Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    1e kindje dat heb ik ook gehoort! Maar toen ik dat zei tegen mijn tandarts lachte hij mij vierkant uit en vroeg hij waar ik die onzin vandaan had :);) whahahahahahaha!
    Ik zelf was 4 maanden toen ik mijn eerste tand had en ja kep nog nooit in me leven gaatje gehad dus misschien is het inderdaad een fabel ;) We zullen het zien! Jesse was 5 maanden toen zijn eerste 2 tanden door kwamen!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ah..... wat schetig!!!! Is dat jullie hond of van jullie pap en mam??
    beterschap voor jesse!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    taliaa is onze hond! als ik dan naar die foto kijken denk ik jeetje waarom heeft zij ooit naar Jesse gehapt? die vraag zal altijd eme vraag teken beantwoord worden, maar toch speelt dat door je hoofd! Hond en jesse leven nu best wel veel gescheiden van elkaar vooral als ik bezig ben als ik zelf rustig zit mag de hond erbij dan kan ik alles overzien.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, ach ziek mannetje... hoop dat hij snel opknapt!

Taliaa, ook lekker aan de chips dus, hier net ook hahaha

1ekindje, zijn ze lekker gezellig samen 'laat' met de tandjes!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

je hebt hopelijk toch wel gewisseld he? hahahaha. Volgens mij zeggen melktanden niets over hoe je 'grote mensen tanden' zijn.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jesse beterschap jochie!!! Hoe gata het met Jens?

Hier nog geen maart-babys, 1 maart was altijd ons doel (met het oog op vroeggeboorte) en dat hebben we gehaald :) nu op naar donderdag 37 weken :) denk alleen dat het geen 38 weken meer gaat worden want dat was dan de eventuele laatste mijlpaal maar we zullen het donderdag horen...

Hier verder constant menstruatiepijn/krampen als ik in bed lig, overdag voel ik dat niet zo, is toch de voorbereiding van je lichaam denk ik (?). Het meisje was toch al ingedaald, nouja misschien een combi.

Slapen is hier nu echt pijnlijk vanwege het gewicht maar ach waarschijnlijk nu echt de laatste dagen/(weekje) hier, eerst maar op naar donderdag.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    bij de maart-mama's heeft nog iemand een tweeling (jongen en meisje) gekregen en daarvan heeft het meisje al bijna twee voortanden, nog niet door maar ze kon ze wel zien zitten :D:D

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, menstruatie krampen is het begin hoor! Ik had ze de dag voor Jens geboren werd steeds...en die werden 's nachts gelijkmatiger, 4 uur later was hij er!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    maar ik heb het al een week :(

heb wel eens gehoord dat je met een tweeling langzaam een beetje ontsluiting krijgt zonder dat je het echt door hebt vanwege toch altijd die druk, nouja maar niet te veel denken, zul je zien, blijkt donderdag alles potdicht te zitten

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    menstruatiekrampen is het echte voorwerk ...dat word dadelijk vanzelf pittiger !
    Is je onderkantje al genezen ?

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja de wond is sinds zaterdag dicht :D nog wel gevoelig maar dat voelt alles eigenlijk wel :D

12. Milla

Milla Niet meer actief

Linda, gefeliciteerd met het behalen van jullie mijlpaal!!
    Spannend zeg, ik ben benieuwd wanneer het door gaat zetten..

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik denk dat je niet verbaast moet zijn als... Misschien zijn het wat oefen weeen!!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda voorweeen kunnen het zijn! Ik had ze 3 weken lang

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh haha dan moet ik er nog twee :$ ;)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ik kan me die krampen niet herinneren, alleen een nachtje rommelen en toen begon het gelukkig.
    succes meid!!! ik denk nog steeds dat je voor de 37 weken gaat bevallen:)
    (fijn dat je onderkantje redelijk genezen is!!)

@debjes, nou idd,als je ze zo samen ziet... echt een lief plaatje!

@ll, mn temp was vanochtend weer iets hoger dan gisteren, dus ik denk dat mn ongi toch nog niet door gaat breken:) bloedverlies is ook echt minder nu, joehoe:)
    nog een "paar" dagen!

Liefss, Taliaa

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa gelukkig dat je temp weer wat hoger was, was hij gister lager? Ik duim voor je hoop zo dat het raak is voor jullie!

Linda Yeah 1 maart, ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia spannend !

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa spannend zeg, maar je had dus ietsie bloedverlies?

zullen we er eind van de week gewoon een super week voor dit forum van maken ;)

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda bij mij begonnen eigenlijk de krampen al met 34 weken (heb het even terug gelezen) maar goed ik had ook blaasonsteking en daar kan het ook door komen! Maar rond 36,5 week begon ik regelmatig krampen te krijgen voor al tegen de avond echt menstruatie krampen!
    De dag voor dat Jesse geboren werd had ik dit dus ook, ik moest tussen het schoonmaken door (was mijn keuken aan het soppen) ze afnetoe even licht weg puffen! Ik had toen ook echt niet iets van het zal nu wel gaan beginnen, omdat je in je hoofd houd dat het steeds oefen weeen waren! Tegen 8 uur 's avonds begon ik toch wel is te denken dat dit het kon zijn! maar goed Jesse is pas de volgende avond om 6 uur geboren!

Dus het kan zo raak zijn hoor! Vaak voel je het wel dat dit het echt is zeg maar! Je voelt verschil;) nu moeilijk omuit te leggen en voor jouw in te beelden! Maar je eigen instinct zegt al snel dit is HET!

Deel Deze Pagina