arme Jesse, beterschap! Jens heeft geen hoest, heeft alleen vannacht 3x overgegeven en lijkt verder nergens last van te hebben. Ja koorts (net 38.9 met naar bed brengen). En hij is hangerig/huilerig.
Milla heel veel succes met alles en je meiden, we zullen je missen. Cira, Timo blijft hangerig, 1 tandje is door maar de ander wil maar niet, heb zalfje voor zijn oogje gekregen met zelfs met z'n twee krijgen we er nauwelijks een druppel in, hij is echt onwijs sterk. We krijgen steeds meer te horen dat hij zo stevig is, compact zeg maar, we noemen hem onze kleine dennis van der geest hihi. Nu met zijn dikke oogje, komt hij zo van de judomat. Maar goed wel een met een klein hartje want hij dreint de hele dag mam-a-mam-mum-mum-a-a dus hij vind zichzelf ook echt zielig.
Meiden ik moet ons helaas ook afmelden. Het gaat hier absoluut niet lekker. Jelmer is alweer ziek terwijl hij 3 weken geleden is geopereerd nu heeft hij een virus te pakken volgens de ha. Hij is weer koortsig en er komt bagger uit zijn neusje Ik heb weer op tp basis gewerkt woensdag ging het redelijk maar vanavond was het vreselijk werd gewoon beroerd van de pijn en de moeheid, zo irritant want ik wil wel ! Maar goed ik duik zo mijn bedje in ! Veel plezier morgen meiden ! we gaan ons best doen om de volgende keer wel mee te gaan.
Jens en Jesse ook beterschap, de dames zijn duidelijk weer het sterke geslacht, o nee isa was geloof ik ook niet helemaal lekker en makkie en zelf heb ik eigenlijk ook keelpijn maar dat komt doordat de kinderen nu steeds zo vroeg wakker zijn, beetje slaapgebrek dus.
alle zieken beterschap! Papa en ik hebben het sinds gister te pakken flinke buikgriep alletwee. En dat terwijl F supergoed is opgeknapt en drukker is dan ooit. Ga snel slapen en snel weer klesten iedereen su[erbedankt voor alle lieve berichtjes
allemaal veel plezier bij de meeting! Ik baal wel hoor, maar het is niet anders. Jens is 1x wakker geworden en had toen 38.7, maar was helemaal zweterig. GElukkig sliep hij de verder nacht goed door tot 8.00 vanochtend. Hij had erge dorst en heeft goed gegeten. We zien wel wat de dag brengt. Ik blijf lekker met hem thuis en pap doet de boodschappen.
Heel veel beterschap voor de kindjes en papas en mamas die ziek zijn. Hier zaten we gisteravond weer bij de ha post. We waren op visite en Tygo was lekker met zijn neefje aan het spelen, struikelt hij en valt met zijn hand midden in een kopje thee die net ingeschonken was. Gelijk koelen maar hij bleef huilen en het was vuurrood dus toch maar even naar laten kijken. Ze hebben het goed dik ingesmeerd en ingepakt dat het goed kon koelen en de brand eruit haalde dat vond hij nadat het erom zat wel fijn en werd rustiger en heeft redelijk goed geslapen gelukkig. Hij heeft net het verband eraf getrokken maar het ziet er gelukkig goed uit en is nog heel iets rood. Dit was ons avondje wel. Ik heb slecht geslapen dus dit word niet echt mijn dag denk ik, vanmiddag maar even met mijn mannetje mee naar bed want we krijgen vrienden te eten vanavond.
Taliaa, ik rijd nu ook weg! Cira en Thamaera komen ook...geen volle bak helaas maar wel gezellig!! Tot zo en beterschap voor iedereen!
