Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lot oh dat wist ik niet, thnx voor de tip!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ha meiden,

chineeslindaatje:) grijns! beterschap voor je oog!

@lot, nog geen tijd om te bevallen? haha. word je al gek van al die vragen?

@makkie, ja, wij hebben de vlag uitgehangen toen we de 6 maandengrens voorbij waren! Hoe groot is Kai's fontanel nu? van isa was bij de geboorte net een vingertopje. (nog geen 20 cent)
    wat lijkt het me heerlijk als prulleke 2 een gewoon fontanel heeft:)
    lief dat je het vraagt, het gaat hier wel. Er staat een enorme bouwdroger te blazen vanochtend, in de hoop dat het stucwerk snel droogt!

@ll, hier vreselijk verkouden... isabella ook. voel me er beroerd door, hoest veel, hoofdpijn en keelpijn ervan, vind mezelf zieluuugggggg:)

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa word er nog niet gek van hoor. Maar omdat Tygo 12 dagen te vroeg was denk je nu wel meer dat het elk moment kan beginnen. Gisteravond dacht ik even dat het begon, had wat kramp maar dit hield maar een half uurtje aan en verdween weer helaas. Het word vast de 40 weken gewoon halen dit keer. Probeer er niet op te zitten wachten dus gewoon veel doen deze week.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Fijn te lezen dat het bij iedereen lekker gaat, op een verkoudheidje en ontstoken oog na dan. Hier gaat ook alles z'n gangetje. Alleen wel een heel knuffelig kindje, die mama te veel gemist heeft de afgelopen week. Ik mocht gisteren van papa uitslapen, maar daar dacht Thijs heel anders over. Die bleef maar aan me trekken dat ik mee naar beneden moest. Dus toch maar gegaan. Maar vandaag gelukkig wel lekker kunnen uitslapen. We hebben echt een lekker niets hoeft, alles mag weekend. Heerlijk daar waren we aan toe. enneh jippie sinds gisteren heeft Thijs geen speen meer in bed. In een keer afgeleerd. Heerlijk die dingen eindelijk weg. Nu nog zindelijk worden. Nou iedereen een fijne zondag nog.

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot spennend hoor! en idd je kan er beter maar niet ozpitten wachten want dan zal je altijd zien dan haal je nog de 41 weken!

Pooh denk ook stukje uitproberen hoor! Jesse heeft dat ook gehad! Dat hij ineens een hele week huilend naar bed ging en maar blijven roepen en schreeuwen! Heb hem dan gewoon paar keer getroost en gepraat dat het echt bed tijd was! Na week was het voorbij! zijn gewoon fases waar ze door geen gaan!

Makkie hoe was je avondje?

Sas knap hoor vandie speen hier is dat ding echt nog een verslaving! Maar goed ik maak me er ook niet druk om! Na de drukke feestdagen ga ik met Jesse leren dat hij zijn speen in doosje moet doen overdag en hem eruit mag halen als hij gaat slapen!

Zindelijkheid: JEsse wil zo nu en dan wel is op de wc zitten of op zijn potje! Maar echt plassen doet hij niet!
    Jongens zijn vak later dan meisjes! Ik ga rond mei, Juni is echt beetje proberen!

Mij neefje was met 3,5 zindelijk overdag en met 4 jaar ook 's nachts!
    Mijn nichtje met 2 jaar overdag en met 3 jaar ook 's nachts!

taliaa nog wat gekocht op de jong gezinnen beurs?

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

He allemaal!

avondje uit was top, kei lekker eten en en topband! Lekker gedanst, gegeten en gelachen. Met de jongens ging het goed bij opa en oma, alleen Kai werd 2 keer krijsend wakker, mijn ouders dachten krampjes, maar dat heeft ie al weken niet gehad. Nou ja, hij heeft verder de nacht supergeslapen.

sas, lekker zo'n weekendje niets! En wat knap van Thijs, van de speen af!

Lot, ooei dat voorwerk, dan denk je steeds, zou het? maar als het dan echt begint weet je dat ook meteen. Ik had weken elke avond voorween, maar toen het begon met kleine weeen, had ik dat wel meteen door, voelde toch anders. Wat is ook alweer je officieel datum?

