Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, daar was ik maandag nog met mn moeder!!! Ze kocht een setje met een mini harkje, schepje en gietertje daar voor hem en zo'n lieveheersbeestje op een stokje die draait in de wind! ;)

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ja lief he ! ze hebben er zulke leuke dingen ...heb 2 ei potten gekocht die gevuld zijn met bolletjes en eitjes ......en van die regenlaarsjes vaasjes met gele bloemtjes ...en papiermarche bloemen die staan in jelmer zijn slaapkamer raam ...zo cute !

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh en MvJ, grappig dat jullie van elkaar snappen welke winkels enzo je bedoelt. Komen jullie elkaar ook wel eens tegen??

Meisje, fijn weer eens van je te horen! Heerlijk dat je zo geniet, maar het is natuurlijk ook genieten, zo'n heerlijk ventje! Geef je nog borstvoeding?

MvJ, had ook noooooooit gedacht dat ik nog zover zou komen om het geslacht te willen weten hoor! Een paar weken geleden wilde ik dat nog echt niet! Maar tis wel leuk om het allebei mee te mogen maken, bij Seth het niet weten en nu wel. En moet zeggen dat het wel weten ook wel erggggg leuk is hoor! Maar jullie houden het gewoon nog lekker geheim, ook super toch!!

Nou, mijn hyves is helemaal blauw en jongensachtig omgetoverd, hahaha. Onze families en beste vrienden weten het, dus nu mag iedereen het weten! Hihihi, had dit nooit van mezelf gedacht, dat ik dat zou doen. Maar ben zo trots, de hele wereld mag het weten! Er groeit een mooi lief klein mannetje in mijn buik joehoeeeeee!!!!!!!!!

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden!

Even snel!

Makkie leuk hoor! Echt super voor je! Hebben jullie al een jongensnaam?

MVS wij hebben nergens gegeten hahahaha ik ging nieuwe telefoon halen en toen wilde even ergens wat gaan eten maar Jesse was te moe! Dus hebben we kippenvleugelsgehaald bij de polier en lekker thuis opgegeten ;)

Jesse kreeg trouwens bij de telefoonzaak een eigen telefoon hahaha een showmodel van de winkel! Hij was helemaal happy!!!!!!!!!! De oude telefoon vcan ons wilt hij noit, omdat die daar niks opziet! Maar op deze telefoon zie je gewoon plaatje als je hemopen klapt en als je hem diht klapt zie je de tijd! Dus zo lijkt het aslof die ""echt'' is! En hij trapt er ook nog in hahahahaah

Ik ga de hond uitlaten en lekker me bed opzoeken!

Ik lees morgen even iets meer terug!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden..

Makkie.. wat leuk!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!! Fijn dat het zo klopt, dat had ik ook met de 3 meiden.. Geniet ervan.. ik vond het ook altijd super om te weten.. zwanger van een jongetje is toch heel wat anders dan zwanger van een kindje.. het beeld wordt completer! geniet ervan!!

Hoe zou het met Linda gaan?

Lot hoe gaat het met je, hoe voel je je?

Meisje, wat leuk dat je komt kijken!! ik ben er ook niet vaak hoor, volg de meeste dingen via hyves.. Fijn dat alles zo goed gaat!

Pooh, ze hebben gister de uitslag van de urine gehad, die zag er goed uit.. wat er op wijst dat er geen hele extreme vormen van uitzaaiingen te verwachte zijn, maar niets is nog zeker, dinsdag krijgt het kleine meisje een scan om precies te kijken of er geen uitzaaiingen zijn.. daarna zal denk ik een behandeling worden gestart..

Hier gaat het prima.. volgende week of de week daarna krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en hebben we het even mega druk..

Liefs voor jullie allemaal!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, nee ben mvj nog niet tegen gekomen! :) Zou wel makkelijk kunnen!

@mvj, die laarsjes heb ik ook zien staan, heel lief! Ik kom altijd ogen te kort daar en loop vaak 2 rondjes. Het is er wel krap en ben altijd bang iets om te gooien met de wagen!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Het is daar heel krap ...en zeker met Jelmer die hangt tegenwoordig uit de kar als hij iets leuks ziet .....dus ik ga heel voorzichtig te werk !

