Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    ha meiden,

@debjes, klinkt goed meid! succes ermee!! En beterschap hoor, t is idd al lang bezig, toch?
    @Makkie, idd eerste gevoel klopt vaak!!!! en je moet wel plezier hebben in je werk!! Je hebt nog een gesprek toch??
    @lot, hmmm mis. last van je hormonen?? kun je ook hoofdpijn enzo van hebben? iig goed dat je bloed is geprikt!
    en getsie, ik vind dat ook vies hoor!! hoelang blijven die bultjes??

2. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: beterschap! En wat een goede oplossing voor jullie hond!

Makkie: succes met de gesprekken!

Lot: vervelend dat je je zo voelt. En wat vervelend van de waterwratjes.

Sas: wel heel fijn dat je nu al een jaar lang een rgelmatige cyclus hebt! Fijn dat je bent opgeknapt en weer aan het werk gaat.

Taliaa: Wat raar, positieve ovutesten en nega zwtesten. Hopelijk ben je gewoon te vroeg met testen en is de test over een paar dagen positief!

Hele dag gewerkt, veel baby's op de groep vandaag. Als ik er 1 vast hou dan denk ik bij mezelf, het kan gewoon niet dat ik nooit meer zwanger zal zijn, het kan gewoon niet dat ik geen kindje meer krijg!! Als de 150mg toch echt niet blijkt te werken dan moet 200mg zijn werk doen en anders moet er een andere oplossing zijn want ik wil het zo graag!!
    Voel me prima met alle baby's om me heen maar merk nu toch wel dat ik pijn voel als ik zwangere vrouwen zie met een mooie buik. Geen jaloezie of afgunst maar een enorm groot verlangen wat gewoon pijn doet!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    lieve meid, als 150 mg niet aanslaat en 200mg ook niet, (en we hopen natuurlijk van wel, en daar gaan we ook gewoon vanuit)dan ga je spuiten tot je een ei hebt, punt uit. misschien wel wat belastender, maar dat ei komt er!!!! En jullie 2e beebje ook!!!!!!!!!!!!!! trust me! want wij gaan samen zwanger zijn!!!!!!!!!
    punt uit!
    (maar wel een dikke knuffel voor jou!!)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvS, dikke knuffel meid! Ennuh, ik vond spuiten echt ZOVEEEEL BETER als clomid! Je spuit dan net zolang door totdat je een ei hebt, en niet van: deze dosis doet niets, dus afbreken en weer opnieuw beginnen. Dus wie weet is spuiten wel de oplossing voor jullie! (maar hou hoop, wie weet is er straks alsnog een mooi eitje aan het groeien of is 200mg de juiste dosis!!) En ik had met spuiten GEEN bijwerkingen, en met de clomid..pfffff!

maar tis gewoon niet eerlijk, de vorige keren deed 150mg zo goed zijn werk, waarom nu nou niet!!!! Niet fijn en zeer teleurstellend.... nogmaals, dikke knuffel!!

5. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zijn Lief! Doet me goed (en ik merk dat ik het ook echt een beetje nodig heb)

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh de ha zei dat er niets voor was, heb jij nog tips?

Makkie balen dat het gesprek niet lekker liep, hoop dat het morgen goed loopt en je er een goed gevoel bij
    hebt.

Taliaa geen idee hoelang die wratjes blijven dacht dat dat wel een poos duurde voor ze weggaan.
    Hoe voel jij je? hoop op goed nieuws morgen balen dat ik moet werken dus niet kan lezen.

Mvs confronterend werk is het dan he, maar echt als de 150 mg niet aanslaat de 200mg nog en anders spuiten
    en ook ik vond dat veel fijner dan clomid, precies wat makkie zegt doorspuiten tot een ei en niet
    gelijk afbreken, sterkte meid en hoop echt dat het snel zo mag zijn dat je zwanger bent. Dikke knuffel

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot, ik vraag het woensdag effe aan mn collega's. Ze hadden het er laatst over namelijk!

8. *zit nu op blz. 3 dus weet nog niet wat op blz. 4 gekletst is*

@ talia ow wat spannend meid..
    @ Linda balen he dat je niets mag. Wel fijn dat alles zo goed als af is!

@ pooh Jens nog steeds ziek? Arm mannetje!

