Hallo, Mag ik met jullie mee schrijven? Ik ben Marente, mama van 3 kindjes, en heb ook PCO. Ik was op zoek naar een groepje meiden met PCO die ook kindjes hebben, en zo kwam ik bij jullie uit Ik ben 30 jaar en woon in Friesland. Wij hebben nog een wens voor een vierde kindje. Ik hoor het wel. Groetjes, Marente
welkom marente!! Leuk ,een Friesin hebben we nog niet in de club! Ik ben poohbear, moeder van een anderhalf jarig mannetje. Ik heb hem gekregen nadat ik ben gaan spuiten, bleek clomid resistent te zijn. Het is hier erg gezellig. Geen gezeur en we hebben elkaar al meerdere keren ontmoet op een "pco-meeting". De laatste gisteren, helaas was mijn mannetje ziek, dus ben ik niet geweest. Spannend dat jullie voor een 4e gaan! Ik ben "bezig" voor een tweede. Heb nog geen behoefte aan de mmm dus we proberen het zo. Maar da's best lastig als je geen idee hebt of en wanneer je een eitje hebt. De afgelopen 2 heb ik wel duidelijk gevoeld, dus we hopen op een wondertje!
welkom marente. Ik ben Taliaa, trotse moeder van Isabella en zwanger van de 2e. JIj heel veel succes met jullie wens voor een 4e kindje!!!!! Ben je al onder behandeling of probeer je het eerst "puur natuur"?
Poohbear226: wat leuk dat jullie elkaar al hebben ontmoet. Wat spannend dat jij probeert zwanger te worden van een 2e wondertje, ik hoop dat het je snel gegund is. Taliaa: Wat een mooie naam Isabella! En opnieuw een kindje op komst, wat leuk! Wij zijn zelf nog niet actief bezig met zwanger worden, ik zou best al wel willen, maar wil graag eerst wat meer financiele zekerheid, aangezien wij op dit moment nog 2 huizen hebben, waarvan er 1 te koop staat. Nog even wachten dus
Marente welkom hier! Hier een zoontje van 2 jaar. Was na 1x clomid slikken meteen zwanger. Meiden Jesse heeft een denkbeeldig vriendinnetje ISA Het komt door de film plop in de stad, daar komt een meisje voor Lisa. Maar Jesse heeft het dus over Isa! Mam mag Isa ook bank zitten? Mag Isa ook een snoepje? Isa gaat ook slapen mam Mijn vriendin zei net aan de telefoon volgens mij is dit gewoon een teken dat er een 2de moet komen, kind voelt zich eenzaam hahahaha.
haha, mijn nichtje heeft ook een denkbeeldig vriendje. Pas op met waar je gaat zitten ,want ze gilt soms als we bijna bovenop haar vriendje gaan zitten , lol! @marente, 2 huizen te koop?? pff moet er niet aan denken! Gaat het in Friesland ook zo slecht met e verkoop? @all, ik hoop/denk dat ik echte eipijn heb nu. Dus maar snel mannetje verleiden!!
Pooh verleiden die hap Ik ben na mijn onzorgvuldige pil gebruik nog steeds niet ongi :S Wel beetje slijmerig bloed En ja ik heb op mijn werk ook kids die denkbeeldige vriendjes hebben, maar goed die zijn 4 jaar. Heb het bij 2 jarige nog nooit meegemaakt, dus vind Jesse wel vroeg erin hahab! Maar goed misschien is Isa morgen wel weer vertrokken we zullen zien
Marente welkom hier en gezellig dat je komt meeschrijven. Ik heb een zoontje van bijna 2 en ben zwanger geraakt door hormoonspuiten en ben nu bijna uitgerekend van nummer 2 en zwanger geraakt zonder de mmm. Heel veel succes met jullie wens voor een 4de. Debjes heerlijk kids met fantasie ennuh leuke naam Wij hebben we een lekkere dag gehad, lekker rustig aan gedaan vanmorgen, daarna even naar mijn ouders en met zijn allen chinezen en nu lekker met zijn drietjes in bed tv kijken. Na een goede nacht voelde ik me vandaag veel beter dan gister. Ik begin wel wat vocht vast te houden en mijn schaambeen weer te voelen.
hallo marente ik ben nijntje moeder van een dochter van anderhalf en bezig voor een tweede wonder door middel van hormoonspuiten. ik had vandaag hele erge buikpijn (onderin de buik aan alle tweede kanten) kan dit een innesteling zijn, ik kan het mij namelijk niet meer herinneren dat ik dat bij mijn meid ook heb gehad.
we slapen in bed, we slapen in bed, we slapen in bed!!!!!! de kledingkast staat ook al half en de 2e babywas hangt!!!
zo, we hebben geklust, hopelijk voor een goed doel! Ik droomde vannacht dat ik tegen taliaa zei, we zijn heeel even samen zwanger... Hopelijk was het een voorspellende droom!
