Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Milla bedankt voor je tip. De oefening heb ik ook gekregen van de fysio.

Taliaa heerlijk dat alles goed was bij de vk.

Na mijn uitglijpartij van gister toch wat meer pijn vandaag, heb besloten niet te gaan werken nog wel gevraagd of ik iets anders kon doen maar dat hadden ze nu niet dus blijf thuis zie het tillen even niet zitten heb aan Tygo al genoeg, dus we kijken morgen even aan of ik woensdag wel ga. De fysio zei vanavond dat het waarschijnlijk allemaal wat verrekt is en eind van de week de pijn weer minder word. Verder hier een druk schoppend kindje in mijn buik echt zo beweeglijk.
    We waren even op kraamvisite en Tygo wilde de baby wel even oh zo schattig, kusjes geven en aaien echt wat mooi om te zien. Hopelijk blijft hij het leuk vinden als het november is :)

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh positief blijven hoor! Ook al is het soms moeilijk!
    Praat er anders over met je vriend! Misschien kan hij je ook beter begrijpen, aangezien de kansen bij osn toch minder zijn!

Wat betreft bekkenpijn! Kan er niet over mee praten sorry! Ik vind het allemaal vervelend en lijkt me vreselijk!
    Ik vond 24 uur overgeven 9 maanden lang al erg! Maar die bekkenpijn lijkt me ook vreselijk1
    Sterkte voor de zwangere die dit hebben!

Vandaag nog half dagje werken en morgen lekker vrij!
    Jesse gaat bij mijn ouders slapen! Dus heb morgen heel dagje voor mijn zelf! Eerst heel lang uitslapen daarna lekker filmpjes kijken op de bank!
    ben bang dat het weer ook niet veel meer wordt deze zomer :(

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames!

Ik meld me even; heb me vandaag ziekgemeld op het werk. Denk dat ik griep heb of zoiets, ben mijn stem zo goed als kwijt en heb keel- en hoofdpijn. Ohja, en heel verkouden.
    Vanochtend Ties naar het kdv gebracht en daarna weer mijn bedje in gedoken. Nu maar hopen dat ik snel weer fit ben!

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Meisje beterschap! Vervelend dat je zo beroerd bent. Het is wel echt bedweer het regent hier al bijna heel de ochtend.

Moet straks mijn werk bellen of ik morgen kom werken, weet niet zo goed waar ik slim aan doe even alles tot rust laten komen of gewoon rustig aan doen op het werk.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    lot, ik denk dat jij geen werk hebt waar je rustig aan kunt doen? Dus ik zou thuis blijven!

@debjes, nou ik denk dat ik liever bekkenpijn heb dan 9 maanden spugen!!!

@ll, isabella is tot half 5 bij oma en ik lig lekker op de bank. Heb gewerkt net, even wat taken afgerond en afgesproken dat ik mijn cliënten overdraag! JOEPIE!!!
    Gisteravond trouwens ellende: zat in bad en kon er niet meer uit. Dan zit je ook raar te kijken. ik had zo'n pijn in mijn bil, weet niet of het van de bekken afkomt of iets nieuws is, maar het was voor mij het sein om echt dingen af te sluiten en rust te nemen.
    Dus dat doe ik!!!!

Liefss, Taliaa

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Meisje
    Heel veel beterschap.

@ Lot
    Lijkt me beter als je thuis blijft.
    En pas weer gaat werken als het weer goed aanvoelt, je heb je zelf er anders alleen maar mee.

@ Makkie
    Hoe gaat het daar op je blauwe wolk ??

@ Taliaa
    Dus je hebt een druktemaker in je buik.
    Vond het een geweldig gevoel, maar soms ook wel pijnlijk.

@ All
    M vind het weer helemaal super op school, en vermaakt zich prima.
    N loopt de hele dag rond, kruipen doet ze weinig tot niet meer.
    Ben op zoek naar laarsjes voor haar, gisteren 2 leuke gezien.
    1 vond ik veels te duur, en de andere waren veels te wijd voor haar voetjes (dus ze liep er niet fijn op)
    Van de week anders even naar de stad kijken of ze daar nog iets leuks hebben.
    Morgen moet mijn man weer werken en dan ook 4 weken op de zaterdag :(
    Dus morgen begint het echte leven voor mij weer :( zal wel even wennen worden zonder de hulp van mijn man.
    Met mijn voet gaat het nog niet beter, tabletten doen niet echt hun werk.
    Hele fijne dag, en hopelijk krijgen we snel wat beter weer.
    Liefs Thamara

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa die pijn in je bil komt me bekend voor, bij mij is het isschias hoop dat het snel over is. Dan voel je je wel even hulpeloos als je er niet uit kan komen goed dat je alles overdraagt en rustig aan gaat doen.

Thamara en Taliaa bedankt voor jullie berichtje.

