Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mag ik nog eens gillen??? Nu negatief ....
    Mn vriend moet dit weekend zaterdag en zondag werken. Belt hij net dat ze hadden besloten tot minstens 1900 uur door te gaan, of langer. Jens heeft papa al 4 dagen niet langer dan 10 minuten per dag gezien en hij is al zo moe (niet jens, papa). Ik werd echt pissed en heb zijn project leider aan de telefoon gevraagd. Die zei alleen maar dat hij vanavond een feest af heeft moeten zeggen. Ik word hier echt niet goed van... Ik zie gewoon hoe moe hij is en er van baalt, en Jens mist papa!! EN ik ooK! :(
     
  2. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Pooh, bah meid niet leuk! weet precies hou je je voelt, gebeurd hier ook vaak. Later doorwerken, ineens wel werken ipv vrij, gedo is sowieso nooit voor 1900 uur thuis, dat is zelfs vroeg! Dat is nou eenmaal als je voor de televisie werkt, maar toen we nog geen kinderen hadden vond ik het prima, nu gaat ik er steeds meer van balen... dus meid, ik leef helemaal met je mee! dikke kus voor jou en Jens! Hoop dat je vriend snel wat meer tijd kan doorbrengen met jullie!
     
  3. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dank je makkie, Het mag toch wel eens hardop gezegd worden, vind je niet?! Hij is zooo moe en werkt elke dag over, al weken elke zondag en nu het hele weekend...bah!
     
  4. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij is thuis!! Blijkbaar heeft mijn gesprekje toch geholpen, want opeens kon iedereen wel naar huis!
     
  5. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow pooh heftig hoor, ivo werkt 4 dagen echt belachelijk veel uren maar is vrijdag altijd thuis, dat maakt alles goed, op zondag moet hij wel de week voorbereiden maar dat is vaak maar een uur of twee.

    hier: lekker druk dagje gehad, heb vandaag 4 autostoelen bij elkaar gesprokkeld, goed he. 2 van een onbekend merk voor mijn auto, ik haal ze twee keer per week op van het kdv en misschien dat ik af en toe eens met ze weg ga alleen. verder twee mc tobi's. drie van de stoelen via mijn nichtje en 1 van mk, ik heb ook nog twee skipakjes van mp gekocht voor de evt. strenge winter.

    verder heb ik voor evy voor kerst zo'n zilveren armbandje besteld waar ik haar naam in laat graveren, ivo moet nog even wennen, denkt dat het kitsch is, vind ik niet haha, had het vroeger zelf ook
     
  6. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda Autostoel van MP is geen ongeluk mee gebeurd he"?
    Want anders heb je niks aan het stoeltje!

    Pooh heftig hoor! Nou ja nu werk man lief hier ook best veel!
    Aankomende week ook van 06:00 uur tot 19:00 uur 's avonds voor hij thuis is, is het 19:30 uur en kan Jesse weer naar bed!


    Vandaag feestej van mijn neefje gewordt maandag 8 jaar
    Lekker veel gesnoept! Maandag maar weer beetje streng doen anders zit die 8 kilo er zo aan haha
     
  7. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @debjes heb 'm goed bekeken en alles voor laten doen, eerst dacht ik ook geen 2e handse maar nu heb ik er wel ene goed gevoel over.
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    @linda, scheelt ook al als je de mensen hebt gezien:) Ik ben altijd een beetje smetvreserig bij andere mensen, dus als de mensen netjes zijn heb ik er ook wel een "goed gevoel" bij.
    En de tobi is echt ideaal!!! Tip: zou er wel een hoes omheen doen, ze gaan zitten drinken en eten erin en dan kun je gewoon de hoes even lekker uitwassen!
    maar ze zitten nu nog wel in de mc toch?

    @debjes, hihi, niet de kilo's er weer aan laten komen hoor!!


    @pooh, ik zou ook ZOOOO boos zijn!!!!
    MIjn man is nu met zijn nieuwe baan ook elke dag later thuis, hij werkt sowieso tot 1730, tot 1800 is geen overwerk, maar hij is vaak pas om half 7/7 uur thuis, bah. Gelukkig krijgt hij de uren wel terug. Jouw vriend ook??

