@1ekindje, wat fijn dat je je collega kunt helpen zo! Ik heb een collega die voor mij het IUI en IVF traject bewandeld had. Daar had ik ook veel steun aan! Ik hoop dat je collega snel een kindje mag verwachten! Hoe is het met Myrthe?
met myrthe gaat het goed, omdanks dat ze een boef aan het worden is, op de creche heeft ze heel veel praatjes en gisteren heb ik haar in bed gelegd en na 10 min begint ze heel hard te huilen kom ik op haar kamer staat ze in bed. en vanavond weer hetzelfde. ze snapt nog niet dat je niet staand kunt slapen ha ha. hier zijn veel kindjes en mama's aan het snotteren. myrthe en ik ook, morgen bel ik even naar de kno omdat myrthe al meer als een week een loop oor heeft. ik weet niet of dat erg is voor de buisjes.
@1ekindje, oh ,ja dan moeten ze leren zelf te gaan zitten, dat hoor ik van meer vriendinnen! hahaha!! Enig!!
als ze aan de lage tafel staat gaat ze heel zacht door de knietjes en gaat dan zitten maar in bed snapt ze dat nog niet en dan heeft ze nog zo'n rot slaapzak aan hi hi
MVS heerlijk even lekker sporten! Doet je goed! En natuurlijk dat tutten helemaal! Geniet ervan nu je man lekker thuis is! Ik hoop dat je snel zwanger raakt het is je zo gegunt! MVJ lekker zeg een appeltaart met je zoon Heb je nog niks qua babykamer enzo? Nou ik heb het fietsen overleeft! Was eigenlijk vanmiddag heerlijk op de fiets! Zonnetje erbij had er geen moeite mee (en goed voor de conditie) alleen 's avonds om half 7 terug is wat minder hahaha! Ach misschien ben ik een zeur maar mijn collega waar ik mee op de groep en in priveleven ook wel wat dingen mee doe (zo gaan we dus samen naar de 9 maandenbeurs) krijg soms de kriebels van haar :S ze is natuurlijk sinds 3 maanden moeder,maar nu moet iks teeds kijken naar foto's hoe geweldig, mooi, knap, lief, lekker ding, mooiste kind het van de wereld is pfff kijk ik weet echt dat je, je eigen kind de leukste mooiste vind maar om het nu zo te overdrijven nee zo ben ik niet! Maar goed heb vandaag gezegd dat ik nu wel is klaar was met dezlefde foto's kijken (op een subtiele manier) en dat als ze is nieuwe foto's heeft ik wel weer kom kijken hahahahaha
@etos zwanger worden, ik heb de etos zwanger pillen drie jaar geslikt en dan heb je ook wat, vandaar de twins slik nu ook de etos zwanger zijn en heb de etos mama ook al in huis. Nou ik ben dus naar het ziekenhuis geweest...................................................................... Taliaa, tja zoals je al beaamde, letterlijk en figuurlijk dus een K*T lichaam (verder zal ik niet meer vloeken). Maar ik heb waarschijnlijk een verstopte klier van bartholin (had er nog nooit van gehoord) maar goed die zorgt dus voor een soort cyste en doet dus &^(*&^(* -PIJN. Wat kunnen ze doen.......... NIKS want ik ben zwanger. Oplossing is nml. opensnijden . Maar het kan misschien ook verdwijnen, jaja... maar goed dat hopen we dus nu maar. Ga nu wel paracetamol slikken, wilde zo graag geen medicijnen in de zwangerschap nu dus bloeddrukmedicijnen én 4x2 paracetamol. Hopelijk gaat dat de boel een beetje verzachten. Maak me nu wel zorgen om de bevalling... De Gyn die ik had vond ik niet zo fijn (had ik de vorige keer ook, probeer geen afspraak meer bij haar te hebben, echt zo'n bitch) maandag heb ik weer reguliere controle en laat mijn Gyn zelf nog wel even beoordelen en dan kan ik ook even verder vragen. Oja ook minder nieuws mijn onderddruk was alweer 90 :x maandag dus weer spannend allemaal. Nou zit er effies doorheen, zucht, ga wel veel afleiding zoeken, heb het ff gehad met alles
Linda je bloeddruk was vast vandaag zo hoog vanwegen de spanningen hoeft natuurlijk nu niet zo te zijn dat hij nu ook hoog is hoor! Balen van dat gekke bobbelje! Net nu je zwanger bent ook, nu is het ook nie leuk alsje het daarna hebt, maar toch alles komt dan ineens zo tegelijk heb je het gevoel (lijkt mij) snap je me nog hhahaha
@linda, nooit van gehoord. Maar wedden dat je bloeddruk daarom zo hoog was!! Maar heb je echt zoveel paracetamol nodig? Ik bedoel, doet jhet zo veel pijn? 8 stuks per dag is de maximale dosering, vandaar!
