Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira je komt in de buurt morgen.

Taliaa ja het kindje was hier al ingedaald. Ja ik heb ook zo'n band vanmorgen ook omgehad voelt wel fijn maar
    vraag me dan af of de kleine er geen last van heeft omdat de band op de plek van het hoofd enzo zit, ja je kan jezelf lekkere dingen bedenken ;)

Heerlijk als je 37 weken bent en het is klaar. SUcces nog even en luister naar je lichaam he.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    hey lot, maar de baby zit met zn hoofdje in je bekken, dus daar drukt de band niet op hoor.
    En ja, ik luister goed naar mijn lichaam. Lig nu lekker op bed, heb een hele zere buik. Bovenin trekt het zo, bah...

Jij een fijn weekend meid, geniet nog even van jullie 3-tjes!!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wauwie lot mooi buik heb je!!! smelt smelt!! :)

@cira en thamara, het gaat geloof ik beter met mn moeder. Ik heb haar vandaag nog niet gesproken.... zal straks effe bellen. Maar mn zus is in Nederland en dan blijf ik liever uit de buurt. ;)

@thamara, jeetje, slijm overgeven, dan zit ze goed vol met slijm zeg! arme N!!! Beterschap voor je meisje! En wat leuk dat M nog in de sint gelooft. Bij ons komt hij volgende week pas aan. Als het droog is gaan we wel kijken hoor!

@taliaa, lekker gehopt dus. En goed geslaagd zo te lezen! Leif van je vriendin om te helpen!

@all, hier een top drukke dag gehad. Het leek wel uitverkoop in de apo..pfffff Ben bekaf!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw gave buik lot!!! maar nu is het topzwaar, je hebt zelfs meer kilos aan je lijf als ik met twee dus snap heek goed dat het nu wel welletjes is! ik duim!

@cira het heerst echt enorm geloof ik, op mijn werk ook veel zieken

Evy heeft trouwens niks bijzonders, ga morgen nog bisolvon druppels voor babys halen, zo zielig dat huilen, ik heb haar nu wel paracetamol tegen de pijn gegeven.

oooeeee taliaa bij jou wordt het ook spannend!!!!!!!!!!

hier zo leuk, met timo voor het eerst alleen naar de supermarkt geweest, hij heeft in het wagentje gezeten, hij keek echt heel verbaast om zich heen

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh linda, dat is zo leuk, in het wagentje. Die verbazing, geweldig he?!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda leuk he als ze iets nieuws gaan doen! Die gezichtjes dan!

Lot super mooie buik hoor! Mijn complimenten ;) Maar snap dat het zwaar is 17 kilo erbij!

Cira ach arme man! Het heerst wel he verkoudheid! Maar goed kan bij hem combi van alles zijn!

Taliaa geeft zeker wel wat meer rust nu je alles beetje hebt?

Makkie hoe is het met jouw?????

Thamara grappig dat M nog geloofd! Mijn neefje is 8 (nou ja wordt over 10 dagen) en die is er maand terug achter gekomen dat de Sinterklaas niet meer bestaat.

Nou ik hoop dat het morgn droog is of tenminste te doen is om aan de haven te staan :(

Zat me te bedenken dat als wij 2d ekrijgen ik eigenlijk haast geen grote inkopen meer hoef te doen (enkelt een bed voor jesse)
    ledikant, commode, maxi cosi, badje, kinderwagen alles heb ik dan! Enkelt wat kleding te kopen dus dat scheelt wel weer ;)

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes dat scheelt wel hoor maar dan wil je sommige dingen wel anders maar de grote inkopen hoeven niet meer.

Tygo is jarig, geweldig om die reactie te zien. We moesten even uitleggen dat hij jarig is want woensdag was zijn neefje jarig en in zijn ogen was die nog jarig. Beneden keek hij zo mooi naar alle slingers en ballonnen en kadootjes uitpakken is nu al favoriet. Hij heeft het nu over taartje eten hoezo ze weten een hoop.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    gefeliciteerd Lot!!! met jullie grote vent!!!! Doe je wel een beetje rustig aan? laat je man maar lopen hoor!!!! Geniet ervan!!!
    Had me niet zo beseft dat je best op Tygo's verjaardag had kunnen bevallen:)

@debjes, ja in grote aankopen scheelt het een hoop. Alhoewel wij wel een commode en een duowagen hebben gekocht, maar dat terzijde;)
    Spannend joh! ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt er niet te veel mee bezig te zijn;)

@llemaal, ik hoest gelukkig minder, maar echt helemaal over is het nog niet. Hopen dat het na t weekend gewoon weg is, kan ik weer een beetje energie opdoen!
    Dadelijk naar de stad met mn moeder en isab en daarna sinterklaas kijken bij mijn moeder:)

LIefss, Taliaa

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, gefelicteerd met Tygo's 2e verjaar0dag!!!!!!!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, van harte met jullie mooie lieve ventje!!
    Ik heb je ook gesmst, maar het is handiger om even tijdelijk een andere buddy te nemen, wij zijn ma t/m vrij naar center parcs. Maareh, wil wel een smsje hoor, als de kleine er is!

11. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    lot gefeliciteerd met de 2e verjaardag van Tygo.

ben vanmorgen naar het zh geweest en wat schets mijn verbazing ik heb 3 eitjes van 12 en 5 van bijna 10. vorige maand wilde ze niet groeien en nu gaat het waarschijnlijk te hard. moet maandag weer en dan wordt er gekeken of de alleen die 3 doorgroeit of dat alles groeit en dan wordt het afgebroken, gelukkig heb ik dan wel mijn eigen gyn die dan de beslissing neemt. misschien zijn er nog andere opties al weet ik niet welke.

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie naar welke ga je. wij doen meestal mystery park van bungalows.nl dan krijg je 5 dagen van te voren te horen naar welk park je gaat. maar is meestal wel de helft van de prijs.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, tjee zo heb je niets, zo heb je er heel veel! wat een gek gedoe ook steeds.... ik hoop dat jullie wel een poging hebben deze keer, anders moet je weer langer wachten. maar ja, te veel eitjes is wel een groot risico natuurlijk..

We gaan naar Meerdal. Klinkt leuk zo'n mystery park gebeuren!

we gaan met onze beste vrienden en hun 2 meisjes. Wordt een dolle boel dus met al die kindjes!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ben net terug van de kapper en boodschappen doen. We parkeren altijd in de garage onder het winkelcentrum. Stond er een mega file bij de uitrit omdat de slagboom niet open wilde. Dus die griet rent naar het betaal apparaat, allemaal mensen toeteren en schelden. Bleek het niet aan hara te liggen (ze had betaald), maar aan het apparaat. Zij schelden door de microfoon bij de helpdesk knop. J=Ik snap niet dat mensen altijd zo moeten schelden. Schiet jen iets mee op en toeteren schiet ook niet op. Uiteindelijk hebben ze de slagboom open laten staan...pfff

ZIt nu met verf in mn haren, was hoog nodig! Hopelijk ben ik dadelijk weer een sexy mama.... ;)
    Ga mn haren uitspoelen!!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje oh dat zijn wel veel eitjes hoop voor je dat alleen de grote doorgroeien en dan het liefst 2 dan kan deze ronde gewoon doorgaan.

Makkie heerlijk een weekje centerparcs veel plezier. Ik of mijn man kan het ook zelf hier wel melden hoor. Hoop toch echt dat het in je weekje weg geboren word.

Bedankt voor de felicitaties allemaal.
    Zo de visite is weg, net pannekoeken gegeten. We hebben eigenlijk nog een verjaardag maar ben wel moe dat ik denk dat ik maar thuis blijf dan kan ook Tygo lekker in zijn eigen bedje op tijd slapen. Was een gezellige dag en Tygo voelde zich helemaal jarig en is goed verwend. Zo geen babytje op dezelfde dag, dat red ik niet meer maar nu kan de kleine komen ieder hun eigen verjaardag.

16. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Lot
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Tygo
    Hebben jullie een leuke dag gehad ??
    Is die goed verwent ??

@ Makkie
    Wij gaan dit jaar ook nog een weekend naar meerdal :D
    Alvast heel veel plezier.

@ Pooh
    En ben je alweer een sexy MAMA ?
    Had je je mams al gebeld ?

@ Taliaa
    Wat leuk zeg nog even en dan kun je lekker gaan tutten op de babykamer (vond dat ook zo leuk)
    Wat een lieve vriendin heb je zeg.

@ Nijntje
    Dat groeit dan ineens snel zeg.
    Hoop voor je dat het niet afgebroken word, want als ze nu al zo goed groeien moet dit gewoon jullie ronde zijn :D

@ Linda
    Leuk is dat he 1st x in de winkelwagen.
    N keek toen ook d'r ogen uit.
    Nu wil ze zelf rond lopen met z'n kleine winkelwagen, dat ziet ze zo SCHATTIG uit :D (1st ging ze alle kanten op, behalve de juiste hahaha)

@ ALL
    Hele fijne avond allemaal.
    Liefs T

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hallo dames!

Hoe vonden de kindjes de Sint?
    Jesse was erg onder de indruk! Hij wilde alleen zijn pieten pak niet aan! Maar verder vond hij het geweldig (zie foto'sop hyves)

Lot van harte met de kleine man!
    Wat heb je hem gegeven?
    En de kleine zit nog lekker warm?
    Ik hou het nog steeds op 15 nov hoor!
    Ik wil trouwens je buddy wel zijn?
    Als je niemand hebt?

Makkie veel plezier straksin centerparcs!
    Wat wordt Kai alweer groot he!