    @llemaal, zo de gordijnen hangen in de slaapkamer, nu kan ik tenminste ook ;s nachts bevallen, hihi...:)
    NU ga ik even houten letter bestellen voor de naam op de babykamer:):) welke letters zou i toch gaan bestellen he??;)
     
  9. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ze zitten nog in de mc maar ze vinden het niet meer leuk, volgens mij zitten ze niet lekker meer, ik laat ze nog even erin maar met 9 mnd mogen ze over, timo is al 9 kilo en ze zijn ook beide groot genoeg, ik zet ze dan gewoon eerst in de ligstand
     
  10. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda het hoeft niet eens in de ligt stand hoor!
    Als je kindje zelfstandig kan zitten kan je ze in de grote autostoel doen! En ja als je goed gevoel heb over de mensen zal het vast goed zitten;):D! Ik heb alleen altijd aan de buitenkant kan je niks zien als er ongeluk mee is gebeurd! maar goed ik ben altijd wel beetje fobi's daarover hahaha! En helemaal na het verhaal van MVJ met het ongeluk.

    Taliaa zijn jullie er helemaal uit over de naam?
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    nee, haha. moet 2 reserve letters bestellen;)
     
  12. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ahh echt niet hahahaha en nu? wanneer bepalen jullie dan echt?
    Lastig he als mannen zo moeilijk doen :p
     
  13. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa nog niet helemaal uit de naam, ik was hier ook zo erg in. De laatste loodjes zijn begonnen he, doe je het nu rustiger aan? Geniet nog even van het mooie wondertje in je buik want voor je het weet....

    Makkie heerlijk dat jullie week zo lekker was.

    Linda Isa heeft al een armbandje met naam gekregen en ook Tygo heeft er als baby 1 omgehad vind het zo schattig staan.

    Vandaag had ik even een minder dagje, erg last van mijn hechting maar nu voelt het al weer even wat beter. Vannacht hebben we redelijk goed geslapen Isa sliep nu 2,5 uur in haar wieg en daarna bij ons en sliep dan gelijk verder een klein prinsesje die nu al weet wat ze wil. Vanmorgen hebben we een beetje uitgeslapen want Tygo was bij oma en die wilde net weer met oma mee dus morgen kunnen we weer even wat uitslapen want de kraamverzorgster komt later. Isa heeft vandaag een jurkje zo schattig echt een meisje zo. Echt genieten weer zo'n kleintje.
     
  14. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    @lot, vind het zo leuk om "isa" te lezen:)
    En wat klinkt het heerlijk! doe rustig aan (ik ook hoor, kan echt niet meer dan wat ik nu een beetje doe en dat is ook prima!)
     
  15. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    misselijk, pijn in mn onder rug en licht in mn hoofd, blegh ...:(
     
  16. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.459
    1.636
    113
    Brabant
    maar ehhhhh pooh.......
    *grijns*
    ik vind het ook wel "verdacht" klinken hoor:):):)


    @debjes, waarschijnlijk als de baby er is, haha:):)
     
  17. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh of het is een goed teken!!!!!!
     
  18. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik weet het niet hoor.... Het is van die irritante misselijkheid die steeds aanwezig is, maar waar je nog niet van gaat kotsen. Blegh!!
     
  19. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oei mag ik even Gillen!
    Jesse is al 2 dagen onuitstaanbaar!!!!!!!!!!!!!!!:x:x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Alles is NEE, gillen schreeuwen, boos doen tegen ons:(!
    Niet slapen 's nacht, 100x zeuren;)!
    Heb het koud, mama wil een knuffel, mama heb dorst, mama kom is!
    Gek wordt ik er van! Eergisternacht er 7x uitgeweest! vanacht net zo:(! Maar hij heb deze nacht pecht ik ga er geen 1x meer uit8)! Lijkt wel alsof hij er spelletje van maakt!

    Zo dat is er even uit! Welkom in de peuterpuberteit;)!
     
  20. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh raar hoor die kwaaltjes! Misschien toch nog even test wagen?
     

Deel Deze Pagina