cira ik duimmmmmmmmmmmmmmm wij komen ook niet zaterdag maar dat had ik geloof ik al gezegd, vind het nog iets te heftig alleen met de kleintjes, en Ivo is er niet echt voor te porren, maar ze worden zo snel groot dat ik volgend jaar vast weer kom iemand wel eens naar de jonge gezinnenbeurs geweest, is dat leuk?
Milla jammer dat je je er zo onder voelt. Je hoort echt zo bij ons clubje. Ik hoop dat je nog wel hier blijft komen en wie weet met de volgende meeting er wel bij bent. Ryanne jeetje F. opgenomen, sterkte. Taliaa heerlijk dat er dingen afkomen nu he. Met mij gaat het goed hoor. De ene dag bijna tot geen kwaaltjes en de andere dag wat meer last van de laatste loodjes. Vandaag onze slaapkamer babyproof gemaakt, schoongemaakt, waterdichte molton erop wieg gewassen en bijna klaar. Heerlijk nog een ondersteek halen en vanaf morgen mag ik thuis bevallen. Cira succes morgen. Linda ik vind zowel de jonge gezinnen beurs als de 9 mnd beurs leuk om heen te gaan, heerlijk snuffelen en doen. Even over zaterdag ik weet nog niet of ik kom. Het autorijden vind ik geen pretje met mijn rug en ribbenpijn en moet alleen met Tygo, ook achter hem aan gaan gaat niet altijd even vlot. Dus kijk het van de week even aan en stel het anders uit tot de volgende keer.
Lot, als je het lichamelijk niet ziet zitten moet je het niet doen, maar over Tygo geen zorgen! Daar letten wij wel op en rennen wel achter hem aan! Ik hoop dat je wel komt!! Nog even je dikke buik bewonderen! Cira, ik duimmmmmm ook! Gaan ze een echo doen? Mss is het hartje luisteren nog een beetje te vroeg? Dan niet in de stress schieten hoor, is met 10 weken erg moeilijk te vinden. Maar dat weet je zelf vast ook wel. Veel plezier in iedergeval! Lot, alles zo goed als babyproof dus! Dan mag het dus gebeuren vanaf morgen.... spannend!! Ik vond dat ook zo gaaf, die 37 weken grens. Binnen nu en 5 weken gebeurd het sowieso! En dan weer die naam... ben zoooooo benieuwd!!! Linda, dat had je al gezegd ja, maar wel jammer hoor! Maar snap het helemaal met 2 kindjes! Is dubbel druk dan. En ze zijn nog net te klein om daar lekker te kunnen spelen. De volgende keer echt wel komen hoor!! Hier net thuis, de mannetjes liggen op bed. Kai is zo nu en dan zijn speen kwijt (aan de ene kant heerlijk zo'n speentje, goede troost.... maar soms ook ondingen als ze ze steeds kwijt raken grrrr) en verder lekker niets vanavond. Morgen is Gedo laat thuis, rond middennacht. De eerste keer een hele avond alleen met de mannetjes, en die zijn soms wel hectisch! Seth eten, moe, wassen naar bed. En Kai die savonds toch wat onrustiger is. Gaat me vast lukken, maar vind het ook wel spannend....
@linda, de beurs is leuk maar DRUUUUUUK! En neem een koffer op wieltjes mee voor alle spullen, want je sjouwt je een ongeluk aan alle spullen die je krijgt of koopt. Ik ga zo werken, fijne dag allemaal. Vriendje is thuis, die krijgt de vloeren man vandaag. Ik hoop dat alles mooi en af is als ik thuis kom met Jens vanavond!
