@taliaa, heb je dan een nare ervaring met dieren? Ik bedoel, het komt niet zo maar uit de lucht vallen.... jens is naar bed, zonder diaree of overgeven na die ene keer vanochtend. Als alles er vannacht in blijft, geef ik hem morgen weer meer te eten. Herkent iemand dit? Misschien komt het omdat hij ziek is maar ik snap er niets van.... Alles is mama mama mama.... Ik moet geen van hem vandaan, dan is het brullen en ammmaaaaa roepen! Ik las dat oei ik groei boek en daar stond in dat rond 11 maanden weer een sprong is waar ze kleven aan mama. Echtarmpjes om mn nek en dan is het goed.... papa moet ie niet veel van hebben nu. (arme papa)
Taliaa ik geloof niet dat hij helemaal het besef heeft dat vooruit niet kan, maar we hebben hem gelijk achterstevoren eraf laten gaan en dat doet hij nu zelf. Dus de test was niet positief hoop dat je gewoon te vroeg bent! Ryanne heel veel sterkte en succes morgen met Frederique! Linda ik hoop dat het goed met je gaat?
goedemorgen @pooh, nope, nooit iets meegemaakt. het stomme is ook dat het steeds erger werd, naar mate ik ouder werd. Nu is het weer íets minder, zeker als ik met isabella ben, dan moet ik wel... @Lot, ja hoor, vast te vroeg @ll, vandaag eventjes naar de kv voor nieuwe testen en dan morgenochtend testen, morgen is 14 DPO, dus dan kan ik niet meer te vroeg zijn! Nog geen ongi in t zicht, terwijl ik normaal al dagen van te voren bruinverlies heb.. Ik zit mezelf behoorlijk gek te maken hoor, maar goed, nog eventjes geduld... liefss, Taliaa
@taliaa, misschien was je te klein om je hette herinneren. Of was een van je ouders ook extreem bang?
Jee, hoop geschreven weer! Debjes, ooo wat erg wat er is gebeurd met Jesse en jullie hond! Ooo dat is echt een van mijn grootste angsten bij honden/dieren.... de hond van mijn schoonmoeder is niet zo gek van kinderen, hou altijd mijn hart vast... maar met jullie hond is het anders zo te lezen... mooie oplossing als de hond naar je vader kan... moeilijk dit voor jullie, succes! Hoe gaat het met jesse? Lot, goed zo, nog even gebabydanced!! Nu moet het gewoon goedkomen... Pooh, hoort erbij! Mama is alles en is mama weg?? Brullen! Gaat vanzelf weer over (seth heeft het maar even en niet zo erg gehad) lekker stiekum van genieten joh hihihihi Sas, hopelijk is thijs snel klaar met zijn sprongetje en wordt ie weer wat makkelijker. Wat knap dat je zo rustig bezig bent met je cyclus enzo! Linda, hoe is het met jou?? Hier druk weekend gehad, Seth is nu bij het KDV (hij vond het echt niet leuk om te gaan, moest bij de deur al huilen, bah....) maar ik heb zo mijn soll.gesprek. En morgen ook weer eentje, het begint te lopen! tot snel meiden! xxx (verder hier alles goed, met mijn buikje en met Seth!)
@makkie, ik vind het stiekem ook wel leuk, dat hij zo aan me hangt... Voor papa is het minder leuk Succes met je solliciatie Jens wer om 7.15 wakker. Hij was ontzettend suf en reageerde niet zo als normaal. Na de fles viel hij weer in slaap. Nu net een halve boterham op met pap en fles. Voorlopig gaat dat weer goed. Hij is wel extra moe en speelt hij heel rustig of zit op schoot. En nu ligt hij net weer in bed. Arm kind, 3 dagen nauwelijks gegeten en ziek geweest..... Hopelijk is hij snel weer de oude gezellige Jens
