Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    nee meis, helemaal niet! hoopte alleen dat je GOED nieuws had, maar helaas:( en getob met jaimy. sterkte ermee!!!

@hyves: ik weet het niet!!!

@ll, mn temp kaartje staat in mijn album, wie wil een blik werpen?? lijkt t alsof ik ongi word/ben??

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa blijft getob ja met Jaimy. Maar hoop dat het nu gewoon duidelijk word of er inderdaad iets aan de hand is.

Balen zeg dat je weer ongi lijkt te worden.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, tjee wat een zorgen weer voor jullie. Ga keihard duimen dat het allemaal goed komt! En wat fijn dat hij nu wel 10 kilo is, dus aankomen doet hij gelukkig nog wel! Dikke knuffel en begrijpelijk dat je wel wat anders aan je hoofd hebt dan hier mee te beppen!!

Taliaa, ik kijk maar snap er nooit zoveel van... dus aan mij heb je niets... balen dat de test negatief was, kan het nog te vroeg zijn? He bah wat een onzekerheid allemaal....

Pooh, hopelijk krijgt Jens geen last van de prikjes! Moet zeggen dat Seth met de 11 maanden prik nergens last van heeft gehad hoor! En hij is dus nog steeds zo dol op krentebollen hihihi, lekker hoor!'

Seth krijgt nu ook nog ondertanden zo te zien... echt 5 tanden in een keer! Arm kindje.... nou ja, hij heeft er eigelijk helemaal geen last van gelukkig! Wat meer poepluiers en wat dunner, maar dat is ook alweer bijna over. Goh, zou hij nou ineens een heel gebit krijgen hahahaha. Ben vanmiddag naar de kapper geweest, heb nu een bobline die iets schuin loopt en een pony! Iets heeeeeel anders dus, ben er blij mee. Voelde me niet echt 'sexy' met mijn haren, nu ben ik ineens veel zekerder, gek he?

Ga nu GTST kijken (morgen wordt een spannend aflevering!!) en dan lekker vroeg naar bed. Morgen werken van 12.00 tot 15.30 en dan lekker weekend met mijn mannen.

Liefs Meike

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, sterkte met Jaimy. wat houden die waardes in??? Dat zijn leverfunctie verminderd is of zo?

@makkie, lekker de kapper. Ik heb er een hekel aan maar ben altijd blij als het weer goed zit!

@taliaa, ik vind het ook een mooi kaartje om zwanger te zijn. dat die dip de innesteling is. Ik bedoel, je zit nog niet op 14 DPO toch?
    Als je temp morgen hoog is geef ik je een goede kans hoor! :)

Ps, tips voor alle mama's.... IKEA gehaktballetje in een diepvrieszak. Wij hebben die altijd liggen (papa is zweeds he) en het is echt makkelijk met Jens nu. 3 balletjes in de magnetron, klein snijden en door wat voor eten je wilt heen doen. MAkkie!!!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie FOTO!!!!

Linda ik lees wel beetje teleurtstelling? of lijkt het maar zo! in iedergeval blij dat de kleintjes het goed doen! nog even volhouden meid!

Cira niet schuldig voelen! Je kleintje en het huis gaan voor! Ben benieuwd anar de uitslag ik duim dat alles goed is! Nooit leuk als je kleine wat mankeert!

En nu ben ik al weer vergeten wat de andere hebben geschreven hahah!

Ik moet strijken echt geen zin! Dus morgenavond maar! Na de spannend aflevering (makkie;) ) van gtst!

Ik was niet om17:00 uur vrij door mijn loeftallige collega was zo kwaad op haar! Maar goed ik weet nu in iedergeval dat ik als zij iets vraagt ook gewoon nee zeg!

Meiden ga tv kijken en duik lekker vroeg me bed in!
    hopen dat Jesse goede nacht heeft! Hij ging 19:50 naar bed normale tijd dus!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira jeetje wat een gedoe met en voor Jaimy, succes dinsdag en fijn dat je wel even verslag komt doen.
    Verder lekker rustig aan doen en we zien je wel als je tijd heb, geeft niets. Je kind en huis gaan voor.

Taliaa jeetje moeilijk je tempkaartje, even voorbeelden zoeken hier op zp.... Hoop zo dat je te vroeg
    getest heb!! DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

Makkie ben benieuwd naar je nieuwe coupe!