Ik heb het gedaan, aan mezelf gedacht en niet aan anderen wat ik altijd doe. Blijf morgen nog lekker thuis, ben bang dat ik het alleen maar overbelast anders met tillen en bukken dus volgende week weer vol goede moed aan de bak.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

#4668 Makkie, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2010
    Thamara, hier alles goed thanx! Balen dat je man zoveel moet werken en dan ook de zaterdag, bleggghh. Hier ook vaak weekenden dat hij moet werken vind dat maar niets. Wat goed van N, zoveel lopen!

Meisje, beterschap meid!

Lot, goed gedaan meid, aan jezelf denken! Tygo vind de baby straks vast geweldig hoor, komt goed!

Taliaa, oei dat is niet zo fijn, goed dat je aan het afronden bent, geeft rust voor jezelf. Knap dat je ook zo aan jezelf (en dus je kindje!) denkt!

Pooh, dikke knuffel meid, tis ook niet eerlijk!(maar kijk naar mij, 2 keer spontaan zwanger geraakt, het KAN ECHT!!)

Hier gewoon alles super, kan niets anders zeggen! Kai doet het geweldig, allemaal zo relaxed en genieten. Ook Seth is zo lief, hij lijkt alleen ineens zo groot!! Vind het wel moeilijk dat ik even wat minder aandacht voor hem heb, mis hem wel dan.... gelukkig is papa nog een poosje vrij!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat heerlijk dat alles goed gaat bij jullie en je bent echt aan het genieten volgens mij. Voor Seth lekker dat papa ook nog vrij is dan krijgt hij toch aandacht, maar snap je gevoel.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    oei makkie, wat word ik toch blij van je berichtjes!!! Super hoor! En logisch dat je het ff moeilijk vindt dat je Seth minder aandacht kunt geven. Ik zal dat ook heeeeeel moeilijk vinden, maar voor isa zou het ook wel goed zijn hoor. Een beetje minder het middelpunt de hele dag!
    Gaat de bv nog goed? En je onderkant? herstelt het al iets??

@lot, goed hoor meid!! Denk aan jezelf! Ik heb pijn in mijn linkerbil en het straalt niet echt uit, alleen als ik lig, dan kan ik het ook soms in mijn kuit voelen. De pijn is constant aanwezig, maar dan gewoon als een spierpijn, dus goed te hebben. Maar af en toe wordt het heeeeel erg, kan dan bijna niet lopen. Dan springen echt de tranen in mn ogen.
    Klinkt dit geheel jou bekend in de oren? En wat zegt jouw fysio/dok/vk ervan? juist rusten, of in beweging blijven? (mijn fysio is op vakantie)

@meisje, beterschap!

@pooh, meis, wanhoop niet! ik snap dat je het NU meteen wilt! (wie niet als de wens er eenmaal is) maar ben nog maar even trots op je lijf, dat het t zelf doet!!!! Ik probeer het niet te bagatelliseren hoor, je gevoel. alleen je weer positief te laten zijn!!!!! knuff! en jullie brusje (haha, vind jij een rotwoord he?) komt er echt wel!!!!

@ll, het is net weer in mijn bil geschoten. bahbah,zit nu toch te denken of ik de ha zou bellen? maar volgens mij heb ik meer aan mijn fysio, maar die is op vakantie.
    Isa is trouwens eindelijk een beetje aan het kletsen! mama, en a-o (oma), a-a (anne), tien (tim), bus, broembroem, piepspieps(vogeltje) poepoep (dat is duidelijk denk ik) ben zo trots!
    Vanochtend ook zo knap: dr slab en shirt gingen omhoog en ze wees naar haar buik "au". even gekroeld en toen gevraagd of dr au weg was. 1 min. later zei ze "poepoep"(geeft ze normaal NOOIT aan). en ik zo"nee joh, een plasje" (ze had net een megastrontbroek gemaakt) loopt ze langs, en stinken joh!! Had ze een bruine natte gemaakt dus idd buikpijn en poep, knap he? (wel sneu, want ze heeft nog 2 spuiters gehad)

Nou dit was weer trotse mama praat:p

Liefss, Taliaa

11. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa je moet het echt rustig aan doen hoor. bij mij komt de pijn in mijn bil van de hernia en de zenuw die soms bekneld zit.

vanmorgen weer naar het zh geweest. en er is een mis comunicatie geweest. er zijn 2 fert.artsen en die wie ik de laatste keer heb gehad die moest mij ook provera meegeven en zeggen dat ik weer mocht spuiten en dat ik nu weer ongeveer op dag 10 zou zitten van de cyclus. nu ben ik dus vandaag pas begonnen met de provera. ik baal er echt van. maar de vorige keer moest ik beginnen met 50 eenheden en nu mag ik beginnen met 125 eenheden.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi meiden

even snel vanuit me werk!

Mijn collega is 21 weken zwanger! En nu is gister de school weer begonnen, dus dachten wij (ik en mijn collega van mijn groep) nu wordt het tijd ze gaat het aan de kids vertellen!

