@lot au au au ik had dat ook zó erg, hoort bij het bekkenpijn, ik kon echt geen sok op een been aandoen zeg maar, ik dacht soms echt, zit er een barst in ofzo? volgens mij had ik er in de kraamweek nog wel wat last van maar langzaam ging het weg. tijdens de bevalling deed alles toch al zeer (sorry voor de herinnering ). @marente: welkom!!! hier na de 3e ivf zwanger van een 2-eiige tweeling, we hadden twee emmys terug laten plaatsen. We zaten drie jaar in de mmm met pco en endometriose. Hier snel verder, eindelijk douchen, echt erg, sommigen dagen alleen, kom ik echt nergens aan toe, Timo huilt veel, heeft echt pijn van nu zijn 2e tandje, zucht, dus ik sjouw met hem heen en weer en hij is inmiddels echt kei zwaar. En dan de flessen, fruithapjes, soepstengels, pfoej, dat zijn echte tweelingdagen... maar ze zijn ook weer zo lief, zal snel weer foto's plaatsen.
succes met alles linda! Ik vind het met 1 uk soms al vermoeiend!! Petje af voor jou hoor!!! @ryanne, en??? al iets gehoord? En leuk he, internet, maar je kan er ook teveel lezen. @all, gesprek bij de huisarts ging goed. Ze wilde eigenlijk alleen maar weten hoe het ging. Het is voor het eerst in 12 jaar dat een arts me daar over geroepen heeft. Ik hoef niet af te bouwen, helemaal als ze kijkt naar onze familie geschiedenis. Maar als ik het wel wil, mag ik langs komen. Pff, zegt ze, je recept ligt klaar bij de apotheek. Dus ik met Jens er heen .Staat er zo'n kenau, mevrouw, dit is herhaa lmedicatie, dat is de volgende dag pas klaar. Met veel gezucht kreeg ik het toch mee. Blegh. Dan moet ik me zo inhouden he....... Ze staat er ver%mme nog met een robot ook. Ze hoeft niet eens opzij te stappen om het klaar te maken. Luie trut.:x Ik heb echt een hekel aan die keten-apotheken. Mediq, Kring, Tio, allemaal troep!:x:x:x
ryanne en heb je al wat gehoord. marente de pijn was gisteren 1 week na de ei. en wat duurt het lang totdat ik volgende week mag testen.
Linda gebruik je nog iets voor Timo zijn tandjes? Geloof zeker dat het dan drukke dagen zijn. Dus jij herkent de pijn wel, erg vervelend en vooral die sokken aandoen enzo ja of been optillen om je been in een broekspijp te doen. Ik heb nu op advies van de fysio mijn band onder mijn buik gedaan hopelijk gaat het dan beter, het ging juist zo goed. Pooh fijn dat je ha je begreep. wij hebben hier Mediq apotheek en begreep al van mijn moeder dat het hier nu ook een dag gaat duren voor herhaalmedicatie. Weet jij trouwens of je die flamazine zalf gewoon in de apotheek kan halen vind het wel handig dat in huis te hebben hoop het niet meer nodig te hebben. Nijntje erg he de wachtbank. Succes
@pooh, nou wel goed toch, dat ze je even wilde zien? En fijn dat ze het verder gewoon goed vond.. (klinkt een beetje raar, maar je snapt me wel he?) Haha, zo te horen werk jij nog met de stenen vijzel? hihi. nee grapje hoor. wij hebben hier loyds, best tevreden over. Kijken ook altijd goed mee naar de combinatie van medicijnen enzo!!! Alleen toen mijn vader thalidomide (softenon) nodig had was het een ramp, maar goed, konden zij verder misschien ook weinig aan doen... Schijnt nogal heftig te zijn @debjes, beterschap! buikgriep heerst echt zo erg!!!!!! @linda, oh meid, we hadden het er zaterdag nog over: een tweeling lijkt me af en toe zooo heftig. Natuurlijk "weet je niet beter" en zijn ze de liefste van de wereld. maar alle moeilijke fases waar wij met 1 kindje doorheen moeten, heb jij er 2 tegelijk!!! je bent een SUPER mama hoor!!!!! @Lot, AUW!!!!!! Vraag even aan de fysio voor houdingen tijdens de bevalling. Heb ik ook gedaan en kreeg wel handige tips. Niet iets totaal nieuws, maar toch. Is de uk al ingedaald??Ik denk dat deze ook niet tot de 40 weken blijft zitten hoor. ik denk dat jullie uk met 38.3 komt! Zou leuk zijn he? haha. ben je er klaar voor? @ryanne, oei.... kan wel zeggen, maak je niet druk, maar