Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Alles hier super. Laptop werkt alleen niet dus ben nu op de telefoon dit aan het tikken. Ik zal snel meer details komen vertellen.

Taliaa gefeliciteerd met I.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    RYANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik snap dat je je nu vooral zorgen maakt om je kleine meissie: maar:::::::::::::::::::::::::: SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

En een hele dikke knuffel voor je kleine meissie!!! Arm ding! Ik denk ook buikvirus, en niet glucose probleem. Dan had je al wel andere dingen gemerkt denk ik!
    JOEHOEEEEEEE weer iemand op ROZE!!!

@Lot, mooi van buikbaby! ik denk jullie naam te denken:) haha, vaag he!

@Pooh, nee toch??? is toch niet te geloven... wat zou ik BOOS zijn!!!

@ll, ben zooooo moe.
    Dag was super gegaan, maar wel druk. mag ik even zeggen dat ik blij was dat mn zus en gezin er niet waren. Scheelt wel heel veel in de drukte:) *schaam*
    Isabella is enorm verwend! Dus morgen lekker spelen.
    mijn moeder komt eventjes langs, zodat ik morgen kan texen en dan kan manlief 's avonds beginnen met laminaat in de slaapkamer! JOEPIE!!!

Verder gaat het hier prima! buikbaby groeit goed! en buik ook! ze is nu lekker wakker:) gezellig!

Liefss, Taliaa

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @cira: super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! opluchting zeker!!!!!!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @RYANNE WAT!!!!! Dubbel gefeliciteerd, als eerste natuurlijk dat het beter gaat met de kleine meid en je test!!!

@cira: wat heerlijk dat alles goed gaat ben zo blij voor je!!!

@Lot: nee hoor, maar ik had vanmiddag gebeld hoe het ging omdat ik wat bezorgd was, toen ging het goed, hij was wat stil vandaag, toen belden ze om 16 uur dat ie toch niet helemaal lekker was en dus iets verhoging had dus ik ging op tijd naar huis, heb ik hem thuis nog even in bed gelegd want hij wilde niet meer slapen daar

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sorry meiden ik verwaarloos jullie beetje ;)

Ryanne jeetje wat heftig je kleine meid! Gelukkig gaat het weer beter! Je schiet toch in de stress he! Jesse heeft ook 1 dag in ziekenhuis gelegen met 6 maanden vreselijk!
    En een postieve test! Van harte gefelicteerd!!!!! Wel dubbel gevoel zeker voor jouw nu?

Thamara nee ik heb geen auto en ook al had ik die nu gehad, had ik zaterdag neigekunt! Onze meubels zijn binnen maar helaas door het ongeluk de eettafel beschadigd dus het blad wordt als het goed is zaterdag geleverd. gelukkig mogen wehet bladdie er nu op zit gewoon gebruiken (dus heb wel eene eettafel)

taliaa van harte met je kleine meid! 2 jaar alweer! ze worden nu wel het leukste (maar somsook lastig ;) )

Makkie Kai groeid dus heel goed!
    En Seth lekker praten! Leuk he!

Linda ben even vergeten wat jij schreef:) hoop dat alles goegaat met je 2 boefjes!

Nou hier dus druk! Kastjes inruimen, dingen ophangen! Alsofik weer verhuist bent ;) En dan ook nog naar Oma toe die onze steun zo nodig heeft en niet te vergeten onze oom! Dus druk druk druk!

Jesse is onuitstaanbaar! (ik hoop echt dat jullie dit herkennen) alles is NEE of WILLE NIET! als ik A zeg, zegt hij B! Heel lang kan hij in een boze bui blijven hangen! En ik wordt daar dan erg chagerijnig van :(en merk ook gewoon dat hij merkt dat ik geiirriteerd ben en hij nog langer door kan blijven gaan tot ik ontplof!;)
    Hij slaat weer vaak;)
    ik heb alleen vanavond gedacht ik moet die buien gaan nergeren en hem afleiden! Want ik merk dat het 3 dagen lang al niet meer echt gezellig is! Steeds zit hij in zijn kamer en kan dus wel is een uur lang mokken!
    Ik ga vanaf morgen het maar nergeren (tenzij hij echt dingen doet die niet door de beugel kunnen) en hem afleiden met iets anders!
    Ik hoop zo dat dit een fase is, want ik wil mijn lieve kind terug!

Gisteravond is hij van 4 tot alf 6 wakker geweest! Alleen maar liggen schreeuwen! ik wille pap (hij krijgt nooit 's nachts pap. pas rond 07:00 uur in de morgen)
    uiteindelijk heb ik hem omhalf 6 zijn zin gegeven, omdat ik het zat was (heel slecht) steeds als ik zijn kamer inkwam zei die weg, ik wille niet mama, ik wille slapen! En dan zei ik oke, ga je dan nu slapen?
    Nee, wille niet slapen;)

Zomoest er even uit sorry!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, gefeliciteerd met de posi test!! :) En sterkte nog met F!!!

