MvJ, jammer dat je er nu al klaar mee bent, maar aangezien wat je allemaal al hebt moeten doorstaan en hoe je je hebt gevoeld en nog steeds voelt... begrijpelijk! Maar wel erg jammer voor je! Ooo ben druk aan het denken aan een leuke jongensnaam.. maar wat staat er nou leuk en stoer bij Seth?? Help meiden!! (lot, jij hebt altijd veel namen te bedenken, kom maar op! hihihi)
Linda wat fijn wat van je te horen en op eigen krachten super meid! Hier word veel aan jullie gedacht! En wat een mooi kaartje met een prachtig gedichtje! Mvj snap dat je het helemaal zat ben, je loopt ook al vanaf begin te tobben, probeer nog wel te genieten van het wondertje in je buik! Het aftellen kan een beetje beginnen..... Makkie ik zal eens even nadenken, heb je al wel wat op jullie lijstje staan? Ik weet al niet meer wat ik allemaal al heb genoemd..... Mick, Ralf, Kane......als er wat te binnen schiet schrijf ik het hier hihi Zo net even lekker een film gekeken, languit op de bank, chipsje erbij erg he en wat drinken was het ff zat.
ha, daar ben ik weer even... @makkie, wat superrrrrr zeg, alles erop en eraan!!! En een jochie een echte jongensmama!!! supersuper!!! @mvs, thnx voor de buddyupdate! doe linda de groetjes van ons!!! Heb je vandaag nog contact gehad met t zkh?? was toch vandaag?? @lot, hoe voel je je nu??? @Linda, geweldig! toch mooie gewichten hoor!!! En wat een LEUK kaartje!!!!!! Ik hoop dat jullie snel thuis zijn en lekker daar verder kunnen genieten! Drinken ze wel helemaal zelf?? En 20 min persen, super!!! ik had voor 1 kind 1:43 nodig... Maar goed, die had ook bijna t gewicht van evy en timo samen. maar wel heftig zeg, zonder persweeën! en die rugweeën.... jeetje.. (krijg zelf helemaal de kriebels nu) @ll, was gister echt bal op mn werk. Enorme escalaties en hij is zelfs weggelopen. Heb er gewoon van moeten huilen zit ook even helemaal niet lekker in mn vel, nu met die clomid... bah heel emo en opvliegers, hothothot En over financieel mogelijk, tja we zouden dat zoveel moeten laten. Wellicht ook een goedkopere auto ofzo, en veel gaan besparen. Ik zou het liefste nog wel wat willen werken en verdienen dus ik hoop op een leuke nieuwe baan! liefss, Taliaa
Taliaa ik hoop echt dat je een leuke andere baan vind want hier ben je wel echt klaar mee he en dan nu weer een voorval, hoop dat er wat op je pad komt. Welke cyclusdag zit je nu? Mvs hoe was het in het zh?
Lot, nog niet echt de naam hoor.... blijf maar lekker doorgaan met namen verzinnen! Hoe is ie met jou? hoop hier snel te kunnen praten over je weet wel! Denk veel aan je hoor!! Linda, thanx voor jullie leuke mooie kaartje!! Hoop snel foto's te kunnen bewonderen van jullie kindjes! Taliaa, he bah, niet leuk zeg! en tja, tis inleveren dan.... dat is hier ook zo, hoewel het wel zou kunnen. Konden we maar makkelijker lekker thuis blijven he? en dan weer werken als de kleintjes groot zijn! Seth heeft het springen ontdekt, hahaha! Soms beland ie met een sprong op zijn kontje.... nog geen harde vallen gemaakt gelukkig. En het proberen te rennen is ook favoriet ineens. Geweldig zulke ontwikkelingen, zo knap he?
Nou, had ik helemaal gehoopt op de "lifestyle begeleiding" lekker met hulp mijn kilo's eraf en daarna zwanger worden. Heeft de loting besloten dat ik geen begeleiding krijg. Dat betekend dat ik wel mee doe met het onderzoek en meteen mag beginnen. Ik hoor zsm wanneer ik weer een afspraak heb en dan ga ik starten met spuiten. Maar dat zal dan na mijn vakantie worden.... Spannend!! Kom van het weekend weer bijlezen, heb een mega drukke dag op mijn werk gehad en ga languit op de bank!
