Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, Jens heeft de hele nacht geslapen, zonder spugen!Hoera!
    Vanochtend werd ie pas om 8.30 wakker en hebben we 200 ml ORS gegeven. dat is er in gebleven! Nu een halve fles verdunde melk en nu ligt in bed. Hij is wat huilerig en roept steeds een soort van waawaaa (mama in mijn oren) en adddaaddaa (papa in papa's oren) ;)
    Volgens mij heeft ie ook buikpijn!
    De wasmachine draait op volle toeren. Mn vriend moest maar een uurtje naar de zaak vannacht. Uiteindelijk ging hij om 2300 weg en kwam pas om 4.30 thuis!!!!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh, oh gelukkig zeg! zeker omdat je dus alleen was! nu hopen dat t ergste met Jens weer achter de rug is!!!

@Debjes, bahbahbah!!! Ik heb thuis geen smetvrees, maar bij anderen wel altijd, hihi. vind t vaak viezig en smoezelig... Snap dat niet met kinderen hoor. Hier is het echt niet alleen schoon, maar wel schoon, snap je het nog??
    ja, leuk, een avondje weg!! is goed voor je relatie;) hihi
    maar geen tips dus, kzal eens gaan kijken dan..

@ll, vanochtend een nega zw.test en daarnet een posi ovutest, t is mn eisprong niet, ik weet eigenlijk wel dat ik die gehad heb. Dus... afwachten maar. maandagochtend ga ik nog een keer testen, dan zit ik 1 dag voor mn NOD.

Liefss, Taliaa

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
  4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    gestemd:)

5. Milla

Milla Niet meer actief

ohh Taliaa wat spannend!!! Ik heb hele goeie hoop voor je hoor!!!
    ik heb zelf steken/krampen gehad een dag of 6 na de eisprong.. dat bleek achteraf de innesteling.. ik duim voor je meid!!

6. Milla

Milla Niet meer actief

Debjes ik heb ook op Jesse gestemt!!
    Zag dat er kindjes zijn die meer dan 6000 stemmen hebben/heeft.. kan niet eerlijk zijn! Ik vind jou foto veel mooier hoor :)

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @milla ja dat snap ik ook niet van die foto's. Sommige zijn super onduidelijk of niets bijzonders en hebben tig stemmen!!!
    Hoe krijg je dat voor elkaar?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs hoe gaat het?

Taliaa jeetje wat verwarrend zeg die testen, wel de babydance uitvoeren he! Wie weet toch nog niet genoeg hcg voor de zw.test ik hoop het zo voor je!
    Wat doe je precies voor werk?

Debjes ik vind het bij een ander ook snel vies op de grond nu, helemaal als er dieren rond lopen.

Tygo heeft vanmorgen heerlijk tot kwart voor 9 geslapen, hoorde hem iets eerder maar hij is weer gaan slapen, heerlijk.
    Ik ben op zoek naar een leuk stoeltje voor Tygo wil er graag een met armleuningen maar kan geen leuke vinden, iemand een tip! Gisteravond is helaas het klussen niet gelukt ja dat heb je soms he, baalde wel maar ja voor de zekerheid vanavond nog proberen. Tygo sliep gister en vandaag maar 1 uurtje toch veel te weinig, eind van de middag nog maar even proberen. stomme is hij was wel heel gezellig gisteravond.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @lot, ik weet niet wat voor iets je zoekt, maar wij hebben een fauteuil van Jolein, echt super schetig als ze erin zit. ze kan er zelf ook in gaan zitten en weer opstaan.
    Ik werk in de verst.bep.sector, als persoonlijk begeleider op een logeerhuis en binnenkort shortstayhouse.:)

@all, nou het wordt idd de film vanavond en uiteten. maar ben even niet zo lekker, hoop dat het snel wegtrekt, denk van de slaap, was pas om half 2 gaan slapen, moet ik niet meer doen, ben ook geen 25 meer;)

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa niet zo lekker:(
    We willen graag een houten stoeltje en het liefst met armleuningen, heb een hele leuke gezien maar er zit een rieten zitting in en dat vind mijn man niet zo leuk.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, veel plezier!!!

@all, en ja hoor , weer 2x overgegeven!! het leek goed te gaan, maar 1 fles is er weer uit! :(

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hij hield alles binnen tot halverwege de middag. 2x flink gekotst en nu net een natte diaree luier (stinkie stinkie). Hij moppert wel meer dan anders en wil steeds op schoot, maar lacht ook veel en heeft net vriendjes gemaakt met de wasmachine die aan het draaien was. geweldig vond ie dat!!

sorry voor mn ego berichtjes, maar ze gaan tussen het troosten, verschonen en wasmachine legen door... ;)

13. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry heb even de puf niet om alle berichten te lezen en te onthouden.
    Zit even niet zo lekker in mijn vel. Ik merk dat ik steeds redelijk stoer deed over de mmm. Maar dat er niets te zien was gister valt me heel zwaar op mijn dak. Ben gister heel verdrietig geweest en ben nu heel erg moe, was ik al dus nu een beetje erger. Iets in me zegt dat er donderdag weer niets te zien is en 150mg dus ook niets doet. Ik moet afwachten dus maar vind het erg moeilijk allemaal, mijn verlangen naar een 2e kindje lijkt wel sterker als voor een 1e kindje.
    Suze is ook niet helemaal lekker dus daar ben ik ook druk mee. Ik denk wel aan jullie hoor!!