@makkie, ja zeker met die kleintjes. ben ik ook heel voorzichtig hoor. alhoewel, manlief is nog veel voorzichtiger, ik heb natuurlijk wel ervaring met zieke kindjes. @lot, voor jou is het niet zo ver rijden toch? nee, maar ik snap je wel hoor!!! Ik hoop natuurlijk dat je wel ff komt!!! "wij" rennen wel achter Tygo aan hoor!!! (haha, ik kan al helemaal niet meer rennen, joehoe...) Lekker clubje zijn we*grijns* En wat heerlijk, lekker alles klaar voor de baby!!! *jaloers* @cira, meissie: heel spannend! maar het zit echt GOED!!! hoelaat mag je?? @pooh, ik hoop ook dat de vloer dadelijk helemaal af is, zou fijn zijn he? Hoe is het met je cyclus?? @ll, ISABELLA is JARIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Vanochtend komen vriendin, kindje en mijn moeder. En vanmiddag de rest. Niet te veel. Dadelijk taart afmaken en dan zijn we er klaar voor 2 jaar geleden was ik aan het persen. oeioei...
oja Linda: nee, snap ik helemaal!! als je kindjes wat ouder zijn hebben ze er ook meer aan!!! volgende keer doen we een rustige date ok? En jgb: heeeeeel leuk! maar heel druk!!! wij gaan donderdag en zorgen dat we er 's ochtends op tijd zijn
goedemorgen meide, ik had vanochtend n heel bericht getypt met mn mobiel maar wilde maar niet lukken om het te plaatsen. allereerst reuze bedankt voor jullie lieve krabbels en berichtjes. F. nog steeds in het ziekenhuis en we zien het niet echt verbeteren. Maandagochtend was ze zo suf en uitgedroogd dat we naar de ha geweest zijn. die stuurde ons meteen door en de kinderarts liet haar opnemen. ze was 800gr afgevallen in die tien dagen. Bloedgeprikt en de glucose was schrikbarend laag. sonde en infuus mislukt want ze verzette zich zo erg. toen mocht ze t zelf proberen om genoeg te drinken mar verder dan 30 ml. kwam e niet. dus s'avonds toch n infuus. Gister n muizenhapje gegeten en meteen weer alles ondergespuugd. al met al lnge saaie dagen want verveel me dood. houdt jullie op de hoogte liefs
Isabella gefeliciteerd met je 2de verjaardag meisje!!! Taliaa een hele fijne dag vandaag! Het is voor mij 45 minuten rijden zaterdag. Ryanne hoop dat je meisje snel opknapt.
@ Taliaa Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Hiep Hiep Hoera @ Ryanne Hopelijk eet en drinkt je meisje snel. BETERSCHAP voor haar. @ Lot Vond het ook ellende auto rijden op het eind. Hopelijk kom je nog even, we willen allemaal je dikke buik zien
@lot. zie zie je maar, heb geen gevoel van richting, haha.. Dacht dat het vlakbij jou was... Hoop wel dat je komt hoor!! maar zo niet, dan begrijp ik het helemaal!! Ik vind in en uit stappen nu echt een ramp, maar als ik eenmaal zit gaat het wel. @ryanne, jeetje heftig. sterkte voor je meissie!! (hoe is het?? ben je overtijd??) @ll, thnx voor de felicitaties! de taart is af, joepie! Ik heb nu buikkrampen, maar volgens mij zijn het mn darmen, haha. Isabella ligt nu eventjes te pitten, vanaf 1500 was iedereen welkom dus zal zo wel volle boel worden Liefss, Taliaa
@ Lot Nou ben benieuwd wanneer de kleine komt, en ben ook nieuwsgierig naar de naam @ Taliaa Hoe is de taart geworden (foto) Het zal nu al wel een gezellige bende bij jullie zijn. Heel veel plezier.
De naam haha voor de zoveelste keer heb ik weer twijfel hoorde gister onze 2de keus en die vind ik ook nog steeds zo mooi. ach ja gooien het maar op hormonen.
ryanne hoe is het vandaag met je meid. heeft ze nu al iets binnen gehouden? ik heb de hele dag al lichte steekjes in mijn onderbuik. verder heb ik weinig te melden vandaag.
