Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: de dekentjes was ik bijna nooit, eigenlijk alleen de lakens, dus 1 deken kan er wel vanaf misschien ;) mocht het dan toch in de was moeten, doe je er voor die paar uur ;) even die andere roze op hihihi ideetje maar hoor

@lot: iiieeehh schrikken, ben ook zo bang voor heet water, mijn nichtje heeft vorige week een pan met een beetje bakolie over haar heen gekregen van het fornuis....... dit geloof je niet, bleek het fornnuis toch niet aan te staan terwijl dat wel de bedoeling was geweest, hoezo engeltjes........

@meeting: heb ook echt zin om jullie weer eens te zien, hebben jullie nog een foto gemaakt?

Hier het oogje van Timo gaat steeds beter, we hebben de kids twee uur later in bed gelegd dus hopelijk gaat het met die stomme wintertijd goed

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik zou voor hardroze gaan! hahaha smaken verschillen natuurlijk! nog even kunnen bijtanken op de bank met Isa?

Debjes, balen nog even wachten op je echte tafelblad dus. En klinkt goed, dat strandtentje!! En, hoe vond Jesse de frietjes? Beterschap voor jullie allemaal!

Pooh, fijn dat Jens alweer opknapt! volgende keer ben je er weer bij!

Thamara, wat stoer een fiets voor M! Kan me voorstellen dat hij het rete spannend vond. over een paar daagjes kan hij er lekker mee rondscheuren!

Linda, de volgende keer zijn jou boefjes alweer een stuk ouder, is het ook leuker voor hen en mama! Fijn dat zijn oogje beter gaat! En ik duim hier ook dat Kai en Seth het extra uurtje meepakken.... maar ben dr bang voor.... nou ja, dan is het 800 uur ipv 900 uur... hihihi

Net mijn schoonouders over de vloer gehad, gaan morgen voor een weekje naar Turkije, dus ze wilde nog even kleinzonenknuffelen. Van mijn schoonmoeder luiers gekregen voor beide jongens, altijd fijn!

Ga nu douchen en lekker mijn bedje in, ben moe en heb weer keelpijn.....:( Slaap lekker allemaal!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sterkte makkie: tja hier zou het dan 5 uur worden bij evy ipv 6 uur haha dus we hebben ze om 21 uur in bed gedaan ipv van 19 uur, wonder beven wonder hele dag naar toegewerkt en nog gelukt ook haha tja zul je zien, zegt haar klokje alsnog om 5 uur tadaaaaaaaaaaa

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @makkie, STREPSILS!!!!!! helpt echt zo goed!!!!!!!hahaha, heb aandelen*grijns*. ja hardroze, zachtroze.. jeetje, en dan ben je zwanger en kun je niks beslissen...

@linda, hahahahahaha, mag ik ff lachen? Daar heb ik dus echt NIET aan gedacht.... Sufkip zeg... idd, 1 mooi dekentje en dan kan ik daarnast die van isab. gebruiken....
    Fijn dat t oogje beter gaat!!! En next time ben jij er ook bij!!! deal?

nee, niet meer kunnen bijtanken, bah. Ben echt niet lekker!!
    Oja, laminaat is op 1/3, dus moeilijkste is gebeurd. Morgen gaat manlief hard zijn best doen:)

Liefss, Taliaa

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa schiet dus al op het laminaat!
    Dekentjes ik heb zelf een seizoendeken van de prenatal vind het hem heel fijn!l! Als je het moet wassen kan je eerst de ene doen en dan de ander.
    In de zomer gebruik ik 1 deken en met de winter 2 (zit met klittenband aan elkaar vast) je heb ze in verschillende kleuren ook, alleen heb ik voor wit gekozen, aangezien een gekleurde geen leuk gezicht is als er een dekbekovertrek overheen gaat als ze ouder zijn(schijnt door) dus misschien een tip?

Makkie balen van de keelpijn! en lekker zeg luiers altijd fijn ;)

Jesse vond de patatjes niet zo boeiend (3 a4 stukken op) de hamburger was ook geen succes (terwijl hij gek is op vlees, slaat geen avondover) fruit en de fristi gingen er wel in!
    Dus niet echt voor herhaling vatbaar ;) zelfgemaakte patat eet hij meer als mc friet ;) Ach het is een keer leuk!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk hoor wintertijd :(. Denk ik, he lekker hij heeft uit geslapen tot 7,30, is he verdorie pas 6.30..... Dat wordt een lange dag, kijken of ik het kan rekken..

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier ging het redelijk, alleen evy weer veel te vroeg maar al op gerekend, doordat je toch een beetje volgens het schema van de kindjes je dag indeeld zitten we er eigenlijk al in haha, normaal had ik veel meer last van die winter en zomertijd

@taliaa: heb je via internet al een dekentje besteld? hihi

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    haha, ja je zit zo weer in een ritme he?

isabella had tot half 8 nieuwe tijd geslapen. heerlijk:) Was natuurlijk nog kei moe van gisteren.
    Daarna nog tot 9:00 bij ons op de kamer gespeeld en lekker met z'n allen in bed liggen kroelen:) Ook de baby deed mee!
    Wij zitten nu weer helemaal in het ritme:)

nee nog geen dekentjes besteld, haha. eerst eventjes stof uitzoeken voor de gordijntjes en de wiegbekleding.

mannetje is weer druk met laminaat! dadelijk gaat hij de babykleertjes zoeken, JOEPIE!! als isa in bed ligt ga ik het uitzoeken en de eerste was aanzetten! van de week wil ik namelijk de meubeltjes kopen!

