@pooh, wil je isa ook even aanspreken?? *zucht* ze wil niet eten,niet drinken. Ze is ook weer wat ziekjes @Makkie, beterschap voor seth!! en voor jou sterkte! is sip he, als ze zo ziek zijn? @Mvs, tuurlijk!! sms maar door! (hoewel je dit pas leest als je weer thuis bent, hihi) Nog geen ongi in zicht?? @pooh, hm alles dicht? stomen! @ll, lekker wezen shoppen. isa heeft niks gegeten en is weer eens ziekjes maar goed... Ik ben éindelijk geslaagd voor een leuke tas, haha. de winter is al bijna voorbij.. Liefss, Taliaa ps heb vandaag dus niks over Linda gehoord.
@taliaa, I weer of nog ziekjes?? Zielig he, en waarom duurt het allemaal zo lang? Jens loopt morgen een week te snottebellen...pfff Hij heeft trouwens net zijn eerste stukjes pannekoek op. Ik ga weer effe maffen op de bank, hij wordt nu naar bed gebracht door papa!!
Wat een ziektekiemen overal zeg. Heel veel beterschap voor alle kindjes. Vanmorgen om 09.50 bij de dokter geweest en heb een middenoorontsteking en gisteren had die nog gekeken en toen was die schoon en niet rood (hoe dat dan kan veranderen binnen 12 uur) Heb nu dus gelukkig wel iets gekregen en het begint gelukkig al iets te werken M net ook alweer met 39,0 naar bed gebracht (het houdt hier maar niet op) Ga zo nog even de pfaff's kijken en dan lekker vroeg slapen. Hele fijne avond allemaal. Liefs Thamara
Jeetje zge wat en zieke kids en mama's bah! Ik heb het gelukkig al achter de rug (hoop ik) Jesse ook enorm verkouden en egr aan het kwijlen lang leven de tanden, er komen er weer 2 door! ik doe vanavond lekker zetpil erin als die naar bed gaat!
@tamara : beterschap ! @makkie : beterschap met je kleine mannetje ! @debjes : is jesse nog niet klaar ? jelmer is op de laatste kiezen na klaar geloof ik @thalia : heerlijk he van terrordreumessen ? hopelijk knapt I snel op ! @Linda : hoe is het ?
Alle zieke kindjes & mama's BETERSCHAP! Niets meer van Linda gehoord, heb haar net een sms gestuurd.... Verder nog niet ongesteld, verwacht dit woensdag eigenlijk pas, of dinsdag. Dag 9 of 10... Morgen vieren mannetje en ik onze verjaardagen, drukke dag en avond wordt het! Nou, doei!! Fijne avond!
~~~Buddy nieuws van Linda ~~~ Het bleef lastig voor de artsen, uiteindelijk ruggenprik gehad en toen bleek het een cyste met bloed(stolsels), verwijderd, al met al nog best heftig maar de kleintjes lijken nergens last van gehad te hebben. Ctg prima, nu open wond weet nog niet wanneer naar huis. Nou dat hebben we ook weer gehad, ben ondanks pijn erg opgelucht.
MVJ nee jesse moet nog 2 tanden en nog 2 of 3 kiezen, geloof dat de laatste 2 kiezen rond de 2de jaar komen(heb ik me laten vertellen ) Jesse was erg huilerig de straks voor dat hij naar bed moest! Voelde ook warm aan en had dus verhoging! Ligt nu al bijna uurtje in bed en ik hoop dat hij vanacht goeslaapt! Mijn kleine man is echt al heel lang niet ziek geweest, zei het vorige week nog en dan heb je dus nu dit had ik me mond maar gehouden hahaha
@linda, auch!!! Hoe kom je er aan...??? Shock!!! @alle zieke, BETERSCHAP, volgens mij heeft iedereen een dosis zon nodig! Straal straaaaaaaal
Jeetje Linda Maar oe moet dat nou als je straksmoet bevallen ? IS het daaronder dan wel allemaal goed genezen? He wat balen zeg dit! Pooh ja zeker beetje zon hebben we wel nodig! Mijn vriendin had zondag wat foto's gemaakt van Jesse zijn wel mooi geworden vond ik zelf ze staan op hyves voor jullie!
leuke foto's debjes!!!!! @all, we zijn edelijk opgeknapt hier .Nog wat snottebellen, maar oke, dat moet slijten. Straks wagen we het er maar op en gaan we even langs mn neef en nicht met en de kids. We kijken wel hoe lang we blijven.
