Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, balen dat je zo moe bent meid, er wordt ook zo hard gewerkt in je lijf nu! Maareh, hij kan hier nog wel wat weekjes staan hoor, tot jullie 12e week, maakt ons niets uit! Laat maar weten, anders krijgt de ander hem. En F dus een echt kakmadammetje hahaha :D

Seth is naar het KDV, ik ga zo even met mijn moeder en Kai shoppen, heb zwaar kleding nodig... doeg!!

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hier een rotnacht achter de rug. Mijn buik is zo keihard en mijn huid boven mijn buik doet zeer en mijn rug en ribben ook. Ik kon uitslapen maar was mijn bed al vroeg zat liggen deed zo zeer. Zo weer even mijn klaagzang gedaan nu proberen wat energie te vinden om vandaag even boven te stoffen.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot vervelend! Rust wel goed uit! want kan ineens gaan beginnen!

Makkie goed hor van Seth Jesse weet alleen de kleur rood, groen en blauw! En ook tellen tot 10.
    En ach ja ene kind is sneller dan de ander! jesse was qua ontwikkelingen heel langzaam! Maar met praten heel snel!
    Mijn nichtje was 7 maanden toen kroop ze ne met 8 maanden liep ze langs te tafel! en 10 maanden liep ze! (zij was trouwens heeeeeel mollig dus dat zegt ook niks ;) )

Taliaa ik vind het zo knap van je dat je zo kan leven! Ik had denk ik al gillend gek geworden als ik in jouw schoenen stond haahahah!

Jesse is flink aan het hoesten, is chagerijnig en wilt nu ook niet slapeN! En ik moet over uur de deur uit :S
    dus wordt geen middag slaapje voor hem!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, niet fijn zeg, je kunt maar beter niet te veel doen (maar dan duurt wachten weer zo lang) wie weet is je rare buik wel het begin van!

Debjes ja joh, elke kindje is anders en ze doen het allemaal op hun eigen tempo. Maar Seth lijkt wel met alles snel dus ben benieuwd hoe Kai dat gaat doen.

Lekker geslaagd met shoppen, een paar truitjes en een rok. Ook voor Seth handschoentjes en een muts gekocht. En een nieuwe boxkleed. over een uurtje Seth weer halen. Kai ligt te slapen, ben benieuwd voor hoe lang ;) Hij heeft de laatste dagen erg moeite met in slaap komen en daarna in slaap blijven. heb al van alles geprobeerd, jullie nog tips?

5. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    N werd vanmorgen ook wakker met zo'n nare zeehondhoest.
    En huilen om de stomste dingen :(
    Vanmiddag wilde ze ook niet naar bed, maar heb ze er toch echt wel in gelegd en na 15min kletsen is ze toch in slaap gevallen.
    Maar werd na 1,5 uur alweer wakker.

Net bij de buurvrouw de ramen achter gewassen.
    Die waren nog vies van het metselen en slijpen.
    Dus heb ze even netjes voor haar gewassen.

Dadelijk met eten beginnen en dan lekker vroeg naar bed.
    Ben ongi en heb heel erg last van mijn rug :x

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, hier slecht nieuws. Ben net gebeld door mn moeder, die vandaag op Jens past. Had opeens pin in haar oog, werd dik, rood en tranend en zag nets meer. Gelijk bij mijn huisarts geweest en moest met spoed naar oogziekenhuis toe. Ik ben snel naar huis gekomen en pas nu op jens en zij is net weg met de taxi. Ben echt bang dat het foute boel is. Dokter dach taan bloeding in het oog of netvlies dat los laat...brrr

enne, telefoon gesprek ging goed vanmorgen. Eind van de week hoort hij of hij op gesprek mag komen!

7. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Pooh
    Jeetje das schrikken zeg.
    Hopelijk valt het allemaal mee.
    Succes met wachten.

Nou ga voor je vriend duimen dat die op gesprek mag komen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je wel thamara!!!ik maak me wel zorgen. Stom, opeens zit alles tegen, lijk het wel .Zo veel stress op het moment...bah!

Hoe is het met N nu?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ohhhh Pooh, dat is schrikken!!!!!!!!!!!!!!! is ze alleen naar t ziekenhuis? Och jeetje, bahbah!!!! sterkte!!! Hoop dat het geneest (het oog is kwetsbaar, maar ook goed zelfgenezend vaak hoor!!!)

