Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmwwaahh komt wel goed

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    okeeeeeeeeeeeeeeeee :)

Ik zit met jens te wachten op papa, die met de nieuwe auto komt :)
    Jens is lief, hij helpt met het vullen van de wasmachine en klimt zelf de trap op naar boven....zucht, hij wordt groot!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh leuk neiuwe auto! jullie kunnen hem meteen even inrijden!
    Wat worden ze groot he die mannetjes!
    Jesse klimt ook zelf de trap op bij mijn ouders en komt dan alleen naar beneden! Maar dat willen we nog niet zo graag! Vind ik nog erg gevaarlijk!

Mvj gaat het weer beetje!

Milla leuke verjaardag gehad dus! Ben benieuwd naar de foto's

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    naar beneden gaat nog niet en durf ik ook niet. De trap op mag wel ,maar dan loop ik er pal achter.

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Voor de 2 oudste van jou is er genoeg te doen.
    Is helemaal een gedeelte voor hun nickland noemen ze dat.
    Voor de kleinste helaas niet, meest attracties is vanaf 90 cm (onder begeleiding)

@ Poohbear
    Ja das voor ons maar even 40/45 min rijden.
    En heel veel plezier en veilige km in jullie auto

@ All
    ZO ga hier poetsen, de mannen zijn naar een verjaardag en N ligt lekker te slapen.
    Heel fijn weekend allemaal

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oeh, we stonden net buiten te praten met een overbuurvrouw. Die haar dochtertje van 3 had op de auto getekend met een steen. Echt mega strepen en rondjes er in gekrast over de hele auto!!!
    Echt balen!! Nu maar hopen dat ze hte vergoed krijgen :(

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat een heerlijke mannetjes zo samen!

Milla nog gefeliciteerd met je meisje! Hebben jullie een leuke dag gehad?

Pooh dat is een duur geintje een auto laten spuiten.

Gister even lekker zonder Tygo geshopt in het dorp. Voor Tygo een winterjas gekocht, jeetje wat zijn er al veel maten weg zeg en een leuke trui met blouse eronder heel stoer. Vandaag is er muziek in het dorp dus straks eens even kijken. Verder gaat het goed, veel beweging in mijn buik een druk kindje hoor en mijn bekken gaat op en af dus verschilt echt. Kreeg net een brief van de uwv en mijn verlof gaat 7 oktober in dus aftellen ;)

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    goedemiddag, daar zijn we weer. we hebben een heerlijke vakantie gehad, alleen beetje regen en koud, maar ja. Helaas zit het er nu weer op. Ik ga gauw terug lezen!!!

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    zo, ik heb alles teruggelezen:) en de helft natuurlijk alweer vergeten

Natuurlijk makkie van harte!!!!! En thnx voor het kaartje!!!
    @pooh, thnx voor je buddytaken!
    @mvj, dikke knuff!!! ik hoop dat de stijgende lijn doorzet!
    @milla, gefeli met B!
    @debjes, stoppen met de pil, wat lees ik nu??? heb je al concrete plannen?
    @linda, heerlijke foto's op je hyves! hier de wagen omgebouwd met 5,5 maand
    @cira gefeli met Jaimy! hoe gaat het nu met jou meid???

@ll, ben kapot. Rugpijn.... maar ja, vandaag ook veel gedaan natuurlijk. nu lekker chillen en wassen, ophangen, afhalen, opruimen etc etc.
    Ons mupke doet het goed, is goed aanwezig! ik post snel een buikfoto op hyves! heb eindelijk een leuke!
    Isab zegt nu heel mooi "mama" dus ik ben helemaal blij!

Tot snel weer!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aaaaaaaaaahhhhhhhh geweldig taliaa!!!

11. Milla

Milla Niet meer actief

Pooh, hoe bevalt jullie nieuwe aanwinst.. jeetje dat is balen van die overburen, zoiets loopt meteen in de duizend euro (weet ik toevallig, mijn man is autoschadehersteller)

Thamara, tnx! Nog even een aantal jaren wachten dus..

Lot, is de nieuwe wintercollectie al binnen? Ik zal ook eens snel gaan kijken voor jassen, want tegen de tijd dat ik ga (oktober) zijn elk jaar alle leuke jassen weg.

Taliaa, wat schattig.. mama.. je zult het nog heeeeeeel vaak horen, komt nog een tijd dat je er gek van wordt.. (als ze 3 zijn, hele dag mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;))

Linda, ik las zojuist op je hyves dat verse worteltjes wel goedgekeurd zijn? Of geld dat alleen voor Timo? Super in elk geval!

Mvj.. gaat het echt wel goed??

Wij gaan vanavond naar de bios, naar de film exception (ofzoiets) heb er zin in!

Morgen vroeg gaat een vriendin van mij testen, ze heeft ook PCO het is haar eerste ronde met clomid, gun het haar zo!! Ik denk dat wat de uitslag ook is ze me belt, spannend!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, de auto rijdt top en de verjaardag was super gezellig. Lekker in de tuin gezeten met de bbq aan. Heerlijk! Jens deed het super goed. Was flin kaan het rondstappen en klom zelf tegen de glijbaan op (dat was niet de bedoeling, dat ie het alleen doet).
    Nu ligt ie op apegapen, o moe is hiJ!