Papa en Tygo hebben lekker gezwommen vanavond, Tygo en natuurlijk papa ook hebben weer genoten.
    We hebben onze tent verkocht en is net opgehaald, heerlijk meer plek op zolder. Als wij morgenavond
    oppas hebben gaan we met mijn ouders lekker uit eten, we zullen zien.

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cira: jeetje meis, snap dat je druk bent met Jaimy! Veel sterkte!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Cira en Jaimy heel veel sterkte!!!

Debjes nee ik ben opgelucht dat het goed gaat met de kleine meid en dat ze het beide zo goed doen maar ik baalde wel van die arts die dan zo makkelijk zegt 'oh dan gaan we je inleiden' en dat dan vandaag blijkt dat het wel erg 'kort door de bocht was'. Zo'n gevoel had ik al vorige week (en Ivo ook) maar je gaat toch dan wel op zo'n arts af.

@Taliaa: sluit me bij pooh aan, bij mij zakte het pas de twee dagen ervoor of soms zelfs op CD1, nu zou je juist inderdaad een mooie dip kunnen zien

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vaag he?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wij kregen vandaag te horen dat iemand die wij goed kennen is overleden, helaas was dit wel zijn eigen keus :(
    We zijn er heel erg van geschrokken en snappen er eigenlijk niks van.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat heftig! sterkte!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja vooral, omdat de reden zo onbekend is! In bloei van zijn leven! 47 jaar, vrouw en een kind!
    Maar goed vaak zijn deze mensen intens ongelukkig geweest anders zou je zoiets niet doen,

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje debjes, heftig!!!!!! Wat vreselijk voor zijn familie...daar kom jen ooit overheen zal ik je zeggen. Wij hebben er ook 2 gehad in de familie die er zelf voor kozen... 2 broers van mijn moeder.

@taliaa, EN???????
    \Ik ga werken, met super stijve nek en pijnstillers. Als het van het weekend zo blijft ga ik een afspraak maken hoor.

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    goedemorgen meiden. alles goed? hier niet zo. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik zwanger ben. Klinkt misschien raar, want ik wil het wel, maar ook weer niet. Het zit zo. Maandag had ik eindelijk een beetje bloed, zoals het begin van een ongi. En het was ook de dag dat ik ongi zou moeten worden. Ik had al een paar dagen ongi krampen en een lamme onderrug. Dinsdag ochtend had ik ook nog een beetje bloed in het slijm, maar daarna helemaal niet meer. Nog wel steeds wat ongikrampen en veel slijm. (sorry voor de onsmakkelijke details) Gisteravond was ik zo onzeker (en manlief is natuurlijk net niet thuis als je daar last van hebt) dat ik voor dat ik naar bed toe ging er toch maar een kruidvat testje gedaan heb. Daar was niets op te zien. Vanochtend zag ik hem nog liggen in de prullenbak en heb er nog eens op gekeken. Nu staat er aan de bovenkant van de streep een verkleuring, maar de rest van de streep niet. Nou ben ik dus bang dat het toch raak is, maar helemaal niet goed zit. Ik heb me ook niet netjes gedragen omdat ik er eigenlijk ook nog niet zo mee bezig ben. Ik heb niet echt gezond gegeten de laatste tijd en ook geen foliumzuur geslikt. Ik heb wel een paar keer ibuprofen geslikt om van die vervelende keelpijn af te komen. Thijs heeft waterpokken gehad. Dat zijn nou geen dingen die allemaal een positieve invloed hebben om de ontwikkeling. En daarbij ik voel me ook helemaal niet zwanger. Geen zere boobs of misselijk. Meiden wat moet ik nou. hellup.
    O ja Thijs krijgt de 24e buisjes en zn neusamandelen worden verwijderd.
    Groetjes hele onzekere sas.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas zou nog even een test doen met ochtendurine en als die negatief is dan ben je vast niet zwanger, maar snap je angst ivm je medicijngebruik. Dus Thijs word geholpen hopelijk knapt hij daar van op.

Debjes jeetje wat schrikken zeg, sterkte!

Taliaaa hoe is het?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas ja snap je gevoel wel! Komtineens toch onverwachts! Had ik met mijn eerste zwangerschap ook, niet dat we het niet wilde maar was ineens zo snel! De waterpokken kunnen trouwens geen kwaad voor jouw en als je zwanger bent! Dat is alleen alsje hoogzwanger bent, kan het ongeboren kind geboren worden met waterpokken.
    En ja medcijnen gebruik is niet goed nee, maar maak je niet zo druk! Doe even een test met ochtend urine blijkt die nou positief tezijn zou ik even de HA bellen om eventueel te vragen over de medicijnen gebruik enzo.

