Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou dat praten komt wel hoor ....wacht maar dadelijk denk je ..hou nou eens een poosje je mond ....zeker een meisje ;)

vanvond onder het eten zat Jelmer ook zo te preken dat hij geen tijd voor eten had ...echt praktisch is het niet

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : super zeg !

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie dat zou leuk zijn als je de baan heb, had je niet verwacht he.....

Mvj nu snap ik je verhaal had in het andere forum al gereageerd, wat rot hoe ze doen zeg. Gelukkig hoef je
    er nog niet aan te denken dat je weer moet beginnen.

Taliaa als het dan geen dikke buik is heb je gewoon een mooi klein buikje hoor in augustus!!! Hoop zo dat dit
    jullie ronde is!!

Wat spannend zeg nog geen babynieuws, hoop wel bij Linda dat het allemaal goed gaat!!

Mvs wat zei de gyn?

Vandaag gewerkt, het was een lange dag want ben nog niet echt fit, morgen nog een lange dag en dan ff
    uitzieken, gelukkig zwakt de hoofdpijn iets af...

4. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hele dag niets van Linda gehoord, dus ik dacht laat ik haar maar even heel brutaal smsen!

Ik kreeg de volgende sms:

Twee uur geleden evy en timo! Ik sms later meer,alles gaat super!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Oh wat super zeg, Linda gefeliciteerd!
    We horen binnen kort vast of alles goed is gegaan en of met jouw en de kids alles goed is....2 prachtige namen en vast mooie kindjes, Linda je bent nu echt mama!!

Makkie, Evy staat bij jouw ook bovenaan toch??

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Gaaf ! Gefeliciteerd !
    Leuke namen ook , mijn nichtje heet ook evy !

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mijn arts gesproken, clomid heeft niets gedaan. Gebruik dus echt nooit meer ovu.testen!! Ik word op korte termijn gebeld door iemand die de loting van het onderzoek doet. Deze meneer is op vrijdag bij ons in Amersfoort in het ziekenhuis dus mijn arts hoopte dat ik dan al een afspraak met hem zal hebben. Ik hoop ook maar dat hij snel belt zodat ik vrijdag een afspraak met hem heb. Want dan hoor ik of ik meteen (in mijn geval na mijn vak.) mag gaan spuiten of dat ik een half jaar onder begeleiding ga afvallen. Ik kan helemaal niet tegen onderzekerheid,wil altijd graag weten waar ik aan toen ben. Als dat niet het geval is ben ik onrustig. Dus nu maar hopen dat ik snel wat van die meneer hoor. Het ene moment hoop ik dat ik in de afvalgroep kom, lekker wat kilo's kwijt, misschien daardoor een cyclus en gezonder zwanger zijn. En het andere moment hoop ik dat ik meteen mag gaan spuiten omdat mijn wens zo groot is.... Het is dus nog even afwachten!

Lot: rustig aan doem meis, lekker uitzieken hoor!

Makkie: ben je er nu al uit of jullie het geslacht van jullie kindje willen weten?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs die onzekerheid zou ook niets voor mij zijn. Zou het wel knap van je vinden als je eerst een half jaar gaat afvallen, ik zou dat niet kunnen als de wens zo groot is. Hoe voel je je verder, had je dit verwacht van de clomid?

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoer Linda! gefeliciteerd met jullie 2 kleine wonders! Ik hoop dat alles goed is gegaan!

Taliaa super zeg dat Isa koppeltje kan duiken!

Makkie leuk maandag al beginnen! En donderdag ECHO :D

Jesse kan ook al flink wat woordjes! En heeft ook wel humeur! Hij zegt vaak POEP POEP en dan zeggen wij ''zit jij ee grapje te maken?'' en dan roept hij heel hard JAAAA en ligt dan helemaal dubbel!

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lot: ik had toch wel wat hoop door mijn "positive ovulatietesten" maarja, clomid is het dus niet voor mij. Ik heb 50% kans dat ik een half jaar moet wachten met medicijnen gebruiken. Maarja, misschien ben ik dan wel 20 kilo lichter en dat is alleen maar gezonder als ik zwanger ben. En tja, dan is het leeftijdsverschil wel wat groter maarja, dat zegt ook allemaal niets. Ik ben nu vanaf november bezig in het ziekenhuis en ik merk echt dat ik dat psygisch heel zwaar vind. Dus een soort van medicijnenpauze vind ik ook niet verkeerd. Ik dacht wel eventjes de mmm in te stappen,ik zou het wel eventjes gaan doen. Ik heb tenslotte al een kindje. Maar zo werkt het dus echt niet. Het verlangen naar een 2e kindje lijkt wel groter, het verlangen is zo intens! Maar het beinvloed mijn leven heerl erg op het moment, misschien wel een beetje te. Ik wacht de loting af en zal vrede hebben met de uitslag. Of we gaan er tegen aan dmv spuiten of ik richt me helemaal op mezelf en ik ga er tegen aan dmv kilo"s af te vallen.....