Nou daar moest ik ook aan denken ...oei als het dan maar genezen is .... Ik weet niet meer of ik het vertelt heb .....maar wij gaan vanavond een nachtje uit logeren ... manlief krijgt een nachtje in een hotel aan zee ...en wij gaan natuurlijk mee ...hihi voor de valentijn ....hij weet nog van niks ...
thanks ! voorlopig stromen de tranen hier nog vol op ....word echt een beetje hopeloos van jelmer maar goed dat komt vast wel weer goed het weekendje !
hoi meiden, Hier ben ik ook nog eens... Met Malika gaat het uitstekend, ze is zo'n vrolijk kind. Ze is ook alweer 18 maanden zeg, vanaf haar 15 maanden liep ze echt vlotjes maar woordjes zeggen doet ze nog niet. Nog steeds haar eigen taaltje Deze morgen op controle geweest bij gyn, terug een ronde van 100 clomid gedaan maar met weinig effect... Baarmoederslijm was maar 5 cm en follikel 6 cm... Heb van de gyn een eerste menopur spuit gekregen en de volgende 3 dagen nog 1 zetten. Dan woensdag terug op controle en hopelijk groeit er dan een mooi eitje. Heb nog nooit menopur gebruikt maar geloof hier sommige wel hé van de meiden??? zal jullie weer laten iedereen veel groetjes Mariska
hee meiden, MvJ, wauw wat een leuke verrassing voor je man! Veel plezier en succes met je boefje zeg... Linda, oei dat klinkt auwieeee! Ik dacht ook meteen aan de bevalling... hoe gaat dat dan straks? Lijkt me niet echt 'lekker' bevallen zo.... (is het sowieso niet hahaha) Gelukkig hebben de kleintjes nergens last van, daar gaat het om! MvS, hoop dat je snel ongi word en aan de slag kan. Deze keer een mooi ei, weet het zeker! Lot, goede reis gehad? En hoe gaat het met de vlekjes bij Tygo? Nog een beetje goede nachten gehad daaro? Taliaa, hoe is het nu met I? Niet weer ziek worden hoor meisje! Debjes, jij ook hopelijk geen ziek mannetje straks, beterschap. Thamara, hoe gaat het nu met je oorontsteking? Hoop beter! Pooh, gelukkig is het bij jullie weer zo goed als over!! Veel plezier vanmiddag! Marisa, wat fijn dat het zo goed gaat met Malika. En ik heb ook gespoten, Gonal-f. (zelfde effect natuurlijk als Menopur) Heb je hiervoor met Malika ook gespoten? Spannend hoor, wie weet leverd dit wel een heeeeel mooi ei op!! Cira, hoe is het met jou meid? Druk met alles zeker!! Kom je snel weer even updaten?? even snel een update vann hier: het gaat alweer stukken beter met Seth! De huisarts heeft dus hopelijk gelijk dat het 1 a 2 dagen duurt. Hij eet beter (heeft echt honger maar ik doe rustig aan....) en houd het voor alsnog binnen. Hij kletst weer vollop, loopt lekker rond, dansen op K3 gaat ook weer! En hij is weer ondeugend aan het worden. Kreeg net echt de tranen in mijn ogen, oooo gelukkig voelt mijn ventje zich weer zoveel beter! Maar niet te hard van stapel lopen, even de rest van het weekend afwachten. Vanacht had hij denk ik wel erge hoge koorst, niet gemeten, maar hij gloeide aan alle kanten. Snel wat kleertjes uitgedaan, pilletje erin en natte washand op zijn hoofdje. Hij heeft tot 05.00 bij ons in bed geslapen, daarna tot 8.30 in zijn eigen bedje. Duimen jullie mee dat hij het ergste weer gehad heeft???? Als ik plat op mijn rug lig, dan kan ik met mijn hand de kleine al voelen schopjes geven!! Gister heeft Gedo het ook heel zachtjes gevoeld! Super heerlijk!! Ga nu even douchen, Seth slaapt. Fijn weekend meiden!
Linda ik hoop dat je van de pijn af bent en snel naar huis mag. Ben benieuwd hoe je bloeddruk is.... Mvj wat romantisch, veel plezier! Alle zieke kindjes en mama's beterschap!! Mariska ik hoop op een mooi ei voor je! Ik heb puregon gespoten. Thamara leuk zeg dat je 24 februari mag beginnen! Mvs laat die ongi maar bij je komen dan kan je aan de clomid! Wij zijn gisteravond weer thuis gekomen, het was erg druk op de weg dus er 2 uur langer over gedaan dan heen. Tygo was wel lief in de auto! Makkie Tygo heeft daar alleen maar onrustig geslapen, misschien doet hij dat wel vaker het was echt in zijn slaap maar nu hoorde ik ieder geluidje dus het was weer heerlijk om vannacht in zijn eigen kamertje te slapen, hij heeft goed geslapen en wij ook. Het eczeem word al minder, smeer met cardiflor op advies van Pooh. Vandaag wasjes gedraaid even gekeken voor schoenen voor Tygo maar om nu al zomerschoenen aan te doen vind ik niets eigenlijk maar kan zijn maat nergens meer in de opruiming vinden met zo soepele zool dus even geduld. Vanavond even naar vrienden en dan morgen lekker rustig aan en dan zit de vakantie er weer op vind het altijd zo rot dat we weer moeten beginnen als de week eenmaal begonnen is is het prima.