Debjes, hier ook een speenverslaafde, vind het prima tot zijn 2,5 / 3 jaar. Kai duimt, dus dat is wel moeilijk af te leren straks. En heeft Jesse nog naar Seth geluisterd met het uitslapen? :D

Pooh, gelukkig dat hij gezelllig blijft met weinig slaapt, hoewel het voor mama wel lastig is, tenminste dat merk ik nu. Kai slaapt niet veel overdag, dus heb je ook minder je handen vrij voor vanalles. Maar ja, de ene slaapt veel de andere niet. Hoe staat het met jou cyclus, wanneer is je nod?

Taliaa, beterschap meid! Kai's fontanel was de laatste keer een halve vinger.... vind dat wel klein al. Maar kan me herrinneren dat ie van Seth ook altijd aan de kleine kant was.

@zindelijkheid: Seth heeft al 2 keer op een potje geplast. Hij zegt ook altijd, mama poep! Mama plas! Maar voordat ik het potje erbij heb, zit zijn broek al vol hahahaha. Maar hij voelt het al goed aankomen dus dat is al stap 1 lijkt me.

Hier lekker rustig zondagje, de mannen (incl. papa hahaha) liggen op bed en ik heb net de was gedaan. Vandaag verder ook niets op de planning.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, geen idee van mn NOD (als ik die al heb...) Maar mocht ik gelijk hebben gehad over een eventueel ei, dan zou het volgend weekend mijn nod zijn. En ja, dat slapen, Ik ben het gewend van hem, maar effe je handen vrij is zooooo lekker!!!
    Hij slaapt nu een uur, dat is lang voor hem, kijken hoe lang het nog duurt....

en Jens blijft vrolijk rond stappen in een poepbroek, dus dat heeft nog geen zin hier..hahaha

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie nee Jesse was 07:00 uur wakker! En gespeelt tot 08:00 uur in bed! Toen ging papa eruit!

Jesse voelt al vanaf 1,5 poep en plas aankomen, maar hij zegt het pas als het in zijn broek zit! En dan vraagt hij Jesse op potje poepen?
    En dan zeg ik nee je heb al gepoept in je luier je dan kan het niet meer, maar die link kan hij nog niet goed leggen! Ach nou ja komt allemaal wel hoor! Maak me er geen zorgen om! Ze zijn pas 2 jaar!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, zo is het maar net hoor, ze zijn nog zo klein en groot worden gaat al zo hard! Maar als het kindje er aan toe is is het wat anders natuurlijk!

Net hier even lekker de zolder opgeruimd, kleertjes wat Kai te klein is of bewaard of in de tas voor het goede doel. Ik ga niet meer alles bewaren, merk nu dat ik ook niet alle kleding van seth gebruik. Je smaak veranderd toch en Kai is een heel ander kindje. En mochten we ooit nog een 3e mogen krijgen en dat is ook een jongen, dan koop ik gewoon alles nieuw ;)

maareh, een meisje zou dan wel de boel hier een beetje gelijk maken, al dat testosteron hiero hahahaha :p nee hoor, maakt me/ons echt niets uit!!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    halloooo hier moooeeeee gaap

we hebben het er echt even over gehad, ik loop er een beetje bij als een zombie

nu gaan we 3 december samen in een hotelletje vlak bij mijn schoonouders en kindjes dan daar logeren, spannend!!!!!! ik kan alleen maar denken aan SLAPEN als ik eraan denk haha lekker romantisch

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier veel vriendinnen met jongetjes en bijna allemaal van 2-3 jaar veel oefenen met zindelijk worden maar nooit echt en bij allemaal rond hun 3e verjaardag, ineens van de een op andere dag, net of ze er dan echt aan toe zijn.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, ja volgens mij is rond de derde jaar wel 'normaal', hoor het zelfs nog wel eens later. Trouwens, Seth woog met 18 maanden 9800 gram! En jou ventje nu al hahahaha, wat een verschillen he!:D

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda heerlijk toch even met zijn 2en weg en de kinderen zijn in de buurt dus als het niet gaat.

Makkie mijn datum is 17 november.

Vandaag bij mijn ouders geweest, daarna even wokken bij de chinees en nu lekker op de bank met mijn man. Zometeen lekker slapen ben moe.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, dan denk ik dat het de 15e wordt! Geen idee waarom, maar denk het gewoon! we zullen zien. En lekker wokken, mmmmmm!

Linda, idd even lekker bijslapen, jullie zullen wel keidruk zijn met 2 ondernemende babys! En slapen de kindjes dan bij opa en oma?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik zeg 14 November :D
    Mooie datum!