Hoi meiden, Hier een teken van leven. Kan iemand mij overigens een korte update geven over de belangrijke dingen hier? Het gaat redelijk. Bloeddruk was afgelopen dinsdag 130/100. Omdat het al aan het einde van de middag was hoefde ik niet direct te blijven maar mocht ik de andere ochtend komen. Na 2 dagen medicijnen daalde de bloeddruk, nog steeds niet stabiel maar wel onder de 90 (onderdruk). Ondertussen ook drie keer een ctg gehad, was wel erg schattig om zoveel die hartjes te horen, hoewel de kleintjes het minder vonden want ze schopten de banden bijna van mijn buik hihi. Sindsdien weet ik dus ook dat ik af en toe harde buiken heb, had het nooit zo door. De arts zei dat dát komt omdat mijn buik zo vol zit en je dan weinig verschil voelt in het begin t.o.v. de bewegingen van de kindjes. Nu voel ik overigens wel het verschil. Nu moet ik verder erg rustig aan doen, ben verder ontzettend moe, slaap wel twee keer overdag. Ik had enorm dikke vingers, die zijn gelukkig weer wat dunner. Harde buiken en hoofdpijn moet ik in de gaten houden. De reden overigens dat ze me zo snel hebben opgenomen was omdat ze natuurlijk ten eerste bang zijn voor zwangerschapsvergifteging (mijn bloed en urine waren gelukkig goed). Verder omdat het nu 'zin' heeft om de kindjes in de gaten te houden en om er naar te streven ze zo lang mogelijk te laten zitten. Verder zal de bloeddruk (zoals bij iedereen) aan het einde van de zwangerschap zowieso nog stijgen en nu ik dus al aan de max zat, had ik als het ware geen marge meer. Ik moet er dus ook rekening mee houden dat ik tussendoor of aan het eind weer opgenomen moet worden. Voor nu is elke week er een (en die gaan nu ineens langzaam!). We waren wel geschrokken maar hebben er nu wel weer vertrouwen in. Nou dat was het. Ik zal wat minder online zijn. Deze week moet ik dinsdag en vrijdag voor controle. @Kinderkamer: is nu wel helemaal af, nog een paar laatste dingen moeten gestreken worden, mijn man heeft gister de box ook maar neergezet dan zijn we bijna klaar. Wel moeten de geboortekaartjes nog definitief gemaakt worden en wat laatste klussen in huis, pppppppppffffffffffffff en ik mag niks doen aaaaaarrrrccccccchhhhhh
@linda, jeetje, dat klinkt als mijn laatste 6 weken... Wel fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden. En inderdaad, elke week is er eentje!! Ik weet dat het moeilijk is, maar verzin wat dingetjes die je wel mag doen. Ik heb kraam kadotjes gemaakt en enveloppen geschreven, dat soort tuttebel dingen. En veel slapen/ op de bank liggen
@linda, fijn weer wat van te horen! wat zul je idd geschrokken zijn! (en wij hier ook hoor...) NU hopen dat je bd laag blijft! je slikt nog altijd meds? vervelend zo lang nog rust te houden! maar alles voor de kiddo's he! Hoe zwaar waren jouw kindjes nu??? En ik snap dat het nu "zin" heeft om ze in de gaten te houden, ze zouden evt al buiten mama's buik kunnen, maar liever nog eventjes niet he! Ik hoop dat ze tot 35 weken blijven zitten hoor!!! (en ja, natuurlijk toch liever tot de 37, maar 35 is mooi, longetjes zijn dan ontwikkeld!) Dus, nog even doorzetten!!!!!! we denken aan je!! wil je dat ds-spel nog lenen?*grijns* oja, belangrijke dingen: -mvs: clomid 150 lijkt niet aan te slaan heeft deze week nog een fm -jens is weer aan de spugeritis - kindje van Ryanne wordt vandaag geopereerd aan amandelen en nog iets (staat ook op haar hyves) - makkie heeft het hartje gehoord(en is in de 7e hemel) -jesse is gebeten door hun hond gelukkig gaat het wel, en hopelijk kan hun hond naar haar vader ehm, dat was uit mn hoofd (oja en ik heb een nega zw.testje, maar knal posi ovutesten? raar lijf, morgen is 14 DPO, dus dan ga ik weer testen...) Liefss, Taliaa ps makkie, succes!!!
