Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @talia, wat een toppertje die man van jou!!! Echte bikkel hoor!!! Stiekem ook last van nesteldrang??? ;)

@debjes, ged, wat schrikken.

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen allemaal hier alles goed eindelijk weer een redelijke nacht gehad dus een beetje bijgetankt dat had ik wel nodig.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    fijn Lot! éindelijk een beetje geslapen!!! doe rustig aan vandaag!!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Goedemorgen. Ben net met Jens bijan 2 uur in playcity geweet, binnen speeltuin. We waren er al met de opening, toen was het heerlij krustig. Nu werd het druk en hij gaat zo naar bed. Ik denk (hoop) dat ie lang slaapt straks!!! ;)
    Heb non stop krampjes en last van n onderrug....weet niet wat i er van moet denken!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, je houd het spannend! wel balen dan he, dat je gewoon niet weet wat het is omdat je cyclus niet normaal verloopt.... is het een ei, innesteling, ongi of keizwanger! Ik hoooooop het laatste!!

Debjes, ja wel een beetje respectloos voor die man! Weet je ook hoe het nu met hem is? En leuk dat Jesse zo genoten heeft van de sinterman!

Taliaa, die vent van jou is gggggoooooeeeeeedddd! Fijn hoor, lekker gevoel voor je. En knap van Isa, nu lekker met praten bezig! Zie je wel, komt goed, elk kindje doet het op zijn/haar tempo. Hou je de baby nog wel even binnen tot volgende week, dan ben ik er weer hahaha

Lot, lekker dat je even een goede nacht gehad hebt, kun je weer beter alles aan. Maar als je het dan deze week zelf meld hier, dan mij ook smsen hoor, anders weet ik het nog niet!! :p

Thamara, aaaah kleine N achter een winkelwagentje lopen hihih. Heeft M nog schrik met zijn fiets? wordt alleen weinig fietsen zo met dat snertweer....

Zo, druk bezig met inpakken. Tjee wat een volksverhuizing met 2 kids :$ Pfff overal aan denken en niets vergeten hopelijk. En ja Taliaa, Kai gaat ook lekker zwemmen. Heb een heeeuuul klein zwembroekje voor hem, lief!! Heb er echt zin in, lekker even weg van huis en alleen maar leuke dingen doen, lekker eten en lol maken!

Nou meiden, als ik hier vandaag niet meer reageer verder, iedereen een fijne week, en de hoogzwangeren, zet um op!!!!! Wie weet wel leuk babynieuws als ik terug ben!! liefs xxx Meike

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Lot nog van harte gefeliciteerd met Tygo! En heerlijk dat je een goede nachtrust heb gehad. Moest vannacht toen ik langs Putten reed nog aan je denken.

Makkie veel plezier!! kan me best voorstellen dat het een behoorlijke volksverhuizing is met 2 kids.

Debjes jeetje wat schrikken zeg! en idd behoorlijk respectloos voor die man.

Pooh ben benieuwd naar je nieuwe look! en fijn dat je moeder zich wat beter voeld. Spannend hoor ben benieuwd wat je krampjes betekenen.

Taliaa ow wat goed van je man!! /heerlijk zeg ben je er dadelijk helemaal klaar voor!!

MVJ HOE GAAT HET MET JE?????????

Thamaraa hier is een klein winkelwagentje ook favoriet hij rijdt alleen iedereen aan:)

Linda hoe is het met Evy?

Zo gisterenavond was het super gezellig! we waren vannacht pas om 2.00 uur thuis. Jaimy heeft heerlijk bij opa en oma geslapen dus mama en papa kwamen vanmorgen pas om 10.30 uur uit bed (eigenlijk nog te vroeg;)).

Onze lekkage is gelukkig ook verholpen gisterenochtend dus ik zit weer heerlijk zonder druppel geluiden in mijn woonkamer.

