goed zo debjes! natuurlijk nooit leuk, maar wel verstandig!!! Goedemorgen Ryanne hoe is het?? misselijk?? was de appeltaart blijven zitten? *grijns* Ben je bij F lang misselijk geweest??? @allemaal, had ik al verteld hoe heerlijk het is dat ik in een gewoon huisje woon? dat je met de auto voor de deur kunt parkeren? HEERLIJK!! alleen jammer dat onze mega mooie duowagen niet door de voordeur kan, gelukkig wel door de achterdeur/schuurdeur! maar hij staat nog boven, want hij is een "beetje" roze Liefss, Taliaa ps baby is echt SUPER druk! gezellig hoor! maar soms port hij in mijn blaas, dat is niet echt geweldig....
@taliaa: indalen die pijn aan de voorkant? was hier wel zo. Kan de wagen niet door de voordeur? Dat is gek, hebben jullie een extra smalle deur? Hihi wij zijn dus ook naar een huis ana het kijken (morgen weer makelaar) om dan dus uit de flat te gaan maar het is een huis waar we om de hoek parkeren dus dat argument van voor de deru parkeren had je net even niet moeten zeggen haha
haha, ok dan: een TUIN!!! heerlijk! Een zolder: heerlijk! genoeg slaapkamers: heerlijk!!! Een boven: heerlijk!!!! (maar ook wel eens lastig..) En kindje is helemaal ingedaald, dus dat zal het niet zijn... ik weet het niet.. En ja, we hebben smalle deuren, hij past ook niet door de binnendeuren, maf he?? @lot, leuk kaartje!!!! dankjewel! (ik wil oohook)
@ Taliaa Ik heb molaxole gekregen van de huisarts. Moest zelf maar even kijken hoe vaak ik hem in neem (poeders) Voor ik begon met lijnen kon ik 2x per dag naar de wc. Maar nuz it er zo 3a 4 dagen tussen en dan doet mijn buik zo'n pijn en is die zo onrustig. @ Lot Wat een mooi meisje en wat een bos met haren Lijkt mijn meisje wel. En vind het kaartje ook heel erg mooi. @ Ryanne En is de appeltaart blijven liggen ?? @ Debjes Wat zei de dokter ?? Hele fijne dag allemaal. Liefs T
@ debjes en wat zei de ha? @ talia bij F was ik de eerste 14 weken vreselijk misselijk. Spugen hoef ik niet maar het is zo;'n irritant gevoel alsof je moet overgeven. Wat is de buikbaby druk dan. Kan niet wachten om t getrappel weer te voelen @ linda ow leuk huisjes kijken @ thamara ow is er een verklaring voor dat je nu niet zo vaak meer kan? Hopelijk voel je je snel beter.
Hoi meiden Nu pas tijd om even snel op internet te gaan (via werk) Huisarts stuurtd me meteen door Afspraak gemaakt vandaag in ziekenhuis kan alleen pas 4 janauri terecht (belachelijk) maar goed we nemen het maar voor lief he! Tot die tijd wel mijn pil blijven slikken! Oke dan maar! Tot zover! ga weer aan het werk
@debjes... mag je nu dus ook niet stoppen met de pil?? en belachelijk dat je zo lang moet wachten. Heb je bij het maken van de afspraak wel verteld wat je klachten zijn? Anders laat je ha even bellen?? Hier heeft de gyn gelukkig geen wachttijd, scheelt enorm! maar goed dat je gegaan bent hoor!!! @thamaraa: komt omdat je minder vet eet, dan wordt het p**pen moeilijker. Anders even een scheutje olijfolie in een warm bodempje water, werkt ook als een schijtmachine, ehm trein wel goed drinken en vezels eten, helpt ook al wel
thamara volgens mij ligt dan aan de pco hier had ze ook een bos haar. hi hi (heeft de pco teminste nog iets positiefs). hebben jullie de schoen al gezet?
lot wat een mooie meid!! Thamraa hier is p**pen ook altijd al een ramp. Kan ook zolang ik me kan herinneren maar 1 a 2 keer per week. Debjes. Wel raar dat je zolang moet wachten. Je bent toch een bekende patient daar. Ik zou nog een keer bellen hoor. Taliaa alles gepoetst? (bij mij moet ook nog een hoop gebeuren dus als je je verveeld) Marente heeft het flyeren dan ook niks opgeleverd? Ryanne vervelend dat je zo misselijk blijft. Pooh ik ken die momenten hoor. gelukkig krijg ik niet al te vaak commentaar van omstanders. Meiden vanavond alleen thuis met mijn mannetje. Jaimy slaapt bij opa en oma en heeft sinteklaasfeest vanavond bij oma op het werk. maar eens bedenken wat we gaan doen. Moet nu nog even werken tot 18.00 uur.
zpen doe ik ook liggend hoor en wanneer het even rustig is. Kaartjes voor de dames die geen kaartje hebben gehad het is niet persoonlijk hoor heb alle adressen van hyves gehaald welke erop stonden dus vandaar. Vandaag een beetje last van mijn onderkant maar dan met name van mijn bil waar een blauwe plek zit, de hechtingen heb ik niet echt last van gelukkig. Isa is vandaag wat rustiger en lijkt minder krampjes te hebben. We moeten haar vannacht proberen in te bakeren omdat ze zo kort slaapt in haar wiegje. Tygo is met opa en oma mee kan hij even een nachtje rustig slapen en dan kunnen wij morgenochtend wat langer slapen als Isa slaapt. Hij was vandaag weer goed in zijn doen lekker op het kdv een half dagje gespeeld even zijn eigen dingetje. Maar hij is zo lief voor zijn zusje zo schattig om te zien.
