Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    ja hihi, maar kan het me niet meer voorstellen.... zoooo klein!!!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda:BUDDYNIEUWS!!

Lot is vanmorgen bevallen van een dochter Isa (erg mooie naam ;) )
    ze weegt 4130 gram en is 49 cm lang! Ze ligt nog in eht zhk aangezien ze zo was uitgescheurd dat ze geopeereerd moest worden!

Taliaa: ik heb bij Jesse altijd lange mouwen rompertjes gedragen in de winter (nu nog trouwens)

3. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Een flinke dame inderdaad!! Ik ben benieuwd naar hoe ze er uit ziet, hopelijk is Lot goed aan het herstellen.

Taliaa, ja jij bent de volgende, ik ga duimen voor een hele goede bevalling. Dat gevoel had ik overigens ook met die kleertjes, toen B. geboren werd was 56 echt veel te groot.. zo gek dan ineens
    Die mouwtjes zijn inderdaad lastig.

Ryanne, gefeliciteerd met je goede echo, fijn dat alles goed is!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lekker flinkertje ben ook benieuwd naar fotos!

taliaa spannend!!!

hihi ik weet nog ik had maatje 44 in huis, zelfs dát was groot hier hihi hun broekjes vielen altijd op de grond als je ze optilde aaaaahhhhhh

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    joehoe taliaa.... blind zwanger kippie!!! ;) ik heb al gisteravond hier gereageerd!!! haha, alleen vergeten mvj te smsen ,ga ik nu doen!

@ryanne, fijn meid, echt super ,een kloppend hartje!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Linda maatje 44 dat moet zeker HEEL klein zijn!

Jesse paste maatje 50 alhoewel sommige dingen wel te groot waren van die maat!
    Hij heeft 3 maanden met maatje 50 gedaan en toen over gegaan 56.

Ik verloor net een enorme prop:$ bloed met stukken (even vies praatje) ik slik al 5 dagen mijn pil! Wel heel raar;) wat je daar dan weer van moet denken!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook heel lang 50/56 Evy heeft toen 62 een beetje overgeslagen en zit al heel lang in 68, nu langzaam over naar 74. Timo heeft echt 74 maar de mouwen zijn zo vaak te lang.

Tja debjes wat kan dat nou weer zijn, slik je nu de pil wel of niet?

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gedsie debjes, wat is dat nou weer?

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik slik gewoon nog deze maand mijn pil!
    Ik kijk het even aan, tijdens het douchen verloor ik paar sliertjes bloed.

Anders maar even langs de HA

maandag 3 januari mag Jesse voor heet eerst naar de peuterspeelzaal! heb nu al zenuwen hahaha

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    gedsie debjes... jij rommelt ook flink met je cyclus en pil he? bah... maar goed dat je dadelijk stopt*grijns*

@pooh, haha oke, sorry. maakte me al meteen ongerust:)

@ll, de wieg is SUPER mooi geworden! zal kijken of ik foto's op hyves kan zetten (onze hyves) doe ik morgen even.
    Hij is grijs/wit bekleed, met een zacht roze dekentje en een lakentje met roze lintjes erop. (oh, was ik maar net zo handig als mijn moeder)
    Gordijnen hangen ook, kleertjes liggen klaar. morgen nog een wasje draaien en dan is het echt klaar...
    Dan de babykamer nog pimpen en onze kamer de gordijnen ophangen... zucht... komt geen eind aan he?

liefsssss, Taliaa

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een nacht...we lagen er om 2300 uur in en om 1.00 uur werd Jens hysterisch wakker. Eerst maar wat geknuffeld en in bed zijn bed terug gelegd, krijsen deed ie. We probeerde het te negeren, maar om 2.30 huilde hij nog. Toen, tegen alle regels in hem bij ons in bed gelegd en dat was goed. Alleen ging hij steeds haast boven op me liggen...ik voel me een wrak, maar gelukkig ben ik vrij vandaag!

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Ryanne
    Super zeg een kloppend hartje.

@ Taliaa
    Ben benieuwd naar de foto's.