@ryanne, sterkte met je kleine meissie. En succes met de lange saaie dagen,. Mogen jullie in het ziekenhuis slapen?? EN wat heeft ze precies, een virus, of infectie?? Ben wel blij dat ze goed in de gaten gehouden wordt, arm kind! @taliaa, gefeliciteerd met Isabella's 2e verjaardag!!!!! @all, mag ik effe vloeken (nee!!) Ze zouden vandaag de vloer af komen maken. Je weet wel, de plinten etc die ze niet gedaan hadden. Gisteren gebeld, ze komen 's ochtends. Mn vriend vrij genomen, komen ze pas om 1500 uur (wel gebeld). Nou komt het: verkeerde plinten mee, verkeerde kleur mee, geen bevestiging stukken voor de plinten mee en ga zo maar door. Uiteindelijk hebben ze de convector put gedaan, de schuifpui en de inloop mat bij de voordeur. De rest word 10 november gedaan, met hopelijk de juiste spullen. pfff, Het is maar goed dat ik niet thuis was, want ik was ontploft denk ik!
@lot: jeeeuuuuuhhh de kleine mag komen! @pooh: oh dat is vreselijk balen! @milla: je bent ons forumvriendinnetje hoor, en voor mij erg speciaal, ben toch een beetje met jouw medicijnen zwanger geraakt @taliaa: van harte met de kleine meid!!!!!!!!!!!!!!! lijkt me heel bijzonder de verjaardag van je kleintjes @makkie: succes!!! @ryanne: wat vreselijk zeg, wat zeggen de artsen, ga zo nog even op je hyves kijken, hele dikke knuffel en ik duim voor F!!!!! @nijntje: ik duimmmmmmmmm @thamara: hoe is het met je kindjes? @debjes: denk aan jullie! Hier: kdv belde, timo zat met rode wangen in zijn wipstoeltje, net als gister aan het einde van de dag 38,2 jullie zullen denken, dat is nog niks maar de kinderen zijn hier nog nooit ziek geweest dus ik ben nu al overbezorgd komt denk ik door de tandjes, 1tje is nu door, de 2de komt. hij heeft ook een ontstoken oogje dus echt even minder weerstand. Dit weekend de tijd verzetten, wat baal ik hihi, ritme is hier net zo fijn.
Ah Linda Timo niet helemaal fit. Moet je hem dan ook ophalen bij 38.2C ennuh die bezorgheid gaat niet echt over hoor. Pooh grrr zulke mensen en dan ook gewoon pas over 2 weken terugkomen he. Tygo is ook wat ziek, is al 2 dagen erg verkouden en blaft als een zeehond en nu had hij net ook 39.5C dus ben dan altijd gelijk weer bezorgd hoor. Hoop dat hij een goede nacht maakt en zich morgen beter voelt.
@ talia gefeliciteerd met je kleine grote meid!! benieuwd naar je taart!! @ lot wat fijn dat ie ingedaald is. hihi de hormonen. gelukkig heb je nog ff, tot t moment dat ie in je armen ligt. Zijn trouwens genoeg mensen die de naam dan nog veranderen omdat ze het kindje beter een 'frans' vinden dan een 'jan' @ pooh daar zou ik ook vreselijk van balen!! @ nijn is je ei gesprongen? En zit je op de wachtbank al? @ linda ah zielig zeg. Hopelijk knapt ie snel op. @ me mn meisje heeft vandaag eindelijk zelfstandig gedronken wat ze moest drinken. Het infuus is losgekoppeld en gaat helemaal weg als ze ontslagen wordt. Verder heeft ze een beetje avondeten gehad en dat is (tot nu toe) binnen gebleven. De glucose is geprikt en als die goed is en ze eet morgen wat mag ze waarschijnlijk mee naar huis @ pooh ze denken aan een zwaar buikvirus. Door al dat overgeven is de glucose heel erg laag. Het kan ook zo zijn (maar die kans is gelukkig vele malen kleiner) dat door de lage glucose ze steeds moet overgeven. Mocht dit zo zijn dan zijn we helaas verder van huis en volgen er nog onderzoeken. Ze hebben dit vanmiddag geprikt en morgenvroeg krijgen we de uitslag. Ow ja had t vanochtend met mn mobiel al getypt maar die stuurt geen berichtjes door naar hier ............. Ik had gister (en vandaag) een posi test!
ryanne wat goed van haar dat ze zelf heeft gedronken. en ik hoop dat ze morgen naar huis mag en een posi test ik zit op de wacht bank en mag 6 nov testen.