8. goedemorgen,

on the job again dus graag mee aftellen tot 17.00

@ makkie aaaaaaaaahhhhhhhhh wat super meid!! Een broertje voor Seth

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie: Nee, geen bv meer. Ties wilde toen ik af ging bouwen (en dus fv en bv ging combineren) alleen nog maar fles drinken en weigerde gewoon pertinent de borst. Dus toen ben ik gaan kolven, maar daarvan liep mijn productie gewoon heel snel terug. Dus toen ik ben gaan werken had Ties volledige fv. Nou ja, hij doet het er goed op hoor! En sinds vorige week krijgt 'ie ook groenten.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    meisje leuk dat je weer beetje mee schrijft! wat is een Ties een knappert he! Kijk altijd je foto's ;)
    Fijn dat hij het zo goed doet!
    Slaapt hij ook goed?

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    meiden mijn kleine man is helemaal fan van Kabouterplop! Hij zou dat de hele dag wel kunnen kijken! Hij keek NOOIT tv ja zo nu en dan even 10 sec. Maar als we nu plop aan zetten is die niet meer weg te slaan bij de tv hahaha wel grappig! hij heeft het ook de hele dag over plop! Dat Plop op is(als hij geen tv meer van mij mag kijken zeg ik '' ja plop is nu op'')

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Goedemiddag meiden!!

Mvs ben benieuwd naar je gesprek met de gyn. Ik moet maandag terug en ben ook erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

Milla volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Is de oude al bverkocht?

Makkie wat super een broertje voor Seth! En ook heerlijk dat alles goed gaat.

Mvj balen dat je zoveel last weer heb. hoe gaat het nu met je suikers?

Debjes Jaimy heeft ook een echte telefoon (die niet meer werkt) hij is er ook zo wijs mee.

Meisje fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie!

Taliaa jeetje wat een rare reactie van je baas. En succes met je sollicitatie ik ga voor je duimen! woensdag de uitsslag van Jaimy. Hoe gaat het nu bij jou met de clomid?

Pooh wat een aparte actie van je vriendin. ben benieuwd of je al reactie terug heb.

Lot ja de clomid heb ik nu alweer een half jaar geslikt. De uitslag van Jaimy krijg ik woensdag heb nog geen telefoontje gehad dus zal niet heel ernstig zijn verwacht ik als ze uberhaupt wat gevonden hebben.

Zo hier nog in spanning voor de uitslag van Jaimy, maar als er echt iets geks zou zijn weet ik zeker dat er al gebeld is dus nog even afwachten. Zelf moest ik gisteren weer terug naar de internist voor mijn schildklier. Een nieuwe arts en hij heeft me volledig onderzocht en ook over de wens voor een tweede kindje gesproken. Jammer genoeg waren mijn bloeduitslagen nog niet binnen en belt hij vandaag daarover terug. Ben heel erg benieuwd en hoop dat ze goed genoeg zijn.

13. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    ~~~buddynieuws van Linda~~~

Eindelijk bericht van hier,nog steeds in ziekenhuis. Evy was 2210 en Timo 2710. Ze zijn al wel erg afgevallen maar sinds vanmiddag gaat het steeds beter. Beide zijn natuurlijk echt de mooiste op de wereld, we zijn beide vanaf dat ze geboren werden helemaal in love! Bevallingsverhaal in het kort, zon start primen, ma 2 cm, di ingeleid met helse rug weeen een ruggeprik, vanaf 8 cm weeen weer zelf opvangen maar na 10 cm voelde ik geen aandrang... Toen heb ik ze er op eigen kracht in 20 min uitgeperst. Hopelijk zaterdag naar huis.

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Fijn te horen dat het goed gaat met de kids van Linda!

@ Debjes: Ties slaapt 's nachts heel goed, al vanaf 8 weken slaapt 'ie door. Overdag gaat daarentegen veel moeilijker; het inslapen gaat nu gelukkig wel goed maar hij slaapt meestal maar maximaal 45 minuutjes aan één stuk. En dat dan meestal 2 of 3 keer per dag. Dus 's avonds is 'ie dan écht moe (lees: ongezellig en jengelig) en hij slaapt dan ook meteen in na zijn laatste fles van 20.00 uur!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat fijn, even een bericht van Linda! Petje af meid, 2 eruit persen in 20 minuten!! Had ik bij eentje nodig ;):D Fijn dat ze aan het aankomen zijn! Hoop dat jullie snel thuis zijn met de 2 kleintjes!! GENIET MEID!!

