Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, wat heeft de iui voor meerwaarde voor jullie? Zijn je mans zwemmers niet goed genoeg? Of is het alleen maar om ze het makkelijker te maken?

    @cira, 14 weken al weer ,lekker hoor! :)

    @all, misselijkheid is nog licht aanwezig en diarree niet is nu weg. Mn buik borrelt wel erg na het avond eten. Ik hoop dat alles er in blijft nu!
     
  2. Thamara00

    Thamara00 Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvj
    Leuk weer even wat van je te horen.
    EN je meisje alweer 6 mnd jeetje wat gaat dat snel.

    @ Lot
    Hoe gaat het bij jou ??
    Heb je nog veel last van je onderkantje ?
    En hoe doet je meisje het ??

    @ Pooh
    Beterschap, hopelijk voel je je snel beter.
    Heerst volgens mij wel buikgriep.

    @ Makkie
    Hoe was het in meerdal ?
    Is het een leuk/mooi park ?

    @ Cira
    14 weken alweer, hoe voel je je ?
    Geen bloed meer gezien ?

    @ Taliaa
    Hoe gaat het bij jou.
    Schiet het huisje op ??

    @ All
    Hier ook een eigenwijs meisje.
    Laatste tijd ook erg opstandig, als ze haar zin niet krijg gaat ze slaan :x
    En als ik haar dan bij de arm pak en zeg niet doen, dan kijk ze me aan en zegt MAMA OP (mama ophouden) en ik nee N ophouden.
    En dan krijg ik haar wijsvinger te zien en zegt ze MAMA LUIS (mama luisteren) en ik nee N luisteren en dan schud ze haar hoofd en roep NEE en dan loopt ze weg :x
    Moet dan echt mijn lach inhouden, ze word echt een grote meid met een eigen wil.

    Vandaag andere auto wezen kijken.
    Maar hoe langer we er naar keken, hoe meer dingen we zagen die ons niet aanstonden.
    Dus we zijn weer in ons eigen toettoet naar huis gereden.
    We zoeken dus rustig verder.

    Hele fijne avond allemaal.
    liefs T
     
  3. Marente

    Marente Actief lid

    26 okt 2010
    271
    0
    0
  4. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh de zwemmers zijn goed maar omdat ik het onderhand erg zwaar vind en dit is eigenlijk extra zetje om de zwemmers het makkelijker te maken.

    thamara je moet er ook de tijd voor nemen en niet overhaast een auto kopen.

    marente zwaai terug.
     
  5. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai. Jens was al om 5.30 wakker, hysterisch! Tussen in gelegd, gaat ie aan m n haren trekken, pyjama trekken en mn dekens weg duwen. Denk dat ie honger had ofzo. Hij kan opeens zo boos doen, lijkt wel de exorcist...hahahah

    Voel me nog niet super fit, maar ben stiekem blij dat ik mag werken Papa heeft eindelijk weer een papa dag
     
  6. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    ego-post:

    heb het HELEMAAL gehad! maar wil nog niet bevallen!!!! zie zo op tegen die eerste periode. Dat alles pijn doet, je niet kunt zitten/liggen/slapen/lopen.. En de gebroken nachten.... mijn roze wolk is even HEUL ver te zoeken!! En ik heb zooooooooo'n pijn. heb echt mega aambeien en die zullen alleen nog maar groter worden. Verder ben ik enorm aan het hoesten, waardoor meer druk op onderkant en dus incontinentie-tena lady praktijken en ook groter wordende aambeien...
    BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    iemand tips om de roze wolk deze kant weer op te krijgen? om me weer iets beter te voelen??? iets minder pijn?? iets vrolijker? iets uitgeruster? en met name: dat de kleine dame zich nog niet aankondigt????


    snif, een verdrietige Taliaa
     
  7. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oei taliaa ik denk dat die roze wolk wel vanzelf weer komt! Je bent het nu gewoon zat! Je zit midden in een verhuizing (wat ik al erg knap vind hoe je het allemaal doet)
    Je bent hoogzwanger daarbij heb je nog is een peuter rond lopen! Je slaapt slecht, kwaaltjes komen met de dag erbij! En ja logisch dat je dan even denkt HALLO!!!! waar is die roze wolk waar mensen over praten?
    Ik heb helaas NOOIT opdie wolk gezeten! Maar ben er misschien na al me kwaaltjes ook wel wat te ''nuchter'' voor! Maar echt waar komt goed! En die gebroken nachten hoef je toch allemaal niet alleen te doen?
    Je heb je man die je helpt toch? Is hij ook paar weken vrij als de baby er is?
     
  8. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa meid wat vervelend dat je je zo voelt. Ten eerste heb ik homeopatische druppels voor mijn aambeien, erg goed spul ze zijn hier al heel goed geslonken dus weinig last meer van. Weet niet of je die tijdens een zwangerschap mag maar als je de naam wil weten kijk ik straks even voor je. Je onderkant ik moet zeggen dat het me echt heel erg mee is gevallen tot nu toe qua pijn, 1 dag trok het iets maar verder viel het mee en meid je weet niet hoe je ervan af komt van te voren wie weet valt het zo mee. Als je snachts wakker word weet je echt weer waar het voor nodig is en dan zie je je meisje en ben je weer op die roze wolk. Het komt misschien ook door alle pijn die je nu hebt dat je het zat bent meid, dikke knuffel en hoop dat je je snel beter voelt. Bespreek dit ook met je vk he.

