Taliaa ja was hier ijskoud, normaal loop ik in ene jogingbroek en spaghettu truitje en jesse alelen in ze romper's morgens nu hadden we beide jogingbroek aan shirt en een badjas hahahaha. Maar goed Chris heeft het gemaakt, wat het nu is? we moeten even goed lezen hoe of wat! Er ligt hier aardig wat sneeuw denk zo'n 3cm9is voor ons aan de westkust al veel hahaha) Mijn nicht komt zo op visite met haar dochtertje van 1,5 ook.
ha, ojee, koud ja. gelukkig is het gemaakt! haha,ja sneeuw is sneeuw, dus 3 cm is sneeuw, zeker voor de kust!! veel plezier vanmiddag!
Debjes, ga zo je hyves even bekijken! Taliaa, vind het echt reuze meevallen Isa dr hoofdje!! Vind het totaal niet shoching hoor!! Tis gewoon een lekker wijffie! Thamara, hoe was je gesprek vanmiddag?? Nou, hier gekke dag gehad zonder ons ventje. We hebben wel lekker babygeshopt en samen wat gegeten, maar we misten Seth wel! Dus snel weer terug naar huis hem ophalen.... sneeuwt het berehard dus vet druk op de weg... grrrr duurde het nog langer! Papa en Seth zitten nu lekker samen in bad en hebben een hoop lol!! Fijne avond meiden!
@linda, ik zou toch aan de bel trekken als de pijn te heftig blijft hoor! Niet gaan tobben, bellen!! En ook niet er van alles op gaan smeren! (streng he?) @all, ben SNOOOOOOOOT verkouden. Wat een dag...ik voelde me bererd en dan werken, blegh. Het lop werkelijk mn neus uit. Om 1730 Jens van het kdv gehaald( is naast mn werk). Zit ie op de grond te flirten met een 1plusser, tatatataaaaaadadaaaatata hoor ik hem zeggen. Hele verhalen!!! Ze schattig! Toen samen i nde file, bah! Waren pas om 1830 thuis. En een honger dat ie had!!! Nu ligt ie te maffen! Ik wete niet of ik morgen wel ga werken zo hoor ,bah! @thamara, hoe was je gesprek??? @mvj, ged, urine is ook niet fijn!!! Hopelijk is het maar tijdelijk! Ik heb ook wle eens wat verloren toen zwanger was van Jens.
pffff wat een rit zeg. Ik was vandaag lekker naar mn ouders toe en die wonen in de buurt van Leiden en ikzelf in de buurt van Eindhoven. Vanochtend was het een heerlijke autorit. Lekker het zonnetje erbij en alleen sneeuw naast de weg. Maar terug. pffff ik ging om 18.00 uur weg en normaal zou ik dan rond 19.45 thuis zijn. Maar ik kwam nu pas om 21.15 binnen. Ik stond in de staart van de file op de A12. toen ik eenmaal op de A2 zat reed het gelukkig allemaal wel zo tussen de 70 tot 90 km en was de rechterbaan mooi schoon. Maar Eindhoven NIET. Wat een geglibber daar zeg. Maar ja Thijs ging gelukkig slapen toen we uit de file waren en die sliep gewoon door toen ik hem naar boven gebracht heb en zn pyjama aan trok. Maf kind. Maar ja het was wel een lekker dagje zo bij mn ouders. Ik vind het best heel erg dat we zo ver uit elkaar wonen en dat ik ze niet meer wekelijks zie. Maar ja gelukkig woon ik maar in Brabant en niet in een een ander ver land. Ik ga nu lekker slapen. En morgen weer werken.
@all, ik ben thuis gebleven vandaag. Ben enorm verkouden en heb vannacht geen oog dicht gedaan, Alleen maar snuiten en niesen, werd er gek van. Mn moeder past vandaag op jens op, dus ik kan ook echt effe ziek zijn.... @sas, doodeng he zo rijden. jens en ik zaten ook in de file gisteravond na mn werk. Hij viel ook in slapa gelukkig.
Sas ja vreselijk file! Gelukkig viel je kleine man in slaap! Pooh betrerschap lekker dat jens even naar je moeder kan, kan jij even goed uirusten! Hier heeft mijn mannetje vanacht heerlijk door geslapen zonder ook maar te komen voor slokje drinken! Hij was 09:15 wakker vanaf gister 19:45 ik ging zelf 22:30 uur naar bed dus heb ook heerlijjk kunnen uitslapen! vandaag weer werken bah! Moet ook nog is met de bus, ik haat het openbaarvervoer :S maar goed he, het moet Bijna weer weekend!
Sas, nee gelukkig wonen je ouders niet nog verder weg... een kleine 2 uur rijden is nog te doen! Balen van de files gister, wij hadden er ook last van! Pooh, beterschap meid! Lekker Jens een dagje bij oma, kun je even bijkomen. Debjes, heerlijk zeg, goed zo Jesse! En ik heb ook een hekel aan het openbaar vervoer... vooral treinen, grrrrr. Maar dat komt echt maar zelden voor gelukig. Hier ook een ventje dat weer eens oudhollands tot 9.15 heeft uitgeslapen! Heeeeerlijk!!!! Twas al een paar weken rond 8.00/8.15 uur, dus dit vond ik wel weer een keer lekker!! Straks om 15.45 uur met Seth naar het CB, ben benieuwd. Zijn jullie kindjes echt ziek geweest van de BMR prikken?? Je hoort zoveel spookverhalen. Hopelijk wordt ie er niet ziek van, hij is net weer beter! Verder ga ik vragen welke kinderziektes gevaarlijk zijn voor mij als zwangere. Want Seth heeft nog (gelukkig maar natuurlijk, maar ze moeten een keer komen) geen kinderziekte gehad. Gisteravond kreeg ik echt een trapje! Ik zei echt van: WOW! twas geen klein plopje meer! Ik voel de kleine ook schuiven van binnen... vind het wel vroeg hoor, zo voelde ik Seth pas bij 17/18 weken! Geniet er onwijs van! Fijne koude brrrr sneeuwdag meiden! (hier ligt weer erg veel sneeuw!!)
