Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Linda wat goed van Evy!! Succes met je oog. Hier is bij koorts ook een paracetamol en dan luchtig aankleden. Vooral lekker veel slapen, maar ik ga ook gewoon de nodige boodschapjes doen. Beterschap voor Evy.

Taliaa lekker toegeven aan de zwangerschap hoor! Komt allemaal goed.

Pooh spannend hoor!Jeetje wat schrikken van je moeder.

Makkie VAN HARTE GEFELICITEERD !! Enwat goed van Seth. Jaimy kan ookwel wat kleuren zeggen maar vooral groen rood blauw en geel. En tellen doet hij samen met ons.
    Fijn dat je geslaagd bent met shoppen.

Ryanne er komt een eind aan de zware vermoeidheid hoor :)

Lot jeetje zeg je maakt het zo wel spannend hoor. ben erg benieuwd wanneer je gaat bevallen.

Ik ben echt helemaal trots op mijn stoere vent! Hij is zo stoer geweest gisteren. Heeft alleen op de ok even gehuild met het kapje voor de narcose. Alles is verder goed gegaan alleen kwam hij wat moeilijk uit de narcose, daarna ook nog even flink de boel onder gespuugd. Na het eten van een paar crackertjes blijf gelukkig ook zijn drinken erin en mochten we gisterenavond om 19.00 uur toch nog naar huis. Eigenlijk was de zuster er al vanuit gegaan dat het een overnachting werd, maar op de valreep. We waren dus laat thuis en echt helemaal bek af. Vandaag is hij ook nog een stk rustiger en slaperiger maar hij geeft totaal geen pijn aan oid.

Morgen termijnecho! Heb zo'n zin om frummeltje te bekijken! Ow ja we hebben afgelopen zaterdag voor het eerst wat gekocht voor de baby. Nijntje mobiel en een nijntje muziekdraai ding.

Zo ga nu nog even gauw wat poetsen en was doen voordat Jaimy weer wakker is. De laatste weken liep ik al achter en sinds afgelopen weekend was er eigenlijk niks meer gedaan :)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    wat goed van Jaimy!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer krijg je de uitslag??
    En je klinkt positief over je zwangerschap! goed hoor!!!!!!!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira wat fijn dat het goed is gegaan gisteren. wanneer krijg je de uitslag? Spannend morgen weer een echo!

Taliaa denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren hoor. Ik ben even met mijn mams naar de intratuin geweest en zometeen een verjaardag, slapen wil ook overdag niet lukken ook dan gelijk rugpijn.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    hmm... zit ik er naast! maar hoop het wel voor je!! zodat je lekker je prulleke kan vasthouden en knuffelen *huil*.
    Heb jij Tygo nog speciaal voorbereid?
    Wij vertellen isab dat de dokter komt (zo noemt ze de vlos) en dat die de baby uit mama's buik haalt en in het bedje legt. En als de dokter komt, gaat isabella bij Oma spelen/ slapen en als de baby in het bedje ligt, bellen we en dan komt ze naar de baby kijken en lekker weer bij mama knuffelen.
    Ik wil niet te veel de nadruk op de baby leggen voor haar, maar goed, het is toch indrukwekkend voor dr.
    Als ze niet goed reageert of zich niet fijn voelt, mag ze lekker bij oma logeren.
    Ga ook nog een cadeautje met haar kopen voor de baby, heb jij dat ook gedaan? ARGHHHH kan zo onzeker worden he. haha...

Nou meid, rust lekker uit!!!! makkelijker gezegd dan gedaan he...

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    haha, niks niet slapen;) heb de slaapkamer helemaal gesopt, de badkamer én isabella's kamer. Incl alle latexsporen van de kozijnen af gepoetst:) alleen niet gedweild, dat is te zwaar.....
    *grijns* nesteldrang:):)Het voelt meteen een stuk rustiger in mijn hoofd!!! Hoop dat manlief slaagt voor het laminaat.

sorry moest het even kwijt!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa we hebben Tygo verder niet echt voorbereid alleen dat het bedje voor de baby is. We hebben een kadootje voor hem in huis gehaald wat hij van de baby krijgt en wanneer de kleine er is gaat papa met hem een kadootje voor de baby halen.

Net controle bij de vk gehad. Alles was goed, vorige week was mijn onderdruk wat hoger en die was nu weer wat lager en nu was mijn bovendruk wat hoger zal wel normaal zijn ze zei er niets over. De kleine lag er netjes voor en ze schat hem/haar rond de 7 pnd en voor 2 weken terug dacht ze nog zeker zwaarder dan Tygo dus we wachten het gewoon af. Volgende week woensdag weer controle.

7. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Cira, wat fijn dat alles goed is gegaan.. lijkt me ook heel eng voor zo'n kleintje het moment met het mondkapje :( Stoere vent hoor!! Succes morgen met de echo!

Hihi Ryanne, ik had al op je hyves gereageerd, gelukkig is er niets met je enkel, maar waar hyves wel niet goed voor is haha!!

Linda, beterschap met je kleine meid, lijkt me heel vreemd om ze uit elkaar te halen.

Taliaa, graag gedaan hoor! :)

Makkie, ik had het al op je hyves geplaatst, maar nogmaals gefeliciteerd, heb je een leuke dag gehad??

Debjes, las ik dat nou goed, ga je volgende maand stoppen met de pil??? Wat spannend!!! Hoop dat je cyclussen gewoon normaal zullen zijn, en dat je meteen zwanger bent!

Nijntje hoe gaat het met jou?

Lot ik ben benieuwd of je de controle van volgende week haalt :)

Ik heb een drukke dag gehad, kindjes waren thuis, het was druil weer dus we hebben vanmiddag gezellig samen koekjes gebakken. B. was helemaal overstuur toen ze uit de oven kwamen, ze wilde persé een koekje, ze rook de geur, maar ze waren natuurlijk nog te warm hihi, ze was de hele tijd aan het huilen met haar armpjes uitgestrekt naar het aanrechtblad, heb haar toen alvast maar een stukje liga gegeven..

M. begint ernstig te twijfelen aan sinterklaas. Ze stelt hele slimme vragen.. ik ben benieuwd of we het dit jaar nog geheim kunnen houden ;)

Nu even een paar vriendinnen bellen, dat komt er overdag niet van met alle herrie om me heen. :)

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vlieg effe snel voorbij!!

makkie, van harte meid!! 28, lekker jong nog!!! :)

@cira, goed zo van Jaimy!!! :)

@all, met ma gaat het redelijk. Ze heeft tot 9.45 geslapen en heeft geen pijnstillers nodig gehad. Haar oog is nog erg dik en rood. De oogzalf bevalt wel zegt ze, voelt fijn aan. Morgen zet ik haar op de trein naar huis. Ze verwachtten storm en dan rij ik liever niet helemaal naar Noordwijk met Jens heen en weer. Dan komt ze zondag weer met de trein naar ons en moet maandag op controle in het oogziekenhuis komen.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira wat super zeg!!! en spannend morgen ik duim!!!

pooh fijn dat het beter gaat maar wat schrikken zeg!!!

marente hihi die vragen wat grappig, hier geloven ze nog niet haha

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie gefeliciteed.

marente met mij gaat het goed ben druk aan het spuiten en zaterdag de 1e fm dus is maar weer afwachten.

linda hoe is het met evy.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend nijntje!!!

lief dat je het vraagt, met evy gaat het goed alleen moet ze heel erg hoesten steeds, dan wordt ze even wakker en hoor je haar zachtjes huilen en dan slaapt ze weer verder, ze heeft vandaag overdag bij elkaar wel 5 uur geslapen. timo was heel relax op het kdv en begon lekker te kraaien toen hij zijn zusje zag, voor het slapen gaan hebben ze nog even samen gespeeld.

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Linda zielig he als die kleintjes zo hoesten. En je kan er zo weinig aan doen.

Marente hier begint het geloof in sinterklaas te komen bij Jaimy. Hij zegt nu als ik mijn man wat vraag "mama kan ook meneer klaas vragen".

Makkie hoe was het gisteren? Hebben je mannen je nog verwend?

Lot fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de VK.

Taliaa poetsen is niet rusten he;)

Pooh fijn dat het zalfje fijn aanvoeld voor je moeder. Wel knap dat ze met de trein durft te gaan.

Debjes ben zo benieuwd naar je gesprek met je hubbie. Lijkt me zo super dat jullie ook weer gaan proberen zwanger te raken.

Nijntje ben erg benieuwd hoe je cyclus nu loopt. Hopenlijk zie je zaterdag al een mooi begin.

Whaaa dadelijk weer controle. Ben nu toch wel behoorlijk zenuwachtig hoor. Maar als deze controle goed is gaan we het toch "wereld" nieuws maken.

De utslag van Jaimy krijgen we over twee weken. Ben erg benieuwd maar zo blij dat het achter de rug is. Kan er maar niet overuit hoe stoer hij in het ZKH was. Ben zo trots op mijn ventje.

