Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ succes op je werk! Ik hoop dat het allemaal mee valt!

Makkie heel herkenbaar die Seth in de Ikea! Jesse is net zo hahahaha.

MVS jammer van je ei, maar in je achetrhoofd wist je het wel beetje! Maar goed toch blijft het K*T! Zwemse zo met je kleine meid!

Milla wat spannend allemaal! Kunnen ze het nog behandelen> Of gaan ze nu kijken voor uitzaaiingen?

LINDA ZET HEM OP MEID! IK LEEF ZO MET JE MEE!
    Ik was gisteravond laat thuis dus (koffie gedronken bij me vriendin) en toen lag ik in bed, toen dacht ik shit niet gekeken of Linda al bevallen is en of Milla al nieuws heeft over het kleine meisje. Dus ook ik leef gewoon met iedereen mee en vind het gewoon gezellig even achter de laptop te duiken en te lezen! Even ontspanning hahahaha

Pooh snap dat je er over in zit hoor. kan je haar niet gewoon is bellen?Misschien praat dat makkelijker?

Jesse vanmorgen weer uitgeslapen tot 08:30 uur. was al paar dagen 07:45 uur. Wel vanacht vaak wakker, maar ben niet naar hem toe gegaan en viel hij zelf steeds in slaap.

Ik ga zo mijn nichtje halen van de peuterspeelzaal dan kunnen de kids hier nog even spelen (en ik even stofzuigen etc. En dan gaan ze om 14:15 naar opa die is dan thuis gekomen van zijn werk.
    Want beide oma's zijn natuurlijk naar de begravenis.

Morgen ben ik lekkerdagje vrij!!!!!!

Jesse kletst trouwens steeds meer. Nu al met 2 woorden soms met 3 achter elkaar zo grappig!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, sterkte vandaag!!
    @mvs, heeeeele dikke knuff meid:( Dus als ik het goed lees wil je wel in het programma?? En krijg je dan 6 maand lang geen meds?
    @makkie, niks bij de ikea??? ben je ziek??;)En grappig joh, die Seth:) en mama er maar achteraan dan he;)

@ll, we gaan vol goede moed de nieuwe ronde in!!! Het is alleen maf, telkens als ik aan de vakantie dacht hield ik rekening met mn dikke buik. maar augustus komt steeds dichterbij en een hele dikke buik zal ik nog niet hebben dan:( (niet dat het me om die dikke buik gaat, maar gewoon het idee....)
    Maar goed, we gaan vol vertrouwen de nieuwe ronde in! hopend op een heeeeel groot en mooi wonder...

LIefss, Taliaa

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja je maakt gewoon een voorstelling steeds van ja dan zou ik al dikke buik kunnen hebben! Je houd er toch steeds rekening mee!
    We gaan gewoon weer hard duimen voor je!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, heel herkenbaar het dikkenbuikensyndroom hoor! Heeft iedereen met die wens denk ik! Je bent er toch wel mee bezig van 'als het raak is dan ben ik met dat en dat zover zwanger....' Dikke knuffel, je klinkt alweer zo positief petje af!!

Lot, beetje kunnen slapen vanacht? Hoe was je mans reactie? Is goed hoor, hou je op de hoogte met smsen!

MvS, hoop op een verrassingei en dus een kans voor jullie!

LINDA, MEID ZET UM OP!!!!!!

Debjes, balen dat Jesse weer dat Jesse zoveel wakker is geweest, gelukkig kon je zelf blijven liggen. Maar goed, je bent dan zelf ook weer wakker. Leuk dat hij zo goed aan het kletsen gaat!!

Nou, ben net gebeld en volgens mij heb ik de baan?? Ben helemaal verbaasd! Ik ben hun eerste keus maar mijn zwangerschap is niet
    'helemaal handig' (whahaha vette pech voor hun!) Maar toch willen ze me graag in dienst nemen totaan mijn verlof, 4 weken van te voren (had ik zelf ook aangeboden, het gaat maar om 16 uur en dat lukt me vast wel tm 35 weken, euh hoop ik!!) Hoor straks meer over hoe en wat met contract/uren/verlof.... ben erg blij!! In iedergeval vastigheid aan uren werk tot aan mijn verlof! (en dus een verlofuitkering....)

Vanmiddag is papa lekker ook vrij en gaan we vast even wandelen. De sneeuw is GELUKKIG weg en het zonnetje schijnt heerlijk.

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie super zeg !
    wat lief zeg van seth in de ikea ...hij heeft zeker wel lekker geslapen na de tijd ?