@milla, ja de hele ayuto in het rond was gekrast. Strepen en rondjes met een steen...ooooh. ben inderdaad blij dat ie noet van ons was.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Milla heerlijk even met zijn 2en weg!
    Ik ben ook altijd te laat met jassen kopen:)

Lindalas ook dat de wortels goed bevallen zijn!
    En las ook dat je bloemkool had gemaakt met aardappels! maar wta ik me nu afvraag is mogen ze al aardappels?
    Ik dacht zelf toen Jesse 4 maanden was er maar 3 verschillende soorten groeten waren en volgens mij niet met aardappels erbij!
    Wortels, bonen en bruine bonen dacht ik! Maar goed ik ben niet meer zo helder daarin hahaha.
    Misschien weet iemand anders het?

pooh fijn dat de auto zo goed bevalt! en een gezellige middag gehad dus! Was ook heerlijk weer voor een bbq!

Taliaa welkom terug! ben benieuwd naar je buikfoto! En eindelijk MAMA net wat Milla schreef wacht maar tot je er gek van wordt hahaha!
    Jesse zegt nu al heel bijdehand! NEEEEEE MAM;)!

Hier nietheel veel gedaan! Even weg geweest voor wat boodschapjes, Jesse 2 shirtjes en broek gehad van name it (heb daar 80 euro aan cadeau bonnen van) alle leuke winterjassen waren alk weg tenminste niet meer in zijn maat 92:( dus even verder zoeken, even bij H&M kijken volgende week.

Jesse gaat dinsdagavond 2 nachtjes bij opa en oma slapen! Mijn moeder heeft vakantie en vroeg of die mocht slapen!
    kan ik ook even goed uitrusten ;)
    Ik ben zelf over 2 weken lekker weekje vrij :D Misschien dat we er nog even tussen uit gaan!'
    Morgen heerlijk relaxed dagje met zijn 3en!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Isabella, goed zo dat je nu mama zegt, Taliaa leuk he.

Milla bij de Hier hadden ze voor meisjes ook leuke jassen veel jassen met stipjes heb ik gezien voor meisjes.
    De wintercollectie is binnen maar nog niet overal alles.

Debjes jammer dat alles weg is, heb toevallig een winterjas gekocht van name it.

Vandaag even lekker op het terras gezeten. Even met mijn schoonmoeder geshopt en een erg leuk pakje gekregen voor de kleine en een leuk vest van Lief! voor Tygo dus dat was erg lief. Heb de laatste 2 dagen even teveel gelopen denk ik had vandaag aardig wat last van isschias en bekken. Dus lekker rustig aan nu.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot welke heb je gekocht :D
    Had er 3 die ik leuk vond van name it! Alleen alle 3 niet zijn maat!
    Even lekker geshopt dus! En nu voetje op de bank en weer even goed rusten ;)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    wie vroeg er nou ooit is aan mij wanneer er vuurwerk was in scheveningen?
    Dat is dus nu elk weekend volgens mij tot einde van augustus ;)
    Wij gaan vrijdag als het goed is kijken naar de eerste show om 10:00 uur.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Gisteravond was kl%te. Ik was moe en zei ik wel wilde maar moe was .Toen wilde mn vent opeens niet meer, want het moest wel leuk bijven... HIj heeft mazzel gehad ,want mn temp was vanochtend nog laag. Maar ik wil deze maand niet vergooien, tis al bijzonder als ik een eitje krijg. En ik voel wel wat groeien (hopelijk).
    Pfff, krijgt mn vent opeens principes.. ;(

Vanmiddag weer een verjaardag, gzellig!!

18. Milla

Milla Niet meer actief

Ahhhh Pooh... das balen... snap dat je teleurgestelt bent!! Nu ga je zeker ook niet meer zeggen als je moe bent?;) Maar begrijp ik het goed, heb jij nu een cyclus zonder medicijen, wat fijn voor je!! Hopelijk heb je vandaag weer een kans, gebruik je ook ovulatietesten?

Debjes, wat leuk vuurwerk aan zee. Lijkt me sowieso super om aan zee te wonen. Als ik 2x per jaar de zee zie dan is het al heel erg veel. Hahaha 'nee mam..' de slimmerik!

Lot, auw bekkenpijn.. doe inderdaad maar lekker rustig aan..

Makkie, hoe gaat het bij jou? *roept met echo heel ver aan de hemel om de grote blauwe wolk te bereiken*:)

Film gister was leuk, maar vond hem niet zo geweldig als de recenties aangaven. Wel leuk om er even samen uit te zijn geweest.

Had ik jullie al vertelt dat het hier ook erg kriebelt en klappert voor een vierde? Ik heb alleen veel twijfels en wil sowieso nog even wachten, maar het kriebelt zoooo hihi..
    Heb er vanmorgen ook een topic over geopent, voor wie leuk vind om te lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/225601-kriebels-voor-volgend-kindje-maar-twijfels-wie.html#post8013800

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes ik heb een zwartige jas gekocht met in de capuchon lichte voering zeg maar. Ik vind jassen erg moeilijk en veel maten die weg zijn ja. Kwam deze tegen en dacht laat ik hem gelijk maar meenemen. Welke vond jij leuk?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Debjes, ja in de potjes in de winkel zit het niet van olvarit wel van een ander merk zag ik en in de worteltjes v.a. 4 maanden zit ook rijst zag ik dus ik heb er een klein beetje doorheen gedaan. Ze krijgen ook nog niet veel hoor, een half klein potje per kind dus we bouwen het rustig op.

@Milla jeetje een vierde! herkennen doe ik het nog niet echt ;) maar wel heel leuk, zelf zie ik dat hele zkh gedoe niet meer echt zitten, hoewel daar bij mij natuurlijk wel veel bij kwam kijken. Hoe staat je man er trouwens tegenover?

Deel Deze Pagina