Taliaa ja ze kent mijn hele verhaal! Maar er is zo'n wachtlijst dat eerder dan 4 janauri niet kan! Huisarts bellen heeft geen zin! Er is geen ''spoed'' bij zeggen ze dan. En wij hebben altijd enorme wachtrij met alles is dat! Dus we zijn hetwel beetje gewend! Misschien ligt het eraan, dat wij in de stad wonen????? Ik vind het zelf wel erg lang aangezien ik nu zeg maar bloed verlies(nu is dit al de 3x in 3 maanden tijd dat ik een tussentijdse bloeding hebt) dat ik maandje langer pil moet slikken zie ik niet zo als een probleem! maar het belachelijk dat je zoveel ziekenfonds betaals voor 6 weken wachttijd Thamara hier ook een kindje met een bos haar Misschien ligt het aan die hormonen die we kregen hahahaa Lot supermooi kaartje!!!!!
@debjes, je hoort het vaker hoor, zulke wachttijden. bij ons ook wel, maar dus niet bij de gyn (gelukkig). Ik hoop dat je komende maand rustig doorkomt qua bloedverlies en bij de gyn goed nieuws krijgt!!!! @haartjes, hier niet zo veel hoor @lot, klinkt goed allemaal! kun je een beetje genieten?? Fijn dat Tygo even naar opa en oma kan, is voor hem ook fijn he! Liefss, Taliaa
Taliaa idd goed nieuws ja! je gaat nu wel allemaal dingen denken, wat als dit? en wat als dat? maar goed afwachten maar! Ben je niet nu reuze benieuws of de kleine in de buik op I lijkt? Lijkt me echt nu spannend! Zijn de krampen beetje weg? of heb je ze nu nog wel vaker?
dag dinnetjes!!! Hier een moeie pooh! Heb mn vent aper gezien deze week. Morgen en zondag moet hij werken. EN hij is aan het solliciteren. Dus het is hier ene beetje gekkenhuis.\Morgen met mn moeder naar de sint intocht! Heb er zin in!!
he getsie pooh, hoop dat je toch nog een leuk weekend hebt! @llemaal, moemoemoe... maar goed, dan moet je ook niet de babykamer gaan poetsen, je trouwboekje zoeken en de vluchttas inpakken als je eigenlijk allang moest slapen.. *gaap* maar goed, dadelijk nog even naar de baby-dump, nog wat leuke dingetjes scoren en nog naar de kruidvat voor de minder leuke dingen LIefssssssssssssssssssssss, Taliaa
hallo allemaal! wij zijn er weer! gisteravond laat thuis gekomen, vanmorgen uitgepakt en de was er in en nu even tijd voor hier! ten eerste: Lot, van harte met jullie mooie meisje!! fijn dat de bevalling zo snel ging, maar wat een domper daarna.... hopelijk herstel je snel!! En bedankt voor je smsje, vond ik super om het ook meteen te weten. Dikke kus aan de grote broer en natuurlijk ook voor Isa! Cira, gelukkig niets erg en doet de kleine het goed!! Ryanne, joehoe een mooi hartje, wat fijn!! En nu ben jij bijna aan de beurt taliaa!! En je leest het alweer, een tweede keer kan zoooooveeeeel sneller gaan!! Weekje weg was heerlijk! Seth is nu echt op een leeftijd dat hij zo kan genieten van alles. Heerlijk veel gezwommen, in de speeltuin geweest, goed geslapen (met dochtertje van vriendin op de kamer, die hebben echt liggen keten daar, geweldig hihihi) en ook Kai was heerlijk rustig en deed het super!! Echt een heerlijke vakantie, nu weer thuis en dat is ook wel weer lekker hoor....
welkom thuis makkie, fijn dat het zo leuk was! @all, ja we zijn net thuis van de sint intocht. Was er een beetje emo van toen ze zongen, zie ginds komt de stoomboot. Jens vond het wel spannend en kroop veel in me weg, maar we zijn toch stoer samen op de foto met sint en piet! ohhh mag ik gillen!!?? IK HEB KAARTJES VOOR KANE IN AHOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry, ben enorm grote kane fan en al is het pas in april, ik heb er zo'n zin in!!!!!!!
@makkie, welkom terug! klinkt als een heerlijk weekje!!! (en ja, hoop dat ik ook een snellere bevalling ga hebben....maar niet met de ellende van Lot erna hoor!!!!) @pooh, ahhh, ik moest net ook even slikken toen isab helemaal blij was met de pieten in het winkelcentrum....
taliaa, lijkt me een goed plan, gewoon lekker snel in je eigen bedje zonder te veel poespas.... komt vast goed! pooh, superrrrr! Ennuh, niet de datum vergeten hoor.... ik heb ooit een concert van Bon Jovi op die manier gemist... had al maaaaanden van te voren de kaartjes (was echt megafan) en had een datum in mijn hoofd, maar dat bleek de verkeerde... wij er heen, kwamen we aan in een leeg ahoy... keek ik op de kaartjes, waren we een dag te laat!! oooooo ik balen joh! Echt, hoe dom kun je zijn??? achteraf wel kunnen lachen, maar toen kon ik wel janken hahahaha (nu vinden jullie me allemaal natuurlijk een enorme muts hihihi)