Linda jeetje zeg wat balen ...rare vraag maar zit dat ding bij je in of uitgang ? Daardoor zal je bloeddruk gestegen zijn .... @all eff een hele belangrijke genante vraag ......maar tegen de tijd dat ik van Jelmer ging bevallen had ik een ontzettende druk op mijn onderkantje .....een soort beurs gevoel , het gevoel dat er druk op staat ...maar nu heb ik dat nu al ...ben er niet blij mee voelt vreselijk zeg maar ...herkennen jullie dit ?
@mvj, dat had ik ook de dag dat het begon. Alsof hij er bijna uit floepte, heel zwaar gevoel. Mmmh, heb je verder nergens last van???
MVJ ik had deze druk tijdens mij zwangerschap vaak! Ik kon het voor me bevalling nog niet beschrijven, dacht dus ook dat ik een vaginale ziekte had (kanker ofzo) echt heel erg, ik ben snel iemand die met zulke dingen in paniek raakt. Toen ik dit vertelde aan mijn vk zei ze dat het er allemaal bij hoorde. Zo was die druk weg en zo kwam het weer paar dagen op! misschien is het hetzelfde? maar goed de 1 is de ander niet als je het niet vertrouwt even bellen! Meiden er ligt hier laagje sneeuw en het is -5 buiten! Ik ga zo even strijken wat dat moet gebeuren en dan even naar buiten met mijn spook! Wij hebben trouwens geen gewone verwarming meer, het hele huis is vloerverwarming en komt vanuit zee (wij betalen dus ook niet voor het stoken) maar nu doen die gekke ketels raar, de 1 is aan het ventileren heel hard en blaast koude lucht en enorme herrie en het is hier nu heel koud :S ik snap er niks van gelukkig komt mijn vriend zo thuis en kan hij even kijken
weet niet meer wie het vroeg maar de verdikking zit zeg maar iets uit het midden in het gebied tussen vagina en anus. @pooh ik sta op sommige momenten echt half op mijn kop van de pijn, het is ook constant, heb niet echt het idee dat de paracetamol helpt ik dacht zal ik van die zalf tegen aambeien kopen? dat breng je toch naar binnen? misschien helpt het toch? maarja aangezien zowel de huisarts als de gyn zei dat dát het waarschijnlijk niet was........ maar goed je wilt toch van die pijn af......... tja als het echt niet langer gaat zal ik toch terug moeten naar het zkh maar ik kijk het nog maar weer even aan vandaag
hallo meiden, hoe is het met jullie? Lees trouw elke dag mee maar hier is t drukdrukdruk. Moet werken en tussendoor de koffers pakken want volgende week gan we een weekje op wintersport. Ik blijf meelezen en als ik ergens een gaatje heb zal ik zeker reageren!
