Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje taliaa, dat klinkt pijnlijk en inderdaad eng!! Ik vind dat je zo ie zo wel kalmer aan mag doen hoor ;) Als ik al die verhalen van jou zo lees....

Pfff, spannend, Mn vriend heeft gisteren een sollicitatie de deur uitgedaan en ik werd net al gebeld, (ik denk door dat bedrijf)....spannend!!

2. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Ik kwam even kijken of er al babynieuws is.. spannend!

Linda, ik zag de beelden van Evy op hyves, wat ontzettend schattig dat ze nu kruipt! Hoe gaat het nu met je chineesoog? ;)

Thamara wat een leuke avatar!

Cira, hoe was het op de jongegezinnnen beurs?
    Alvast heel veel succes morgen!! Hopelijk gaat het allemaal heel erg meevallen. Ik zal aan jullie denken!

Debjes, hier zit er 2,5 en 3,5 jaar leeftijd tussen de kinderen, ik vind dat wel prima zo. Ze spelen veel met elkaar, ook de oudste met de jongste en daar zit 6 jaar tussen. Het hangt denk ik meer van karakter af dan van leeftijd.

Makkie, wat knap van Seth dat hij het al aanvoelt komen, jammer dat je dan te laat bent met het potje, maar het begin is er! :)

Pooh, ik ben benieuwd, hopelijk ben je nu gewoon zwanger!

Taliaa, wat jij hebt gehad is misschien kramp in je slokdarm, dit is heeeeel pijnlijk en dat voel je in je rug inderdaad tussen je schouderbladen, het komt door brandend maagzuur en vaak voel je dan je hele bovenlijf tot in je armen toe.
    Het komt vaak voor als je ligt en meestal in de avond/nachturen. Er zijn zelfs mensen die hiermee op de spoedafdeling komen omdat er aan een hartinfarct wordt gedacht. Ik heb dit ook wel eens en het is inderdaad verschrikkelijk pijnlijk!!
    Probeer als je dit nogmaals hebt iets tegen maagzuur in te nemen, want ook al voelt het niet als maagzuur, de kramp is wel een gevolg ervan.
    Google er maar eens op, ik weet zeker dat je het zult herkennen!
    Sterkte!!

Wij hebben een ontzettend druk weekend gehad, veel geflyerd, en het kinderfeestje van de oudste gevierd. We hebben uiteindelijk gekozen voor een binnenspeeltuin, dit was een groot succes!
    B. zegt nu de hele dag 'mama' zo lief!!
    Nu weer even wat opruimen, ze ligt te slapen en de oudsten zijn naar school, kom ik ook nog ergens aan toe ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    och jeetje marente!!! ja dat is het!!!!!!!!!!!!!!!111 vond het al zo vreemd dat het met vlagen/golven kwam. Heb echt zitten janken van de pijn...
    Heb idd heel veel last van maagzuur, maar dit nog nooit gehad... Denk icm het hoesten dat het extra omhoog komt ofzo! thnx, ben weer gerustgesteld:)

@pooh, spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!1watvoor werk doet je vriend ook al weer?

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, joh echt engggg! Gelukkig dat het afgezakt is. En ik vind ook wel dat je druk bent, maar je moet dat gewoon zelf regelen, je merkt zelf wel als je een stapje terug moet doen. IK duim mee dat de kleine niet voor de 8e komt!! hihihi

Marente, ooo als ik jou onderschrift zo lees, wens voor een 4e kindje, dan hoop ik zoooo dat het jullie nogmaals gegund is zonder al te veel poespas! Zou super zijn!

Pooh, ooo dat zou snel zijn, goed teken! Hopelijk wordt hij uitgenodigd voor een gesprek!

ryanne, heb je nog interesse in de wieg??? Laat even snel weten, weet anders nog iemand die interesse heeft, maar jullie waren eerder!

Hier rustig aan weer, papa is net naar zijn werk gegaan, Seth zit nu lekker op mijn schoot en Kai ligt te pitten. Vandaag niet veel van plan, alleen even lekker wandelen denk ik.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    volgens mij hebben jullie meer vertrouwen in mijn lichaam/ei/cyclus, dan ik zelf....hahahha. ik geloof niet dat ik een ei heb gehad (tenminste, ik weet het niet zeker)

@taliaa,hij is software ingenieur. Schrijft software dus ;) Maar hoger dan een "normale programmeur". :)

Hij smste, dat ze vanavond terug bellen, hij kan nu natuurlijk niet echt praten op zijn werk.

6. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Pooh, wat spannend, ik hoop het voor hem/jullie!
    Wij zitten nu in een soort gelijk schuitje, 1e gesprek is al geweest, meer wil ik er hier in het openbaar nog niet over zeggen, eind deze week weten we meer!!;)

Makkie, ik hoop ook dat het deze keer zonder poespas kan en niet net als de vorige keer anderhalf jaar lang met hormoonspuiten, maar ik vrees er voor..

Taliaa, het is zo verschrikkelijk pijnlijk, ik weet er (helaas) alles van, ik heb het vaak in de avonduren als ik thuis op de bank lig en dan ben ik niet eens zwanger:) Ik neem dan zo snel ik kan 3 rennies in en meestal zakt de pijn dan meteen. Ik zou dat de volgende keer ook aanraden, dan ben je er ook direct vanaf!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat schrijven jullie veel, wil veel doen in huis vandaag dus even kort, nog steeds half chinees :( schiet niet echt op, wel even in de gaten houden dus.

ja we kijken nu al uit naar de overnachting en de kindjes idd bij opa en oma. taliaa we zeiden al we gaan het laatste half uur naar het ontbijt ;) want heerlijk rustig ontbijten is ook heel lang geleden hihi

kan me wel herinneren toen evy was ingedaald dat het met mijn bekken ook beter ging, hoewel timo toen weer lekker de ruimte nam hihi

lot ik ben zo benieuwd, nou de 11e van de 11e is mijn vader jarig, en zijn geluksgetal zegt hij altijd, hij is in het zkh in kamer elf om elf uur geboren dus wie weet :)

evy kruipt hier nog niet de hele kamer door alleen als ze een speeltje ziet liggen wat ze wil hebben dan kruipt ze, timo staat de hele dag in een soort brughouding met zijn kontje omhoog hihi

nou ik ga verder xxx

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa jeetje wat schrikken. het word ook wel tijd om wat gas terug te nemen hoor je bent al bijna 36 weken en harstikke druk.

Linda wie weet de 11de, ik ben benieuwd.
    Prachtig de net beginnende kruipende kinderen en dan Timo met zijn kontje in de lucht.

Makkie heerlijk rustig dagje met je kinders dus, lekker.

Pooh spannend voor je vriend.

Mijn man heeft vandaag en morgen cursus dus de kleine mag nu wel even blijven zitten zodat hij dat af kan ronden zei hij haha. Net even bij mijn vader platen geprint voor Tygo zijn traktatie, ga ik deze week even in elkaar zetten, de rugzak van Dora. Dan staat het klaar voor volgende week.
    Verder weinig plannen vandaag, normaal komt mijn man thuis eten dat is altijd een lekkere onderbreking van de dag maar nu samen met mijn kleine mannetje.

9. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Hopelijk blijf de kleine nog zitten.
    En je mag idd eens wat kalmer aan gaan doen.

@ Pooh
    Spannend hoor voor je vriend (en natuurlijk ook voor jou)

@ Lot
    Hopelijk komt de kleine gauw.
    En ben benieuwd naar de traktatie's (show je ze even op onze hyves ?)

@ All
    M net naar school gebracht, hij wilde zijn nw fiets laten zien aan de kindjes in zijn klas.
    Daar fietste die heen, met een glimlach van oor tot oor en mama natuurlijk helemaal trots :D
    Vanmorgen hoefde ik niet op te passen, dus heb al een hoop kunnen doen (boodschappen, poetsen, wasjes draaien)
    Ons muurtje is helemaal klaar :D is mooi geworden, dus alles staat nu weer op de plek en blijft ook droog als het nu gaat regenen.

Hele fijne dag.
    Liefs T

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamara, ik zeg :foto's!!!! ;)
    Wat stoer die fits van M, Ik zag het op je hyves, geloof ik! Hoe is het met N? Praat zei al wat? Jens heeft zo zijn eigen taaltje.
    Nee, mag ik, nog eens, honguh, nijntje... dat versta ik wel ,maar de rest....eigen taaltje

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

He meiden!

Thamara, ja leuk, ik zeg ook foto's!

Pooh, lief he die hele verhalen in hun eigen taal, geweldig!

