Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    cira van harte!!!

lot je maakt het spannend!!!

hier gaat het goed, alleen heeft evy keelpijn (en papa ook) heel zielig, alleen als ze in bed ligt, hard hoesten en dan huilen, ook in haar slaap, maar...

sinds vandaag kan ze ook zelf gaan zitten, zitten kon ze al sinds een week of twee, sinds zaterdag dus kruipen en nu ook zelf gaan zitten, ze is zelf erg trots hihi

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda zielig voor de kleine dame! En wat goed al zelf zitten! Vlotte dame!

Cira joepieee alles was goed met de kleine baby! En gelukkig met je kleine mannetje thuis ook! Lijkt me vreselijk als je kind naar ziekenhuis moet voor een operatie!

Lot je houd het spannend meid! Maandag komt het ;) nog 1 weekendje met zijn 3en en dan vooraltijd met zijn 4en ;)

Hier niks boeiend! Sint inkopen gedaan voor mijn werk!
    Jesse ligt al weer uurtje op bed! heeft wat verhoging en keelpijn! Kijk het even aan, anders maandag toch even langs de HA.
    Verder is hij wel vrolijK! En meneertje wordt echt bijdehand! Zelfs grote monden geeft hij!

Van weekend babytalk! Ben benieuwd ;)

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zet 'm op debjes en wij helpen wel met het bedenken van de praktische oplossingen!!!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, van harte, wat heerliijk weer een goede echo! en hoe is het nu met jaimy?

Linda, wat goed van evy! gaat dan allemaal snel he? Nog even en ze gaat zich ook vast optrekken!

Hoogzwangeren, vind het steeds spannender worden en kijk elke dag veel op mijn mobiel, kijken of ik al een smsje van Lot heb! En idd Taliaa, jij bent ook snel genoeg aan de beurt!!!

Kennen jullie die mooie foto nog die ik op mijn hyves had toen Kai net geboren was, die met zn viertjes van bovenaf genomen? Die foto heeft mijn vriend zelf mooi af bewerkt en op canvas in het zwart wit laten afdrukken! afmeting 75 bij 100 cm! En hij hang al boven de bank! Zoooooo superdesuper gaaf!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie dat was zeker een mooie foto helemaal voor op canvas, leuk zeg.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda haha dank je ;)

Makkie foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van de canvas doek boven je bank ;)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    linda, die evy is echt snel hoor. Dat zelf zitten deed jens pas met 10 maanden!!

8. @ cira hoe is t met je ventje? Alweer een stuk opgeknapt? Heeft zich goed gedragen zeg!
    Hoe was je echo? *lees t al, super*
    hihi meneer klaas

@ talia hihi rust staat niet in jouw woordenboek he :D

@ marente leuk he koekjes bakken. Heb ik vand e week met F gedaan alleen toen ze t deeg moest kneden vond ze t vies en heeft ze de koekjes pas weer aangeraakt toen t tijd was om ze op te eten.
    Geen succes dus haha

@ linda hoe gaat t met je kindjes?
    wordt een grote meid die Evy!

@ pooh fijn dat ze zich al beter voelt en dat de zalf helpt.
    haha farmermama. Ik heb op Hyves n boerderij. R lacht me elke keer uit als ik mn kippen moet voeren haha
    @ makkie FOTOW!!

@ me zo lekker dagje op kantoor. afgelopen twee dagen waren lange dagen maar t zit er weer op. Ga nu snel mn mailbox openen kijken wat daar aan veerrassingen inzit.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meiden gisteravond toch nog een gesprek baby gehad! Mijn vriend kwam er zelf mee!

We gaan stoppen met de pil, maar gaan eerst gewoon aankijken hoe het met de ongi is enzo (of alles wel netjes optijd is) we gaan nog niet doel bewust (dus de dagen uitrekenen) klussen ;)
    We doen het gewoon rustig aan we hebbengeen hast! En ik wil niet elke maand teleurgesteld worden en er zo mee bezig zijn! Want we hebben immers al een gezon kind rond lopen!

Volgende maand stop ik dus met de pil! En we zullen dan wel zien ;)

10. @ debjes spannend!!!! oeheoeheoeh

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes spannend, ik hoop dat je lichaam een beetje een cyclus oppakt.

Opgestaan met een kleine baby in mijn buik die nog geen aanstalten maakt eruit te komen. Ik merk wel dat het voor mijn lichaam zwaar word, krijg steeds meer klachten en ja ik heb alleen een buik gekregen waar de 17 kilo aanhangt dus mijn rug heeft wat te verduren. Ik probeer rustig af te wachten maar ja ik ben verwend met een eerste die te vroeg was he.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ja snap wel dat je nu denkt KOM MAAR!!! Vooral als je eerste te vroeg was!
    Maar goed nog eventjes geduld!

13. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Debjes
    Wat super leuk zeg.
    Hopelijk heb je een goeie cyclus.

@ Makkie
    Nou mag je wel even een foto showen van je canvas boven jullie bank :D

@ Taliaa
    Heel veel plezier met shoppen.
    EN idd lief van je vriendin.

@ Pooh
    Hoe gaat het met je moeder ??

@ Lot
    Heb je afgelopen nacht een beetje kunnen slapen ?
    Hopelijk duurt het niet al te lang meer :D

@ All
    N werd vanmorgen om 06.00 wakker door een hoestbui.
    Ze bleef er bijna in, dus heb ze bij ons in bed genomen, en toen tot 2x toe slijm overgegeven :$
    Nu gaat het gelukkig weer beter.
    Morgen komt de man met de baard :D en dan gaat het beginnen, schoentje zetten m heeft er helemaal zin in.