Nouik ben kapot van 10:15 uur tot 17:00 uur buiten gelopen!
    Dus nu lui op de bank!
    Ik ga trouwens maandag even langs de huisrtas bloedprikken want ik ben al 9 dagen zo moe! lijk wel chronisch (schrijf ik het goed) moe!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, ja je schrijft het goed hoor... jammer dat je je zo moe voelt!! :( en erg leuke foto's op je hyves! :)

@thamara, ik heb haar gisteren gesproken en het ging beter. Ze ziet er nog niet goed mee, maar het is minder dik en rood zegt ze. Morgen komt ze hier heen, dus dan kan ik het zelf zien.
    En nu met mn nieuwe haarkleurtje, kapsel en 4 kilo lichter, ja ik zit weer lekkerder in mn vel! :)
    Heb sinds gisteravond steeds krampjes en licht ongi gevoel. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Misschien een laat ei, misschien ongi op komst misschien misschien misschien....

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @pooh, misschienmisschien... :):) hoe trek je het? word je er niet onzeker van, of ben je er echt zo nuchter onder als dat je overkomt?? knap hoor!!!
    Gelukkig gaat het met je moeder wat beter! Kijk het morgen maar even goed aan, wieweet houdt ze zich wel te groot!
    En heerlijk, getut! En wat kan dat goed voor je emo zijn he?? heerlijk.

En dan schelden, ik kan er ook niet tegen hoor. Kan best fel zijn, maar schelden doe ik niet zomaar...

@thamaraa: ja heb echt de liefste vriendin van de wereld! Is ook wel apart, het contact is een tijdje verwaterd geweest. Toen had ik ook een andere beste vriendin (oei, wat klinkt dat puberaal) maar die heeft me helemaal laten vallen (lang verhaal, nee eigenlijk heel kort, gewoon zoals het er staat...) en toen kwamen L en ik in dezelfde fases terecht (ik trouwen, zij samenwonen) en nu zijn we weer echt beste maatjes. En natuurlijk kindjes in dezelfde leeftijd, bindt ook! Oei, lang verhaal;)
    Hoe waren jouw kinderen onder het hele sint gebeuren vandaag??

@Lot, wel komen melden dan he!!!! En anders mag je mijn foonnummer altijd hebben hoor, ben veel te nieuwsgierig:) En heb toch niks anders te doen, haha

@makkie, fijn zeg!!! lekker een midweekje weg!! lekker zwemmen! ga je al met Kai in het water? Geniet ervan!!!

@debjes, laat idd maar even bloedprikken!!! Je moet de komende maanden natuurlijk wel in topconditie zijn, *grijns*

@ll, mag ik even HEUL ego zijn??? Ik ben vandaag de hele dag op touw geweest omdat manlief laminaat ging leggen (heb ik pas 100x hier verteld, sorry) Kom ik thuis: IS HIJ GEWOON AL OVER DE HELFT!!! EN MOOI DAT HET IS!!!!!! Hij is nu aan het doorbikkelen en probeert het vanavond af te krijgen!!!!!! DE HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ik zag het niet gebeuren hoor!!!! Maandagavond ga ik met mijn broer meubeltjes voor de baby kopen en woensdag komt mijn vriendinnetje, dus met 37 weken ben ik gewoon echt "klaar".... (zitten nergens plinten op, de gang moet nog getexed en de vloer, er hangen nog geen lampen etc etc, maar WHO CARES????)

ben zo opgelucht!!!!

Liefss, Taliaa

ps isabella vond de sint erg leuk op tv! de chocolade kruidnootjes nog leuker:) (notie la, jaja, ze praat steeds meer)
    Bij ons gaat de intocht morgen niet door vanwege het weer. Het regent nu ook al echt de hele dag. De voortuin staat bijna blank... bah

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa zonde zeg dta het morgen niet door gaat :(
    En wat heerlijk dat het zo snel en vlot (niet te hard zeggen natuurlijk) verloopt!

thamara hoe was het met jouw kids!

Pooh foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en gelukig dat het iets beter gaat met jemoeder!

vanmiddag trouwens wel schrikken! Tijdens het wachten op de optocht van de Sint viel er een man tegen over ons zo neer op straat (een klap ) ik dacht meteen oh godik heb Ehbo! Dus ikzei tegen me zus kom we moeten er heen! Maar gelukkig kwamen er 2 agenten aan rennen! De man was zeker 5minuten bewusteloos enorme hoofd wond (heb zelfs nog de man op de foto staan liggend op de grond) het enigste respectloze vond ik dat de optocht gewoon door ging! agenten haden kringetje gemaakt zodat de optocht er langs kon ze haddenbest even die 9 minten kunnen wachten vind ik zelf! Reed de ambulance ook nog is keihard voorbij! Al met al vond ik het erg lang duren(en dan was ik nog een eens een bekende van de man) die man lag al zolang opdie koude stenen! De optocht was voorbij en toen was de man nog een eens opgehaald (ambulance kwam er toen net aan)

Goed beetje lang verhaal maar het maakt toch indruk op je!

Deel Deze Pagina