Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie

Gefeliciteerd met jullie zoon/broertje KAI
    Geniet van je kraamperiode en elkaar.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    yeaaaaah!!1 makkie en familie gefelicteerd met Kai!!! (goeie naam trouwens ;) ) Heel veel geluk saampjes
    Ook namens taliaa, die heb ik gemest!!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie van harte gefeliciteerd met KAI!!! Wat super dta het strippen geholpen heeft, mooi gewicht en super leuke naam, past echt heel leuk bij Seth vind ik. Geniet van je mannen!!!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier ff snel een krabbel, vandaag weer aan het werk geweest. En voor het eerst geen tranen bij mama toen de kleintjes nara het KDV gingen terwijl ze best even moesten wennen vandaag.

Ze eten sinds gister ECHTE banaan, hihi dus geen potje, heerlijk vinden ze het. Donderdag ga ik zelf appelmoes maken. Morgen nog een dagje werken.

Maandag ook 2e gesprek gehad, ging erg moeizaam dus afwachten, hoor bij de laatste drie maar er zat echt een kenau (schrijf je dat zo?) tegenover me, wat een takkenwijf, gelukkig is ze zelf interim en zou ik niks met haar te maken krijgen. Had nog wel een drama, de auto deed het niet........ super gelukkig dat mijn buurvrouw late dienst had en ik haar auto dus kon lenen ppppffff

Verder is Timo erg hangerig nog steeds, zelf denk ik aan een tand maar dat denk ik al drie weken......... Hij kucht ook regelmatig, even aankijken en anders maar eens langs de doc.

5. Milla

Milla Niet meer actief

Even kort..

Makkie gefeliciteerd met KAI!!!
    Wat passen de namen leuk bij elkaar!! Geniet van jullie kraamtijd!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie van harte meid! Geniet van je 3 mannen :D
    Super blij voor je!

En wat een stoere naam ;)
    Deze stond als nummer 2 bij mij op mijn lijstje ;)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden!

even snel een reactie van mijn kant!! Ooooo wat is ie mooi, lief, klein (nou ja, stuk groter dan zijn broer toen,maar toch hihihi), tis weer zoooo geweldig!!

De bevalling ging als een trein.... Om 21.00 uur begonnen de krampen wat serieuzer te worden, maar stelden eigelijk nog niet zoveel voor. Om 22.45 de vlos gebeld, toen ging het nog steeds goed het opvangen. De weeen kwamen alleen toen al om de 1 a ,5 minuut, dus belde we maar. Om 23.15 weer gebeld, ze waren al een stuk heftiger, maar goed te doen. De vlos kwam en om 23.30 had ik 4 a 5 cm. Om 00.15 kreeg ik drang en moest ik op bed gaan liggen. De vliezen werden gebroken, om 00.35 kreeg ik persdrang en om 00.45 is Kai geboren!! Ging echt sneeeeelllll! Maar wel fijn hoor, liever dit dan uuuuuren lang!

Hij lag met zijn vuistje onder zijn kinnetje, dus het was op het laatst een beetje froeten en doen. Hij deed het meteen super, apgar 9/10/10. Hij 'drinkt' goed, hapt en zuigt super en heeft de hele nacht geslapen! Ga hem nu wakker maken voor zijn ontbijt hihihi. Hoop dat de bv nu wel gaat slapen.

Seth vind het allemaal erg interessant en is heel lief, gezellig en vrolijk. Eigelijk merken we niets aan hem, is niet anders in zijn gedrag. Moet steeds om Kai lachen als hij beweegt of zo! Heerlijk om te zien.

De kraamhulp is een hele leuke lieve vrouw (39 jaar) en ik voel me ook heel goed. Van onderen wel een flinke scheur, maar (nog) weinig last van, vergelijkbaar als bij Seth.

Ik voel me super! Ben echt zo aan het genieten! Echt waar, wat is het mooi en bijzonder en ben zoooooo dankbaar dat we dit weer mogen meemaken! Bedankt voor jullie leuke reacties/felicitaties!!

Tot snel! Liefs Meike

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat heerlijk om je verhaal te lezen, zo spontaan en trotse mama die het verteld. Hoop dat de bv goed gaat met Kai en dat jullie lekker met elkaar kunnen genieten. Laat je lekker verwennen.

Zo zometeen weer werken, Tygo is nog helemaal in dromeland. Oma brengt hem zo weg want hij werd niet eens wakker toen ik naast hem stond en vind het zo zielig om hem wakker te maken dan en mijn moeder moet die kant op en heeft het vaker gedaan toen we daar in huis zaten dus komt goed en voor Tygo wel lekker kan hij rustig aan doen.