@cira, joepie!

@debjes, nee herken het (nog) niet. Maar hier werkt negeren vaak het beste.

@all, Wat er nou vannacht was, geen idee, maar Jens was hysterisch! Hij werd rond 2230 wakker, krijsen, krijsen echt bang of zo. Dus tot 3 x toe met hem op de schommelstoel gezeten. Hij zat maar naar de deur te wijzen en werd gillend gek als ik hem weer in bed legde. Uiteindelijk even tussen in gelegd, dat ging goed, maar hij ging niet slapen, maar met min haren spelen en kletsen. Dus na een half uur (ondertussen was het na 1,00 uur) weer terug in bed gelegd. Toen heeft hij even gemekkerd en viel gelukkig tot 8.00 in slaap. Geen idee wat er was. Hij was niet ziek, geen honger, geen pijn. Denk gedroomd of zoiets.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe ook al vroeg in de veren, Timo is echt niet lekker, gelukkig wel de nact geslapen maar 5.30 wakker, ik dacht ik neem hem snel bij ons in bed maar dat werkte ook niet dus heb ik maar tv met hem gekeken en hij vind zichzelf ook heel zielig want hij hij ligt dan tegen me aan en kan dan heel demonstratief hard zuchten en als hele tijd piepen huuuuh huuuuh huuuh dan is het echt wel lastig met een tweeling want Evy natuurlijk ook wakker, maar goed nu alweer beide een uur te slapen, nu ga ik snel aankleden.

Oja Timo heeft een ontstoken oog sinds drie dagen, ik maak het af en toe schoon met een gaasje maar hij traant ook steeds, tips?

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Ryanne
    GEFELICITEERD zeg.
    Gelukkig gaat het al beter met je kleine meid.

@ Debjes
    Wat balen zeg dat de tafel beschadigd is.
    Vind het jammer dat je niet kunt komen (volgende x beter)

@ Taliaa
    Hoe was de verjaardag ?
    Is ze goed verwent ?

@ Poohbear
    Jeetje wat een prutsers zeg, hopelijk komt het de volgende x wel goed.
    Denk ook dat die gedroomd heeft, de arme knul.

@ Cira
    Wat super dat alles goed gaat :D

@ All
    Vanmiddag de kindjes van m klas naar de bios rijden (met een aantal andere mama's)
    Kindjes film kijken en de mama's winkelen :D
    En morgen komen ze de vloerbedekking leggen, ben zo benieuwd naar het resultaat.
    Zaterdag morgen de meeting en s'middags komen ze het muurtje opmetselen :D

Morgen word dus een druk dagje.
    Fijne dag en tot zaterdag dames :D
    Liefs Thamara

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Doe je zijn oogje wel schoon maken dan met afgekookt water ??

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja :)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @linda, geen ervaring met ontstoken oogjes. Zou het gewoon even schoon blijven maken, anders even mee langs de ha. Beterschap voor tygo! kun je jij vandaag even bijtanken als de twins slapen??

@thamaraa: drukdruk dus. gezellig! en gaan die kids dan alleen in de bios zitten??

@pooh, jeetje, ik denk een nachtmerrie. zielig he? ze kunnen het nog niet zo vertellen..

@lot. hoe is het nu met Tygo?

@nijntje, dikke digi-knuffel voor jou hoor!!!!

@ll, ben moehoe.... hahaha. Isabella lag er gisteren "laat"in (half 9) dus had gehoopt dat ze uit zou slapen, maar helaas.
    ze is ook verkouden, dus daar kan het ook wel van komen...

liefss, Taliaa

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, niet te lang mee zelf blijven dokteren hoor, met dat oogje van Timo. Is het rood, of komt er prut uit, dan kan je de doktersass bellen en die mogen (hier in ieder geval), een oogzalfje geven. Hoef je niet langs de huisarts. Maar dat is zoals ik het gewend ben...

