Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lot jullie maken het zo spannend :)

oh pooh wat balen!!!!!!!!!!!!!

hier begint de ongi denk ik binnenkort, begin sept. was de eerste keer na de bevalling, nu 2e keer, denk wel ei gevoeld te hebben laatst

ryanne hier werd die vermoeidheid nooit beter tot en met de dag van vandaag haha

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot dat is idd mijn nummer!

Ik hoop dat je vandaag bevalt of dat het tenminste vandaag gaat beginnen!

vandaag 7 jaar samen! Wat een tijd!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @lot, laat maar komen vandaag hoor!!!:):)

@debjes, 7 jaar samen:):) gefeliciteerd hoor!!!! En foto's volgen, maar af is het nog niet hoor. De vloer ligt, maar nog geen plinten etc. En deuren/kozijnen moeten nog, lampen, schilderijtjes, foto's etc etc moeten allemaal nog. maar we zitten iig weer op de bank:)

@makkie, je leest het niet meer: maar fijne week gewenst! het weer zit ook een beetje mee zag ik!!

@linda, netjes hoor, je cyclus!!! wel fijn dat het vanzelf komt. Heb je niet enorm last van je menstruatie? (ivm endo)

@llemaal, we zitten heerlijk beneden op de bank en isa kan weer beneden spelen!! zoooooo fijn!
    vanavond met mijn broer de babymeubeltjes kopen! de wieg is bekleed (SUPER mooi!!!!) de gordijnen zijn klaar. Dus nu ff meubels kopen, rails ophangen en dan zijn we een heel eind!!!!
    MIjn zus komt woensdag nog eventjes poetsen, dus met 37 weken zijn we er "klaar" voor:)

LIefss, Taliaa

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heerlijk dat je bijna klaar bent en nu lekker met Isabella beneden kan zijn. Nu genieten he als hoogzwangere vrouw.

Mijn vader had vrijdag wat rare kwaaltjes en we hebben ervaringen met tia's nadat mijn moeder dat 3x heeft gehad en nu is hij net naar de ha geweest en moet hij vanmiddag onderzoeken in het zh want waarschijnlijk was dit een tia. Gelukkig is het goed afgelopen maar maakte me het weekend al zorgen en mijn vader gaat nooit snel naar de ha dus dat vertrouwde we al niet. Gelukkig word hij goed onderzocht, mijn moeder moet mee dus als de weeen beginnen is mijn oppas onder de pannen gelukkig hebben we genoeg familie en vrienden hier.

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Lot wat erg! die stress kan je er nu helemaal niet bij hebben in jouw conditie! gelukkig is oppas goed geregeld! Sterkte!

Taliaa nee idd tis og neiut af, maar goed je kan normaal beetje beneden leven ;)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa beetje wel was dus wel een beetje bang voor geen ongi maar wel endopijn (= slecht teken) maar er lijkt toch ongi aan te komen gelukkig dan weet ik dat het daardoor komt. vind het vooral fijn dat ik af en toe ongi wordt en dan dus waarschijnlijk niet tussendoor aan de medicijnen hoef, moet in jan. trouwens naar de gyn, binnenkort maar eens afspraak maken

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @lot, nee... wat erg zeg! en wat vreselijk spannend! probeer het een beetje van je af te zetten! en de baby komt als de baby komt he!(cliché, sorry)

@linda, ja zeker fijn!!! maak maar gauw een afspraak!!!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Gelukkig voelt hij zich verder wel goed maar vind het een fijne gedachte dat hij even goed nagekeken word.

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo meiden!

Lot kom op he! we beginnen benieuwd te worden.

Taliaa lekker hoor beneden zitten met I.

Hier gisterenavond de schrik van mijn leven. Ik naar de wc heb ik ineens bloedverlies:$. Geen krampen of een raar gevoel of iets maar behoorlijk bloedverlies. Wij gelijk de HAP gebeld en konden er gelijk heen. Gelukkig was frummel behoorlijk druk in mijn buik en liet na even zoeken een mooie hartslag horen. Vannacht is het eindelijk opgehouden, maar heb me vanmorgen ziek gemeld en Jaimy is door mijn moeder opgehaald zodat ik een dagje rustig aan kan doen. Gelukkig hebben we woensdag weer controle bij de gyn. En wanneer ik weer bloedverlies heb en het is wat meer dan de druppels bel ik gelijk weer de gyn. Of als ik me rot blijf voelen el ik vanmiddag ze gewoon daar zijn ze tenslotte voor. Ga nu wel ineens een hoop naar de wc:(

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, ged nee meid, laat at bloed weg blijven aub?!!! Kan me voorstellen dat je vaak naar de wc gaat. Ik had dta met Jens ook. Doodeng hoor!!!

