@lot beterschap voor Tygo!! @mvj ,ja hallo ,jij laat me schrikken!!!! pffff, weet je zeker dat het geen hypo was??? @all, Drinken, ja halfvolle melk lijkt hij lekker te vinden. Ik heb wel peutermelk klaar staan, die hadden we al en wil ik eigenlijk wel op maken. Hij eet veel potjes, deels uit luiheid en deels omdat we pas om 1830 thuis zijn. Ik heb de laatste dagen wel voor hem gekookt. Eind van de middag, als hij een tukje doet of speelt, zet ik 2 aardappeltjes of zo op. Gisteren met spinazie en 2 van die zweedse gehaktballetjes in stukjes...zo klaar en schoon op! Hij is een alles eter.... Ik prak het en hij eet het zo op! Vandaag op de creche ging het super. Alleen trok hij zich op aan een babygym en viel, tand door de lip...ah! Hij dronk nu wel veel sap (hoe doen ze het) , uit zijn fles dan wel...maar oke! Zn juffies vonden het verhaal van het CB ook onzin. Gewoon op eigen tempo doen zeiden ze nu ook! Volgende maand komt de fotograaf op het kdv. Leuk!!!!
@pooh : nee was echt te hoog , maar ben nog steds dronken en heb koppijn en ik ben met toeslagen uitrekenen bezig ...en daar krijg je helemaal hoofdpijn van .... ik zou iets van 70 euro zelf moeten betalen ....
is je bloeddruk wel goed dan? Misschien is hij veel ste hoog????? Als je je zo blijft voelen, bel dan svp effe iemand op, huisarts weet ik veel wie....
@mvj, is je mannetje thuis???? @makkie, hmmm... er zijn ook kleine maatjes positiemode. (maatje 34 geloof ik, of is dat ook te groot??) Maar wat je zegt: dit voldoet ook! Je kunt ook altijd nog een gewoon rokje vermaken. heeft mijn moeder ook voor mij gedaan met een paar broeken. (vanwege mn lengte) @ll, ben wezen sporten, JOEHOE heb 5 min. gerend op de loopband. Klinkt suf (en ik was zo goed als dood...) maar was zo gelukkig! ik dacht echt nooit meer te kunnen rennen met mn bekkenpijn, maar het ging goed (met mn bekken... haha de rest was rampzalig) nu even afwachten of het morgen nog zo is... LIefss, Taliaa
@talia : lekker hoor sporten ! ja manlief is thuis ....die wou midden in de ancht even de belastingpaieren uitzoeken....zucht
Goedemorgen ! Zo ik heb vannacht ook koppijn gehad .....tot dat ik een paracetamol nam ...toen was het weg ....nu is het lekker weg ..... Zo meteen met jelmer naar de ha ...effe zijn oren laten checken en mijn bloeddruk
Mvj fijn dat de hoofdpijn weg is, ben benieuwd hoe je bloeddruk is en wat de ha van jelmer zijn oren zegt.
Lot, hoe is het nu met Tygo? En bestaan er zetpillen tegen buikgriep? Dat is wel fijn zeg! Heeft hij ook koorts erbij? Snel opknappen lieve Tygo!! MvJ, wat fijn dat je hoofdpijn weg is! Succes met J bij de ha! MvS, hoe gaat het nu met je meid, hopelijk je dip weer een beetje uit? Knuffel! Het is eigelijk de eerste week sinds Seth er is dat het voor hem een gekke week is: maandag kdv en oma, dinsdag oma, woe-middag kdv, vandaag weer naar oma... hij vind het zelf wel leuk allemaal, maar dat gesleep met hem steeds... gelukkig na vandaag 3 dagen vrij met mijn mannen. En volgende week een rustig weekje! Alleen hebben we zaterdagavond nog een etentje, dat is de EERSTE KEER dat we een etentje hebben en Seth er niet bij is... whahaha werd eens tijd dan he? Tis rustig op mijn werk, bleghhhh saai. Fijne dag meiden!!
yoehoe 36 weken heb vanacht goed geslapen, het gerommel is afgezakt dus nu heb ik ineens weer zo'n gevoel van op naar de 37 (ok misschien praat ik morgen weer anders ).