Lot idd een erg leuke naam Papa zei meteen die kunnen we wel onthouden Pooh zit je dannu op het wachtbankje? Of klus je nog evendoor Taliaa lekker geslapen in je bed Nijntje spannend hoor! Vaak vergeet je wel kleine dingen van je vorige zwangeschap. Nou Jesse is van slag van de klok want die kwam om 07:00 uur wakker (niet leuk) Ik heb inmiddels al gestofzuigd en de was gedaan! Zo maar aankleden en boodschappen doen en vanmiddag werken.
ik heb geen idee debjes. De eipijn lijkt weg te zijn. maar geen idee of het ook een eitje was. Vanavond hopelijk effe klussen ,daarna logeer ik 2 dagen bij mijn moeder en is papa thuis om te werken. pfff, hier ging de jens wekker om 6.15 uur. Fijn not! Moet straks naar de huisarts. Ik kreeg de vorige keer in de apotheek te horen dat ik op het spreekuur moet komen als ik niet AD wil. Ben stik nerveus, want ik wil /durf niet af te bouwen!!
moet je afbouwen dan???? Waarvoor?? En zou super leuk zijn als we nog eventjes samen zwanger zijn!!! ik hoop het super voor je! gebruik je geen ovutesten meer? @ll, nope.. niet lekker geslapen. Ben er om 1:00 uitgegaan, werd helemaal gek van oprispingen en maagzuur (en mijn man, haha). Toen naar beneden gegaan en zittend tv gekeken, uiteindelijk rond 300 in slaap gevallen, maar dan is de nacht heel kort.... Heb vannacht ook nog een innige omarming met de wc-pot gehad, dat luchtte wel iets op.... Dadelijk naar het cb, dan thuis opruimen, want morgen komt de stucadoor voor de 1e keer Liefss, Taliaa
Debjes, wat grappig zo'n denkbeeldig vriendinnetje. Heb je ineens al 2 kids! Poohbear226, het gaat bij ons niet zo makkelijk met de verkoop. Het huis staat nu 9 maanden te koop en we hebben helaas nog geen enkele bezichtiging gehad. De markt is heel slecht. Ik hoop dat het nieuwe kabinet snel met harde uitspraken over de hypotheekrente-aftrek komt. Fijn dat je uit jezelf een eisprong hebt, gebruik je ook ovulatietesten of temp je? Lot, spannend, voor jou de laatste loodjes, met hoeveel weken en dagen zwangerschap kwam Tygo? Nijntje, wat spannend, ik heb bij de jongste ook heel duidelijk de innesteling gevoeld! Hoeveel dagen na je eisprong ben je nu, ik had dat bij 6 dagen. Taliaa, ben je niet moe nu? Succes vandaag met alles. Moesten jullie kindjes ook zo wennen aan dat de klok verzet is? Hier was iedereen vanmorgen al om 6.00 wakker, en wij dus ook. Ik vind het wel een stuk fijner dan van winter naar zomertijd.
nee, gebruik geen ovu testen, die slaan bij mij vals aan, of helemaal niet. EN tempen doe ik ook niet meer (voorlopig). Geen idee of ik een eisprong heb hoor, ja de afgelopen 2x wel! @marente, lijkt me pittig hoor, 2 hypotheken. Hebben jullie wel kijkers?
hallo hallo ben aan t werk dus ff snel. Vorige week heel de week niet geweest dus nu ff iets inhalen. @ talia balen van je nacht maar yes je eigen bed weer @ wintertijd hier geen last meer, alleen gisterochtend 7 uur. Vanochtend kwart over 9 @ pooh we kunnen dus weer duimen Hopelijk was het je ei dat je voelde. ow nijntje dat zou super zijn! Nog maar 5 dagen.. @ marente welkom. Hier een mama van een dochter van bijna 16 maanden en net zwanger van nummer 2 @ me maak me onwijs zorgen. Sinds gister ontzettende pijn in mn schouder en al sinds mn ei een zeurderige pijn in mn lies/schaamstreek. Net de gyn gebeld kan ik pas vrijdag terecht. Heb nu de vk gebeld en die belt me terug. Heb gegoogled op mn klachten en kom bij een bbz uit.. aaah dat internet is zoooo slecht...
Pooh hoop dat de droom uitkomt! Taliaa ja heerlijk in bed beter dan op de grond he. Lees dat de nacht niet super was balen zeg. Helpen rennies niet meer of vanille vla? Marente bij Tygo beviel ik met 38w2d. Tygo was vanmorgen eerst om half 7 wakker maar is weer gaan slapen, kreeg van papa om iets over 7 zijn tuit met pap en heeft toen geslapen tot half 9 nou dat is hier echt uitzondering, ik zeg volhouden Tygo half 7 is zo vroeg. Ik heb zo'n pijn aan mijn schaambeen, snachts met omdraaien helemaal. Daar gaan mijn schoonmaakplannen. Ik hoop dat het met bevallen over is want het lijkt me erg pijnlijk als het al zeer doet en er moet een kindje langs.
Ryanne daar moest ik ook gelijk aan denken, goed dat je de vk heb gebeld. Laat je niet afschepen als je je er niet goed bij voelt hoor.
Ryanne ik had heel lang pij mijn schaambeen vagina, een zeurende pijn tijdens mijn zwangerschap. maar weet niet of het, het zelfde pijn is! Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen. Ik ben ineens ziek geworden! Enorme diarree en overgeven :S en ook verhoging ! Heb me ziek gemeld duik me bed in