Nog geen babynieuws dus van Linda! Kan ook niet zo snel natuurlijk, maar vind het superspannend! Taliaa, auw gut jullie meisje toch... wat kunnen ze toch eng vallen he.... seth kreeg gisterochtend onze staspiegel in de slaapkamer over zich heen. Hij schok erg en papa en mama ook! Wat goed dat je man haar voetjes kon pakken, snelle reactie! Gelukkig 'viel' het verder wel mee! Dikke kus voor haar! MvS, ook al denk je zelf morgen niets van je FM, ik duim voor je. En wie weet heb je toch al vorig weekend een verrassingsei gehad...... je weet maar nooit met PCO! Lot, beterschap meid! Jammer dat je niet lekker bent... gelukkig was papa vandaag thuis om lekker uit te zieken. Succes morgen er mee, hopelijk voel je je dan alweer beter. En dinsdag je NOD... duimen!!!!!! MvJ, wanneer ga je weer naar huis dan? Ik irriteer me nooit aan mijn ouders eigelijk...vroeger toen ik nog thuis woonde wel hoor, hahahaha. Maar ze doen het zo met seth zoals wij dat ook doen, dus niets te klagen. Jammer dat je het soms zo voelt, maar gelukkig zijn ze wel gek met Jelmer toch! Hier net thuis, verjaardag bij mijn neefje gehad. Was leuk, maar wel vangen achter seth aan. De andere kindjes zijn al wat ouder, dus die hebben de Nee, niet aankomen fase al gehad. Maar goed, hoort erbij en vond echt dat hij zich super gedragen heeft! Ben nu wel moe... ga zo lekker naar bed. Morgenvroeg nog een sollicitatiegesprek. Een interne secretaresse functie voor 2 dagen, spannend! En dan aftellen naar donderdag, de 20 weken echo... zoooo spannend allemaal! Hoop dat alles goed is met ons kleintje, dat is het allerbelangrijkste... en dan de knoop nog doorhakken of ik het geslacht wil weten... pffff toch wel moeilijk weer (en ik ben al zo'n twijfelkont...) Slaap lekker en fijne nieuwe week allemaal!
oei makkie, het gaat hard nu hoor! nog een paar daagjes en dan kun je aftellen!!! ik vind het ook zoooo spannend met Linda! bijna zijn ze er!!! het voelt bij mij ook wel van dan is het clubje af! dan zijn we allemaal gezegend met de kindjes. natuurlijk zijn er alweer nieuwe buikbaby en wensen, maar toch...
MVJ ik heb nooit irritaties maar soms denk ik wel pfffffff jullie laten echt veel toe hahah! Maar net wat MVS al schreef je moet het ''proberen los te laten'' opa en oma's zijn er eigenlijk niet voor om echt op te voeden! En ja ze mogen daar gewoon meer enzo, en denk dat het voor de kindjes wel geweldig is toch! Hoelang blijf je nog? MVS toch nog spannend morgen, je weet hetnooit! Balen van de bekeuring! Ik rij eigenlijk nooit zonder gordel het is automatische dat ik dat ding om doe. Wel zonder rijbewijs hahaha even snel naar me moeder, maar ga daar ook meer op letten! Nog wat gekocht bij het shoppen? Ik zag foto's van Suze op je hyves! Wat een lekker wijffie he! En die foto met papa op de sooter ook heel leuk! Lot he balen dat je niet lekker bent! Het heerst enorm! Sterkte ermee! MAkkie jOehoeeeee bijna de 20 weken echo!!!!! En toch nog twijfels over het wel net niet weten? Hahaha ik had het wel geweten in jouw geval maar goed! Ik zeg je, je krijgt vast een meisje En anders ja moet je nog 20 weken wachten voor je het weet ook wel leuk natuurlijk een verassing! Oke ik maak het je nu ook niet makkelijker hahahaha. Succes morgen bij je gesprek! iemand vergeten??? Oh ja Taliaa opruimse morgen! En jeetje wat schrikken he van I gelukkig liep het nog goed af! Was ze zelf erg geschrokken ervan?? Ik had vandaag ook een dwarse dreumes/peuter hier! Poehhhh wat heeft hij mijn geduld op de proef gestelt ahhah! We zijn even anar braderie geweest in den haag nou was niet veel aan! allemaal troep! En toen even langs mijn ouders, hebben we jesse heeft daar gelaten konden wij even snel boodschappen doen (supermarkt om de hoek). En ja morgen weer maandag! Disndag gaat Jesse mee naar mijn werk! Mijn beide moeder gaan naar de begravenis dus heb ik geen oppas. Dus dan maar mee, mijn weg heeft daar wel begrip voor gelukkig! Jesse wordt daar wel rond 4en gehaalt door beide oma's dus het is maar voor 1,5 uur dat hij mee moet.
