Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, (kleine correctie, niet mn ouders, maar mn moeder, mn vader is al 5 jaar dood ;) )
    Jammer dat je ongi bent!!! :(

@cira, spannende tijden voor jullie dus. Gaat dat onder algehele narcose? Ja zeker?!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

avond meiden!

Nijntje, he neeee toch! dikke knuffel meid...

Cira, beterschap met je ventje!

Lot, 15 kilo netjes toch! Hier bij beide jongens 15 kilo aangekomen. Ennuh, ik wacht op je smsje! ;)

Pooh, brrrr wat een vreselijk nieuws.. sterkte ermee!

Debjes, en al goed ongi? Of toch een testje wagen? Zou wat zijn zeg, echt fantastisch dan!!

Taliaa, ooo geen hele erge reus dus! Komt goed joh, die bevalling! Je zult zien dat de 2e keer echt 'meevalt' een vlotter gaat! Hier wel zo tenminste en dat hoor je vaker bij de 2e keer.

Thamara, joepie hij heeft zijn fiets! Heeft ie een beetje kunnen fietsen ondanks de regen?

Update van hieruit: met kai naar CB geweest, goed gegroeid (6400 gram en 62 cm). Zijn fontanel is alleen wat aan de kleine kant en heeft aan een kant bij de schedelnaden een verdikkinkje. Als we naar de ka moeten voor de evaluatie van zijn nieuwe voeding moet ik dit doorgeven zodat ze het beter kunnen beoordelen. Mss dat er dan foto's nodig zijn... geen idee wat het allemaal inhoud maar bij het CB zeiden ze dat ik me GEEN zorgen moet maken, dat het helemaal nog niets zegt of uberhaupt iets zegt en dat zij dit wel vaker tegenkomt en er helemaal niets blijkt te zijn. Maar toch.... ik ben er best wel een beetje van slag van.... hoop echt dat er niets is... brrrrrr

Maar verder helemaal goedgekeurd en de prikjes zitten er weer in.
    Met de grote broer ook alles toppie!

Ga ff een wasje ophangen en dan lekker slapen!

(oja, Kai duimt!! Hij is zo al 3 keer in slaapt gevallen vandaag, zoooooo schattig!!)

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, bij jens was dat ook, plus een erg groothoofd. Ze hebben toen een echo van zijn hoofd gemaakt. Dus gel er op, net zoals bij je zwangerschap, en dan ziek ze meteen of het goed open is.

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie Naar is dat he om altijd iets te horen wat net niet is zoals bij de andere kindjes. Maar de KA gaat je straks vast en zeker helemaal geruststellen! En je kan toch altijd eerder naar de KA bellen.
    Lijkt me zo'n lief gezicht Kai met een duimpje in zijn mond.

Pooh is idd onder algehele narcose.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje nee toch, balen zeg!

Debjes ook ongi, jammer.

Cira eindelijk word er goed naar Jaimy gekeken.

Makkie dat is altijd fijn aan het cb, dit en dit zie ik maar het is niets om je zorgen over te maken en dat doe je dan toch he.

15 kg is wel netjes denk ik maar ja ik ben er nog niet he. Bij Tygo beviel ik vandaag nou denk niet dat het gaat gebeuren het is netjes rustig en de kleine schopt nog even. Tygo was 7 pnd bij zijn geboorte en als ik deze zwangerschap uitloop kan het dan zijn dat dit kindje veel zwaarder is? Het moet er ook nog uit hoor. Volgens mijn vader beval ik dit weekend, hij heeft vaak gelijk al is dit een gok maar ik hoop een goede. Maar ja als je er zo naar toeleeft blijft de kleine denk ik netjes zitten tot 40 wk.

6. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Nijntje, wat ontzettend jammer!!! *knuf*!!

Debjes, jammer, had je er toch een beetje op gehoopt?

Cira, wat spannend die biopt, wanneer gaat dat gebeuren?

Makkie, logisch dat je je zorgen maakt, hopelijk valt het allemaal heel erg mee.

Lot, vandaag is de dag dat T.ygo kwam (zwangerschapsduur) Het wordt wel erg spannend nu!

Pooh wat een rot nieuws, sterkte!

Hier de hele tijd twijfels, we willen graag een vierde kindje. Ik denk er heel veel aan. Anderzijds heb ik het soms zo druk dat ik denk is een vierde niet te veel? Toch blijft het maar kriebelen, het voelt nog niet af, maar misschien doet het dat wel nooit, en nu is ook nog niet het goede moment, snappen jullie wat ik bedoel? Ik snap het zelf soms niet helemaal ;)

Vandaag druk dagje, de oudste gaat vanmiddag naar het kunstencentrum om te gaan schilderen en vanaaf naar de scouting. Een heleboel hobby's en op en neer gerace, maar vind het zo leuk voor haar dat ze dingen heeft waar ze haar ei in kwijt kan, ze is de laatste tijd best druk en soms brutaal, ik had het idee dat het ermee te maken had dat ze te weinig uitdaging had, ik hoop dat het minder wordt nu.