Cira, nog geen bericht over Jaimy dus. Maar wat je zegt, als het ernstig was had je dat echt al gehoord! Nu hopen dat je alsnog snel wat hoor en dat het allemaal meevalt. Wat is nu dan de planning bij jullie voor een 2e wondertje? Geen clomid meer en krijg je weer een hsg? Fijn weer van je te horen!

Meisje, je hebt toch nog lang bv gegeven, fijn hoor! En de fles is helemaal prima toch! Vind Ties het lekker, groenten eten? Wat snel of niet??

Taliaa, wat een gedoe weer... en als het financieel kan thuis blijven bij je meisje, is die verleiding dan niet heeeel groot? Ik had het wel geweten hoor ;).

Debjes, hahaha nu is het Plop weer! Leuk he? Seth is echt een tv gek hoor, soms een beetje te erg, dus de tv gaat ook wel eens uit voor een paar uurtjes. Smiddags mag ie altijd even wat kijken, hij is nu helemaal gek van De Kleine Rode Tractor en Engie Bengie! (kennen jullie dat?)

Oooo ben nog steeds zo in lovvvvveee! Vind het heerlijk dat we het geslacht weten, elke keer als ik hem voel kan ik echt denken/zeggen, dat is mijn ventje!! Ik zag altijd al voor me, 2 jongens in de toekomst! Ben ook meer een jongensmama dan een meidenmama. (begrijp me niet verkeerd hoor, een meisje was net zo leuk, fijn en welkom geweest!) Maar vind het gewoon zo bijzonder dat mijn gevoel klopt!

Vanavond verjaardag van mijn broertje, zaterdag vriendenbezoek en zondag de verjaardag van mijn vader...druk weekend dus!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Makkie:
    De groenten vindt hij wel lekker, mits ze maar uit een potje komen... Ik heb een uur in de keuken staan koken, en 14 prakjes gemaakt van wortels en bloemkool, maar daarvan gaat hij echt KOKHALZEN!!! Nu heeft hij tot op heden van Olvarit alleen nog de bruine bonen gehad, en die gaan er dus wel in. Dus we houden het nu maar even op Olvarit en die verse voeding heb ik in de diepvries staan, dat komt dan t.z.t. wel.
    We zijn nu 1,5 week bezig met die bijvoeding, had eigenlijk tot 6 maanden willen wachten maar dat lukte net niet. Ties had gewoon niet genoeg aan alleen de flessen, en die mocht ik niet meer ophogen. Vandaar nu de groente, waarmee we dus bij 5,5 maand begonnen zijn.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, Seth heeft ook veeeeel liever de potjes van Olvarit dan de kookkunsten van mama! Dus ja, prima hoor! Komt vanzelf wel en hij eet daarna vaak nog met ons mee van ons bord, na zijn potje. Dus hij begint al wat meer mee te eten met ons. Dus Ties is wel een klein vreetzakje hahaha lekker toch! En wat maken die 2 weken nou uit, als zijn darmpjes het aankunnen en hij is er aan toe, lekker doen toch!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @Meisje : gezellig datje weer mee kletst ! van fv worden ze ook groot !

@makkie : je bent helemaal in love he hihi

@talia : hoe is het ?

@cira : spannend , wanneer krijgen jullie de uitslag ?
    Suikers zijn nog steeds aan het rommelen

@all vandaag 28 weken zwanger , nog maximaal 10 weken !!!!!!!!!!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvJ, je mag al stiekum een beetje gaan aftellen hoor, nu gaat het snel! En gaan ze je sowieso inleiden als de kleine zelf tot 38 weken blijft zitten? En mss ook al eerder?

Ja ik ben zeker zwaar in love, hihihi!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : ik mag max 38 weken dragen, als bijvoorbeeld bij 36,5 week de suikers erg gaan rommelen is er kans dat ze het al inleiden ,....
    maar ik heb helaas een gyn die erg voor de baby is en niet voor de mama ....

klinkt zo stom maar van mij mag het nu al .....ben het gruwelijk zat ...en ik weet nog heel goed wat voor nasleep ik bij jelmer heb gehad .....8) en ook daar heb ik niet veel trek in .....

Deel Deze Pagina