Makkie heerlijk dat je de kleine zo goed voelt! BMR prik heeft Jesse nergens last van gehad. Sneeuw hahaah moet altijd zo lachen, wij hebben hier echt niks :S ja 1,5 cm in de duinen en op wat stoepjesmaar verder niks! Baal daar wel van hoor wil nog even keer sleeen met Jesse, maar goed dat is als je aan de kust woont he! Ik ga me snel aankleden, Jesse slaapt even en dan ga iklopend naar mijn moeder en dan stap ik op de bus. het is hier wel waterkoud! Fijne dag!
Kon weer even online komen het wil niet iedere keer lukken. Voor de zieke beterschap! Linda balen dat je zo'n pijn houd, had Makkie al even gesmst wat de gyn had gezegd. Hoop dat je bloeddruk maandag beter is en de kleintjes nog even lekker kunnen blijven zitten. Makkie heerlijk even je handen vrij maar ken je schuldgevoel had het vorige week ook toen Tygo weg was en ik thuis. Etos zwanger worden pillen, begin door Milla wel te twijfelen om ze wel of niet te halen. Hoop dat met iedereen alles goed gaat, al een poos niets van Meisje gehoord.... Cira en Mariska hoe is het met jullie? Morgenmiddag gaan wij naar huis rijden hoop dat het net zo goed gaat als heen. En dan weer lekker thuis vind ik toch ook altijd wel weer lekker voor Tygo weer zijn eigen plekje.
~~~Buddy nieuws van Linda~~~ Hoi Meiden, lig weer in het ziekenhuis;-( wordt zeer waarschijnlijk morgen geopereerd aan die onsteking. Laat jullie morgen weten hoe het is gegaan. Ps Miek wil jij jans informeren zij weet nog van niks.
Taliaa: morgen werk ik de hele dag en kan ik niet op een comp. is het goed als ik smsjes van Linda naar jou stuur? Wil je het dan ook bij de maart mama's neerzetten?? Ik duik mijn bed in! Liefs!
@ Linda heel veel sterkte meid. @ All Gesprek ging heel erg goed, 24 feb beginnen. Verder gaat het niet goed. Woensdag bij dokter geweest voor de voorhoofholte en heb er niks voor gekregen. Donderdag weer terug want had mijn hele linker onderarm onder de rode bultjes, kwam waarschijnlijk door de koorst en heb wederom niks voor mijn voorhoofdholte gekregen (terwijl de pijn erger en erger word) En straks om 08.15 bel ik weer, zit nu al vanaf 00.30 wakker met flinke oorpijn en druk erop WORD GEK VAN DE PIJN
@linda : oowwww jeee wat vervelend meis .,....hoop wel dat je er vanaf bent straks ! @thamara : schiet niet op zo he ,....hopelijk geven ze nu wel wat
@thamara, beterschap meissie, dat klinkt heel heftig!!! @all, heb redelijk geslapen. Ben nog enorm aan het snotteren en voel me slap. Jens snottert ook maar is vrolijk. Ik blij in ieder geval thuis vandaag.
Linda he wat nar voor je weer in het ziekenhuisik hoop dat ze je snel kunnen helpen! Hoe was je bloeddruk? Pohh hier ook een snotter jongetje! Ik hoop dat jij snelweer de oude bent! Thamara jeetje schiet ook niet op bij jouw! Wel leuk dat je snel mag beginnen bij je stage plek. Jesse wa een monster vanacht ik werd echt letterlijk gek met dat gezeur voor niks! Toen kwam hij 07:00 uur wakker (eigenlijk meermijn shculd,ik ging bij hem kijken) nu gaat hij zo rond 10 uur weer lekker naar bed heb ik ook nog even wat rust! Gelukkig laatste dagje werken en dan heerlijk weekend.
Linda, succes meid! Tharama, wat goed 24 febr. beginnen! Heeeel veel beterschap meid! Ik ben er de komende dagen wat minder, Seth is flink ziek.... gistermiddag al spugen, 1x diarree en verhoging. Geen prikjes gehad bij het CB. Maar sinds vanmorgen is het nog erger, hij houd helemaal niets binnen! Beetje bij beetje ORS aan het geven. De huisarts zegt dat het erg heerst en ongeveer een dagje duurt. Als hij koorts krijgt en weer diarree, moeten we aan de bel trekken. Arm ventje, alweer ziek.... ik voel me meteen zo rot!
@makkie, sterkte meid, bij ons duurde het 5 dagen!!!Lepeltjes ORS geven en goed opletten of hij natte luiers houdt! En Niet suf wordt! liefs van ons. @all, mn neus zit potdicht nu...lekker benauwd dus. Jens slaapt al anderhalf uur en mn vriend is de boodschappen aan het doen. Straks maar douchen en stomen...bah!