Dus wij vroegen vandaag zullen we in de kring gaan zitten?
    Zegt ze nee ik hou daar niet zo van, dus ik zeg hoe ga je het dan vertellen?
    Zegt ze ja zeggen jullie maar tegen een groepje kinderen en dan vertellen die het wel door!
    Oh mijn god dacht ik!
    Je wilt zoiets toch van de daken schreeuwen!
    Maar goed mijn andere collega heeft het aan wat meiden van 10 vertelt en ze vertelde dat het geen geheim was en dat ze het best mochten door vertellen!

Mijn god hele toestanden voor niks!
    Ik heb een briefje opgehangen met dat ze zwanger was en meteen reageerde een vader oh wat groot nieuws,! Zegt zij meteen oHH ik ben weg
    Nou ik snap er niks van! Ze is 39 jaar en zwanger geraakt met IVF weet je doe even normaal! Je bent dan toch mega blij!

Sorry voor me frsutratie maar moest het even kwijt! kan niet tegen zulke lompe mensen!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @tliaa, wat goed van I!!!!! Lief hoor! en ja brusje vind ik een vreselijk woord, hahahaha! Ik weet ook niet wat ik van mn lijf moet denken ,want ik voel nu niets meer wat op ei pijn lijkt. EN mn temp is laag, dus volgens mij gebeurd er weer eens niets, terwijl ik op cd 16 zit vandaag.

@debjes, raar mens zeg...

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    als je vorige cyclus 30 was en hebt een LF van 14 dagen is je ei idd op dag 16 gesprongen. Maar als je nu een íets langere cyclus hebt, dan scheelt dat zo een paar dagen, of een kortere LF. En je ben ook aan het ontpillen, dus onregelmatige cyclus kan ook daarvan komen. En je temp stijgt ook pas ná je ei, dus het kan allemaal nog!
    Heb je een FF kaartje?

@debjes, is dat die collega die ook zo zeurt over haar zwangerschap?? Vaag hoor, ik was super blij dat ik het eindelijk op mijn werk aan de kids kon vertellen!!

@nijntje, vaag hoor!!! Maar wel fijn dat je nu meteen meer mag spuiten! op welke dag zit je nu?
    En die pijn in je bil, straalt die ook uit??

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja dat is die collega;);)

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa ja de pijn straalt uit naar de benen meestal is het links. af en toe is het zo erg dat ik na de tijd het gevoel in mijn been kwijt ben (door de zenuw beknelling) dat ik door mijn been zat.

ik zit nu op dat -13 of zo. ik moet 10 dagen provera slikken en dan wordt je volgens mij na de 3e dag ongi en dan mag ik op dag 3 weer spuiten.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa bij mij straalt de pijn niet uit, hier ook vaak aanwezig vooral als ik veel doe. Soms het gevoel door mijn been te zakken. Mijn fysio masseert het iedere week los.

Nijntje balen van de miscommunicatie. Wel fijn dat je gelijk hoger mag beginnne met spuiten.

Debjes ik zou het ook aan de grote klok willen hangen maar apart dat zij het niet echt nodig vind, misschien bang voor vragen waarom nu enzo.

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot, ok, ik dacht dat het altijd uitstraalde. Maar dat hoeft dus niet. Nu is het weer een stuk minder! Masseert de fysio dan je bil? stomme vraag hoor*grijns*

@nijntje, oh eerst aan de provera! succes meid en ik ga superhard voor je hopen deze ronde!

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa bij mij masseert de fysio de bil en onder rug. En als het de zere plek is kan ik wel door de bank zakken, maar dan kan ik er wel weer een weekje tegen. wij proberen er nu iets meer tijd tussen te doen dan iedere week. maar na de 2e week moet ik echt weer een afspraak maken.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jeetje wat is er weer veel geschreven.

Taliaa welkom terug van vakantie! Wat goed van je dat je je werk overdraagd! Hopenlijk is de pijn in je bil snel weg en succes met de BI.

Milla nog gefeliciteerd met B.!!

Makkie wat heerlijk om te lezen dat alles zo super gaat bij jullie.

Pooh ik ken dat hoor ik wil ook gewoon nu zwanger zijn maar ja zo werkt dat niet bij ons. Maar ook wij komen echt weer aan de beurt!

Lot goed dat je aan je eigen denkt! Hoe vind Tygo je buik?

Nijntje balen zeg met die miscommunicatie maar wel super dat je nu hoger mag beginnen met spuiten.

Debjes aparte collega hoor. Lijkt mij toch ook dat je het wel van de daken af zou willen schreeuwen.

Linda hoe gaat het nu met de groentehapjes?

Meisje Beterschap!!

MVJ dikke knuff!!

Hier afgelopen maandag ineens ongi geworden:$. Schrok me eigen helemaal rot dat dat ineens kwam. Snelle overleg gehad met mannetje en besloten om weer te beginnen met spuiten. Morgen gaat de eerste er weer in. Dus we gaan weer volop er tegen aan.

Deze week ook alweer 5 jaar getrouwd jeetje wat vliegt de tijd om zeg. Kan me nog herinneren dat ik mijn trouwjurk moest passen en me een prinsesje voelde.

Deel Deze Pagina