@talia : ik ga keihard voor jullie duimen deze ronde ! het gaat gewoon lukken !

@mvs : heb je de uitslag van het bloedprikken al ?
    ben benieuwd of er toch een ei is geweest ....hoop van wel voor je

@debjes is je mannetje al weer opgeknapt ?

@all : ik ging met volle moed dus naar mijn werk ...had lekkere taartjes gehaald .....
    bij ons heb je rokers en niet rokers ...en iedereen werd accuut roker ...waardoor ik dus alleen zat ...verdorie ....later kwamen mijn teamleiders nog en 1 collega ...maar heb het zo gehad daar ....zoiets flik je toch niet ?
    ben boos en verdrietig ..en zou nu het liefst direct ontslag nemen ......maar goed dat kan niet .....zo werkt dat niet ...kijk na de bevalling wel hoe het is ...

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    jeetje mvj, wat slecht zeg. zeker omdat je gebeld had dat je kwam enzo! ik zou gewoon alvast verder kijken voor een andere baan. Nu nog even de tijd uitzitten en dadelijk na je verlof lekker ergens anders aan de bak! Ik hoor je wel vaker over je werk, en ook toen je nog werkte, jeetje wat een stomme collega's bestaan er!

@ll, nog nik van Linda:( we duimen verder!
    Thnx voor alle lieve woorden, het gaat gewoon (een keer) lukken!

Liefss, Taliaa

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    oh makkie, vergeet ik jou helemaal!!!!:) gefeliiiii! super zeg! watvoor contract krijg je? een jaarcontract?

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj nou vind date cht schandalig dat ze zo doen! Jeetje zeg! Ik snap niet dat mensen zich zo kunne gedragen! Zegt al weer genoeg over hun!
    Ik zou lekker alvast me ogen en oren ophouden voor een andere baan! En daar na je verlof echt weg gaan! Ik snap dat je, je nu echt klote voelt!Maar laat het lekker achter je meid!

Makkie jeetje wat een suprise van je nieuwe baan!
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh ja MVJ ja jesse is weer helemaal opgeknapt!

Ik ben nu net thuis van me nichtje ophalen!
    Jesse stop ik zo over 10 min even in bed, want hij moet ECHT een middag slaap doen!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Las dit op mijn hyves!

Ik denk dat het, het zelfde verhaal is van Milla

Lieve Livia, we gaan met zn allen heel hard duimen dat we positief nieuws krijgen, en dat er geen uitzaaiingen zijn. Klein meissie je bent dapper en sterk dus vecht met alles wat je hebt tegen deze rotziekte. Je papa en mama, zus en broer willen nog heel lang van jou genieten

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Makkie: gefeliciteerd!

MvJ: nouja zeg, das echt niet aardig!! Als ik jou was zou ik ook alvast lekker rond gaan kijken voor een andere baan!

Taliaa: In augustus heb jij gewoon een dikke buik hoor! Dit wordt jouw ronde en ze zeggen dat je sneller dik bent bij een 2e zwangerschap, dus in augustus heb jij een heel parchtige zwanger dik buikje oke?!

Deb: wat gezellig is dat kletsen he?! En ook zo handig! Suze verteld wat ze wilt hebben of doen en ook wanneer ze trek in iets heeft. Het lijkt allemaal alleen maar leuker te worden!!

Ik hoop na mijn telefoontje van mijn arts meer te kunnen vertellen over de volgende stappen... Ik verwacht zo rond 14:30 uur gebeld te worden.

Nog niets van Linda gehoord, ik blijf maar op mijn tel kijken, sssssssssssspannend!!

Ik duik in mijn boek, Suze slaapt lekker!

Tot later!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    haha, en ook hier VLOOG ik heen, maar helaas...

@kletsen, isa is wat dat betreft ook weer een trage;) zegt nog niks, ook niet na. Ze weet dat een hondje wafwaf doet, maar als het het vraagt kijkt ze je heel oenig aan:)
    wel roept ze de hele dag "papa". Als ik zeg"zeg eens mmmaaammmaaaa" dan begint ze te lachen en zegt heel eigenwijs "pppaaapppaaa". haha, druif, zal ooit wel komen;)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa
    wel ja dat komt heus hoor dat kletsen! Straks hoop je weer dat ze weer eens hun mond houden ;) hahahaah

spannend he voor Linda! ik vind het zelf ook super spannend!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja, ik ook.
    buddynieuws, buddynieuws, WIJ willen buddynieuws!!!
    Jeetje, zit de hele dag al online. dadelijk komt schoonma, dus dan gaat mn lappie uit...:(

en ja, dat kletsen komt wel.. ze snapt wel al super veel!