Liefs!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lieve MvS, heeeele dikke knuffel meid! Wij denken ook aan jou! Tis ook zwaar allemaal..... snap je gevoel echt... en de wens is zo groot, wat oneerlijk toch allemaal.... ik hoop echt echt echt dat het jullie snel mee zit en dat het broertje of zusje van Suze zich snel aankondigd!!

Pooh, he jakkes beterschap met Jens! Gelukkig dat hij wel vrolijk is! Hij zal ook wel een buikgriepje hebben? Sterkte ermee!

Lot, vanavond nog wel even babydancen hoor!! En Tygo zo weinig geslapen, volgens mij doen ze dat allemaal met vlagen. Seth soms ook en dan weer dagen heel goed slapen overdag. Nou ja, zolang ze er geen last van hebben!

Taliaa, mmmm niet lekker??!! Klinkt goed in mijn oren! En nu je echte NOD afwachten, geeft toch de meeste zekerheid. Nog een paar daagjes meid, pffffff slopend is dat! Maar heb ook ergens het gevoel dat je wel eens zwanger kunt zijn....hoop dat ik gelijk heb!!

Vanmorgen gezellig met meiden van school afgesproken, doen we eens in de paar maanden. Was super leuk en Seth vond het ook leuk en was zo lief en gezellig. Een van die meiden is ook zwanger, 15 weken van een tweeling! En een andere meid heeft een meisje van bijna 2, de rest zijn nog niet met kindjes bezig. Het was leuk in iedergeval. Daarna door naar mijn schoonouders, daar gegeten en net thuis. Drukke maar leuke dag dus, Seth ligt helemaal uitgeteld in bed!

Ga nu ook lekker tv kijken in bed, slaap lekker meiden!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvs, een mega knuffel jouw kant op!!!!!! Ik kan wel zegge het komt goed ,maar daar heb je nu niets aan. Ik leef wel met je mee!

@makkie, .klinkt gezellig!!!

@all, ik heb zin in volgende weeeeeeeeeek!!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    meiden even snel hier een bericht!

Ik zal paar dagen niet actief zijn!
    Er is vandaag is verschikkelijks gebeurd! onze hond heeft Jesse gepakt,en dit is helaas niet de 1ste keer! De 2 vorige keren was het niet zo erg, maar dit keer is het echt raak! jesse heeft 5 best wel grote sneeen in zijn gezicht!

We zijn ons dood geschrokken! Waarom vraag je, je af? Vanmiddag lagen ze nog lekker samen te knuffelen op bed! Mijn ouders zijn gekomen en we hebben gepraat, maar er is gewoon iets mis met Chubby( ze heeft al een ernstig gedragsprobleem, is voor alels bang voor vreemde mensen op straat etc ect)!

We hebben besloten maandag de doker te bellen en ons verhaal uit te leggen.
    En ik denk dat aan ons de beslissing wordt over gelaten wat wij doen!
    En wij hebben samen met mijn ouders besloten om haar in te laten slapen, voordat er straks nog ergere dingen gebeuren!
    Ik ben er kapot van ik huil al 4 uur achter elkaar en vraag me nog steeds af waarom? waarom? waarom?

Diep van binnen hoop ik dat de arts zegt we gaan dit en dat nog proberen, maar is dit wel eerlijk tegen over mijn eigen kind?
    Jesse houd misschien nu al een litteken over hiervan en hoeveel moeten er nog bij?

Ik hou ziels veel van deze hond, heb voor haar gevochten en alles over gehad maar mijn ouders en Chris zeggen ook er zit een stop op hoe erg het ook is.

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb, wat een verhaal meis! Wat erg!! Vreselijk om je hond weg te moeten doen of nog erger in te laten slapen. Ik heb ook een hond en een hond voelt toch ook als een kindje. (tenminste voor mij..) Snap heel goed dat je verdrietig bent!
    En die arme Jesse!! Wat zal hij geschrokken zijn! Hopelijk houdt hij er niets aan over! Nou meis, succes en sterkte!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Chantal die hond is me alles echt waar! herplaatsen heeft geen zin!Ze is zo bang voor alles en iedereen! het is gewoon de juiste beslissing ook al doet het zo''n pijn!!!! Jesse heeft er gelukkig niks aan over gehouden! Hij riep na 10 min al meteen weer om collie(zo noemt hij Chubby) Gelukkig maar, ik moet dit doen voor mijn kind! En misschien ook voor de hond! Voordat we haar straks gaan haten! Ze heeft 5 hele mooie jaren bij ons gehad zo moet ik maar denken!

19. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk doet het pijn, dat zal ook wel een tijdje blijven. Het is ook een heel heftige beslissing! Maar je doet het voor de veiligheid van jouw kindje. Als het anders zou kunnen zou je anders doen.....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh nee debjes, wat een nachtmerrie!!!!
    Sterkte met JEsse's wonden en de beslissing wat te doen me tde hond!!! Erg moeilijk, maar ik zou hem niet meer vertrouwen!

Deel Deze Pagina