Fijne dag allemaal!

7. @ talia klinkt als een leuke dag op de beurs!
    Fijn dat je zo goed geslaagd bent

@ nijn neee :(

@ pooh he jakkie. Hoe erg is t? of weten ze dat nog niet? vreselijk.

@ debjes ben je uit jezelf ongie geworden of is t nog na de pil?

@ cira hoop ook dat je hem lekker mee naar huis kunt nemen s'avonds. wanneer moeten jullie?
    Zorg ervoor dat je erbij mag zijn in de uitslaapkamer want daar zijn de kindjes helemaal van slag. Dat je hem daar lekker vast kunt houden.

@ makkie hoop dat de KA je gerust kan. Geen zorgen maken nadat zoiets is gezegd is moeilijk he.
    Fijn dat beide mannen weer ijn goedgekeurd

@ lot niet teveel willen en er aan denken maar dat is moeilijk he. Hier had R het goed. Hij heeft heel de zwangerschap 4 of 14 juli gezegd. En om 00.45 op 4 juli begonnen mn weeen hihi. Nu zei ie begin van de maand dat z'n gevoel zei dat ik zwanger was en check banner..

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne kan R ook even zeggen wanneer ik beval ;) bij Tygo dacht ik ook ik beval nu nog even niet had net een neefje gekregen en wilde daarvan genieten, dat is de beste gedachte volgens mij want als je het wil dan gebeurt het niet. Probeer de komende weken gewoon van alles te plannen. En volgende week zijn mijn neefje en Tygo jarig.

Marente moeilijke keus en misschien wat jij zegt voelt het wel nooit af en blijf je als vrouw rammelen van binnen, succes met jullie keus.

9. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Oja, ik kreeg gisteren een mail dat de flyers vandaag bezorgd worden, in totaal 28kg!!!! Ik ben zo benieuwd, we gaan morgen avond beginnen met flyeren, spannend!!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @nijn: neeeee!!!! Knuf

@makkie: dat had mijn nichtje ook, we maakten ons allemaal best zorgen maar alles bleek goed in het ziekenhuis! zoals het cb aangaf vind ik het ook heel geruststellend hoor! super hoe hij het verder doet! hoe straks mijn beer en beerin weer wegen :):)

@debjes: ....toch wel jammer he.........ik heb trouwens op marktplaats wat babyspullen gezet, met name wat ik bijna niet gebruikt hebt en onze salontafel, ik zat al vanmorgen direct te kijken, 0 reacties hihi

@pooh: wat een vreselijk nieuws... die rotziekte...

super leuk dat Jens het zwemmen zo heerlijk vond, gelukkig geen kind die bang is voor het zwembad!

@Lot: ik ben zooooooooo benieuwd!!!

@Marente: ik hoop dat je oudste lekker haar energie in de clubjes kwijt kan, elk kind is anders, andere behoefte, lijkt me lastig omdat je het natuurlijk helemaal goed wil doen voor de kinderen. tja een vierde, een groot gezin leek me altijd al geweldig, als jullie ervoor gaan zou ik het heel stoer vinden. ben bang dat wij hier thuis soms te veel denken in termen als ishet financieel wel haalbaar, heb je dan genoeg te bieden bla bla terwijl liefde echt het belangrijkste is!!! Hoe oud ben je eigenlijk? Als je nog relatief jong bent dan heb je misschien ook nog even de tijd om erover na te denken?

@ryanne: hoe voel je je? en hoe gata het nu met de kleine meid?

@cira: fijn dat er nu echt gekeken wordt, jij wist het natuurlijk altijd al!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze weten nog niet hoe erg het is. Nu chemo en dan 30 dagen bestralingen. Long kan niet weg gehaald worden, te groot risico, ofzo?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda er komen vast reachties!

Marente ik snap wel beetje wat je bedoeld ik heb dat dus met een 2de vaak! Misschien rare vergelijking met een 2de of 4de! Maar ik wil zo graag maar iets zegt me dan soms weer nee wordt te druk met je werk enz enz. Maar toch voelt het niet af! En dan denk ik weer wanneer is dan goede tijd om aan 2de te beginnen! en mijn vriend heeft precies zelfde gevoel!
    Ik wil ook niet dat er enorme leeftijdsverschil tussen 2 kids zit! Mijn broer en ik schelen 5 jaar en dat is echt de grens vind ik!

Maar goed nu ik ongi ben geworden (Ryanne door mijn pil, heb niet echt hele erge hoop dat ik zelf ongi wordt) is het toch wel weer beetje een soort van teleurstelling;)

Ik mis iets van Pooh geloof ik? Ik zie dat er slecht nieuws is!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    debjes, ik kreeg gisteren te horen dat een goede vriend van ons longkanker heeft.....