daar heb je niks aan! hoop dat je van de vlos even mag komen! Eigenlijk vind ik dat de gyn je had moeten laten komen!!!! Waarom vrijdag pas?? @ll, ben echt zoooooo moe, haha.. wel gegeten en het blijft erin, dus was weer eenmalig. hihi, zwanger zijn begint me nu wel op te breken, maar omdat we het nog zo druk hebben ben ik het nog niet zat hoor!!!! Vanochtend bij het cb geweets: 92,5cm en 12,9 kg. Nog steeds lang en slank, maar d'r gewicht is iets meer richting lengte (scheelt nog 2 lijnen zeg maar, snappie?) Dus blij! en dokter ook blij!! Ze moest van alles doen daar en dat deed ze toch braaf! wist helemaal niet dat ze dat kon, haha. Volgens mij vond de dokter me een luie moeder, want ze gaat niet naar de psz, arm kind, hahahaha.... Nee viel wel mee, maar ze kwam wel meteen met de voordelen enzo.. Gisteren trouwens flinke rugkrampen gehad. Maar nog niet echt met een piek erin en ook geen regelmaat. Zijn dat voorweeën? of indalingsweeën? Onder de douche is het weg, dus niks ergs.. Nou, ik ga zo isa in bed knikkeren en dan zelf ook even een "klein tukkie" doen, haha Liefss, Taliaa
@lot, nee flammazine heb je altijd een recept voor nodig! @taliaa, ech, nou ik maak nog wel dingen als cremes en drankjes etc etc. En elke apotheek kijkt de combinaties van medicijnen na, dat is nou eenmaal ons werk. Artsen controleren, dingen na rekenen. En softenon, ja hallo daar roep je ook iets. Daar is een artsenverklaring voor nodig. Wat inhoudt dat de arts een formulier tekent dat hij weet wat hij voorschrijft en zichzelf verantwoordelijk houdt voor die patiënt. Pas dan kunnen we het bestellen! Goed dat I zo goed haar best deed op het CB. Ik twijfel wel eens over de peuterspeelzaal. Jens gaat 1x per week nar het kdv en ik vind dat eigenlijk wel genoeg. Maar misschien is het voor hem juist leuk. Maar dan is hij 1 dag en 2 ochtenden weg, en dat vind i kuist weer veel.... zucht. Ik ben blij dta ie goed slaapt nu, hij slaapt de laatset tijd weer zo weinig overdag, steeds 45 minuten, thats is. Hij maft nu..effe kijken.....5 kwartier, en het is nog stil boven! Trouwens, news flash.... Hij wil opeens uit een normale beker drinken. Krijg nu tieten, roepen wij hier altijd ..... Echt niet normaal. Opeens snapt ie het. Ik hou de beker nog wel vast, maar hij is zo trots op zichzelf!
Taliaa ik ben er klaar voor laat maar komen. De kleine is wel ingedaald dus ligt er klaar voor. Mijn man is nog druk met de wc tegelen en klaarmaken maar evengoed ben ik er klaar voor, zal mijn buik zeker missen maar gewoon weer alle dingen zelf met Tygo doen kijk ik ook naar uit. En ik ben super nieuwsgierig naar de kleine, zal hij/zij op Tygo lijken en hoe zal de bevalling gaan. Heb vorige week teveel verhalen gehoord/ gelezen over dramabevallingen dat ik haast ga twijfelen of ik wel of niet thuis wil bevallen, maar vond het de vorige keer zo heerlijk in mijn eigen omgeving en nu voor Tygo lijkt het me ook prettig, er veranderd al zoveel voor hem.
oh, ik zwijmel effe met jullie mee hoor...... heerlijk ,ik mis mn buik ok nog steeds. Al ben ik blij met de 4 kilo die er nu af is!
@ Marente Welkom hier. Hebben hier nog geen friese dame gehad. Ik ben mama van 2 kindjes een jongen van 6 en een meisje van 20 mnd. @ Taliaa Wat fijn dat je in je eigen BED BED BED kunt slapen @ all Pff heb mega hoofdpijn. M is op school, N ligt in bed, en mijn man is bij de buurvrouw gordijnen aan het ophangen. Als die dadelijk weer terug is, kan ik boodschappen gaan doen. Ga liever lui op de bank liggen in de hoop dat die hoofdpijn over gaat, maar dat zit er helaas niet in DRUK DRUK. Hele fijne middag. Liefs Thamara
Thamra beterschap! Pooh wat een muts achter die balie dan bij de apotheek Ryanne hoe is het? Lot ik hoop dat de baby niet al te lang opzich laat wachten! Sas hoe is het jouw? Iemand nog iets van meisje gehoord? MVJ hoe is het bij jullie?
