ach arme Kai! beterschap!! en wat fijn dat hij goed reageert op de gewone voeding!!! En isabella vindt mijn buik wel leuk, maar erop springen is nog veel leuker! lang leve het vruchtwater! haha @ll, wij hebben ook zin in zaterdag
Ik ben hier! Talia het komt helemaal goed ! Makkie wat fijn dat Kay goed reageerd op de standaard voeding. Wij zitten nog steeds in dubio over zaterdag ...we moeten ook nog naar het noorden....we zouden in princiepe sóchtends naar oosterhout kunnen gaan maar welke oosterhout is het ??? Bij Breda ?
nee, bij Nijmegen is het! Ben koekjes aan het bakken "met" Jens. Of te wel, hij kijkt er naar en speelt met zijn eigen pannen. Hij ligt nu onder luid protest weer in bed.Hij slaapt de hele week maar 45 minuten overdag en heeft wallen onder zijn ogen. En hij bleef nu maar in zijn ogen wrijven, dus we proberen het maar even. Kan hem er altijd nog uit halen als het niets wordt....
@ Mvj Zou het wel leuk vinden als jullie zouden komen. @ Debjes Heb je nog iets kunnen regelen voor zaterdag ?? @ Makkie Beterschap voor Kai. Neem je Kai zaterdag ook mee ?? Of is je vriend thuis ?? @ Taliaa Fijn dat je je nu weer wat beter voelt. En hoe bevalt jullie huisje ?? @ Cira Goed hoor dat je je lekker zwanger voelt @ All Vanmiddag een slaapzak met lange mouwen gekocht (voordat het echt koud word) Zaterdag komen ze bij ons het muurtje opmetselen. Wil dat het klaar is voor het slechte weer echt komt. Muurtje komt strak onder het afdak, zodat we straks geen sneeuw bij de achterdeur hebben. Hier ook allemaal snotkopjes Voel me zelf ook niet echt lekker en heb hoofdpijn. Kan toch ook niet anders met dit weer BAH BAH BAH Maar heb wel heel veel zin in zaterdag
Vandaag een beter dag als gisteren. Merk wel dat ik gewoon geniet van alle symptomen (mijn man wat minder) dan is mijn HCG gehalte nog goed tenminste. Woensdag weer naar het ziekenhuis ben erg benieuwd maar heb er wel redelijk vertrouwen in. Dan maar eens rustig aan op het werk vertellen want het verbergen is wel wat moeilijk met volle darmen. MEt Jaimy gaat het moemnteel redelijk. Hij eet en drink weer slecht en slaapt 's middags niet graag meer. Ook is hij echt erg uit zijn hummetje. Hopenlijk donderdag een datum voor het Biopt en dan kunnen we weer uitleven naar een glutevrij kind welke een stuk vrolijker is en minder ziekerig. Ow ja heb zin in zateradg meiden!!
ik las op hyves dat F van Ryanne is opgenomen in het ziekenhuis arm meisje. heel veel sterkte voor haar en de papa en mama!!!!
Ja ik las het net ook @ Ryanne Heel veel beterschap voor je kleine meid. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter. En jullie heel veel sterkte.
oohh jeetje wat schrikken zeg ! sterkte met de kleine meis ik ga kijken of ik cor zo gek krijg om over nijmegen te gaan zaterdag. ik heb zondag een kinderdekbedje in jelmer zijn ledilkantje gekocht en sanne ligtnu ook in een ledikantje....beide niet voor 9 uur wakker. sanne zit nu bij mij en jelmer slaapt nog...hihi
O nee toch! Ryanne, heeeeel veel sterkte, voor jullie en natuurlijk de zieke meid!! dikke kus van ons! MvJ, zo slaapkoppies, lekker! Hier ook nog steeds... heerlijk! Kai slaapt ook vanaf zaterdag in een ledikantje, wiegje werd te klein... Hoe gaat het verder? Hier rustig ochtendje, Seth is weer spelen/wennen op het KDV. Papa is vrij en Kai slaapt nu. Hij hoest wel wat meer, maar komt ook meer los hoor ik. Nog steeds geen koorst gelukkig en vrolijk zat. Alleen papa heeft er een rotgevoel bij, komt omdat het bij Seth ook met een verkoudheid begon en later in het ziekenhuis lag met een virus en toen was hij nog zo klein, pas 8 weekjes. Dus dat gevoel komt weer terug van toen. Dus we houden dit goed in de gaten! Gekke is alleen dat hij geen loopneus/snot heeft. Tis alleen het hoesten/roggelen.
Makkie ik snap goed Gedo zijn onzekerheid goed hoor. Als Kai koorts heeft of verhoging moet je gelijk bellen he. Sanne was ook klein en verkouden en kwam in hetzh. Verder is het aardig hier ik moet even goed met beide benen op de vloer blijven staan wat betreft een 3e. ben er veel mee bezig maar het kan niet dus van alle kleine dingetjes van Sanne die groter word. Verder isJelmer al weer strontverkouden, 3 wk na de ingreep. vanmiddag ga ik even naar mijn werk om een schema te maken voor lichte werkzaamheden.