Mag ik even heel ego opscheppen...:)
    Seth kent sinds een paar dagen al een paar kleuren! Rood, blauw, groen en paars. En hij zegt ze ook bij de juiste kleur! En hij telt tot 10.... hij slaat de 5 vaak over, maar de rest zegt hij achter elkaar! Zo genoeg opgeschept weer hihihi

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hihi makkie, TUUUUURLIJK!!! want dat willen wij graag horen!!! wat een knapperd is het toch he!!! (hou er rekening mee dat Seth wel erg voorloopt en dat Kai misschien lekker gemiddeld is, dat je daar niet van "schrikt" ofzo....klinkt misschien stom, maar mijn zus had dat heel erg, het verschil tussen haar 2 kids.)
    isabella kan ook een paar kleuren, maar vindt het vooral leuk om bij een stoplicht enorm hard STOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP te roepen, haha... Ze ziet natuurlijk nog niet welk stoplicht voor welke baan is:)
    En tellen, wauw knap hoor!!! wat snappen ze dingen toch vlug he!!!

@ll, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR sta ik helemaal klaar, 1 muurtje voorgestreken is de tex op!!! dat is toch DOMMMMMMMMMMMMMM van mijn man? (die heeft het opgemaakt, op een bodempje na)
    nouja, niks aan te doen... (haha, nu lekker nuchter, daarnet echt staan brullen hoor...) Nu lekker slapen, dus: weltrusten!!!

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Zal snel een foto laten zien.

N praat veel, maar idd veel in eigen taal.
    Maar ook best veel dingen bij naam, soms verdraait ze sommige woorden/letters wel wat.
    Ze zegt bv nijntje = nijntie, fiets = tiets, boven = boof, poep = poe
    snoep = noepies
    En ga zo maar door vind sommige woorden wel grappig hoor.
    Meest begrijp ik wel, mijn man snapt er soms geen snars van.
    Maar ik ben ook hele dagen bij haar en dan hoef ik een woord maar een paar x te horen en dan weet ik wat ze bedoelt.

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ja weet ik! Ik hou daar wel rekening mee, Kai is ook een stuk molliger dus dan sowieso wat trager met draaien enzo. Maar mocht hij niet zo'n snelle jelle zijn, prima hoor, dan heb ik wat langer een baby in huis hahaha. Nee niet echt een slimme actie van je man.. sowieso niet, maar al helemaal niet bij een hoogzwangere emo mama hahahaha

Thamara, ja grappig he, dat je zelf meer snapt van wat ze zeggen. Heb ik ook meer dan Gedo, logisch ben meer thuis met hem. Op straat hoor je ook mensen zeggen van jaja ;).... terwijl ik precies weet wat hij zegt.

Even leuke woordjes gesproken, vanmorgen buiten in de speeltuin, stond Seth boven op de glijbaan lekker in zijn broek te poepen. Ik zei, hee wat doe je daar? Zegt ie: Kakken! whahaha lag helemaal in een scheur! Kakken bahhh zie hij toen nog. Hihihi!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    haha, hij heeft het toch ergens gehoord he?:)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahha, grappig die kindertaal he?! Kakken, hihihihi!

Nou jens heeft anderhalf uru geslapen. Heerlijk hoor! Vanavond heb ik cursus op mn werk, bah.

17. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Makkie
    Hahaha kakken.
    Nou zou me ook bescheurt hebben.
    Heeft die blijkbaar ergens gehoort :D

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    zo, mn kleine meisje is weer thuis. (is lekker bij oma geweest vandaag)
    Zie nu al op tegen morgen, de hele dag thuis met isabella. Terwijl we boven moeten leven en alles een smerige bende is:( niet goed voor de hormoontjes!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja dat heeft ie zeker dan ergens gehoord.... maar niet van mij hoor! :D

20. hallo meiden,

Mn energie is OP. Lig er al twee weken heel vroeg in en vandaag weer.
    Heb bijgelezen maar geen puf om te reageren :(

Wilde alleen ff op makkie reageren. meid als je t wiegje nu kwijt kunt moet je dat zeker doen! R wil er pas over nadenken na 12 weken dus dat durt nog een poosje. En ik zou zeggen weg is weg :)

ow ja F zegt ook heel de dag kak maar ze heeft geen idee wat ze zegt. Krijg t haar ook niet afgeleeerd en als je in een winkel staat is t best genant hihi

truste

Deel Deze Pagina