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: dat kletsen komt inderdaad wel hoor! Bij Suze leek het van de ene op de andere dag ineens zo te zijn! En nu lijkt het alsof ze elke dag weer nieuwe woordjes kent!

Suze kent het verschil tussen groot en klein, gaat al een beetje tellen. Herkent de kleur groen en zegt: "Suze meisje, mama meisje, oma meisje, papa meisje" Haha. Als ik zeg: "nee papa jongen" zegt ze: "nee mama, papa meisje". Met een hele grote lach op haar gezicht. Ze heeft echt al humor, want ze maakt steeds het zelfde grapje!
    Ze wordt wakker volgens mij.
    Nog niets van Linda gehoord helaas.....

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

geweldig dat geklets van die kleintjes! Wat zegt Suze al veel MvS!!

Hier ook alleen nog wat woordje en aanwijzen wat hij wil en dan zeggen DIE! En ja, herken het van alleen maar papa! Hier ook de hele dag papa! En mama alleen als hij heeeeel verdrietig is of honger heeft whahahaha

MvJ, wat een nare streek, vol je je ook lekker in je hemd zitten.. niet normaal zeg! Lekker schijt aan ze hebben en na je verlof TOEDELOE!!

Taliaa, in principe een 4 maanden-contract en na mijn verlof kijken we verder hoe en wat. Ik heb sowieso voor het woonzorg gedeelte nog een contract lopen tot april 2011!

Zo komt mijn vriend thuis, Seth ligt te slapen (hij heeft net zelf naar de supermarkt gelopen! Tis niet zo ver, maar ben meer dan een uur weggeweest hahaha. Dus hij is moeeeeee). Dan kan ik om 14.45 uur mijn neefje en nichtje van school halen. Normaal doet mijn moeder dat dinsdag, maar ze heeft een begrafenis.

En dan morgen nog een dagje en dan de 20 weken echo!! Kan niet wachten!!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    spannend de 20 weken echo al weer !

@talia : eigenwijs kunnen ze zijn he hihi
    Jelmer kan in zijn taal en beleving hele verhalen vertellen ...en als ik dan geen ja zeg ...dan is hij niet blij dus ik zeg altijd een paar keer braaf ja ooh ja echt ? hahaha
    Verder kan jelmer nu een paar woordjes zeggen ...mama papa , bamba(bumba) poes , trekker en baby ....
    als hij babyzegt dan frunnikt hij aan mijn buiks of kgeeft er een kus op ...hihi ik geloof nooit dat hij er ook maar iets van snapt ...
    2 weken terug zat hij bij mijn schoonmoeder op schoot en hij stak zo zijn hand in dr trui naar dr buik en zei aahhhhh baby hihi

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    haha, die jelmer:) hoop niet dat je schoonmoeder een beetje stevig is?;)
    Hmm, maar jelmer zegt al veel meer dan Isa hoor!! Maar goed, het komt wel:)
    Isa is ook zooooooon boef joh! echt een deugniet. Heeft het koppeltjeduikelen helemaal ontdekt, echt schetig! Gaat ze op handen en voeten staan, met haar hoofd op de grond. Staat ze te wachten tot je haar een zetje geeft, echt lief:)

Nou nog geen babynieuws, dus ik ga weer ff met iesje spelen:)

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Wat goed dat koppeltjeduiken talia ! wauwie !
    Jelmer gaat wel eens zo staan ...mmhh zal hem de volgende keer een setje geven ...;)

Nog geen babynieuws ?
    Mijn gevoel zegt dat de twins vanavond geboren worden ....:)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja ik hoop het. jeetje, ben nog nooit zo vaak op t forum wezen spieken.. (ofjawel, op de testdag van Linda kwam ik ook steeds spieken of ze al nieuws had;))
    Jeetje, baby's, kom nu maar hoor!!!

@koppeltjeduikelen, *trots* isa kan het nu helemaal zelf! heeft geen zetje meer nodig...:) ach ze kan dan wel niet praten, maar iig koppeltjeduikelen. Ze kan altijd nog als clown gaan werken:)

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

whahaha! Heel knap hoor Isa!!

mijn baan is definitief, maandag beginnen!! joehoeeeee! En dat met 20 weken zwanger, ben wel trots op mezelf!!

ga nu eten, spiek zo nog even voor baby/twins nieuws!!

Deel Deze Pagina