Linda zeker schrikken was het! Lijkt me vresselijk hele dag temoeten rusten! maar goed het ismaar voor een paar weken(zegik nu heel makkelijk, maar voor jouw is het vreselijk Pooh Jesse is altijd in die amma fase blijven hangen hahaha! Ik ben er nu wel ebetje klaar mee! Moet zeggen dat hij de laatste paar weken wat meerloskomt! Hier gaat alles goed!Nou ja ik heb een zware luchtwegeninfectie dus ik zit ziek thuis! met Jesse allesgoed heeft nergens last van alleen een flinke schaaf van de hoektand van onze hond! Onze hond gaat op gedragstherapie in Utrecht! We sluiten niet uit dat jesse iets heeft gedaan bij de hond wat pijn deed! maar dit had gewoon voorkomen kunnen worden! We voelen ons zelf heel schuldig naar de hond toe maar voor al naar onze kleine man! De hond is nu voor paar weken bij mijn ouders, om tot rust te komen ze zit onder de stress (wat wij al wisten) Onze hond is geen normale hond is vroeger mishandeld (al voor dat ze 8 weken oud was en bij ons kwam) ze vertrouwd vreemde helemaal niet! Dan gaat ze heel hard janken en in een hoekje zitten beven en plassen! Ik heb dit er grote deeld uitgekregen in die 5 jaar dat wij haar hebben. maar de angst naar vreemde blijft ze hebben! Ze accepteerd wel alles wat EIGEN is! Het ging dus ook altijd heel goed met Jesse die 2 zijn ook dol op elkaar! De hond zoekt hem altijd op! Wel ben ik iemand die vind dat er grens is tussen hond en kind! Een hodn blijft een hond! Dus Jesse mocht niet naar hemtoe als hij sliep, ging eten, water drinken etc! Ik probeerde hier gewoon altijd zorgvuldig op te letten! Wat er zaterdag is gebeurd weten we niet, we letten beide gewoon niet op!Het was binnen 2 sec gebeurd! De hond ging janken en toen was het gebeurd. Het is gewoon je grootste nachtmerrie als dit gebeurd! En eerste wat je denkt als dit gebeurd is de hond moet weg! Voor osn was er dan geen andere optie om haar in te laten slapen (achetraf weet je dat een dierenarts niet zomaar zoiets doet) we hebben gister metmijn ouders gesproken en mijn 2de ouders naar een oplossing! En vandaag met de arts besproken! jesse is nu gewoon nog te jong om dingen echt te begrijpen dus willen we gewoon dat dit Nooit maar dan ook nooit meer gebeurd!
Ik heb inmiddels idd ook begrepen dat na week 34 dus 35 de longetjes rijp zijn dus dat wordt de eerste mijlpaal en dan is elke week een week extra! afgelopen dinsdag waren ze beide tegen de 1700 g. maar we zijn inmiddels alweer bijna een week verder! Heb nieuwe braintrain DS gekregen van mijn schoonouders dus kan voorlopig nog even voort @mvs: dat meen je niet! vorige keer was het daarmee raak toch? ik duim voor je!!! en super thnx dat je zo lief het forum op de hoogte hebt gehouden!!!!!!!!!!!!!!!! @jensje toch: je bent waarschijnlijk toe aan de lente!!! @ryanne: veel sterkte, heel spannend maar hopelijk gaat het daarna stukken beter met jullie kleine meid! @debjes: jeetje wat een eng verhaal, heeft Jesse er een wond aan over gehouden? veel sterkte want je zult ook van je hond houden en dan weg doen is vast heel moeilijk! ik ben zelf bang voor honden dus hoop het niet te veel op mijn kinderen over te brengen. @taliaa: mmmmmmmmm posi ovutest, tja dat kan dus weer alle kanten op, wordt je ook gek van he! tja pco&ovu ik ben geen voorstander maarja je moet wel als je geen fm's hebt he! ik duim voor je!!!!!!!!!!!! @makkie: wauw hartje gehoord, mooi he!!! MEETING: tja............. dat wordt dus weer afzeggen voor mij, baal er enorm van!!!!!!!!!!!! maarja jullie zullen het wel begrijpen, ik neem nu 0-risico alleen maar rust, vanochtend ook twee keer een harde buik terwijl ik amper wat doe, ik ga nu tukkie doen
@Linda, ik moest 6 weken te voren stoppen met werken ivm mijn bekken klachten. Op mn eerste verlof dag had ik een onderdruk van, terwijl hij steeds 80 was geweest of lager. Vanaf toen zweefde hij tussen de 95 en 85 in .Ik moest 2x per week bij de vk komen voor mn bloeddruk en urine te checken. De 5 dagen voor de bevalling was hij 100 en moest ik gelijk door naar het ziekenhuis voor een ct scan. Ze hebben toen getoucheerd (AUWIEEE) maar ik was nog niet in te leiden. Dat zouden ze vrijdag 20 maart doen en toen was Jens al net uit zich zelf gekomen , 1 dage voor de uitgerekende datum!