hihi wat schrijven jullie veel, heb je met die zwangeren in hun (ziekte)verlof hihi @lot: kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt, ik deed vooral ook veel zittend, tja het zijn echt de laatste loodjes en wat betreft de bevalling die is bij elk kind weer anders dus voorbereiden kun je je toch niet volgens mij! @taliaa: super isa, ben benieuwd of Timo haar qua gewicht al bijna heeft ingehaald Kindjes liggen erin, ben vandaag alleen, ben helemaal op haha dus 10 voor zeven vond ik het wel genoeg, nou heb ik van die lieve schatjes die 's avonds dus echt altijd direct slapen dus geen klagen, nu maar hopen dat evy niet om 5 uur weer de speen wil of bedenkt: lekker kletsen is ook wel leuk. Ik geef Timo vsm en die druppels voor op de kaak maar hij heeft echt pijn, grijpt ook naar zijn oor en in zijn mond. Ik zat erg te twijfelen maar heb hem net paracetamol gegeven voor het slapen.
Goeiemorgen dames. Voel me nog helemaal brak. Om 09.00 bij therapie zijn en dan kan die mijn nek los maken, hopelijk word mijn hoofdpijn dan een stuk minder (is vaak wel zo) Hele fijne dag allemaal Liefs Thamara
sterkte thamara!! Ik ga zo douchen en dan na de spits vertrek ik met Jens naar mijn moeder. Die heeft geen internet dus "spreek" ik jullie donderdag avond pas weer. Toedeloe!!!
goedemorgen, ff snel ben aan t werk.. Gister met de vk gebeld en ze heeft me gerust weten te stellen. Na zondag ook bijna geen klachten meer gehad en net een beetje misselijk. Ik moet mezelf niet zo gek maken!
Pooh, ik had dat ook bij de ovutesten dat ze allemaal posi waren, alleen die van clearblue klopten wel altijd, zijn alleen wel best prijzig. Hopelijk hebben jullie dit ei goed benut. Spannend nu weer op het wachtbankje. Fijn dat het geen bijzondere reden had dat je langs moest bij de ha. Enneh wat goed van Jens dat hij uit een beker drinkt! Soms moet er gewoon even een knop om haha. Ryanne, hopelijk heeft je vlos gelijk, als je twijfelt gewoon weer aan de bel trekken. Lot, wat spannend! Wel lastig dat je nu zo'n pijn hebt, helemaal met nesteldrang natuurlijk, kan het geen indalingspijn zijn? Debjes, beterschap!! Linda, wat leuk een tweeling! Lastig die tandenpijn. beterschap! Nijntje wat spannend, nog maar een week, ik ga heel hard voor je duimen! Taliaa, fijn dat i weer is goed gekeurd! Een psz is gelukkig niet verplicht. Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt! Thamara, hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Ben je nog steeds bezig met de lijn? Misschien een tip; Meer drinken, door het afvallen komen er afvalstoffenvrij waar je hoofdpijn van kunt krijgen, meer drinken kan dan helpen, beterschap! Ik ben onlangs 10 kg afgevallen, toen gestopt en nu zitten er al weer 2 kg aan *zucht* Mijn oudste dochter was vorige week jarig en werd 7, aanstaande zaterdag vieren we haar kinderfeestje en komen 4 meisjes allemaal van dezelfde leeftijd, we weten alleen nog niet wat we gaan doen, hebben jullie misschien nog leuke ideeën?
Hee meiden! Pooh, oei ook op de wachtbank dus! Veel plezier met logeren! Taliaa, hoe staat het met de babywasjes? Linda, lekker dat ze zo makkleijk gaan slapen savonds, en sneu he die tandjes... groot gelijk hoor, even een paracetamol er in! Marente, welkom hier!! Ik ben makkie, 27 jaar en mama van 2 heerlijke jongens van bijna 2 jaar en net 12 weken! Nog van harte met jullie dochter! Hier alles goed, Seth op het kdv, Kai wordt net wakker hoor ik en papa is werken. Lekker rustig dagje hier dus. Gister had Seth zijn vingertje aan een hete pan op het vuur gebrand... zo zielig, hij had er echt last van. Voelde me zo schuldig, als je even niet kijkt brrrrr. Ga nu even met Kai boodschappen doen!
@ marente wil je iets voor in huis? Of wil je ergens heen? Trouwens jouw naam staat bij mij op nr. 1 als we een meisje krijgen. Eigenlijk bij onze eerste al maar toen heeft de andere naam net gewonnen hihi