@ me De operatie gister ging heel goed. Na een half uur was ze alweer klaar. Gelukkig has ze nog geen amandelen en kreeg ze alleen buisjes dus we mochten s'middags alweer naar huis.
    Merk emteen datz e nu wel hoort want vriendlief stond in de keuken te niesen enz e zocht hem meteen. Toen er werd gestofzuigd zat ze de stofzuiger door de hele kamer te volgen. Voorheen konden we om haar heen stofzuigen en dan keek ze nog niet eens om. Ik dacht dat dat was omdat het haar niet interesseerde.
    Het doet me toch veel verdriet dat mijn meisje zo lang zoveel pijn gehad heeft ;-(

@ makkie succes met het gesprek en jij ook Thamara

@ Talia en MVS een dikke knuffel voor jullie! Ik weet nog zo goed hoe erg ik het vond om zwangere dames te zien. Er komt zeker weten een brusje maar wat vresleijk naar dat dat zo lang moet duren :( We blijven duimen!

@ makkie wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Ben je nog steeds onzeker of heb je nu zoiets van oke het zit goed en we gaan genieten?
    Ik heb mn hele zwangerschap angst gehad en heb altijd gezegd ik kan pas genieten als ze er is..

Dames fijne dag wij gaan ons hier eens aankleden

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    goedemorgen !

@linda rustig aan doen he !

@debjes : hopelijk is dit een goede oplossing

@mvs: knuff !

@talia : geen bloed geeft moed !

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, wat fjn dat het goed is gegaan en dat ze nu pijn vrij mag zijn! Dat haar gehoor zo veel verbeterd is nu zeg!!! :)

@@all, jens heeft een goed nacht gehad. Hij is nu vrolijker dan gisteren en heeft al een fles en een boterham op. Nu maar hopen dat het echt over is!
    Mn vriend had compensatie uren en heeft vanmiddag vrij! heerlijK!
    Misschien gaan we effe naar de kinderboerderij!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @mvs: hier dezelfde ervaringen met spuiten en clomid als makkie! Bij mij heeft clomid 150 trouwens maar 1x gewerkt, de 2e keer had ik geen ei. 200 deden ze niet in ons zkh. heel veel sterkte, snap heel goed dat het verlangen steeds sterker en heftiger wordt!!!

Hier een rotnacht, weer pijn in mijn vingers. Volgens de Gyn carpaal-tunnelsyndroom, twee keer heel naar dromen en echt bezweet wakker worden. Heb ook regelmatig even hoofdpijn dus ik hou mijn hart vast voor vanmiddag. Zal morgen wel weer online zijn dus laten we weer zeggen, geen nieuws is goed nieuws!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS balen he allemaal! leef erg met je mee! Maar er komt gewoon een 2de baby!

Taliaa en en en en?

Ryanne snap dat je, je schuldig voelt! Maar je kan er niks aan doen! Ze kunnen immers nog niet praten! Fijn dat ze nu wel weer meer hoort.

Makkie als je al geen goed gevoel bij hebt bij dat gesprek is het maar beter ook dat je voor iets anders gaat! Succes vandaag met je 2de gesprek!

Meiden ben echt goed ziek! Hele nacht niet geslapen door de krieblehoest jeetje wat is dat vervelend zeg! Kon wel huilen op het laatst was zo moe!
    Mijn moeder komt zo hier om even op te ruimen, ben echt te zwak om dat te doen:( Omhalf 2 wordt Jesse opgehaald door zijn andere oma dan kan ik weer even slapen! Wat is dat rot zeg ziek zijn met een kindje om je heen! vind dat echt heel zwaar!

verder gaat het met Jesse goed! Zijn wondje op zijn wang geneest mooi zit alleen dikke vette koorst op! Het maakt het er niet mooier op maaja had allemaal erg gekunt!
    De hond blijft voorlopig bij mijn ouders en zal zo nu en dan wel hier zijn, zodat ze niet vreemd wordt hier! Jesse moet gewoon gaan begrijpen dat het allemaal niet kan wat hij wilt, maar daaris hij nu te klein voor! Dus ikmoet hem beschermen ertegen! En eigenlijk de hond ook beschermen tegen Jesse!