Ow jaa we hebben alweer lekkage in huis:x. Had afgelopen week al wat gekit bij het dakkapel maar er staan wederom drie emmers op mijn vensterbank:(. Af en toe word ik moedeloos van dit huis met al zijn gebreken en lekkage's, maar de buurt is super en ook het sfeertje in het huis en de ruimte is ook goed. Dus maar even de timmerman in de straat vragen of hij voor mij de lekkage kan opsporen en verhelpen, maar ja nu de komende dagen hoor ik met de storm en regen binnen alleen maar tik.tik.tik.tik.tik.. om gek van te worden. We gaan nu toch ook maar nog eens contact opnemen met rechtsbijstand want nu zal het toch weleens nut gaan hebben om de oude eigenaar hiervoor aansprakelijk te stellen:( Ach wellicht dat de storm wat dakpannen weg laat waaien dan kan ik het onder stormschade gooien;)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, wat irritant lijkt me dat! Je zit zo met schade in huis aan je vloer of muren. Misschien kan je nog wat verhalen op de vorige eigenaar. Ik kan me niet voorstellen dat die er nooit last van heeft gehad en je moet dat toch wel melden bij de verkoop, lijkt me?!
    En helemaal met dit herfst weer, dan zit je maanden lang met vocht in huis!

@all, Jens ligt er net in. Hij had geen zin geloof ik, maar jammer dan, het is toch echt slaap tijd! ;). Kan ik effe toegeven aan mn nieuwe verslaving, farmerama!!! (Farmerama | Voor fans van onlinegames en liefhebbers van het boerenleven)

14. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Cira
    Wat balen zeg lekkage.
    Zal zeker proberen om het via de vorige eigenaar te verhalen.

@ Pooh
    Fijn dat de creme je moeder bevalt.
    Hopelijk is ze er snel vanaf (lijkt me echt niet fijn)

@ Makkie
    En wat heb je van je mannen gekregen ??

@ All
    Voor de dames die er naar vroegen.
    Ik heb foto's van ons muurtje op onze hyves neer gezet (voor en na foto)
    N voelt zich nog niet beter, vanmorgen werd ze om 06.10 wakker door een hoestbij.
    M is opstandig :x komt allemaal door komst van sint.
    Kreeg me vanmiddag toch een grote mond, heb hem buiten neer gezet :$ heb hem gezegt dat die maar even moest afkoelen.

Hele fijne middag.
    Liefs T

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    go mama thamara go!!! Ik hou daar ook niet van (grote bekken etc). Niet dat die uk van dat ons al doet, maar die kan ook driftig en koppig doen.... Mooi muurtje trouwens!!! :)
    Beterschap voor kleine N!!! :)

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Jippie!! alles was weer helemaal goed. De kleine was behoorlijk aan het bewegen waardoor de metingen wat moeilijk waren.

Ben weer helemaal opgelucht! zo en nu nog op de zaak vertellen en dan gooi ik gelijk mijn hyves op. Zal waarschijnlijk maandag worden.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    super cira!! ben heel blij voor jullie!!!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    JOEPIEEEIIEIEIIE Cira, super zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@pooh, is je moeder veilig thuis gekomen?
    @thamaraa: you go girl!!! Lekker buiten afkoelen!:)
    @linda, hoe is het met de ziekenboeg??
    @Lot, ik vind wel dat je je elke dag eventjes moet melden hierzo hoor!!!! of ben je bezig??? *grijns*

@ll, vandaag wezen zwemmen met isab. Voor het eerst dat ze het leuk vond!!! Heerlijk was het! samen met mn vriendin en haar zoontje. Daarna nog een hapje gegeten en toen naar huis en naar bed:) gaap. kon alleen niet echt slapen van t maagzuur, dus helaas pindakaas voor mama.
    Isa ligt nog op 1 oor!
    Vanavond gaat mijn man naar glow (Glow) jammer dat ik niet mee kan, lijkt me super mooi.
    Morgenavond laminaat eruit en zaterdag laminaat leggen. (beginnen) Morgen ga ik met mijn vriendinnetje naar de ikea meubels uitzoeken voor de babykamer en naar de prenatal etc nog babyshoppen. Ik bof maar met zo'n lieve vriendin. (ik heb zelf geen auto als mijn man werkt)
    zaterdag ga ik dan de laatste dingen halen en dan volgende week komt ze helpen de commode in elkaar zetten. De kledingkast laten we nog even, heeft de baby ook niet meteen nodig he.

nou alles komt goed denk ik;)

Liefss, Taliaa

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira super dat alles goed was! Heerlijk het van de daken schreeuwen.

Taliaa nee helaas ben niet bezig, maar ik zal proberen me aan me meldplicht te houden.

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    haha.... ik kom steeds spieken of er al nieuws is van je:):) ben zoooooo benieuwd:) grijns. Is denk ik wel extra omdat ik ook bijna "aan de beurt" ben...

Deel Deze Pagina