En spannend van je vriend!!!! Hoop dat het iets wordt!!

@thamaraa: ook al zo'n zeehondje. misschien kunnen we onze kindjes een show laten opvoeren in het dolfinarium?:) beterschap voor je meisje hoor!!
    (en wat netjes dat je de ramen gelapt hebt!!!, lief hoor!!)

@Ryanne, geef ajb toe aan je vermoeidheid. je lijf heeft rust nodig!!!!! Maar vervelend is het wel!!! Hoe is het met je kleine meisje? en wanneer heb je de eerste echo?

@Cira, hoe is het meid??

@Lot, oei, echte laatste loodjes kwaaltjes!!! sterkte er nog mee! ik denk dat jullie prulleke niet lang meer op zich laat wachten!!!
    (alles wat jij voor de 40 weken bevalt, beval ik erna, ok?:) dus beval maar met 39 weken, dan ik met 41!)

@ll, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr NESTELDRANG!!!!!!! En het is zo vies en ik kan nog niks opruimen, word HELEMAAL gek!!! morgen is isabella bij mijn moeder, kan ik kijken of ik nog iets kan opruimen!!of een muurtje texen, hihi

liefsssss, taliaa

(willen jullie me nog even vertellen dat het echt goed komt?????????????????????????????)

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh jeetje wat schrikken zeg, al wat gehoord?

Taliaa het komt allemaal echt goed maar je moet wel aan jezelf en de baby denken je bent druk en onrustig door alles en je moet ook genieten en tot rust komen hoor. De slaapkamer is klaar en daar moet je bevallen en ik snap je gevoel heel goed hier ook gehad maar soms kan je niet meer doen meid.

11. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh hoe is het met je moeder. ik hoop dat alles goed gaat.

zaterdag heb ik mijn eerste fm voor deze cyclus. ik mocht met 150 beginnen zodat mijn cyclus korte wordt.

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh: heb bijgelezen op hyves en hier: dikke knuf van mij ik denk aan jullie!!!

@taliaa: het komt ECHT goed, je hormonen maken het nu echt niet makkelijk! Je bent wel de eerste die ik ken die wil dat de baby langer dan 40 weken blijft zitten haha.

@Lot: oei laatste loodjes, zet 'm op meis

Hier alles redelijk, kindjes slapen de laatste dagen wat onrustig en Timo net bij het ophalen, knalrode wangen, ik vertrouwde het niet en ja hoor 39 graden. Nu met paracetamol naar bed. Wat doen jullie in dit soort gevallen, heb nog geen zieke kindjes gehad HELP, heb hem trouwens in de zomerslaapzak gedaan ipv de winter, ik dacht dan kan hij warmte kwijt. Ben echt niks gewend wat dat betreft en Evy heeft tot nu toe nog nooit wat gehad.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh zie aan mijn banner dat ze vandaag 8 maanden zijn, wat erg haha!

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @pooh he bah wat een eng verhaal van je moeder. Ik hoop dat alles meevalt. En wat spannend voor je vriend. Ik zal voor hem duimen dat ie de baan krijgt.
    @taliaa alles komt goed. Als je nu gewoon zorgt dat je slaapkamer en de badkamer lekker opgeruimt en schoon zijn, dan komt alles goed. Lekker het bedje van de baby op je slaapkamer, dan kun je haar bedje al lekker helemaal in orde maken. Wat van de babykleertjes in I haar commode, dan ben je helemaal klaar. Dan de meiden samen maar even wat laten delen. Is jouw plan B klaar en geeft je dat meer rust. Want dat heb je echt wel nodig nu. En zo hou je de nesteldrang ook een beetje in bedwang.
    Hou je taai.