Ik ga even mijn kind verschonen en in bad doen en dan kan hij hopelijk zo weer even naar bed zo dat ik ook kan rusten

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, wat je kunt doen is van Biodermal litteken creme kopen (iets van 12 euro). Als de wond dicht is en de korst weg, een tijdje goed insmeren dan wordt het litteken niet dik, hard of vuurrood!!
    Enne beterschap!

@linda, sterkte vanmiddag!!! Knuf

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    goedemorgen,
    negatief:( terwijl vandaag mijn NOD is. (15dagen terug posi ovutesten)
    duss... helaas.. Maar nog helemaal geen ongi, terwijl ik normaal wel al voortekenen heb. wel krampen,maar die heb ik al een week...

maar goed, ik hoop dat ik nu maar snel ongi word, en dan wéér aan de clomid..

@mvs, jullie brusje komt er écht!!!!!

@ryanne, fijn dat het goed gegaan is! nu hopen dat de operatie ook echt geholpen heeft!!!

@Linda, osucces vandaag en geen nieuws is goed nieuws!!!we hopen dus niks van je te horen! (mocht je nog ds-spellen willen, dan hoor ik het wel!!!) Wel jammer dat de meeting niet net een paar weekjes eerder was, maar de volgende meeting ben je er gewoon bij, samen met jut en jul!!! (ik hoop dat ik de namen goed geraden heb? haha)

@ll, isa is weer zo heerlijk vervelend *zucht*....
    Oja, heb zin in de meetinggggggg:) gezelli!!!

Liefss, Taliaa
    ps t schijnt erg koud te zijn buiten! pak jezelf en je kleintjes goed in!!!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, balen meid!!!! Maar zou het niet kunnen dat die positieve ovulatie test van een paar dagen geleden pas een echt ei was?
    Voordat ik de mmm in ging had ik verschillende vals pos:(itieve ovultaietesten!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    pooh bedankt voor detip ga ik even kopen!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, meid dat had ik ook. Zelfs in mn slaap, echt heel raar!! Werd ik er wakker van! Het is zo goed doorbloed daar beneden...

Jens had net een normale poepbroek. Jippie!
    Hebben jullie dat ook, dat je vaak aan de poep kan zien wat ze de dag er voor hebben gegeten? Ik vond nu de wortel kleur terug van gisteravond. hahaha! En hij speelt ook weer lief op de grond, zonder dat het steeds wawa is!!
    Ik zit te dubben wat we vanmiddag kunnen gaan doen .Wandelen is erg koud, misschien zwembad of even winkelen?! mmmh

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

pooh, ja tis erg koud! Ik blijf lekker binnen met Seth. Fijn dat hij een goede poepluier had, hihihi bij Seth kan ik ook zien welk eten hij heeft gehad! Soms komen er weer hele doperwten uit hahaha.

ja, bij Seth had ik dat ook in mijn slaap en makkelijk klaarkomen (nu ook weer in mijn slaap veel :)) maar ik bedoel meer of het niet kwaad kan dat de baby het ineens voelt... geen opbouwen ofzo, tis van 0 naar knal in een hele korte periode..... snappen jullie me nog??

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    nee hoor makkie, vind je kindje helemaal niet erg!!!! In de opbouw zeg maar, gebeurt er in je bm nog weinig. Alleen op "het" moment begint de bm echt samen te trekken. voor jezelf is het mis. "jammer" dat de opbouw er niet in zit, maar muppet zal er niet overklagen hoor!!(dit is hoe ik het begrepen heb)
    (ennuh, voor zulke vragen is t forum he!!!)

en nee, ik heb toen echt mijn ei gehad... de ovutesten werkte toen prima denk ik;) ik had ei pijn, vruchtbaar slijm en posi ovutesten, precies op het moment dat in mn vorige cyclus ook mn ei was geweest. dus ik wil eigenlijk niet gaan twijfelen, daarom hoop ik nu ook dat ik ongi word!!!
    volgende ronde ga ik ook tempen, dan heb ik duidelijk beeld op mn cyclus. kan ik dan mn ei niet vinden, dan bel ik t zkh.

@pooh, als je hem goed inpakt kun je gerust gaan wandelen hoor! ik zou niet durven zwemmen, dalijk maakt ie nog een mooie dunne;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, taliaa, daar ben ik ook bang voor!!!! :)

@makkie, denk echt niet dat het kwaad kan hoor!!

Deel Deze Pagina