Meiden hier zo'n slechte nacht! Jesse van 3 tot 5 gezeurt, gehuilt,gekrijst om pap! ik heb het hem niet gegeven! Ik denk dat we hem beetje verwent hebben toen hij ziek was en dat hij nu denkt dat als hij wakker wordt pap krijgt, want gisteravond schreeuwde hij er dus al om, om 1 uur. Ik heb hem dus echt 2uur laten zeuren erom! Ben wel om de 20 minuten heb gaan troosten en gezegd dat die moest slapen, Hij viel rond 5 uur in slaap en kwam om half 8 al weer wakker :S je begrijpt ik ben dus echt kapot! Wat hadden jullie anders gedaan! Ook zeurde hij om drinkie staat gewoon naast hem, iedere keer als ik het weer aangaf schudden hij nee en wilde het niet! Leek wel een schreeuw om aandacht iedere keer als ik weg was om dan te kijken als hij drinkie riep of ik weer kwam!Pffff lastig hoor

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, wat heftig zeg! sterkte!!! En wat een nacht:( lijkt me zoooooo zwaar, gebroken nachten!
    @sas, gewoon nog een keer testen meid. je kunt jezelf wel gek maken, maar gewoon zekerheid zoeken. Volgens mij kan het allemaal geen kwaad, je kleintje heeft nog geen contact met jouw bloedbaan, mocht je zwanger zijn! Laat je het even weten?
    @ll, bedankt voor het mee kijken en meedenken. helaas is vanochtend mn temp echt gekelderd, dus over en uit. Volgende ronde beter!
    Ik tel gister als dag 1, dus morgen aan de clomid!

Liefss, Taliaa

18. @ pooh jens last gehad van de prikjes? Altijd leuk zo'n kortingsbak

@ Talia dikke kmuffel meid!!!
    heb helaas geen verstand van temp. kaartjes

@ cira wat naar zeg! Benieuwd naar de echo dinsdag,
    Wel fijn dat hij nu 10 kilo weegt!

@ makkie da ben ik eens benieuwd nar je haren. Ik heb dat ook hoor. Als ik bij de kapper vandaan kom denk ik zo kom maar op allemaal haha. Al ga ik niet vaak want ik heb er ook een hekel aan ;)

@ lot heerlijk zo'n papa zoon momentje!

@ debjes wat heftig zeg! Die mensen zijn idd doodongelukkig maar ze beseffen niet wat ze achterlaten.

@ sas och meis dan ben ik eens benieuwd. Ga je vandaag weer testen?
    Succes met de buisjes en amandelen van thijs. Hopelijk gaat t dan beter.
    Hier was F. na haar buisjes meteen opgeknapt.

@ debjes hier ook (alweer :-s) een drama nacht. Er lijkt geen einde aan te komen.
    Hebben beebjes van 8 maanden al besef van als ik schreeuw krijg ik aandacht? Ik heb F. vorige week twee uur laten schreeuwen en zeuren in bed, ik was het zo beu.
    En vannacht werd ze om 2 uur wakker omdat ze zo aan het hoesten was. Het klonk zo griezelig dat ik haar bij me heb gepakt maar ze was wakker tot half 5. Steds als we haar neerlegden begon ze te krijsen. Om half 5 heeft oger haar op bed gelegd en de deuren dichtgetrokken. Of wij zijn meteen in slaap gevallen of ze was snel stil. Voel me er niet goed bij maar denk dat we door moeten zetten?

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa nee toch balen zeg had na je temp kaartje nog wel hoop voor je. Shit zeg.

Ryanne moeilijk he wat ze wel en niet snappen, snap dat je je er niet goed bij voelt maar het heeft blijkbaar wel geholpen want ze is weer gaan slapen.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa Knuffffffffffffffffffffffffffffffff

Sas ja testen is de enige oplossing....................

Hier zo weer ctg denk dat ik snel weer terug ben en dan maar eens bedenken hoe ik het weekend doorkom, denk dat ik toch maar naar de kapper ga, durfde eerste niet meer maar zal toch niet eens met een enorme plas vruchtwater daar zitten hoop ik...hihi

Deel Deze Pagina