@ Debjes
    Zou het niet weten, heb het zelf nog nooit mee gemaakt.

@ Pooh
    Wat zielig he, als ze zo huilen en je niet weet wat ze hebben.
    Mss tandjes, gedroomd.

@ All
    Net dokter gebeld.
    Ben zo moe, slaap slecht en doordat ik slecht slaap zit me nek heel de tijd vast.
    Kan moeilijk van mijn ontlasting af, dus heb gevraagt of hun iets wisten (nu al 3 dagen niet meer geweest)

Met N gaat het al wat beter, hoest minder en slaapt gelukkig ook beter.
    M stuitert nog steeds door (sinterklaas)

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs T

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @thamra, ja er kom teen kies door. Het velletje van zijn tandvlees is al wat gescheurd, dus kan elk moment een punt verwachten. maar tussen ons in leek hij geen pijn te hebben.

lastig wat jij hebt. 3 dagen niet poepen...pfff moet er niet aan denken!

14. @ debjes jeetje wat zal dat nu zijn?
    Ow spannend. wat wordt je mannetje groot!

@ thamara beterschap meid. Hoop dat sde dokter wat weet.
    Hier altijd onregelmatig naar de wc.

@ pooh hoop dat de kies snel door is!

15. * zit te ontbijten met een stuk appeltaart :D*
    Hopelijk blijft t binnen, en zo niet dan heeft t me nu toch gesmaakt ;)

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    LOT GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!
    Hopenlijk ben je al een stuk opgeknapt!

Ryanne wat super een kloppend hartje! en mmm taart.

Taliaa fotoos!!

Debjes Jaimy was de laatste keer maar 87 cm en ook onder het gemiddelde maar ach Jesse doet het toch hartstikke goed.
    Jeetje wat raar van die prop wellicht idd even de HA bellen.

Thamaraa succes bij de HA!

Pooh wellicht voelde hij zich zo juist veilig genoeg om met de kiespijn in slaap te vallen. Jaimy slaapt ook eigenlijk nooit tussenin maar rond de operatie toch een paar keer gebeurd.

Gisteren bij de gyn geweest. alles is goed ben alleen minimaal aangekomen en mijn schldklierwaarde's zijn op het randje. Vandaag belt de internist of ze nog even willen afwachten of dat ik toch Thyrax moet gaan slikken. De bloeding kwam zeker niet vanaf de bmm maar de oorzaak is waarschijnlijk de pacenta welke tegen de opening aanligt. Hij zag geen bloed meer tussen het vlies en de bmwand. De kleine heeft het verder erg naar zijn/haar zin. Over 4 weken terug naar de zkh VK. indien tussendoor weer bloedverlies moet ik wederom gelijk bellen voor een extra controle. De gyn zet in op een normale bevalling, maar als het het verhaal van lot hoor dan ..........

Vanmiddag weer werken kijken of ik het red met de vermoeidheid.

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Cira gellukig geen bloed meer! wel rot van je schildklier!
    Maar met de kleine was alles goed!
    Willen jullie weten wat het wordt?

Pooh wat en nacht he! Gelukkig sleip hij wel in je bed verder! Ik heb dat ook 1x met Jesse gedaan (na nachte wakker te hebben gelegen) maar hij sleip echt niet! Hij dacht dat het een feestje was hahaha

Thamara lastig als je zo weinig gaat! Ik heb dat al heel mijn leven! Ik poep om de 4 a 5 dagen. En hoe langer er tussen zit hoe moeilijk het gaat;) Gelukkig is N weer beetje opgeknapt!

Taliaa rteuze benieuwd naar de foto's1 Nog een dag wachten hahaha hoe nieuwsgierig kan je me maken :p
    Gelukkig is de babykamer af! Nu langzaam de naar andere dingen toe werken! en wie weet blijft jouw kleine dam wel lekker nog paar weekjes zitten (zal wel mooi zijn)
    Heeft I trouwens last van de verhuizing en drukte?
    En dan straks nog nieuwe baby?