    Hier gaat alles goed. Ben sinds vandaag weer wat meer beneden ja moet wel he de kraamhulp is al voor het laatst en mijn meisje is vandaag alweer 1 week jeetje de tijd vliegt nu al. Vannacht heeft ze het weer goed gedaan dus konden we weer even bijslapen want de nacht ervoor was echt waardeloos en ook Tygo sliep toen nog bij ons want had koorts dus onze eerste nacht met zijn 4-en is al geweest. Tygo heeft vannacht ook weer goed geslapen dus dat was lekker. Isa groeit goed zit al weer bijna op haar geboortegewicht en haar flessen drinkt ze goed. Genieten zeg weer zo'n kleintje en ik wil er niet aan denken dat dit misschien wel eens mijn laatste zwangerschap, bevalling, kraamtijd en babytje is. Dus we genieten lekker met zijn 4-en, papa is van de week nog thuis, heerlijk samen.

    Even een foto van een trotse mama, deze is van 2 dagen geleden:
    Bekijk bijlage 110045
     
  9. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    #5829 Makkie, 23 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2010
    Lot, wat een heerlijk popje!! Fijn dat het vanacht goed ging, gaat vast steeds beter. Hoeveel drinkt ze? en welke voeding geef je nu?

    Taliaa, meid dit zijn de laatste loodjes!! Je mag nu echt wel even balen/verdrietig zijn.... had ik ook de laatste weken met buien hoor! Ik voelde me dan verder super, ik wist het soms ook niet meer hoe ik het nou moest gaan vinden, de kraamweek/gebroken nachten/lichamelijk ongemakken. Maar gaat vanzelf en als je de eerste 6 weken voorbij bent.... dan is alles weer op de rit!! Echt waar meid, hou nog even vol!

    Verder niet alles terug gelezen sorry! Maar een dikke kus voor jullie allemaal!

    hier alles goed, de mannetjes zijn op het kdv, Kai is vandaag voor het eerst wennen. Ze belden net (als seth sliep, dan zou ik kai halen anders wil hij natuurlijk ook mee naar huis) en ze vertelden dat Kai het superdesuper deed! Alleen maar lachen en hoe meer kindjes hoe beter! Seth is niet echt in zijn hummetje, dus ik haal ze straks samen op. Ik vind het nu maar saai thuis hoor, en ik mis ze enorm! Nog een uurtje en dan zie ik ze gelukkig weer!!
     
  10. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    haaizwaai.
    dank voor de lieve woorden. helaas voel ik me nog steeds niet beter.
    Heb nu zo'n pijn (aambei) en hoesten en in broekpiesen maakt het niet veel beter. Kan niet zitten, alleen half liggen. ik kan niet meer..
    wat een watje ben ik. Ben echt zoooo bang voor de bevalling, nouja, met name voor die eerste weken en ik kan het niet van me af zetten. kan alleen maar huilen.
    Om een of andere reden ook bang voor "niet zoveel houden van dit kindje" en een depressie na de bevalling. Ik weet dat het allemaal niet licht is, maar ik kan het niet van me af zetten. Manlief doet zijn best, maar moet veel overwerken en kan ook niet de hele nacht kusjes en knuffeltjes geven, hij moet ook weer werken.
    En isabella is zooooo dwars en ik heb zoooooooo'n kort lontje. Echt een feestje hier.

    zo, dat is er weer uit. Hoop dat de pijn snel zakt en ik het weer eventjes vergeet, zodat ik uit kan kijken naar prulleke. *huil*

    sorry hoor meiden, maar kan het eigenlijk nergens anders kwijt....
     
  11. cira

    cira Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    OW taliaa meid toch. Een hele dikke knuffel vanaf hier! En kom op hoor je bevalling gaat vast helemaal super! En die laatste weken zo voor de bevalling zijn altijd de zwaarste!

    Lot wat een heerlijke foto.

    Thamaraa geen bloed meer gezien gelukkig, maar ben nog niet helemaal gerust. Hopenlijk is bij de volgende controle mijn placenta verder omhoog gekropen.

    Marente *zwaai*

    Meiden inderdaad alweer 14 weken:) Dacht vandaag over zes maanden ben ik misschien al bevallen.:)

    Morgen uitslag van het biopt wat bij Jaimy is genomen. ben erg benieuwd.

    Nu nog even werken en dan zo lekker naar huis.
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dames het is tijd voor Deel 3. Wil één van jullie een deel 3 aanmaken?

    Lotte
     
  13. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier oo k geen tijd...voel me een jongleur, om alles en iedereen op de rails te houden hier thuis!! Mn vriend is druk met die sollicitatie en moet opdracht maken, dus geen computer tijd voor mij!
     
  14. Linda

    Linda VIP lid

    24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa nog even snel in dit deel: kan me alleen maar herinneren dat het lichamelijk na de bevalling beter was als daarvoor..... maar dat ik me ellendig voelde door die hormonen, misschien krijg je wel juist ene mega positieve boost straks juist omdat je er nu zo tegenop ziet en de kleine meid blijft gewoon nog even lekker zitten zodat jij je nog even kan voorbereiden. dikke knuf
     
  15. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Er is een nieuw topic aangemaakt dames!
     

Deel Deze Pagina