@marente, succes met je 28 kilo flyers..poeh he! Hopelijk is jullie hui snel verkocht! Heb je al eens en open his gedaan?

@all, bij ons is net iemand geweest die de dakkapel en schuifpui precies kwam opmeten. Ik vind het wel weer spannend worden nu hoor!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh jeetje wat erg zeg van jullie vriend, sterkte!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je. Het zijn eigenlijk vrienden van mijn ouders. Ken ze al vanaf mn geboorte. Mijn moeder heeft geen contact meer met ze, maar wij wel!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden! Komt ook vast goed, ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Eind nov mogen we bij de ka komen.

Ryanne, dan heeft R dus steeds gelijk hihihi wat leuk! hoe is het met jullie meisje nu en hoe voel jij je? Niet misselijk hoop ik?

Marenta, snap je gevoel helemaal. Ik zou het liefst nu ook alweer zwanger zijn hahaha. Mis het zwanger zijn gewoon zo. Maar wat je zelf al zei, volgens mij kan je als vrouw altijd wel 'doorgaan' dat speciale gevoel willen we allemaal steeds opnieuw. En tuurlijk is een 4e druk(ker) maar je bent al zo druk, dus dat doe je er gewoon even bij ;)

Linda, wanneer mogen jou beertjes weer naar het cb? En nog steeds verslaafd aan de Teletubbies :D

Debjes, fijn dat je ongi bent geworden maar ook jammer, lekker dubbel dus. En ook jij kan het hoor, een tweede erbij! Gaat echt vanzelf en tja druk is het. Maar wel zooooooo leuk!! Hoop dat het jullie straks snel gaat lukken! Bij jesse toch bij de 1e clomid ronde? Wie weet wel weer!

Lot, ik hoop voor je dat je dit weekend bevalt.... maar goed, elke dag langer met je dikke buik is ook wel leuk toch! Ik vond 10 dagen overtijd wel pittig, maar zag het ook als een kadootje. En het schijnt dat als je overtijd loopt de baby alleen maar dikker wordt en niet veel langer. Dus meer spek erop, had Kai ook. Ik hou mijn telefoon in de gaten! En tygo alweer bijna 2!! Wat krijgt hij van jullie? (even ideetjes opdoen hihi)

Nou hier rustig ochtendje, Kai in bad gedaan en ligt nog lekker te slapen. Seth is nu ook in dromenland. Denk dat Kai wel elk moment zijn flesje wil, dus nog even snel hier posten.

Vanavond een tupperware partij bij mijn buurvrouw en morgen groot feest van mijn vriend zijn werk. Leuk weekend dus!

Ik hoor mijn babyventje, ga er snel heen!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @makkie we zijn net terug :):)

Idd nog steeds Tubbies verslaafd, elke dag een kwartier na het eten, even uitbuiken

Hier was alles ok op het cb
    evy 71,5 cm en 8800 gram
    timo 72,5 cm en 9810 gram

Ze zitten beide rond de +1, de grote inhaalslag is aan het afnemen, de curves gingen steeds bijna recht naar boven maar nu dus gemiddeld.

18. @ makkie ik voel me bleeehhh. Hihi. Sinds gister misselijk, kan niets ruiken of iets eetbaars zien. Ook wel weer fijn, lijkt wel een bevestiging.
    Met F gaat het hel goed. Nog niet zo energierijk als dat ze was maar dat heeft tijd nodig. Ook wel weer lekker, ze heeft nu de rust om ff te zittten of te knuffelen. Na haar eerste dagje kdv woensdag was ze wel doodop.

@ linda wat zijn ze goed gegroeid! Flinkerd die Timo hihi

19. linda moet je onderschrift niet zijn: 05/11 8800 & 9810? Nu staat er dat ze op 17 sept zoveel wogen.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie dat moeten we zeker niet vergeten hoe mooi het is dat kleintje wat beweegt in je buik. Maar de nieuwsgierigheid is ook groot hoor. Ik probeer zeker te genieten maar sommige dagen met klachten zeur ik even ;)
    Tygo heeft van ons natuurlijk al een nieuwe kamer gehad en krijgt een garage waar je autos vanaf kan laten rijden en een laptop van woezel en pip, 1 van de 2 krijgt hij wanneer de baby geboren word van de baby.

Ryanne al een datum doorgekregen ;)
    Vervelend dat je wat beroerder word, wanneer heb je je eerste afspraak? En weten al mensen het of nog niet?

Linda heerlijk dat alles weer goed was met de kids.

Zo ik lag net even op bed maar mijn rug deed zeer dus kon mijn draai niet vinden. Even pcen en Tygo slaapt nog lekker. Mijn man is nog wat in huis aan het doen. zometeen komt mijn moeder gaan we even samen enveloppen schrijven, moet nog gebeuren.

Deel Deze Pagina