@linda : ik vroeg het , klinkt verschrikkelijk auwi ...... de druk op mijn onderkant is nu weer weg ........maar gisteravond was het heel erg , stond ik in de douche .....verlies ik opeens vocht ...dus ik schrok me dood ....was het gewoon urine ....maar toch dat hoort ook niet zo weg te lopen ..hihi ik kijk het nog effe aan ...nu is het weer weg iig
@ All' Hier nog steeds ziek ziek ziek. Met de kids gaat het goed, manlief voelt zich ook al wat beter. Maar ik zit nu volgens mij op de piek :x vanmiddag naar de dokter want volgens mij heb ik ook nog voorhoofdholte ontsteking erbij :x En dan over 1 uur nog mijn gesprek Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Thamara, beterschap nog verder en succes met je gesprek straks! Linda, heb je dan niets meegekregen om te smeren? MvJ, jee schrikken met je vochtverlies... twas gelukkig maar urine! Heb je toch al een keer eerder gehad? Pfff wat lastig lijkt me dat! Gelukkig is het drukkende gevoel van onderen weg. Sas, jij ook aan de etos pillen dus, hihihi. Debjes, ja tuuuurlijk is je eigen kind het mooiste en alles, maar je kunt ook overdrijven ja! Gelijk heb je dat je het even subtiel duidelijk hebt gemaakt... hihihi zou er ook gek van worden! Voel me gewoon schuldig dat we Seth zo wegbrengen en dan gaan babyshoppen.... tis voor Seth alleen maar beter, hij heeft het op het KDV leuker dan bij ons, steeds auto uit, wagen in, wagen uit, auto in... maar toch voel ik me schuldig, snappen jullie wel he?? Fijne dag meiden!
makkie snap je helemaal! maar het is gewoon even beter om het daarheen te brengen! Kunnen jullie op je gemakje even kijken en Seth lekker spelen met zijn vriendjes en vriendinnetjes! Maar snap je egvoel heel goed hoor! Zodra je klaar bent kan je hem gauw weer halen MVJ kan ook zijn dat de baby flink tegen je blaas drukt! Ryanne lekker wintersport geniet ervan! Mag dat wel met F ahar oortjes hoog in de bergen?
@linda, nou gelukkig dat alles met de kids goed was, toch?? (even het posi eerst he) en jeetje, wat vervelend. Je bult zit uitwendig he?? dan zou je evt iets van verkoelende/verzachtende zalf kunnen smeren, ik kreeg (na de bevalling) lidocaïne zalf voor mn aambeien, dat verdooft een beetje. Maar weet niet of dat tijdens je zw.schap mag? (Pooh??) Aambeienzalf breng je uitwendig aan. Maar aambeien komen ook echt uit je anus, en zitten niet bij je perineum. wat een praat he En die bloeddruk komt idd van het druk maken en van die gyn!!! @Mvj, jeetje, schrikken hoor. Ik heb die druk nu steeds de eerste dagen van het ongesteld zijn, niet helemaal hetzelfde, maar bij mij voelt het alsof mn schaambotje er elk moment vanaf kan vallen... Hey, maar jij doet ff rustig aan hoor!!!! t urineverlies kan goed door hetzelfde komen, dan ligt de beeb weer wat meer tegen de onderkant aan!! @Makkie, niet schuldig voelen, lekker shoppen LEUKKKKKKKKK, ik wil OOOOOOOOK. hahahaha. Hoe is het met je stem? @Thamaraa: hoe is het met de ziekenboeg? @debjes, is het nu niet heel koud binnen dan?? En sneeuw buiten, hier ligt nog niks.. Hoop ook niet dat het komt, haha. was er echt gek mee de laatste weken, maar nu ben ik er klaar mee. @ll, zooooo ies zit nu toch goed te eten zeg... 2 hele boterhammen op, zonder te piepen. JOEHOE. ik geef de korsten altijd al tijdens t spelen, dan eet ze ze beter. Ze heeft trouwens vanochtend álles onder gekotst, bah. Tijdens t pap eten, ik denk van het verslikken. Gelukkig was het verse pap, dan stinkt het niet zo als zure kits Dus dus 2 wassen draaien en ophangen Ies gaat zo lekker slapen en ik ATWT kijken, JOEHOEOEOEO, heerlijk eventjes met een hazelnoten laté koffie. dat heb ik wel verdiend grtzzzz, Taliaa ps meeting voor maart gaat door? of wat doen we??
oh jeetje, zit net ff op hyves mn foto's te kijken en schrok van t koppie van isabella. wat was die scheef zeg.... ik zal de foto eens op pcohyves zetten, moeten jullie eens kijken. Toen zag ik dat namelijk niet zo, maar als ik nu terugkijk...*shock*