Linda fijn dat je bd weer is gezakt en je weer lekker thuis bent. De laatste weken dus goed rustig aan doen! Hoop dat je je vermaakt en anders komen we op de thee Erg jammer van de meeting maar erg begrijpelijk.... Debjes jeetje je hebt het weer te pakken vervelend zeg, beterschap. En de hond mag dus blijven nu even logeren fijn voor jullie dat de dierenarts het hiermee eens is en hij in therapie gaat. Pooh gaat het goed met Jens? Ryanne ben benieuwd hoe het met je meisje is gegaan? taliaa het is nog steeds spannend bij je! Blijf voor je duimen! Vanmorgen samen met Tygo naar de ha geweest, hij had pukkeltjes op zijn been en werden er steeds meer dus toch maar even naar laten kijken en het is waarschijnlijk het begin van waterwratten vind dit zo vies en er is niets aan te doen moet vanzelf weggaan, dus hoop niet dat alles eronder komt. En ik blijf zo moe en hoofdpijn houden en ligt in mijn hoofd dus mijn bloed is geprikt en krijg volgende week de uitslag, zal wel niets uitkomen denk ik maar voor de zekerheid. Tygo liep straks vanaf de auto naar binnen, dus ik de boodschappen naar binnen en meneer stond de restjes sneeuw eens te bestuderen en te voelen en vond het wel prima zo buiten want moest hem halen om binnen te komen
@lot, hij is erg dreinerig, maar ook opeens erg vrolijk. Wil de hele tijd bij mij zijn, het liefst op schoot of aan 2 handjes wandelen door de kamer (au mijn rug). Alles blijft er wel in! Wat leuk dat Tygo zo gek is met sneeuw! Hier ligt niets meer hoor!!! Heb je wat gehad voor die waterwratjes? Ik zit even hard te denken wat je er ook al weer op kon smeren, maar ben het effe kwijt!
@all nou ik ga morgen weer werken hoor. pffff ik ben dat bankzitten zat. Ik voel me ook al weer een stuk beter, dus ik ga maar weer aan de slag. Ik kan slecht ziek zijn. Ik voel me altijd schuldig. Enneh volgens mij wordt ik ongi. Ik heb vandaag al 2x roodachtig slijm in de wc gezien. Ik heb dan nu al bijna een jaar een normale cyclus. Best goed van zo'n raar pco lichaam.
Linda, fijn weer 'live' wat van je te horen! Gelukkig is je bloeddruk onder controle en nu duimen dat de kleintjes lekker nog een paar weekjes blijven zitten! En logisch dat je zaterdag niet meegaat! Jammer, maar heeeeel begrijpelijk! Rustig aan meid! Taliaa, en en en? Nog steeds geen rood gespot?? Oei oei oei, het blijft dus nog even spannend! Duimerdeduim Debjes, wat een goede oplossing zo! En heeeeeel veel beterschap meid (je hebt het al een tijdje flink te pakken zeg!) Pooh, hihihi lekker bezig ben je zo met Jens! Ik vind het ook wel leuk hoor, dat mamamamamama enzo... Seth heeft nu ook weer meer die buien, als er dan iets is, dan komt ie meteen naar me toe. Lot, geweldig dat zelf lopen toch! Vind het zo knap van die kleintjes, dat ze dat dan 'ineens' kunnen! En wat een schattig gezicht leek me dat Tygo zo de sneeuw aan het bekijken! (hier ligt ook bijna niets meer) Nou, het gesprek vond ik echt niet leuk! Het liep niet lekker en ik voelde me niet op mijn gemak bij hun. Denk dat het niets wordt, maar dat zou ik ook niet erg vinden... morgen weer een ander gesprek, dus weer vol vertrouwen er tegen aan!
@makkie,je eerste gevoel is meestal goed hoor. ALs je er geen goed gevoel bij hebt, zal het er ook niet leuk werken zijn! Zo denk ik altijd maar! Jens zat net tot aanzijn rug in een diaree luier. Het ging toch goed sinds gisterochtend? Ikke niet snappe.... Wat een stank zeg!!! Hij is gelijk in bad gegaan en toen was hij al weer vrolijk!
@ Poohbear die arme Jens ook. Hopelijk voelt die zich voor zaterdag weer beter. @ Linda fijn dat het nu beter gaat (met je bloeddruk) Snap het heel goed waarom je zaterdag niet komt, lekker rustig aan doen (en de volgende x ben je er gewoon bij samen met je 2 schatjes ) @ Taliaa wat spannend zeg. Ga mega voor je duimen dat je snel een posi test in je handen heb. @ Makkie jammer dat je gesprek niet lekker liep. En idd zegt zo'n 1st gevoel al veel, heel veel succes morgen met het volgende soli gesprek. @ Debjes ik vind het knap van je dat je het toch nog wilt proberen met jullie hond. Blijft die dan tijdelijk of voor altijd bij jou ouders ?? @ All N zat vandaag niet lekker in d'r vel, veel huilen en niets was goed. Volgens mij komen er weer tanden aan, want ze heeft ook van die lekkere luiers. Morgen weer een gesprek met iemand die op zoek is voor werk (voor mij) Is heel moelijk om werk te vinden in de richting dat ik wil. Ben benieuwd wat ze morgen allemaal willen bespreken. Hele fijne avond allemaal. Liefs Thamara
@thamara, ja ik denk ook aan tandjes bij jens. 2 rode wangen en die luiers...tis ook buikgriep, maar misschien een combinatie van! Wat voor werk zoek je/doe je??