Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Lot
    Nou ben heel benieuwd of dit jou weekend word :D

@ Linda
    Jou kleintjes groeien goed zeg.

@ Ryanne
    Das minder dat je misselijk word, maar het is allemaal voor een super iets (jullie kleintje)

@ Marente
    Moeilijk he wel of niet.
    Wou dat ik die keuze nog kon maken, maar helaas zit het er voor ons niet meer in :(

@ Debjes
    Het heeft allemaal wel wat, als ze dicht achter elkaar worden geboren hebben ze meer aan elkaar (maar dan is het voor mams drukker)
    En als er meer tijd tussen zit, kan mams meer van de kleinste genieten (omdat de grote dan op school zit) maar ik vind zelf dat ze dan minder aan elkaar hebben.

Tussen m en n zit ruim 4,5 jaar.
    En ze kunnen wel leuk samen spelen, maar vaak is het ruzie met elkaar omdat ze niet de zelfde dingen leuk vinden.
    M is een knuffelbeer en N helemaal niet dus dan schreeuwt die alles bij elkaar als M haar wilt knuffelen.
    Dus wat is wijsheid.
    Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.

@ All
    Vanmiddag een hoop spullen op MP gezet.
    Eens kijken wat we er allemaal van kunnen verkopen.
    M is nu bij vriendje spelen.
    En ik denk dat N zo wel een x wakker word (slaapt al vanaf 12.30)

Liefs T

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh jeetje wat een naar nieuws. Knuffel!

Marente succes met flyeren.

Lot ben benieuwd voro aankomend weekend.

Ryanne symptomen klinken goed. Stom he dat je zo blij kan zijn daarmee.

Hier morgen naar de jongegezinnen beurs en dan zondag dagje rust. Maandag werken tot 18.00 uur en aansluiten vergadering op de zaak. En dinsdag de dag dat Jaimy opgenomen word. Hij staat op dagopname nog steeds maar de arts vandaag zij ook al er is een goede kans dat hij 's nachts moet blijven.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, we zij net met zn drietjes wezen zwemmen. Het was weer een groot succes. Papa en jens zitten nu samen Nijntje te kijken. Effe de schade inhalen van al het werken van papa

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ja dat het me lukt zal vast! Ik wil liefst niet aan de hormonen! Maar goed we gaan eerst zelf proberen!

En ja leeftijd verschil! Bij de 1 klikt het heel erg tussen elkaar en bij de ander niet! Ik denk dat het ook heel erg afhangt van je kind zelf!
    Ik maak vaak genoeg op me werk mee dat kids die 2 jaar schelen elkaar leven zuur maken!
    Maar ik zie ook kids die 1,5 jaar schelen die elkaar niet los kunnen laten!
    Ik scheel 5 jaar met mijn broer maar wij waren altijd dikke maatjes vanaf dag 1!

Ik heb zelf een neefje van 7 en nichtje van 4 en mijn neefje kon mijn nichtje niet uit staan hij is zeker 3 jaar lang jalours geweest op haar!

En dat vind ik dan altijd wel lastig als je zulke verschillen ziet hahahaha

al die twijfels!

Wij moeten zelf nog even 1 en ander goed bespreken hoe en wat enzo!
    Een 2de komt er zeker hoor ;)

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx :D

@debjes: eerste biedingen inmiddels binnen ;)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    en nog even ego: evy kroop vanavond voor het eerst vooruit op handjes en knietjes, zóooooooo schattig om te zien!!!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    alles oke hier. alleen ontzettend moe. merk dat ik echt veel te veel gedaan heb de afgelopen weken. Tegen manlief gezegd dat ik nu gewoon ga toegeven aan de zwangerschap.
    Tussen de middag kruip ik echt in bed, ipv klussen of poetsen...

