn mede PCO vriendinnen wachten geduldig af Ik ga zo weer naar ikea (heb daar nu bijna een bed staan ) voor mijn linnenkast! (duim dat ze hem hebben)
hihi klapperde klap klap.. en nog even iets van de positieve kant.. OVER 5 DAGEN HEB JIJ ZEKER JE KLEINTJE IN JE ARMEN!!! Het bevalt heel goed in ons nieuwe huis, ik ben wel erg moe en aan het bijkomen van 5 maanden lang bijna dagelijks klussen en dat in combi met 3 kids.. ik heb dan ook bijna nergens anders tijd voor gehad. Nu komt de rust er weer in, maar ook de vermoeidheid eruit, helaas. Morgen gaan we voor het eerst in maanden een dagje samen met het gezinnetje wat leuks doen, eerst naar schiphol en daarna naar het strand, nu maar hopen dat het mooi weer wordt! Gelukkig heb ik nu weer tijd om wat dingetjes op te pakken, zoals met jullie meeschrijven Debjes, leuk Ikea, veel plezier!
Dank u Dank u Dank u! (maakt een buiging, voor zover dat lukt met een dikke buik ) Milla, ik duim voor mooi weer, veel plezier morgen, lekker ontspannen eruit met je meisjes en man! Petje af zoveel geklus en gedoe met 3 kleine kinderen!! Debjes, ja precies ja! Ben niet ziek ofzo! Wil gewoon mijn kindje vasthouden! En wel erg prive zo over de hyves, snap dat echt niet! En ook niet hoe ze het weten..... ach ja, laat ik me er maar niet te druk om maken..... Pooh, super foto van jens en zijn vriendje meneer Worm hahaha Even tussen ons.... heb nu toch wel serieuze krampen en rugpijn om de zoveel minuten! Geen echte regelmaat nog, maar wel af en toe flink auwie!! Maar meer dan 7 minuten zit er ook absoluut niet tussen.... en mijn darmen gaan tekeer zeg, whahahaha. Gaat het dan eindelijk vanacht gebeuren.....??!!
Makkie meid klinkt als flink gerommel Ik doe ook een dansje Ben zo benieuwd! Zet hem op meid! Ik denk aan je! En je weet het je kan het
Makkie gestript en nu krampen oh meid ik duim dat je kleine man zich snel laat zien als het doorzet veel succes en ik denk aan je(slaap snachts slecht dus kan dan meeleven Vandaag controle vk gehad, alles was goed alleen beetje veel aangekomen de afgelopen 4 weken dus toch maar wat opletten wat ik eet(die milkareep net is goed toch de vk vind het verstandig dat ik met mijn baas overleg hoe verder omdat ik zoveel pijn heb en tillen niet echt meer gaat, ik wacht nog even af en anders moet ik toch om de tafel, oh kan dat zo slecht en zeg hier altijd tegen iedereen je moet op jezelf passen maar ik denk altijd wat zal die of die wel niet denken als ik niet meer kan werken maar probeer maar te denken dat de baby voor gaat.... Tygo is na 3 weken vanavond weer bij opa en oma slapen zodat hij morgen rustig aan kan doen bij oma hoop dat het goed gaat, hij vermaakt zich vast prima. Hoop dat ik morgen een beetje fijn werk zonder teveel pijn.....
Lot ik snap je wel hoor dat je gaat denken, wat zal die er van vinden die! Maar weet je, een ander zou dat ook niet denken als hij/zij in jouw schoenen zou staan! Je moet aan jezelf en je kindje denken! maar snap je gevoel heel goed (ben zelf ook zo)
hoeveel was je aangekomen dan lot??? Makkie ,succes vannacht!!!! Ik heb taliaa gesmst en die is ook aan het dansen geloof ik!
Pooh 5 kilo in 4 weken nu in totaal al 10 kg dus is wel genoeg hoor voorlopig..... Zou Makkie echt bezig zijn, word er een beetje zenuwachtig van ik moet morgen om 7.00 beginnen dus als ik dan nieuws heb kom ik het melden....
Hahah Lot hier ook zenuwachtig! Nou ja 1 ding is zeker! Jij bent de eerste die het hoort als de baby is geboren Laat je ons niet te lang wachten Kan je niet iemand anders smsen als je op je werk bent ? Je mag mij wel sms hoor kan altijd op internet
Nou zet de webcam maar aan .....we kijken mee hihi Makkie als ik jou verhalen zo lees ...kan ik me goed inleven hoe iemand intens geniet van een zwp ! heerlijk ! Meiden ik ga morgenochtend een bakkie doen op mijn werk met Sanne ....