taliaa weet van kai hoor ,heb haar flink op de hoogte gehouden! ben moe, en heb vandaag een leuke maar ook zware dag gehad. Kindje van 1 maand oud wat op sterven ligt en het plotselinge overlijden van de vader van een oude vriendin van me. Waar ik ooit nog een half jaar bij in huis heb gewoond ..... pfff
Linda Tygo heeft volgens mij tot zeker een half jaar in de bak gelegen vond het al zo snel gaan Makkie wat een prachtig mannetje zeg. Dames ik heb een vraagje, ik heb kleding op Mp gezet maar wat kost het als ik een pakketje naar iemand moet verzenden met 1 of meerdere kledingstukken? Weet iemand dat....
lot als het niet in een envelop door de brievenbus kan dan is het 6,75 euro. hier is de bak er met ongeveer 7 maand eraf gegaan. pooh sterkte. ik mag maandag weer bellen voor de volgende ronde.
Pooh jeetje wat heftig meid! En een baby op sterven? Hoe kan dat? Sterkte ermee! Milla ja afscheid nemen doe ik nog steeds hahaah en Jesse is al 2 jaar! Vind het ook gewoon veelste hard gaan! Onze kast staat net in elkaar Ga zo mijn bed opzoeken! Morgen werken van 09:30 t/m 18:30 mijn 1 na laatste dag!
Linda Jesse was 5 maanden toen ik hem in de zitting zetten! Mijn neefje en nichtje waren al 3 maanden (paste er niet meer in en mijn nichtje wilde niet meer liggen) Ik vind zelf 5 a 6 maanden wel mooie leeftijd! Een grote baby in een bak is ook geen gezicht En ik merkte dat Jesse er wel aan toe was, om wat meer te zien van de wereld
kan er niet veel over zeggen, die baby, is patiëntje van ons. Ik vind het zo erg voor die ouders!Ik ken ze niet persoonlijk. Jens lag al met 5 maanden niet meer in de bak.HEt was net een sardientje in een blikje. Hij is zo saggo met wakker worden. krijsen, bos zijn. Hij moet NIETS van zijn vader hebben, wordt histerisch! En dan opeens mag hij wel weer in de buurt komen Leuk zo'n fase....
@ Linda: Hier is de bak ook van de Bugaboo afgegaan net iets voor de 6 maanden. Maar dat is ook wel een lange bak (hoewel Ties ook een hele lange baby is, was 56 cm bij de geboorte).
ok thnx dan klopt het dus wel, de tweelingbakken zijn iets kleiner dus vandaar dat Timo er ook wat groot voor wordt, ik heb net naar de dokter een tweelingbuggy even gebruikt die vrij plat kan, ging ook heel goed alleen kijken ze dan van me af en iedereen hangt over ze heen en dan gaan ze steeds huilen Met Timo was alles goed, longen waren schoon, daar ging het me om.
Allereerst Makkie Gedo en Seth van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje Kai!! Wat een mooie naam en een super mooie foto op hyves. Debjes mooi kamertje van Jesse! Mvj probeer zo even je verhaal te lezen. Thamaraa mooi is de voortuin geworden! (zag de foto's op hyves) Milla jeetje morgen is Birgit alweer 1 jaar. Meisje hoe gaat het met de zwangerschap? Voel je je eigen nu minder misselijk dan bij Ties? Jeetje wat word er veel geschreven zeg (moet ook echt gaan proberen regelmatiger langs te komen). Hier een beetje een klote week. Jaimy moeten we belasten met gluten om de coeliakie aan te kunnen tonen. Ik vind het zo zielig hoe beroerd hij zich nu weer voelt. Hij spuggd weer alles onder en zijn ontlasting is weer super dun en zo vaak op een dag. Voel me eigen er op het moment gewoon schuldig om omdat ik hem elke dag die stomme poeder geef. Mbt het weer zwanger worden gaan we weer volgende maand beginnen als we de ongi moeten opwekken of als het eerder uit zijn eigen komt gaan we dan de nieuwe ronde starten. Hoop echt dat het nu weer snel raak is en dat het goed blijft gaan, maar ja we hebben het niet in de hand. We vertrouwen erin dat we nogmaals zo'n heerlijk kind als Jaimy mogen verwachten. Zo ik ga hem nu maar eens snel uit bed halen die kleine slaapkop.
hier met drie maanden niet meer in de bak maar in de MC. Ben als een wilde door t huis aan t gaan om alles te pakken en in orde te maken. Morgen lekker met vakantie F koorts vandaag, hoop dat t tandjes zijn. Is hangerig en wil niets @ makkie wat een knappe vent! En wat een superleuk kaartje!!!
heel veel plezier op vakantie, ik hoop dat f snel beter wordt en ook kan genieten op vakantie. waar gaan jullie heen.
fijne vakantie ryanne!!! @makkie, bedankt voor het kaartje @cira, gaan we samen zwanger worden met nijntje, lijkt me goed plan! @linda, leuke foto;'s op je hyves!!!! schattig hoor! @all, jens is weer wat vrolijker. We zijn anderhalf uur op de verjaardag van de tweeling van een vriendin geweest en dat ging goed. EN ik geloof dat ik wat ei pijn begin te krijgen..dus klusseizoen is geopend!!
Cira leukw eer wat van je te horen! Wat rot met Jaimy zijn allergie! En ik hoop dat de er snel weer nieuw wondertje op komst is voor jullie! Lindag zag dat je groeten had geporbeert haahah ja is even wennen he voor die kleintje! Ach je moet alles 10x hebben aangeboden voor ze iets echt lekker gaan vinden! Pooh wat vervelend zeg allemaal! vooral als het zo ''dicht'' bij gebeurt! Zwanger worden, ja begiont hier wel HEEL erg te kriebelen! Ik ga het er toch eens goed over hebben Misschien wil ik wel eind dit jaar stoppen met de pil e zien hoe het loopt Maar goed eerst even overleggen ahahha jullie zijn de eerste die dit zo volmondig uit mijn mond (nou ja getyp) horen!
oh debjes wat spannend! tja die groente hihi, Timo keek echt ontzettend verontwaardigd, hoe kon ik hem dit aan doen! hihi, dit weekend probeer ik zelf wat te maken nou ik ga de laatste vakantiewas wegwerken bleh
Makkie onwijs bedankt voor je kaart! Ga van weekend meteen even kaartje kopen voor je (vergeet dat altijd snel)