Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ha meiden,

@pooh, oei gelukkig... tenminste, het had erger kunnen zijn toch?? maar schrikken. ik bedoel, het zijn wel je ogen he...

@sas, wat goed, weer regelmatig. raar lijf he? PCO.....
    en thnx, zo ga ik het idd doen. af en toe heb je gewoon iemand nodig die het even tegen je zegt. Super simpel, ze komt idd bij ons slapen. smam maakt deze week de wieg af en dan kan ik ook wat babykleertjes bij ons in de kast leggen, of de commode zelfs even bij ons... *glunder* alles komt goed!!:)

@lot, hoop dat je vanavond goed slaapt!!! Op een gegeven moment is je buik ook gewoon te klein voor de baby he. Dan zit het kindje helemaal overal tegenaan!! En jij ook thnx voor de lieve woorden, klopt ik moet genieten!!! daarom hoop ik ook dat baby even blijft zitten, dat ik dadelijk echt even rustig kan genieten. En verlofdingen kan doen. (fotoalbums maken enzo;))

@alle lieve woorden, thnx:)
    we hebben net een planning gemaakt en als ik morgen nog even doorbikkel dan kan het weekend laminaat gelegd worden in de woonkamer.... WAUWWWWWWW
    Dus morgen nog eventjes aan de slag (muurtjes texen, is niet zwaar) En dan donderdag NIKS en vrijdag NIKS voor mij (manlief moet sjouwen) en het weekend doe ik ook NIKS!!!! (ikea shoppen, maar dat is LEUK!!!!)
    Dus... alles komt goed:)

net trouwens 1 muur donkerpaars gemaakt: MOOIIIIIIIII:)

weltrusten!!!

ohhhhh Linda, sorry, heel veel beterschap! van p'mol moet je een spiegel opbouwen dus is herhaling vaak het beste! En zorgen dat hij zijn warmte kwijt kan, als hij het koud heeft meldt hij zich wel hoor!!!
    Zielig he? (voor de mama's, als de kindjes ziek zijn;))

2. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    *zwaai*

Ik heb niet uitgebreid bij gelezen, geen tijd gehad, en ga zo slapen, maar was even benieuwd of er al babynieuws is van Lot, en naar hoe het gaat met Jaimy. Ik ben benieuwd.

Pooh, gelukkig is het niets blijvends met je moeder!

Ik heb het zelf erg druk, morgen zijn de kindjes vrij ivm studiedag op school. Ik 'spreek' jullie later wel weer :)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    @marente, wilde je nog even bedanken voor het slokdarm info postje:) heeft me echt gerustgesteld. Elke keer als ik nu iets voel opkomen qua pijn slik ik meteen een rits rennies:) al helpt het maar tussen de oren he?

have fun met de kindjes!!!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hallo, hier de familie van slag, Timo deed het goed vanacht wel twee keer kort wakker maar met een speentje sliep hij verder. hij gloeide niet meer, was gewoon koel dus heb hem ook geen zetpil meer gegeven maar...

evy begon gister te rochelen in haar slaap en werd vanmorgen om half zes heel zielig wakker met een zacht rochelhuiltje, rode wangen en 38 graden. niet heel hoog maar heb haar wel thuis gehouden, ze hangt alleen maar slap tegen me aan.

maar Timo is dus wel naar het KDV, vanmorgen kiplekker, lachen en kraaien maar tjongejonge wat hadden papa en mama daar moeite mee!!! kennelijk echt een tweelingding want ze zijn nog nooit uit elkaar geweest, stond ehct te janken bij de voordeur toen Ivo hem wegbracht maar nu heb ik wel de tijd voor Evy en probeer ik wat tussendoor te werken. Morgen regelt Ivo vrij dus dan ga ik naar mijn werk.

nou onze eerste zieke kindjes dus

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    ahhh Linda, dat is zielig (voor jullie). Raar gevoel zeker?? nou hopen dat ze snel beter wordt!!! succes vandaag!!!

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ze slaapt al anderhalf uur met haar gezichtje tegen de knuffels van Timo

7. @ makkie geef hem maaar aan de andere mensen. R. wil even rondkijken wat ie wil (net of ie dat ook echt gaat doen maar goed) Jammer.
    Ja is een echte kakmadammetje, ach gaat misschien wel over., hope so want vies maken kan echt geen kwaad zo af en toe
    Goed geshopt dus.
    @ lot houdt je t nog vol meid?
    @ debjes hoe gaat t met jesse?
    @ thamara balen dat je zo'n last van je rug hebt. N ook al aan t hoesten :(
    @ pooh las t op Hyves al schrikken zeg van je moeder. Hoe kom je aan zoiets? Is t besmettelijk?
    @ talia ik vind het zo knap dat je het volhoudt. ennuh ALLES KOMT GOED!!
    ik heb dinsdag de eerste echo, om 9 uur al poeh wat vroeg.
    @ nijn nu maar duimen voor een korte cyclus!
    @ linda beterschap met je kindjes! en alweer 8 maanden. wat vleigt de tijd zeg.

8. @ makkie GEFELICITEERD MEID!!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie gefeliciteerd met je verjaardag!!

Linda beterschap voor je meisje!

Hier weer zo'n vreselijke nacht. Heb gewoon zo'n pijn met liggen dat slapen al helemaal niet wil of ik word iedere keer wakker. Kon vanmorgen blijven liggen en gelukkig nog even 2 uurtjes goed geslapen. Vandaag is mijn neefje jarig dus vanmiddag verjaardag en vanavond controle vk.

10. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Makkie gefeliciteerd met je verjaardag

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne zag dat je je enkel had verzwikt, omdat je laatste trede miste :S Niet gevallen????? Schrik je, je toch rot!

Makkie van harte!

Lot vervelend hoor zo slecht slapen! Hoort er helaas allemaal bij maar toch is het niet leuk! Vooral niet nu je nog een kleintje heb rondlopen!

Linda ach arme meid! Hoop ook dat zij er maar 1 dagje last van heeft! ja zie je nu dat ze haar broer mist?
    Zal vast wel maar vind het altijd bijzonder dat tweelingen dan toch echt zo erg naar elkaar toe trekken!

Oke van weekend gaan wij gesprekje baby doen!
    Hoe we het allemaal gaan doen enzo! met indeling van de kamers! Dat is toch wel iets wat ons ''tegen houd''

Ik heb bedacht Jesse gewoon in zijn kamer te laten!
    De commode in onze slaapkamer, alle klerenkasten in onze slaapkamer en dan 2 bedjes in de kamer van Jesse (maar de erste half jaar de baby bij ons op de kamer voor het doorslapen enzo)

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lijkt me goed plan Debjes, en misschien kan de kleine er al na 3 maanden bij als ze redelijk snel doorslaapt. Wij hebben dus nu geen extra kamer en soms als ze het echt te bond maken, slaapt er een (overdag) in ons bed. Net zo makkelijk. En tegen die tijd slaapt jesse waarschijnlijk smiddags niet meer dus overdag nooit een probleem bij jullie! Kan je de kleine overdag bijv. aan de kamer laten wennen.

Heb kdv gebeld, alles gaat goed met Timo, hij is erg vrolijk, ze hebben niet het idee dat hij Evy mist hihi wij missen hem wel. Hij heeft daar natuurlijk lekker afleiding. Evy slaapt voor haar is de rust in huis wel erg goed nu merk ik, ze is zo mak als een lammetje hihi, heb een zee van tijd. Ze kijkt wel standaard opzij in hara bedje of ze Timo ziet liggen aaaahhhhh

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ach arme schat die Evy! Voor haar zal het best stil zijn ja!

Ja idd Linda tegen die tijd is Jesse al weer 3 jaar (of ouder0
    Pff pannend hoor!
    Ik stop dan volgende maand met mijn pil!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, thanx voor de felicitaties! 28 jaartjes alweer, wordt oud hahaha. Zo even een taartje eten met mijn moeder en zus en kids, zaterdag vier ik het echt.

Lieve Evy, snel weer beter worden mooie meid! En nog even en dat ligt je broertje weer gezellig naast je hoor!

Debjes, wordt echt spannnd ja, bijna met de pil stoppen! En joh, al dat praktische loopt vanzelf los, komt goed!

Ryanne, prima hoor, dan kan ik er andere mensen blij mee maken! Ben je nog steeds zo moe?

Hier echt zooooo moedeloos... Kai komt gewoon niet in slaap, pffff wat een drama dan. En als ie slaapt, max een half uurtje.... hopelijk is dit voor korte duur, twas zo'n makkelijk slaper altijd.

15. @ makkie gezellig. Ik lust ook wel taart :D

@ debjes ik heb niet echt iets aan mn enkel, ik moest een smoesje verzinnen waardoor ik voorlopig niet meer kan voetballen. *sorry en bedankt voor je reactie* ;)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie misschien verwerking van de afgelopen dagen? Zo'n fase weet je?
    helpt een knuffeltje bij hem leggen niet of een doekje?
    En een speentje wil hij die ook niet?
    Moeilijk he als ze dan ineens veranderen van ritme!
    Jesse is ook zo'n goede slaper geweest altijd dus ben straks ook benieuwd als wij een 2de krijgen!

Ja idd we moeten niet zo moeilijk denken dat is het echt hoor! maar je wilt gewoon beste van het beste vaak! En ach als je vroeger keek sliepen ze met zijn 4en op 1 kamer dan hadden ze het niet over praktisch indelen ;)
    We moeten er maar gewoon voor gaan!
    Ik wil gewoonheel graag een broertje of zusje voor Jesse en dan is onze wens vervult!

17. @ makkie ja als ik wakker wordt denk ik aah nog.. en dan kan ik weer naar bed :D
    Vanavond tot heel laat werken en morgen weer, benieuwd hoe ik datga volhouden

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ryanne ohhhhh gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik schrok me rot! Ik zag al weer helemaal voor je dat je was gevallen van de trap enzo!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi ryanne ja natuurlijk moest je nu een smoesje verzinnen, hihi alleen wij weten het ;)

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.097
    2.246
    113
    Brabant
    haha, ryanne toch!!! nog krukken erbij, en het toneelstukje is compleet;) nog even aftellen tot de echo.

@makkie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!1 en het slapen is echt een fase hoor!!!

@linda, ah zoooooo schetig om te horen hoe ze haar broer "zoekt"...

@Lot, oeioei... echte laatste loodjes.. Loodzwaar dus!! lekker overdag nog even in bed kruipen?
    Sterkte! ik dacht dat je vandaag ging bevallen, maar kan nog he?:)

@ll, YES, woonkamer muren zijn getexed. manlief doet de laatste vanavond! HOPELIJK komend weekend laminaat leggen!!!!
    ben moe, dus tijd voor een tukkie! isab is tot half 5 bij mijn moeder! *lief*

Deel Deze Pagina