@lot, shit, een tia?! Goed dat ze hem helemaal nakijken. spannend voor jullie. Hoe oud zijn jouw ouders?

ma is vanochtend op controle geweest. Het ging goed, al zijn er toch wat kleine beschadigingen zichtbaar op het hoornvlies. Omdat ze al best slechte ogen heeft (-, is het maar te bezien hoe lang ze nog auto mag rijden. Ze is pas 62, dus dat zou wel balen zijn. Ook omdat ze een uur rijden bij ons vandaan woont. Ik heb haar dus maar weer gezegd dat het makkelijker zou zijn als ze dichterbij kwam wonen. ze is toen daar heen verhuisd omdat ze veel op de kinderen van mn zus paste. Ze woonde er toen 3 maanden en toen vertrok die tut naar het buitenland. Muts...
    En omdat ma alleen is... ik kan niet zo maar naar haar toe als er iets is. Ze gaat er over na denken in ieder geval!

Ben met Jens naar de kinderboerderij geweest. We waren zo'n beetje de enigste daar. Op de weg terug viel hij in slaap in de wagen (doet ie nooit). Net heeft ie 3 boterhammen op en nu ligt ie te zingen in bed.

Had ik al gezegd dat ik gisteren een test heb gedaan? Negatief natuurlijk. Maar mn onderbuik is zo onrustig sinds zaterdag. Krampjes, spierpijn gevoel etc. Misschien een ei, misschien ongi die komt, misschien misschien... Vannacht dus maar mn vent verleid You never know!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh cira wat vreselijk!!!

je schrikt je helemaal kapo, wat super dat jullie kleintjes druk in de weer was!!!

ik had het met 15 weken, nét wanneer je een beetje blij durft te zijn...

we hadden niet ges*xt dus dat kon het niet zijn, later zagen ze een keer op de echo in de buurt bij mijn baarmoeder een bloeduitstorting zitten, dat is het waarschijnlijk geweest, nadien hadden we ook voor de zekerheid geen s*x meer tijdens de zwangerschap hihi

gelukkig woensdag weer controle maar bah bah bah hoor, je mag ook nooit eens genieten he!!!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Knuffels voor jullie ouders!

En pooh echt shit dat je lichaam niet meewerkt, wat is voor jou de grens om weer naar het zkh te stappen?

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh vervelend voor je moeder!
    en misschien toch zwanger? maar te vroeg getest?

Lot gelukkig voelt je avder zihc goed! En idd kan beter maar even nagekeken worden!

Cira he nee geen bloed! Wat kan het zijn> zeide ze daar nog iets over?

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    @cira, he getsie.. wat eng! gelukkig met frummel alles goed!!!!
    wel meteen bellen als je je ongerust maakt he!!!

@pooh, jeetje... ja ik zou ook me geruster voelen als mijn moeder dichtbij woont (nu woont ze wel érg dichtbij...;)) Werkt je moeder nog?

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Meiden had nog even gebeld over hoe en wat. D eassistente zei gelijk ik heb vanmiddag de echografiste hier dus kom maar even langs. Die kan eventueel gelijk zien of ik een hematoom heb.

Ook geen s*x hier dus dat kon het niet zijn. Inwendige echo was afgelopen donderdag dus dan is de bloeding ook aan de late kant.

Heb verder niet echt een slecht gevoel maar maak we gewoon weer zorgen.

Ow ja nu ik zo op mijn buik let heb ik af en toe het idee dat ik dit druktemakertje voel;)

Nou om 15.15 uur in het ZKH zijn en dan hoop ik dat alles goed is en het iets totaal onschuldig is.

Taliaa door jou verhaal in het begin van je zwangerschap hier moet ik zeggen ben ik wel veel positiever! Ik was mijn hubbie aan het geruststellen gisteren.

Als ik terug ben horen jullie me gelijk.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes vanmiddag cira! Wat fijn dat je zo snel mag komen ! ik duimmmmmmmmmm!!

@talia, nee ze werkt niet. En heeft verder wat kennissen opgedaan in de 3 jaar dat ze daar woont, of vriendinnen van mn zus waar ze leuk mee om gaat. Maar ze is heel sociaal en zou zo weer mensen leren kennen hier. EN ze is 62, dus nu nog makkelijker om ergens nieuw te beginnen dan over 10 jaar of zo.
    ps, mn moeder belde net al. Ze had haar beste vriendin gesproken en die zei hetzelfde als ik. Ze gaat er verder over denken maar staat er wel voor open. Ze ziet zich al fietsen of lopen naar ons en dan kunne we elkaar helpen en meer dingen samen doen. Ik heb al wat op funda zitten neuzen, hihi!!
    Nu nog haar flat verkopen ,dat zal denk ik niet makkelijk worden, want in haar complex met 6 appartementen, staan er 4 te koop!

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    nou meiden ik ga even jullie horen me zo. Maar ik heb er vertrouwen in.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    succes cira!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend maar ik denk dat het net als bij pooh en mij was, hou je taai!!!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.088
    2.221
    113
    Brabant
    oh cira, vreselijk spannend!!!! te erg gewoon... Ik weet zo goed hoe je je kunt voelen nu... En idd, mijn verhaal is een succes verhaal geworden! laat je dadelijk iets weten??

@pooh, fijn zeg!!!!!!!!!!!! Misschien is haar huisje te koop zetten een leuke eerste stap, duurt toch eventjes enzo en dan kan ze aan het idee wennen.. Oh, lijkt me leuk zeg! ik moet er niet aan denken dat mijn moeder ver weg zou wonen:(

Deel Deze Pagina