fijn dat je het zo kunt regelen met je werk! Wil je zelf niet naar de begrafenis? Leuk he, die fase? NOT.ik kan isab af en toe wel achter het behang plakken!!! Isa was idd zelf ook geschrokken, maar had vooral pijn. t bloed liep er ook flink uit zooooo sneu zeg.... Maar goed, toen ze eenmaal bedaard was en ik zei dat papa iets lekkers ging halen liep ze vlug achter hem aan hoor
@mvs, wij hebben de film van dat boek gehad. VRESELIJK!!!!! Heb nog nooit zo'n nare rot film gezien. Ik ben er echt misselijk van geweest! @all, heb een beetje moeilijk weekend gehad, mot met mn beste vriendin. Vertel morgen wel meer, ga nu slapen.
@pooh, dikke knuff!!! vervelend hoor, hoop dat alles snel goed komt!!! @ll, nog niks gehoord hoor. ik loop de ganse dag met mn telefoon in mn handen. Ik denk dat we morgen pas babynieuws horen...
Pooh, hopelijk wordt het snel weer opgelost met je beste vriendin. Balen is dat ruzie, sterkte! Linda, succes en zet um op meid!!! We denken hier aan je! En zoals Taliaa al zei, dan is ons clubje echt compleet!! Heerlijk hoor, hopelijk loopt alles voorspoedig!! Taliaa, aaa nog zoveel bloeden ook. Eng is dat dan he? Vooral op het hoofd, dat bloed altijd als een rund. Ga je vandaag weer aan de clomid beginnen of was dat gister al? Dit is het laatste potje clomid hoor... Debjes, fijn dat Jesse mee kan naar je werk! En ik kan ook niet tegen begrafenissen/crematies. Gelukkig nog maar heeeel weinig meegemaakt ook. Sterkte ermee, je zult er toch nog wel veel aan denken vandaag! En je maakt het me weer moeilijker zo hoor hahaha. Ik heb nu echt geen sterk voorgevoel, had ik bij Seth vanaf dag 1 al... dus daarom is het denk ik straks wel een hele verrassing (als ik het wil weten hahaha)! Maar denk het wel hoor, vind het toch wel leuk (denk ik vandaag, morgen weer anders...) Hier weer een wit landschap... bleeeeghhhh! Werd wakker, gordijnen open, NEEEEEEEE! Nou ja, als het nou de zon vanmiddag weer flink gaan schijnen, is alles zo weer weg. Maar ben dr bang voor. Gesprek ging vanmorgen niet zo lekker. Had eerlijk in mijn soll. aangeven zwanger te zijn en toch wisten ze het niet??!! Beetje vaag... dus hun maar vragen: hoe zie je dat voor je dan, zover zwanger en dit en dat.... HALLO??? het stond in mijn brief en JULLIE nodigen mij zelf uit!! Dus dit is ook niets... kan beter maar blijven doen wat ik nu doe (is superleuk!!) en straks na de bevalling weer op banenjacht, schiet nu niet op! fijne witte dag meiden!!
oke ,effe in het kort. Ik ken mn beste vriendin al sinds ik 5 ben, we waren overbuur meisjes. In de pubertijd elkaar uit het oog verloren, sinds een jaar of 8 elkaar weer terug gevonden. Vandaag hadde ne afgesproken, alleen nog niet wie waar heen zou komen of wat we zouden gaan doen. Dus ik hyve haar vorige week ,kom ik naar jou, kom jij naar mij?? En als je naar mij komt trakteer ik je op iets lekkers bij de Delifranche. Krijg ik vrijdag nacht een email van haar( ze werkt 's nachts), wil je nog wel met me omgaan, je lijkt zo ongeïnteresseerd..... Ik snap er natuurlijk niets van. Volgende week had ik speciaal vrij genomen om met haar ene verwendag te hebben in kuurcentrum. en dan opeens dit? Dus ik mail terug.....wat is dit en je kwetst me hiermee. Ondertussen belt mn moeder dat ze vandaag eerder komt dan afgesproken. Dus mail ik dat mn vriendin, zo van, kom maar deze kant op want.... en dat ik flinke keelpijn heb en niet weet wat dat wordt. Krijg ik uren later een mail ,dat het wel duidelijk is, veel plezier en succes ermee.... ?????? Ik weer terug mailen, wat bedoel je?? mailt ze me , dat ik het gewoon moet zeggen als ik geen zin heb en niet net moet doen alsof ik of Jens ziek is om er onderuit te komen. Nou dan gaat bij mij het licht uit!!!! Alsof ik lieg dat ik me beroerd voel! Met haar verjaardag had Jens die hoge koorts dus zijn wen iet geweest en dat begreep ze...maar nu dit! We mailen trouwens omdat zij 's nachts werkt en dan mailt via telefoon. Ik wacht het nu maar af...maar ben zo boos!