Nou hier nog steeds licht bloedverlies! Echt heel apart en wat krampen!
    Ik ben nog nietnaar de huisarts geweest erg he:) gewoon geen tijd! Morgen ga ik wel eventjes!
    Jesse is net opegahald door oma die gaat daar nachtje logeren! Gewoon zomaar me moeder is vrij van haar werken en vind ze het leuk als Jess komt :D
    Ga nu douchen en aankleden en weer werken!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, vandaag was IK die moeder die meteen krijsend kind inde winkel staat. Ik had een grote doos met kerst kado's in de wandelwagen gezet en Jens lopend aan de hand mee genomen. Maar terug lopen haalt ie dan niet dus moest hij in de wagen. Bleren, bokken, schreeuwen ,muts af doen en weg gooien, het hele circus... blegh! En dan zo'n oude vent, "leg hem maar in de schappen, dan neemt iemand hem wel mee"
    Ik zei, ik kan toch niet zonder hem.....
    Het arme kind heeft gewoon een los stuk vel op zijn tandvlees zitten van kies nummer 4 die door komt...zielig!

@cira, wat fijn dat het bloeden gestopt is en alles goed gaat!!1

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh, balen zeg, dat had mij vriendin dus laatst, kreeg ze hem niet meer in het fietsstoeltje, tja zal iedereen wel een keer overkomen

Hier helemaal blij een van mijn twee beste vriendinnen heeft vandaag de eerste echo gehad met 8 wkn en alles is goed, ze heeft twee mk achter de rug en daarna wilde het niet meer lukken, clomid een half jaar en nu 1e keer spuiten en raak, we zijn zo blij, uiteindelijk ook ruim 2 jaar bezig geweest.

Mijn andere vriendin is nu gestopt met de pil, we hopen dat zij wel gewoon zwanger kan worden!!!

Hier kindjes erg moe van gister kdv, bijna niet geslapen. Ik vind dat wel lastig hoor, ze hebben bij elkaar misschien ruim een uur geslapen terwijl ze thuis overdag toch wel 3 uur slaap pakken overdag... het is natuurlijk het bekende en het gaat ook vaak wel goed maar toch baal je dan, ach ja nu weer 5 dgn thuis.

Debjes: wat gek zeg, nou misschien een mooi moment om dus echt te gaan stoppen met de pil. Met pco kan je ook door de pil heen bloeden, had ik tenminste op het laatst wel eens.

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zo hier een trotse mama. Dinsdag is onze gezonde en mooie dochter Isa Anna Mara geboren, een klein flink meisje van 4180 gram en 49 cm. Met een mooie bos donker haar. Maandagnacht begonnen de weeen tegen 2.00 uur en deze waren erg onregelmatig maar slapen ging niet meer, rond een uur of 7 kwamen ze om de 3 a 4 minuten dus de vk na een uur gebeld. De vk was er rond 8.15 uur en ging gelijk alles klaarzetten wij dachten nog die gaat wel weer weg maar nee ze ging toucheren en ik bleek al bijna 9 cm ontsluiting te hebben, kraamhulp gebeld en de persweeen nog even wegpuffen. Om 8.50 uur heeft ze mijn vliezen gebroken en om 8.54 uur was Isa al geboren dus dat ging erg vlug. Haar hoofdje was er en toen draaide ze iets met haar schouders. Toen de vk ging kijken besloot ze niet zelf te gaan hechten omdat ik bijna een totaal ruptuur had dus na een uur weer moeder te zijn waren we onderweg naar het zh. We hoopten dat de gyn het gelijk zou hechten maar dit durfde hij niet aan dus binnen een half uur lag ik op de operatiekamer en werd de ruggeprik gezet. Dit was even een domper op alles en we waren pas rond half 5 thuis dus heel veel uur zonder mijn meisje. Gelukkig voel ik me aardig goed.
    Met Isa gaat het goed al zijn de nachten nog niet echt wat en slapen in haar bedje vind ze nog niets graag bij papa en mama. Ook heeft ze wat krampjes maar verder genieten we volop van ons meisje.

Deel Deze Pagina