MVS Spannend hoor! Makkie grappig wat je opme hyves schreef! Ik heb zelf ook dat gevoel dat ik 2 jongens krijg! Misschien zegt dat instinct wel wat Niet dat een meisje niet welkom is hoor! maar heb gewoon sterk een gevoel dat ik een ''jongens mama'' ben Zou voor de spullen wel heel makkelijk zijn, heb nog ZOVEEL over van Jesse Maar goed we zullen zien in de toekomst! Linda leuk wat van je te horen! Wat een kleintjes wel he! Maar gelukkig doen ze het goed! Mogen de kleintjes mee naar huis? Taliaa vervelend zeg dat je je zo rot voelt! En ja tis wle ene stap als je zoveel moet inleveren! maar goed als je er gelukkiger van wordt????? MVj snap dat je eht zat bent! maar goed het moet allemaal nog even paar weken langer duren! maar snap het helemaal! Heerlijk weekend! Morgen alleen verjaardag 's avonds. En morgenmiddag even winkelen met mijn moeder. Trouwens leuke polo's te koop bij H&M voor de zomer 5 euro in leuke kleurtjes! Lime groen, zacht oranje, babyblauw, wit, hard roze, zacht roze! Ik heb er 2 gekocht andere kleuren waren op,maar goed kwamen van de week binnen dus even inslaan,altijd handig! Ben nog steeds niet ongi, had dinsdagavond mijn laatste pil geslikt en heb nog totaal geen gevoel! Dus ben weer bang dat ik deze ronde oversla en ik gewoon door moet slikken met mijn pil. Baal ik wel van, want dat betekend dus dat er niks verbetert is na mijn zwangerschap! Dat ik dus met een pil slikken soms ook een ongi oversla!
Mvs wel spannend dat je gelijk gaat beginnen! Hoop dat het spuiten een mooi resultaat gaat hebben. Debjes vervelend dat je ongi met de pil ook niet regelmatig is.
Linda bedankt voor je geboortekaart! Wat een leuk kaartje zeg! Ga meteen vanmiddag even leuke kaart voor je kopen Hoop snel foto's te zien van je kleine wondertjes! Jesse heeft HEERLIJK geslapen vanacht! van 20:00 uur tot vanmorgen 08:45 uur Was nog wel moe, maar mag niet klagen hahahaha.
Hoi dames, *Ik breek ff in, had mijn verhaal op de topic "PCO deel 4" gedaan, maar verwarde het met deze topic (Tummetje en Duchess thnx). Dus zet hem hier ff opnieuw, misschien dat iemand me nog kent van deel 1.* Hai dames, Zie dat er een deel 2 is, ik schreef kort mee in deel 1 onder een andere naam (roosje83). Ik heb namelijk ook PCOS, in september 2006 ontdekt bij mij. Heb toen ook een jaar lang Clomid geslikt, alleen 150mg sloeg aan bij mij (ook met vlagen). We hadden 3 mislukte IUI's achter de rug en zouden en time-out nemen om vervolgens verder te gaan met ICSI (zaad van mijn hubbie was slecht en dat icm PCOS had IUI verder geen zin). Je raadt het al in die rustmaand spontaan zw geraakt van onze prinsesje, ben in Juni 2009 bevallen van haar. Omdat het zolang duurde voordat we haar kregen (2.5jr in de mmm), hadden we vanaf dag 1 besloten om zsm voor een 2e te gaan wat nu het geval is. Ben eind januari voor het eerst ongesteld geworden uit mezelf, normaal gesproken moest ik aan de Primolut en vervolgens Clomid maar dat kan nu niet omdat ik nog bv geef en toch heeeeeeel graag voor een 2e wil gaan. Nu vraag ik me af of je ook een fm kan krijgen zonder Clomid/behandeling? Ik wil bv ook niet afbouwen om voor een 2e te gaan, vind het niet eerlijk t.o.v mijn kleine (ze geniet ervan en vindt het heerlijk en ik ook). Ik kan me nog herinneren dat hier ook dames tussen zitten die bv geven en voor een brusje gingen terwijl ze PCOS hebben, hoe deden jullie dat? Ik heb 22 maart afspraak in het zh bij de gyn hierover maar zie nu de bui al hangen en dat ze me terugstuurt met kom maar wanneer je gestopt bent met bv pff. Ik ben nu ook bezig met afvallen omdat de gyn vorige keer zei dat overgewicht ook een rol speelt bij PCOS. Sinds 30 januari niet meer ongie geworden, vandaag cd 43. Ik ben sinds gisteren gaan tempen omdat ik wil weten wat er in mijn lichaam zowat gebeurt. Ovu testen is een dure grap als je nog geen cyclus hebt. Iemand tips/adviezen?
Linda is net thuis gekomen met haar 2 wondertjes! Ze heeft een fijne kraamverzorgster en de kleintjes doen het super. Linda kan wel huilen van geluk, ze zijn zo lief! Groetjes voor iedereen