Makkie ja de begravenis is morgen! je heb nog even te bedenken wat je echt wilt! Ik ben wel reuze nieuwsgierig! Jammer van je gesprek maar goed wat je al schreef na je zwangerschap kan je weer verder opzoek toch! Hier geen wit te bekennen hoor Wel grijze dag!
O ik dacht vandaag de begrafenis. Sterkte hoor meid! Pooh, naaajaaaa zeg! Wat een stomme en vooral vage actie! Probeer jezelf niet gek te maken/schuldig te voelen (doe ik altijd, terwijl ik niets gedaan heb) en laat haar maar eens goed uitleggen wat ze bedoelt, hoe ze er bij komt en vervolgens haar excuus! Dikke knuffel meid, echt niet leuk dit, vooral niet van je beste dinnetje!
Pooh jeetje wat een vervelende situatie met je vriendin, het nadeel van mailen en alles eigenlijk via de pc is dat het aan je bui ligt hoe je dingen begrijpt, hoop dat het snel uitgesproken word. Makkie balen dat het gesprek niet zo goed ging, wie weet en wat je zegt dan maar hier blijven tot na de zwangerschap. Hoe voel je je verder? Bijna de 20 weken echo spannend zeg. Hoop dat bij Linda alles goed gaat!! Milla succes vandaag! Ik ben nog steeds niet fit, een griepje. Hoofdpijn, keelpijn, koud en warm, hoop dat ik morgen me beter voel met werken.
FF heel kort.. Lot beterschap!! Debjes, sterkte!! LInda, succes, zet m op!!! Pooh, jeetje.. hoop voor je dat het goed komt.. misschien miscomunicatie.. iets dat al langer speelt dat er nu bij haar uitkomt, of misschien zit ze niet lekker in haar vel, is ze verward.. hoe dan ook, hopelijk komen jullie hier samen uit, dikke Knuf!! Makkie succes alvast met de 20-weken echo.. Vandaag nieuws van er op of eronder van het kleine meisje.. op dit moment zijn ze bij de dokter.. heb geen hap door mijn keel kunnen krijgen vandaag. Heb buikpijn van de zenuwen, laat staan hoe zij zich moeten voelen.. pff
@Makkie, jammer van het gesprek Lekker vaag ja, dat ze het niet "wisten" .... @pooh, jeetje, vage doos hoor, die vriendin!! Ik zou het even laten rusten en over een tijdje nog een mailtje sturen en kijken of je het nog uit kunt praten..
@ Debjes sterkte met de begrafenis. @ Makkie spannend hoor bijna 20 weken echo. Mogen wij het dan ook weten (als jullie besluiten het ook te willen weten ??) @ Poohbear vage vriendin Zal het snel mogelijk uitpraten hoor, anders word het alleen maar erger en vager (heb het zelf al eens mee gemaakt) Sterkte er mee. @ Lot beterschap. @ Linda hopelijk ben je al druk bezig of mss heb je zelfs al je kleintjes vast. @ Milla sterkte. De wereld is ook zo oneerlijk he, zo klein en dan al zoiets mee te moeten maken @ All Verjaardag van N was super. Ik had het soms wel even moeilijk hoor, mijn kleine meisje gewoon al 1 jaar. Ze is goed verwent (foto's staan op mijn hyves) Gisteren middag lekker wezen wandelen in het bos, lekker genieten van de kids en zon Hier vanmorgen ook sneeuw :x heb er zo de balen van, ik wil zon en warmte (deuren open en vogeltjes horen fluiten) Hele fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Thamara, heb je foto's al bewonderd op Hyves! Je mooie meid alweer 1, snap dat je af en toe even moet slikken hoor! Hier ook nog steeds als hij weer een maandje ouder is hahaha. En moest meteen aan jou denken toen ik zag dat het sneeuwde, omdat ik weet dat je er de pest aan hebt hahaha. Gaat vast snel weer weg... Milla, heel veel sterkte vandaag, pfff wat een slopende tijd zo. Ik denk aan je en duim heel hard voor dat arme lieve meisje en haar ouders!! Als wij het geslacht dan toch weten (gedo wil het 100%, ik ben de twijfelkont hoor!) dan mogen zeker jullie het ook weten!! Dan vertel ik het vol trots hier natuurlijk! Ga nu met Seth en mijn moeder even naar de Ikea, daar is nu Plundra, heel veel kortingen dus, kijken voor de baby en seths kamer!
Thamara 1 jaar alweer snap dat je soms even moest slikken. Makkie shopze! Ik voel me iets beter maar mijn hoofd blijft zo zeer doen. Doe gewoon niets vandaag. Kijk even op onze hyves!!