@all hier alles goed, lekker druk. Man weer eens met oefening, en giga files op de randweg van Eindhoven. Ik weet niet welke eikel gisteren op het nieuws melde dat er geen files op de randweg meer staan, maar rara hoe kan het dat ik er elke dag dan in sta? Met een kind die in de auto roept, rijden mama, en die huilt als we stilstaan. zucht leuk hoor. O ja vandaag weer helemaal uit mezelf ongi geworden. Ik heb even 4 maanden lopen rommelen dat het niet regelmatig ging en nu al weer 2 maanden regelmatig. Raar lichaam.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, he he, ma is terug van het ziekenhuis. Ze blijkt gordelroos op haar oog te hebben. Au!!! ZIet niets met dat oog, is helemaal dik en rood. Pijnstillers en 5x per dag zovirax oogzalf gehad en moet maandag terug komen. Ze blijft vannacht en morgen hier en dan gaat ze donderdag naar huis toe. Ze was er gelukkig op tijd bij zei dearts, tot nu toe geen schade aan het hoornvlies. Nou maar hopen dat de zalf snel gaat helpen!

@linda, sterkte met Timo. Is niet leuk als je kindjes ziek zijn! Ik zou hem niet te warm aankleden in bed. Jens slaapt nu in een pyjama shirtje met lange mouwen en ligt in een winterslaapzak zonder mouwen, en dan een dun dekentje over hem heen, (die hij altijd weg duwt).Misschien kan je zoiets nu met Timo doen?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda geef alleen 1 tip als je met zetpillen werkt herhaal dit dan 1 of 2x! Niet 1x zetpil geven en dan weer koorts zo danig laten oplopen! is gewoon heel slecht voor hartje (ik heb toen op mijn kop gehad van de kinderarts toen Jesse 6 maanden was) En vooral als je 's avonds een zetpil geef in de nacht 1 herhalen voor koortstuipen!

En iddniet te warm aankleden! Zo luchtig mogelijk! En met koorts mag je zeker wel naar buiten!!!!!

Taliaa het komt vast allemal goed! Maar denk alsjeblieft aan jezelf!

Pooh wat vreselijk op je oog!
    Ik heb zelf 4x hoornvlies beschadigign gehad ik kon niet me oog open doen maar ook niet dicht! Het traande de hele dag en leek net of er met mes in mijn oog werd geprikt!
    Vreselijk als er iets met je oog is! Komt alles wel weer goed na de behandeling?

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx debjes, dun aankleden heb ik idd ook gedaan, was net bij hem, hij gloeide gelukkig niet meer.

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes die tip kende ik ook nog niet, geef Tygo er vaak een voor het slapen als hij koorts heeft en als hij niet wakker word geen een meer. Niet goed dus.

Linda beterschap met Timo!

Pooh gelukkig dat je moeder er op tijd bij is. Beterschap voor haar.

Net even lekker in bad gelegen, hopelijk was dat goed voor mijn rug, ribben en huid en slaap ik vannacht goed.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Weet je de kinderarts zei tegen mij! Als je de nacht in gaat moet je keuzes maken! Is je kind echt niet lekker en kan hij niet slapen door de koorts geef hem dan maar zetpil, maar onthoud dan wel dat als ze boven de 39 graden hebben de koorts zo snel weer kan oplopen als de zetpil is uitgewerkt, dat ze dan of koorts stuip kunnen krijgen! En ook is het voor kleine kinderen niet goed voor hart als ze steeds van hoog naar laag gaan met de koorts!

Ik heb zelf altijd vreselijke fobie van koortstuipen heb het zelf 3x op me werk gezien en dat wil je echt niet!
    Dus ik denk altijd maar zo is Jesse echt ziek dat hij niet kan slapen dan geef ik een zetpil maar herhaal die wel na 5 a 6 uur.
    En anders doe ik er niks aan (vaak is niks doen beter, aangezien lichaam zelf moet herstellen, maar goed als je kind echt beroerd is en alleen maar huilt!)

Jesse was 6 maandne toen hij een infectie had en in ziekenhuis belanden, de koorts was zodanig hooh 39,5 a 40 graden al 3 dagen lang! Maar wat deed ik! Ik gaf Jesse niet contineu zetpil keek het steeds aan! Toen zei die kinderarts ook! of je gaat het onderdrukken en blijft het onderdrukken een dag lang! of je doet er niks aan! Maar zo krijgt dat lichaam (hart) niet steeds een klap!

Dus dat is wel iets wat ik altijd heb onthouden!

20. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @poioh fijn dat het duidelijk is wat je moeder heeft. Ik hoop dat het snel over is voor haar. nu heb je wel kans dat Jens waterpokken krijgt. Gordelroos is het zelfde virus als waterpokken. Ik hoop dat het Jens bespaard bijft.l

Deel Deze Pagina