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik schrijf dan wel niet meer actief mee hier, maar ehh.... toch bij deze een SUPER dikke felicitatie voor Linda!
    HEEEEERLIJK nieuws, heb haar Hyves heel erg in de gaten gehouden en lees nu de felicitatie van Mama van Suze!
    En wat een leuke namen! Het hele 'oude' cluppie nu bevallen!!!!!

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @linda gefeliciteerd met je twee lieve kindjes. Leuke namen ook. Fijn dat je ze gezond in je armen kunt houden. Hopelijk voel je je goed.
    @all nog steeds niet ongi. Ik denk dat het raak is geweest en dat het niet goed gegaan is. Ik heb zo af en toe megakrampen en al wat roze slijm, dus ik denk dat ik een vroege miskraam of zo iets heb. Hopelijk wordt ik nu snel ongi, en komt mn cyclus daarna weer goed op gang. Na ja afwachten maar.
    Thijs kwam vandaag helemaal druk van het kdv. Ze hadden heel veel buiten gespeeld, dus al die kindjes waren nog druk toen ik thijs ging halen. Maar ja daarna kwam ik in de file te staan en was ik pas om half zeven thuis, dus heel snel gekookt met een jankend kind op de achtergrond want die had honger. Maar ja dat had mama ook. Morgen lekker vrij en sóchtends lekker op de fiets naar de fysio en s'middags lekker naar de dierentuin met Thijs. Lekker van het mooie weer genieten.
    @taliaa Thijsje zegt ook nog niet zoveel hoor. hij brabbeld wel de hele dag, en hij zei al een hele tijd papa, opa en oma, maar mama wilde hij niet zeggen, maar sinds een week gelukkig wel. En ook al auto, poep, aap. op, en fiets. Hopelijk gaat het straks beter als ie buisjes heeft.

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik kwam ook even spieken of er nog nieuws was van Linda.....en jawel hoor;) van harte gefeliciteerd met je 2 kindjes!!!
    En wat een leuke namen! Geniet ervan!!!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs als ik je verhaal zo lees dan snap ik je keuze als je je zo rot voelt door de mmm is het misschien
    best fijn als je het aan de loting overlaat en er vrede mee hebt, jullie hebben vorige jullie huwelijk mooi
    gered en dan moet het er nu niet onder lijden op deze manier, de mmm is zwaar en niet makkelijk. Hoop zo
    dat het jullie gegunt word meid.

Ben zo blij voor Linda echt zo super, ze is mama!!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Lieve Linda,
    ontzettende gefeli met EVY en TIMO!!!!!
    Geniet ervan meid! ik hoop dat jullie snel thuis zullen en zijn en heerlijk met zn 4(!!!)-tjes kunnen gaan genieten!!!!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Jaaaaaa wat leuk!!!!
    Linda gefeliciteerd!!!!!

P.s. nog geen uitslagen van livia helaas.. :(

17. Milla

Milla Niet meer actief

Evy en Timo... moet nog even zeggen dat ik het prachtige namen vind, past heel leuk bij elkaar !!

Wat bijzonder he.. 2,5 -3 jaar geleden waren we allemaal bezig voor een wondertje, en nu zijn de wensen van toen allemaal vervuld, met gezonde kindjes.. Ik zeg hoera.. :)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoera linda!!!!!!!!!!!!! super gefeliciteerd met jullie 2 kleintjes!!!!
    Ben heel nieuwsgierig naar hoe het gegaan ins!!!!

Kus van ons!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @milla, amen:) ik zeg ook HOERA!!

Hoewel sommigen van ons een wens, een hartsverlangen voor een 2e wondertje (of in mijn geval: nog wel 10;)), is die ene grote wens "mama worden" vervuld voor ons allemaal!!!!

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jippie Linda GEFELICITEERD!!! Wat een mooie namen!!

Deel Deze Pagina