Dames allemaal een fijne dag!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Makkie wat is het ongelovelijk snel gegaan zeg, heerlijk !

Seth is dadelijk ook helemaal verliefd op zijn broertje !

10. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Makkie, wat klinkt het heerlijk!! Wat super dat alles zo goed verlopen is, en dat je zo enorm aan het genieten bent. Ik duim voor je dat de borstvoeding ook gaat slagen! Zwijmel maar lekker verder op je blauwe wolk!

Linda, gebruik jij de Rapley methode met de banaan?
    leuk al die hapjes zelf maken, nog een tip, op keukenkikker.nl (ofzoiets) kun je heel veel babyhapjes recepten vinden.

Lot, werk ze!

Wij hebben gister een gezellig dagje op en om schiphol gehad, vanalles gezien en gedaan. De kinderen vonden het erg leuk, dus wij ook.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @milla: wat voor methode?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie GEWELDIG jouw verhaal! kreeg gewoon tranen in me ogen! Emotionele muts ik :p
    Echt super meid! En wat goed he dat die kleine al lekker lang sliep! jesse ook hoor! Nooit 's nachts om de 4 uur gekomen! Altijd vanaf dag 1 van 23:00 uur tot 06:00 uur a 07:00 uur geslapen!
    En tuurlijk gaat de BV werken ;) Komt helemaal goed!
    Geniet lekker! En plaats je snel foto's wij willen hem ook ZIEN ;)

Heel vele geluk!

Milla fijn dat het dagje schiphol gezellig was! Nog even is je kleine meid 1 jaar!

Ik ben even vergeten wat iedereen heeft geschreven ;)

Ik heb vandaag vrij dagje (nou ja vrij, huishoudelijke dingen gaan gewoon door)
    wij moeten straks WEER naar de Ikea de achterkant van onze linnenkast zat er niet bij;) :xDus mijn slaapkamer is 1 bende met kleren;) maar goed straks maar even de achterkant ophalen!

Jesse luisterd lekker K3 ;)

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ All

Check hyves van Makkie
    Wat een mooi manneke is Kai :D

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    OOOOOHHH die profielfoto!
    Wat een GELUK stralen ze uit met zijn allen!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Geweldige die foto's!
    En ik zie toch wel dat Kai een broertje is van Seth :D

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    mijn kleine man is volgens mij zijn slaap aan het inhalen van alle drukke werkdagen!

Hij slaapt al vanaf 12:15 uur

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ had jij Taliaa nog gesmst dat Kai was geboren! Zal vast wel ;)

18. Lieve Makkie, Makkieman en Setj.
    Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Kai!
    Superleuke naam!!!

19. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb de profielfoto nog niet gezien, ga zo even spieken.. ben heeeeeeeel benieuwd!!

Linda, dat is een methode waarbij stukken fruit in geheel worden aangeboden, dus niet geprakt, meestal begin je dan met banaan vandaar dat ik het vroeg, op internet is er veel over te vinden. Ik heb het zelf niet gedaan.

Deb, Hihi, die Jesse.. k3 is ook zo leuk!! Heb je inmiddels je kast compleet?

Pff inderdaad de laatste babydagen gaan in.. een eerste verjaardag is zo mooi, maar ik voel het ook een beetje als afscheid van de babytijd, maar ok, een echte baby is ze toch al niet meer.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aaaaaaaahhhhhhh milla kan me voorstellen dat het zo voelt, ik geniet ook echt van bijv. de 22 uur voeding, lijkt me dat ik dat echt ga missen straks, die slaperige warme lijfjes in je armen

oja en de banaan geef ik gewoon geprakt hoor, morgen ga ik appelmoes maken

maar eerst even langs de doc want timo hoest al een hele tijd, geen rochel maar een droge hoest, altijd als hij uit bed komt, toch eens laten luisteren ofzo, verder heeft hij nog steeds exceem op zijn buik en kin, het wordt niet erger maar gaat ook echt niet weg, ben bang dat ie straks gewoon een litteken heeft van dat eeuwige plekje op zijn kin.

Oja nog een vraag wij gaan binnenkort de wagen ombouwen dus de bak eraf en als wandelwagen, vanaf wanneer deden jullie dat?.

En nog even zo grappig, Evy trekt haar beentjes op als ze op haar buik ligt en gaat dan half staan met haar hoofd in de matras en schuift zo naar voren, begin van kruipen?

Deel Deze Pagina