Valt wel tegen, want wil alles zo graag afmaken. Nu moet manlief maar nog meer aan de bak hoor...

reageer snel weer wat meer, SORRY!!!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo Evy!!!!! ze is wel snel hoor!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda joehoeeee eerste bieding ;)
    En de kleine meid kruipt! Snel hoor! Vaak zijn meisjes wel sneller ;)
    Leuk he als ze ineens weer iets kunnen! Weet nig hoe trots ik was hahahaha!

taliaa lekke rrustig aan doen meid!

vandaag mijn vader jarig! Ze vieren het zondag! Morgen feestje van ons vriendje Jay die is donderdag 1 jaar geworden! jeetje wat gaat dat allemaal snel!
    jesse heeft wel zin in het feestje ;)
    Mama nog 1 nachtje slapen dan Jay toe kadootje uitpakken:D;)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goed zo evy!!! Knappe vlotte meid!

Pfffff wat een tijd zeg.... de mannen slapen allemaal nog maar ik moet zo naar de nagelstyliste. Wordt wat als ik straks weer vroege diensten ga draaien... gaaaaap....

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hihi, ja dat wordt wennen. wanneer mag je weer?
    nog over je wiegje, als wij nog geen wiegje hadden gehad, had ik zeker interesse gehad, hij is echt super leuk!!!!
    over fontanel, wij hebben dat hele traject gehad... Hoe groot is kay's fontanel nu?? Hij is al 3 maanden he!!!! Bij isa zaten we met 6 weken alweer bij de ka! Komt goed meid!!!

@linda, super knap van Evy!!!! lekker emo momentje he? en ze zijn goed gegroeid hoor!!!!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedemorgen allemaal!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie kunnen jouw jongens nietmet Jesse praten! Die vind uitslapen niet meer nodig;)
    jesse gaat dan wel om 19:30 uur naar bed tot de volgende morgen 08:15 uur hahahaha maar vind het nog vroeg:) erg he

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes 8.15 uur oh dat zou ik heerlijk vinden :)

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ik weet het lot ik mag ook eigenlijk helemaal niet klagen!!!!!!

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    foej hihi ach ja als je ergens aan gewend bent dan is het gewoon balen dat ze eerder wakker worden ook al weet je dat je heel blij mag zijn als je andere verhalen hoort. valt me trouwens wel op dat ik hier eigenlijk nooit echte drama-slaap verhalen hoor. ach ja pco mama's zijn natuurlijk super mama's hihi

nu heb ik een ontstoken oog, heb ik nog nooit gehad! zeker ook weinig weerstand, kan nu wel mooi de zalf van timo gebruiken want bij hem is het over, ivo noemt me nu chineesje :(

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh lot, als ik naar die teller van jou kijk...dik 38 weken....het schiet oooooooop!!!! :)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, jaaaa wij pcomama's zijn de beste hoor hihihi.Succes met je oog!

Taliaa, thanx ja weet het, maar maak me toch zorgen. (en hij is nog geen 3 maanden hoor, maar 12 weken hihihi, nee flauw... maar gaat al zo snel! As woe is ie 3 maanden! Hoe gaat het met jou buikbaby en het in huis alles klaarkrijgen? En jullie hebben idd ook veel zorgen gehad de eerste maanden met Isa. Hopelijk blijft dat jullie deze keer bespaard!

Debjes, zal vragen of Seth even wat tegen Jesse wil zeggen.... Kai werd vanmorgen om 9.15 wakker! Seth om 8.30.... echt zo lekker!

papa en mama hebben zo een groot feest, oma en opa komen oppasswen. heb er zin in maar ook wel een gek idee.. ga in iedergeval lekker uit mijn dak vanavond!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heel veel plezier makkie!!! :)

@all, we zijn vanmiddag bij mijn oma van 88 geweest. Jens had maar een half uur geslapen (pfff), maar was gelukkig wel gezellig. Hij liep van mij naar papa om kusjes te geven. Zo schattig!
    Een nieuw ding: hij slaapt op het moment zo moeilijk n. Het ging altijd gemakkelijk, maar nu wordt hij soms haast hysterisch als we de kamer uit lopen. Misschien bang in et donker??? Ik hou zijn kamer deur nu een stukje open en dan heeft hij wat licht van de gang. EN vannacht werd hij over zijn toeren wakker. Denk dat ie gedroomd had....

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie veel plezier!

Linda een ontstoken oog is erg besmettelijk dus misschien heb je het van timo gekregen niet weer teruggeven aan de kids he dus goed je handen wassen.

Pooh ja het word spannend hier.

Deel Deze Pagina