Nou hele fijn dag allemaal
    Liefs T

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @thamara hier ook vroeg wakker door hoesten, ivo is met evy nog naar de ha geweest maar ze heeft verder niks

lot: hou je taai meis, echt de laatste loodjes he, hoop voor je dat het niet lang meer duurt

makkie: gaaf zeg, was het een verassing?

Hoe gata het met taliaa?

debjes spannnuuunnndddd denk alleen dat als je misschien het idee hebt dat als je een ei hebt je toch graag wil klussen hihi of het is nog te eng en je durft niet hihi echt leuk voor jullie, tja en ook wel handig als je in dec. nog een wijntje kan drinken ;)

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
  16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    Wat een mooi buik :D

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot wat een mooie buik!!

Taliaa zie je wel alles komt goed! en een commode in het begin is meer dan genoeg al die kleine kleertjes raken gewoon zoek in een kledingkast:D.

Makkie lijkt me echt super mooi! ben ook wel benieuwd hoe die boven je bank hangt;)

Debjes joepie!!!! en wat heerlijk dat je hubbie er zelf over begon. Lekker stoppen met de pil en wie weet ............

Pooh is je moeder goed thuis gekomen?

Linda beterschap voor ivo en evy!

Thamaraa hier ook een flink hoestend mannetje. Hopenlijk voelt N haar snel weer goed! Wel weer spannend voor M de man met de baard. begint hij soms al te twijfelen?

Ryanne hoop dat je mailbox meevalt. Dadelijk lekker weekend en lekker genieten!

Jaimy is dus behoorlijk verkouden en mama snotterd ook lekker mee. Denk dat we door de zenuwen van de laatste tijd wat vatbaarder zijn en dan zo'n dag ziekenhuis (kinderafd) en hup de verkoudheid is gescoord.

Morgen jaarfeest van het werk en hoe ze het kiezen maar we moeten naar Harderwijk;). ben benieuwd of we daar enigszins in de avond goed heen kunnen. Het is ook gelukkig het dolfinarium. Heb er wel zin in.

Mijn hubbie was gisteren zo onder de indruk met de echo. Hij probeerde op het scherm al het geslacht te vinden. Hij riep altijd ik wil het niet weten, maar volgens mij wilt hij het stiekum toch wel. Lijkt mij overigens ook wel weer leuk. Dus wie weet weten we over een week of wel het geslacht van ons tweede kindje.

18. @ cira vertel mij wat. F loopt nog met een flinke kou rond, opgelopen in t zh.

@ lot mooie buik! Die laatste loodjes zijn echt zwaar he.. Kan me dat niet meer indenken hoe t was.

@ thamara gelooft M nog?

19. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Cira en Ryanne

Ja M gelooft er echt nog in.
    Vind het ook schattig hoor, hoe die dan doet.
    Vorig jaar had die een hele grote mond, als zwart piet komt met mijn kado's dan ren ik naar de deur :D
    Nou ik kon op de rolluiken bonken, rustig voordeur dicht doen en op de wc gaan zitten.
    En hij stond stijf in de kamer HAHAHA :D:D:D

Paar jaar geleden toen was die 3 toen twijfelde die wel even.
    Hij zag toch verschil in de sinterklaas op tv en hij bij ons met de intocht ;)
    We hebben toen gezegd dat dat een hulpsinterklaas was, dat de echte het te druk had en dat geloofde die toen.
    Ben heel benieuwd wanneer hij iets er van zegt.

Over 2 jaar moeten we het hem zeggen.
    Want in groep 5 doen ze al lotjes trekken en dan moeten we het hem vertellen dat de man met de baars niet bestaat.

Liefs T

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @lot, wat een buik!!!! was kindje hier al ingedaald?? je buik lijkt nog hoog te zitten?? Jeetje, het zit bij jou idd alleen maar in de buik. En je bent al vrij smal van jezelf, snap dat het extra zwaar is!! heb je toevallig een belly belt? helpt mij enorm als mijn buik "hangt". Heb er nu ook 17 kilo aanzitten denk ik, maar ook op mn heupen en benen. En ben van mezelf al iets "groter" haha.. Dus relatief is mijn buik minder zwaar. (zal nog een foto maken)
    Succes meid!!!! het duurt iig niet langer dan 3 weken!!

@cira, het weten is ook heel leuk!!! :):)

@llemaal, even kort, want ga zo slapen:) Shoppen geslaagd, heb wat ikea dingen gehaald voor in huis. Artikelnummers, prijzen en stellingnummers opgeschreven van de meubel. heb een goedkopere, kleinere kast uitgekozen en daar ook een commode bij uitgekozen. Kamertje van de baby is wat kleiner dan die van isabella, dus dit komt beter uit denk ik..(twijfel twijfel) Manlief moet het maandag of dinsdag avond kopen en dan komt mijn vriendin woensdagavond het in elkaar zetten en de babykamer inrichten!!!!! JOEPIE!!!!!!!!! Dan ben ik 37 weken en is het KLAAR!!!!!
    Verder bij de prental en babydump nog wat dingen gekocht, nu ben ik een heel eind compleet denk ik:) flink wassen en dan zijn we er klaar voor..

@linda, kun je de banden van de ew plakken?? Of niet? eentje is er lek volgens mij.

@allemaal, welterusten, ben gesloopt!!!

Deel Deze Pagina