Linda!! Goed zo!! Laatst bij de verloskundigepraktijd op tv was er een vrouw die met haar 2ling de 40 weken volgemaakt heeft! Pffff die had me een buik whahaha. Dus het kan wel! Ik dacht dat dat 'nooit' gebeurde? Hoop dat je nog even lekker kan genieten van je dikke buik, zonder al te veel zorgen/stress en voorgerommel!!
Makkie, Niets aan he zo'n onrustige week, hierna lekker rustig aan doen. Tygo heeft vandaag nog niet gespuugd of diarree gehad en een broodje op dus het lijkt tot nu toe beter te gaan. Ook lijkt hij vandaag geen koorts meer te hebben. Ook heeft hij al wat gedronken. Sommige waterpokken zijn al mooi ingedroogd. Linda 36 weken super zeg, ben benieuwd wat jullie kleintje nu wegen? Geniet je nog wel een beetje..... Ben zo benieuwd naar jullie wondertjes..... Mvs hoe is het met je? Dat alleen maar binnen zitten is wel saai hoor, normaal ga je op een dag thuis even naar buiten of boodschappen doen. Ach alles voor mijn lieve ventje hoor. Taliaa we zullen is wat repen chocola halen want denk dat ik nu wel naast je kan zitten, ga er vanuit dat mijn ei dinsdag is geweest, wachten af en zien het wel over 2 weken. Geniet jij van je vrije weekje!?
Lot, wat fijn dat het langzaam aan beter gaat!! Ja, best pittig he zo thuis met een kleintje, je kunt geen kant op. Natuurlijk alles voor je ventje, maar snap precies wat je bedoelt! Nou over een uurtje even pauze nemen, lekkere broodjes halen bij Bakker Bart, jammie!! En dan maar hopen dat de middag snel gaat, de ochtend gaat heeeeeeel traaaaaaag....pfffff
Linda; wat fantastisch joh! Alweer 36 weken. Wat heerlijk dat de kleintjes nog in mama's warme buikje zitten! Dan "nog maar" 2 weken he?! Hou vol meis, je bent er bijna! Lot: wat fijn dat je een eisprong hebt gehad. Gezellig bij Taliaa op de wachtbank. Het is maar een klein bankje en dat is helemaal niet erg! Want eerst Taliaa 2 strepen en daarna jij en dan is er plek voor mij op de wachtbank! (Ik heb bedacht dat ik alleen nog maar positief ga denken! Die 200mg moet gewoon aanslaan). Las op hyves dat het wat beter met jouw mannetje gaat! Makkie: Geniet van de broodjes!! Heerlijke ochtend gehad! Suze heeft zo fijn gespeeld en daardoor heb ik allerlei klusjes in huis kunnen doen en dat geeft we lekker gevoel! Nu slaapt ze lekker! Top ochtend, merk meteen dat ik me dan beter voel! Ga ik proberen vol te houden! Merk wel dat ik ontzettend "wisselvallig" ben ik mijn stemming en humeur. Maar goed... "ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk..."
Mvs fijn dat je weer een beetje positief kan denken en dat Suze ook zo gezellig is. Waneer heb je je fm?
@makkie: haal voor mij ook wat bij bakker bart je werkte toch nu in ede of niet? Over die 40 weken, ik merk dat het in ieder zkh anders is wat betreft tweelingen, ik denk trouwens dat als mijn kindjes minder snel gegroeid waren dat 40 weken misschien wel een optie was geweest maar omdat ze steeds goed groeien hebben ze het over week 38. Heleboe mensen vragen mij ook of het een keizersnede wordt, dat doen ze eigenlijk alleen als de eerste in een stuit ligt geloof ik of als er andere redenen zijn, maar niet omdat het 'alleen' maar een tweeling is. Nou ik ruim hier even op, kan echt niet meer tegen rommel haha, alles moet direct weer opgeruimd worden en dan weer even rustig aan doen.