Ryanne, heel veel beterschap met je kleine meisje!! Over zaterdag: Ik heb besloten niet mee gaan. De reden is dat ondanks dat ik geprobeerd heb de laatste maanden om actief te zijn hier, het voor mijn gevoel niet zo goed lukt om aansluiting te vinden. Ik vind aansluiting een raar woord, maar weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Wat ik bedoel is, dat ik het zelf te druk heb om hier heel vaak en uitgebreid te komen schrijven, en het contact goed te onderhouden, maar wel mijn best doe,om al is het maar af en toe een berichtje te plaatsen. Andersom merk ik dat er vaak nauwelijks en door sommigen zelfs nooit wordt gereageerd als ik wat schrijf. Het is ook niet erg, geld niet voor iedereen, en is ook zeker niet dat het moet ofzo, integendeel, en ik neem dan ook niemand wat kwalijk, want dat lukt mezelf ook niet altijd. Maar daardoor heb ik er niet zo'n goed gevoel over om wel steeds te blijven proberen, en om naar de meeting te komen. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
@ Milla Als 1st ik begrijp je wel hoor. Maar vind het wel heel jammer dat je niet komt. Zou het heel erg leuk vinden als je toch zou proberen om te komen. Ik klets hier ook niet heel veel (geen tijd en niet altijd zin) Hopelijk bedenk je je nog en zien we elkaar zaterdag. (het is echt heel gezellig hoor) @ Mvj Wat een slaakoppies zeg HEERLIJK M was toen ook weer na de ingreep verkouden. Mijn arts zei toen dat het ook een tijdje kon duren. M is ook rond leeftijd van 2 geholpen en met ongeveer 2,5 werd het minder en was die ook normaal verkouden 1a 2x per jaar. Dus hopelijk is het bij hem ook even afwachten, maar voor nu beterschap met hem. @ All Vanmorgen nog een leuke pyjama en rompers gekocht bij KV Ga nu even de woonkamer dweilen voordat mijn meisje wakker word. Liefs Thamara
@milla, jammer hoor... Als je behoefte hebt kun je altijd schrijven hier he!!!! @makkie, hoe is het met kai? @thamaraa: waren weer leuke dingen bij de kv he? ben weer te laat vrees ik @Lot, hoe is het? zwangere jij?? @ll, muurtje behangen in de slaapkamer, morgen/overmorgen nog even texen en dan is het een heel eind klaar om laminaat te leggen. Doet manlief wrs. zaterdag, zijn wij toch lekker weg Dit was het weer even, want ik ga atwt kijken
Milla, jammer meid! Maar snap je gevoel ook wel weer.... hoop dat je alsnog besluit te komen, lijkt me (en de rest!) hartstikke leuk. En ook dat je hier met meeposten weer wat meer aansluiting krijgt voor je gevoel. Thamara, nog net kunnen dweilen voordat de kleine meid wakker is? Als ik zoiets van plan ben, worden ze juist altijd wakker hahaha. (maar dan heb ik ook al veeeeeels te lang zitten interneten, moet dan eigelijk meteen aan de bak als ze slapen ) Taliaa, met Kai gaat het beter! Geen koorts (net wel 37,5, dus blijven opletten) maar drinkt goed, plast goed, hoesten gaat beter. Gedo heeft vanmorgen nog de ha gebeld, zolang hij het verder goed doet, niets aan de hand. Bij twijfel wel meteen bellen, maar dat doe ik ook echt wel.... hang altijd vrij snel aan de tel als de kindjes ziek zijn, beter 1x te veel dan... toch?! Hoe gaat ie met jou?? Debjes, hoe is het met je vriend nu zo na vrijdag? En met oma? Lot, ben ook benieuwd hoe het is, morgen 37 weken toch? Mag je thuis bevallen, joehoe!! Cira, hoop ook dat jullie jochie snel geholpen wordt en weer snel lekker in zijn velletje zit. En die symptomen.... klinken goedddddd! MvJ, balen zeg, Jelmer weer verkouden.... even de tijd geven dus. Hoop dat het uiteindelijk wel geholpen heeft dan. Hoop dat jullie zaterdag van de partij zijn!! Seth vond het KDV super leuk weer! Volgende week blijft ie nog langer, ook een middagslaapje meedoen...mmm ben benieuwd, tis geen makkelijke slaper ergens anders. Verder hier alles goed! We gaan nu naar mijn ouders, lekker erwtensoep eten!!! Mmmmmmm, lang leven de winter! hahahaha
Milla jammer dat je zaterdag niet komt. Taliaa lekker hoor dan kan je zondag misschien op jullie eigen kamer slapen en weer op een normaal bed. Makkie mm denk dat mijn ventje straks ook weer als de kippen de HA belt als dit kindje wat heeft. We hebben natuurlijk zo gerommeld met Jaimy (en nog steeds) is een goed vader gevoel! Ryanne hoe gaat het? Hefteig hoor dat F is opgenomen. Mvj lekker hoor van die slaap koppies. bij mij is het ben ik bang echt over Jaimy wordt al weken nu wakker rond 7 uur soms wat eerder en soms wat later. Meiden morgen naar de VK ben zenuwachtig!!!!
milla, ik vind het ook jammer. Ik heb ook dagen niet veel bijzonders te melden en moet er ook op letten dat ik niet effe snel alleen over mezelf schrijf. ik weet niet altijd hele verhalen terug te schrijven,als reactie op een ander. Je hoort echt bij "de club" hoor!
milla ik vind het ook jammer dat je niet komt zaterdag, en ik kijk ook vaker hier dan dat ik er een berichtje neer zet. maar dat komt bij mij momenteel dat ik er mee zit dat mijn lichaam niet "normaal" is, en dat ik niet gewoon zwanger kan worden zonder de hormonen. ik hoop dat je toch nog komt zaterdag. f heel veel beterschap meisje en snel weer beter worden.