Liefsssssssss

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier ook uur eerder op dan normaal 07:00 uur nieuwe tijd;) Jesse heeft er nooitlast van gehad de voorgaande tijdsverschillen, nu voor het eerst een uur eerder wakker dan normaal.

Gelukkig mocht ik uitslapen tot half 10 (nieuw tijd)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zijn er nog fotos gemaakt gisteren??

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier werden de mannetjes om 7.45 nieuwe tijd wakker, dus eigelijk hun normale tijd, alleen was het voor papa en mama even wennen zo vroeg hahaha. Ik heb wel tot 10.00 nieuwe tijd mogen uitslapen, heerlijk!

@foto's nee volgens mij niet? tenminste, ik heb niets gemaakt.... wel jammer ... de andere mama's? Heb geen camera's gezien eigelijk.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ik had wel een paar foto's gemaakt, maar niet echt gelukt, haha. had mn gewone ding bij me en dat pakt toch niet goed daar. (en heb maar 3 foto's gemaakt, haha)

@ll: jullie zullen het niet geloven, maar ik ben de gelukkigste vrouw van de wereld!!!!!!! Ik zet namelijk zometeen mijn eerste babywasje aan!!!! JOEHOE!!! Het laminaat in onze kamer ligt bíjna, dus wij kunnen daar vanavond/morgen slapen. (manlief kan geen laminaat leggen als isa slaapt, dus vandaar dat hij het straks afmaakt). En dan gaan we de meubeltjes kopen (ikea) en kan ik lekker tutten!!!! JOEHOE!!!!
    het worden deze meubels:
    de kast:

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    en de commode:

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames wat leuk dat jullie het leuk hebben gehad, jammer dat we er niet bij waren.

Wintertijd ja dat was hier even vroeg, tygo was er eerst om half 6 nieuwe tijd maar ging gelukkig weer een uur slapen dus dat was half 7 nieuwe tijd maar wel zijn normale oude tijd. hij heeft lekker bij ons in bed gelegen en daarna met papa naar beneden gegaan en mocht mama nog even lekker slapen.

Met Tygo zijn handje gaat het gelukkig goed, hij is wat rood maar verder geen last van.

Gisteravond hadden wij 8 vrienden te eten en hadden 3 verschillende stamppotten dus dat was erg gezellig daarna een spelletje gedaan. Gelukkig heb ik vannacht redelijk goed geslapen dus voel me wat beter dan gisteren, wat slaap met je doet he.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    isabella heeft dezelfde commode, maar dat wordt dadelijk gewoon een ladekastje voor op haar kamer. En dan krijgt zij ook een bijpassend bed:)
    Isabella heeft een net wat andere kast, maar van dezelfde serie. Het voordeel hiervan vind ik dat het ook op een niet-babykamer kan, dus we kunnen altijd nog schuiven!

nou me=happy!!!!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot, wat gezellig!!!:) was je niet heel erg moe?
    we hebben je wel gemist hoor, maar volgende keer ben je er gewoon weer bij:):)

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat het goed gaat met tygo's handje en dat jij meer uitgerust bent!

taliaa, jieeeeehaaaaa lekker babytutten, fijn meid!

trouwens, voor de zwangeren onder ons, Kai slaapt niet meer in zijn wiegje, dus deze staat er maar te staan en we hebben het de komende tijd nog niet nodig ;), maar heeft een van jullie interesse? Ook het matrasje is amper 6 weekjes gebruikt....

deze wieg is het:

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, wij hebben die commode in een hoger versie, als linnenkast.!!

19. @ talia gaat goed bij jullie zeg! Eb nesteldrang las ik hihi.
    Ik ga de kamer voor F zilver wit en rose maken. Genoeg ideeen maar duurt nog ff voordat ik daarmee ga beginnen..
    mooie kast en commoce!

@ lot poeh schrikken zeg. Hoe gaat t nu?

F was om 7 uur nieuwe tijd wakker. Heb hAAR MIDDagslaap weten te rekken dus hoop vannacht wee van 8 tot 8

@ makkie misschien hebben wij wel interesse. F gaat verhuizen naar de andere kamer maar met haar bijna 2 vindt k haar nog te klein voor een grotemeiden bed..

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie leuk ledikantje zou het zo nemen ;)
    Maar idd voor Ryanne misschoen iets?
    Ik zou f ook nog niet in een grote meiden bed leggen.

Taliaa joehoeee babywasje laat amar lekker draaien ;)
    Je kunt weer beetje op adem komen nu!

Lot gelukkig gaat het goed met je kleine man!
    En gezellig avondje gehad dus!

JEsse heeft net geslaoen van half 2 tot half 4! Hij is toch niet helemaal zich zelf! Er broed echt iets!

Ik wil Jesse pas rond mei een nieuw bed geven. vind het voorlopig nog lekker slapen in zijn ledikant en is voorlopig ook nog niet te klein. En verder bewaar ik gewoon ledikantje en commode (de commede kan eigenlijk gewoon blijven staan aangezien het ook een kast lijkt)
    Ik wil wel heel graag voor het begin met een 2de een wiegje :D

Taliaa leuke spulletjes en het wiege? ledikantje?
    Ik heb dit trouwens nog nooit gezien bij de Ikea maar ziet er wel leuk uit!

Deel Deze Pagina