Ow ja woensdag alweer controle bij de gyn. Ik wordt zo in het begin wel heerlijk verwend met al die extra controle's:)

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    makkie veel plezier op vakantie

ben vandaag weer naar het zh geweest en mag van de gyn gewoon zo doorgaan want ze groeien niet allemaal, er zijn er eigenlijk nu maar 2 die iets groter zijn dan de vorige keer.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje goed dat ze niet allemaal doorgroeien nu kan je doorgaan. Hoop op een mooi ei of 2 hele mooie.

Cira heerlijk die extra controles, stuk geruststellender voor je.

Makkie heel veel plezier deze week, geniet ervan! Ga je zeker op de hoogte houden, hoop dat ik je snel sms met babynieuws!!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie veel plezier! Zal idd wel wat geregelzijn met 2kids! had het daargister met mijn vriend nog over haha toevallig ;)
    En lekker zwemmen met Kai! jesse was 10 weken toen ging hij voor het eerst zwemmen! In ze maatje 56 zwembroekje ;)

Lot je houd het spanndn meid! Heb je nu al nieuwe buddy voor als het zover is?

Cira lekker beetje uitgeslapen! En idd vaak wil je heeeeeel lang maar schiet je toch ineens wakker en kan je niet meer slapen hahaha! Heb ik ook altijd ;) En idd wel lekker zoveel controles!

Pooh lekker zeg met jens dagje weg! Je bent actief voor de zondag ;)

Hier luie zondag! Nou ja lui! Papa keuken uitgesopt! Mamade deuren en posten gedaan! Was weg gewerkt! Sraks even strijken!
    Jesse slaapt even (nou al vanaf 14:30 uur) en dan zo eerst lekker eten!
    Morgen heeft mijn vriend een hele week een dienst 11:00 uur tot 19:30 uur :( dus 's morgens wel gezellig met zijn 3tjes! maarja ik moet wel week met Jess alleen eten! Nodig me maar uit bij mijn moeder ;) Kom zelf natuurlijk ook pas18:30 uur uit het werk hahaha/

Ph ja en Jesse was erg blij metzijn schoen cadeautjes! Portomonee van woezel en pip en een telboekje van woezel en pip! Nu op naar 5 dec!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    zwaai zwaai druk druk druk hier

bedjes en boz naar beneden, alles babyproof aan het maken, evy hoest nog wel maar nu zonder huilen

liefs voor jullie allemaal

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ze worden GROOT!;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb een test gedaan, negatief (natuurlijk) Voelt als en zwaar en kramperig gevoel de hele dag. Misschien een ei die er aan komt?? ik weet het niet hoor..

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    balen pooh, welke cd zit je nu?

@debjes ja erg he, gaat me bijna te snel haha

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @pooh, anders even een ovutestje doen?? heb je die nog?? mis. is het wel een beginnende ongi (hopen natuurlijk van niet he!)

15. *zwaai*
    alles bijgelezen dus benw eer op de hoogte van jullie wel en wee maar kruip meteen mn bedje in.. Vanaf welke periode kwam die energie weer?

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes heb geen andere buddy maar dacht probeer het zelf wel te melden en anders mijn man.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    na 12 weken voelde ik me weer wat beter qua misselijkheid. maar echt energie?? nope.. sorry...:) ik hoop over een tijdje!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    26 september was cd1...dus tel maar na :(

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne zal het ook niet meer weten wanneer je weer energie krijgt! ik hoop snel!

Pooh vervelend he al die onzekerheden! Willen jullie uiteindelijk als het niet zo lukt wel hulp?

Taliaa ik las dat alles af was! nou ja de vloer dan! En nu op naar de babykamer! Maak je snel is wat foto's van je nieuwe woning en de babykamer, I haar kamer enz ezn! Ik ben altijd benieuwd hahaha

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes zag dat ik jouw nummer in mijn mobiel heb staan van een poosje terug, is dat niet veranderd? Mocht ik het niet redden kan ik je altijd ff smsen mocht de kleine geboren zijn.

Zo en Debjes mag wel gelijk hebben volgens haar beval ik vandaag dus laat de kleine maar komen. Het is hier nog rustig alleen vannacht weer zo slecht geslapen, vanmiddag maar even rusten met mijn kleine ventje.

Deel Deze Pagina