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ohoh, ik krijg ineens weer de kriebels..... nu 34 weken zwanger en ik ga ervan uit dat ik niet voor de 40 weken beval. maar wat nu al ze met 37 weken komt?? dan ben ik er helemaal niet klaar voor.... kan wel janken.
    Stucadoor voor woonkamer komt dag later, dus weer janken. haha. (wat maakt die dag nou uit als het 2 weken moet drogen?)
    adem in adem uit.... en afwachten maar! bahbah...
    BUIKBABY blijven zitten!!! manlief denkt dat ze 13 december komt! dat zou wel heeeeeeel fijn zijn:):)

en dan vind ik mezelf weer zo stom, waar maak ik me druk om. Ik moet me super gelukkig voelen dat ik het nog een keer mee mag maken, maar heb het even niet meer... zenuwen denk ik???

einde ego bericht!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    de taart van gisteren, hij was nog lekker ook! gevuld met chocomousse, nutella en kruidnoten

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, nog van harte met Isa!! Sorry dat ik dat gister niet gedaan had, helemaal vergeten en ben niet online geweest..... nog van harte dus!!

Ryanne, wauwwwww wat goed!! Gefeliciteerd, wat super! Nu jullie meisje weer helemaal aansterken en gaat het vanaf nu allemaal goed komen bij jullie!

Cira, dus bij de vlos was alles goed? Fijn!!

Hier rustig, alleen Kai is echt niet fit. Als hij zo blijft dan neem ik hem niet mee zaterdag... hij kan zijn draai niet vinden en is daar niet handig.... en papa is dan gewoon thuis bij hem.

16. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa; nog van harte met Isa!!

Ik heb verder niet echt terug gelezen...

Lief dat jullie blijven reageren op mijn hyves!
    Ik ben niet echt een goede cybervriendin!
    ***schaam schaam***
    Naar omstandigheden gaat het goed met ons!
    De relatie met m'n ex verloopt heel moeizaam, veel gedoe, veel ruzie waar Suze zo nu en dan best last van heeft. We proberen niet te lang samen in 1 ruimte te zijn en zolang we niet samen zijn is Suze heel vrolijk en ontspannen!
    Suze doet het prima! Helemaal geen bijzondere of gekke dingen. Het is een vrolijke peuter met heel veel praatjes, houdt van dansen en grapjes maken en wordt steeds minder verlegen.

Met mij gaat het ook prima. Ik kom pas in aanmerking voor urgentie voor een huis als de scheiding definitief is dus ik moet nog even volhouden en doorzetten.
    Maar dat komt goed, ik het lieve familie en vrienden en sinds een aantal weken ook een vriendje. Ik ken hem sinds 5 juni en we hebben sinds 26 sept "officieel" een relatie.
    Hij woont in brabant en ik ben helemaal in love! We zien elkaar heel regelmatig en hebben het heel gezellig samen. Hij heeft een hele lieve familie en zij hebben Suze en mij helemaal geaccepteerd. Dat vond ik allemaal nog wel een beetje spannend want hij (Mark) is een stuk jonger dan ik ben en woont nog thuis bij zijn ouders!

Heel veel liefs voor jullie allemaal! Dikke zoenen voor jullie kindjes en een aai over alle dikke zwangere buikjes!!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne wat heerlijk dat het beter gaat met F. en super gefeliciteerd een posi test!!!

Taliaa als je goed nadenkt weet jij hem wel denk ik ;) zijn jullie al uit de naam? Wat een prachtige taart!
    Het gaat op zich wel aardig met hem maar zijn hoofdje zit zo vol snot en hoest zo, hij voelt nog wel wat warm aan dus doen rustig aan. Isabella ook al zo verkouden, heerst echt volgens mij.

Mvs oh wat fijn wat fijn je te horen zeg. Als ik het zo lees gaat het allemaal wel aardig goed, vlinders volop en lekker van je meisje aan het genieten. Vervelend dat het contact met je ex zo moeizaam verloopt je blijft elkaar toch zien met Suze. Hoop dat je snel urgentie krijgt voor een huis en lekker op nieuw kunt beginnen.

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa nog gefeliciteerd met I. Fijn dat je zo'n leuke verjaardag had. Enneh die stess van een onaf babykamertje ken ik. Thijs zn kamertje was pas af op de uitgerekende datum.
    Succes ermee en hou je rustig.
    @Ryanne sterkte met de kleine in het ziekenhuis. hopelijk knapt ze snel op.
    @all hier gaat alles goed. alleen erg druk. Gisteren nog naar de Efteling geweest en dat was helemaal super. Alleen een heel klein en moe jongetje vandaag die naar het kdv moest, dusseh daar hebben ze niet het vrolijkste jongetje denk ik. Nou ja bijna weekend.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvs, ik had het al gelezen op je hyves . Ben heel voor je. Is hij heel veel jonger???

@sas, komen jullie zaterdag ook?

ps, ben 3,5 kilo kwijt tot nu toe. Yeah:)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @mvs, knuffel!!! klinkt heerlijk allemaal en ben SUPER trots op je!!! woont hij een beetje hier in de buurt????
    kus voor je kleine meissie!!!!

Deel Deze Pagina