Linda lekker even weg! hahaha erg he ik kan daar soms ook alleen maar aan denken SLAPEN!!!!
    En idd rond 3 jaar is een normale leeftijd dat ze er beetje intresse in krijgen!

Morgen weer werken! leuke tijd komt er weer aan! De SINT!
    Kinderen lekker hyper en de juffrouws aan einde van de dag (18:30) moe van al die drukke kids hahahaha

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

debjes, leuk van die stuiterende kinderen hahaha. Seth snapt er nog niet veel van, we zagen laatst een pietje in de winkel, nou hij schrok zich rot....

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    jesse heeft het wleover Sinterklaas en zwartepiet vooal als hij die reclameziet van het feest van Sinterklaas!! Hij snapt alleen nog niet echt iets van cadeautjes geven enzo en vragen aan de Sint!
    Want als ik zeg vraag maar aan Sinterklaas(als hij iets wilt hebben) dan denkt hij dat hij het meteen krijgt van de Sint hahaha

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    lekker Linda, even heerlijk bijtanken. tip: neem geen ontbijtbuffet, want dan moet je op tijd weer op. (hadden wij wel gedaan, kei lekker natuurlijk, maar een uur langer slapen is nog veel fijner!!:))

@makkie, hihi, een echt mannengezin he. Houd je van voetbal??

@zindelijkheid. Ik heb er nog helemaal geen zin in, overal de wc moeten zoeken enzo, haha. Volgend voorjaar gaan we een poging wagen. Maar ze voelt het volgens mij nog helemaal niet aan. Heb geen haast, als het maar voor de 4 jaar is he..

@Lot... spannend hoor meid!!! Ik denk dat ik helemaal gek word als ik de 37 weken voorbij ben! Bij elk krampje denk je dan dat het begint.

@ll, hopen jullie nog steeds mee dat baby blijft zitten tot NA 8 december? (40 weken). We zijn echt niet eerder klaar. smam gaat deze week de wieg bekleden en de gordijnen maken. Volgend week gaan we echtechtecht de meubeltjes kopen en dan hopen dat de woonkamer een heel eind af is...
    Bouwdroger staat te loeien, plafond is getexed en morgen ga ik de eerste 2 muren voorstrijken. Dan hopelijk 's avonds texen en dan dinsdag de volgende muur.
    Heb gezegd dat deze week de laatste week is dat ik help, daarna ga ik op mijn luie reet zitten zwanger te zijn..
    Bahbah, wat baal ik ervan dat ik niet rustig van mijn verlof kan genieten...
    maja, is niet anders. we hebben dadelijk wel een heel mooi huisje!

Liefss, Taliaa

19. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @taliaa effe een vraagje, maar mag jij uberhaupt wel in al die verfluchten staan nu je zwanger bent? Ik weet dat ik het destijds niet mocht van de gyn. En mijn fysio vond het ook helemaal geen goed idee met de bekkenistabiliteit. Volgens mij wordt het voor jou gewoon tijd om lekker op je kont te gaan zitten en zwanger zit te wezen, enneh er aan te denken om misschien toch in het ziekenhuis te bevallen om zo de druk bij jezelf weg te halen. Ik vind het in iedergeval wel knap hoe je het doet zo op het einde van je zwangerschap. Als de kleine er is, kom ik wel op bezoek om je nieuwe wereldwonder te bewonderen.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    lief van je sas! latex is op waterbasis, dus dat mag;)
    We luchten flink. Fysio denkt dat ik niks doe, haha... Maar qua bekken gaat het nu SUPER goed!!!! Kindje is ingedaald en dat scheelt zoveel!!!
    Heb ook echt gezegd dat deze week de laatste week is, dus isa is veel bij mijn moeder, zodat ik én even iets kan doen (dus ook opruimen of poetsen) én ook kan rusten.
    Slaapkamer is "af", dus thuisbevallen kan!!

en jazeker: kom maar lekker langs om de kleine de bewonderen!!

@ll, vannacht heeft manlief de spoedpost voor mij gebeld. Ik zat huilend in bed van de pijn tussen de schouderbladen en op mijn borstbeen. Echt eng joh.... maar het hele verhaal gedaan en meteen overlegd met de arts, die dacht aan geïrriteerde spieren door het harde hoesten. Advies: p'mol en warmte. Dus ik ben onder de douche gegaan en met p'mol zakte het al vlug wat. Maar was wel even bang hoor. Gelukkig alles goed, dus nog een vage pijn, maar ik hoest ook belachelijk hard en veel....

Deel Deze Pagina