Meiden die gaan heel veel plezie! en maak maar flink wat foto's Hier ook ziekenboeg! We liggen allemaal ziek in bed
Lot, wat schrikken zeg! Gelukkig goed afgelopen! En thanx nog voor je berichtje, we hebben jullie wel gemist hoor! Geld voor iedereen die er niet was, het was een klein clubje (cira, taliaa, Thamara en ik) maar het was beregezellig! Meiden bedankt voor de leuke dag en super jullie en de kindjes weer gezien te hebben! Hoe gaat het verder met de zieke kindjes?? Dikke knuffel voor hun allemaal! (we hebben al geopperd dat het mss leuk is om van de zomer bij Debjes in de buurt af te spreken, lekker bij het strand! En dan zien we haar en Jesse ook eens!! Wie weet is dat wel een leuk idee tegen die tijd! Als Debjes dat ook wil natuurlijk )
hey ladies! het was zeker erg gezellig! ben wel helemaal gesloopt, haha... Isab heeft onderweg geslapen, dus die is én moe én wil niet meer slapen. Dus we zitten samen op de bank onder een dekentje (laminaat ligt er nog niet in, maar hij is hard bezig. Nu eerst nog een gipsplaatje erin en dan gaat hij weer verder met het laminaat. joepie!!) @lot, wat schrikken zeg.... oeioei...
Was heel gezellig en de kindjes hebben zich prima vermaakt Hoop echt dat we met de volgende meeting allemaal kunnen. Bedankt dames voor de gezelligheid. N heeft onderweg naar huis lekker liggen slapen en wilde thuis niet meer naar bed. Net een nieuwe fiets voor M gekocht, hij vond het rete spannend en dat was ook duidelijk aan zijn gezicht te zien. Dinsdag kunnen we hem ophalen. En de metselaar schiet ook al op muurtje is bijna klaar. @ Lot Jeetje wat zal je geschrokken zijn. Hoe gaat het nou dan met zijn hand ? Voor alle zieken heel veel beterschap. En een heel fijn weekend. Liefs Thamara
Wat fijn dat het toch nog gezellig was! Altijd moeilijk om een grote groep bij elkaar te krijgen! Hebben jullie foto's gemaakt? Makkie gezellig hoor! Weet wel leuk strand tentje waar we dan kunnen zitten (niet aan de boulevard, is altijd veelste druk) Ik woon aan duin en daar heb je ook een leuke strand tent. Lot Jeetje wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu? Nou tafelblad is niet bezorgd nou ja ze waren wel geweest maar met het verkeerde nu moet ik 8 weken wachten voor we nieuwe krijgen, maar goed we kunnen dit blad nu wel die 8 weken lang gebruiken gelukkig. Nou we hebben allemaal keelpijn hier en verkouden :S Net wel even weg geweest voor wat spulletjes te kopen! Jesse slaapt even een uurtje en dan wilde we met hem voor het eerst naar de Mc Donalds gaan, hij wil patatjes eten zegt hij al de hele dag! Dus ik ben benieuwd! En vaanvond lekker vroeg ons bed in! Klok gaat een uur terug, dus een uur langer slapen (hoop ik voor ons alle)
ik baal er van dat we niet mee konden, m ! Jens is ondertussen weer aardig de oude. Ondeugend en vrolijk.
@pooh, volgende keer ben je erbij hoor!! @ll, ik ben uit de kleuren voor de babykamer zilver/grijs met roze. twijfel nog tussen hard roze (hebben we nog dekentjes van isabella) of zachtroze (staat mooier bij zilver vind ik, maar dan moeten we nieuwe dekentjes kopen...) haha, hollanders
ik vind zacht roze ook mooier staan Taliaa!!! En ja, hopelijk zie ik jullie snel weer!! Of mogen we je huisje en nieuwe aanwinst komen bekijken (pooh gooit een balletje op.... )
ja hoor!!! in januari zijn jullie allemaal welkom in het wonderschone brabant vrees alleen dat het voor te ver rijden zacht roze... ja, ik denk het ook eens kijken of ik goedkope dekentjes kan vinden *grijns*