@all, ik blijf thuis vandaag en Jens blijft ook thuis. Normaal gaat ie naar het kdv, maar voor papa is het een enorme omweg om hem te brengen en op tijd te halen door de files. Mn moeder is gebleven om me een beetje te ontlasten. Ik heb geen koorts maar een hele nare hoest met klodders (sorry), geen stem en snot verkouden. Ben helemaal ziek van het Millie Boele verhaal. Ligt je kind in de tuin bij een buurman die ook nog politie agent is...blegh!
@pooh beterschap ! Nou he wat een verhaal van het meisje ....er zijn al foto's en weet ik wat te zien van Sander Vreeswijk ...de dader ...
MVJ begrijp ik nu goed dat jouw vriendin daar woont in de omgeveing waar meisje ook woonde. Taliaa wel lekker dagje de auto! heb eigen altijd de auto! Maar goed als mijn vriend ander werk krijgt gaat dat misschien ook veranderen. Pooh ja is maar beter dat je thuis blijft eventjes! Wel lekker dat je moeder er is De zaak van Milly vind ik echt vreselijk, gewoon ook om het feit dat ze 2 huizen verder ligt! En inderdaad een POLITIEAGENT! de politie is je beste vriend zeggen ze dan een jongen van 26 jaar! Wat voorziekelijke geest moet hij al niet hebben! opruimen die handel! Zoiets hoort neit in de maatschappij! Maar goed he wij nederland hebben nog medelijden met zulke zwak zinnige! Ahhh moeilijke jeugd gehad, ahhhhh hij heeft zelf iemand verloren! Geeft hem maar 6 jaar met TBS! Niks 6 jaar of TBS gewoon ook laten lijden! Sorry hoor meiden maar kan hier zo boos om worden!!!!! Milly is natuurlijk de eerste slachtoffer hier in Nederland, hoeveel moeten er nog bij?
ik ga straks naar de persconferentie kijken. Ma is nu wandelen met Jens, dus ik heb effe mn handen vrij. Eerst mn holtes eens schoonspoelen want alles zit vast!
@debjes : ja klopt mijn vriendin heeft gisteravond ook een poos buiten gestaan ....2 minuten loopafstand .... vind het nog steeds vreselijk ...het schijnt dat hij haar gelokt heeft om te kijken naar zijn labarador (pups?) @talia : lekker zeg effe lekker met de auto ...ben je toch iets mobieler als zonder ... @all ben vanochtend even naar de ha geweest ...zij zei dat ik er niet van moest schrikken (van de beginnende zwpvergiftiging) ze zei dat het alle kanten op kan gaan ....zolang iedere week mijn bloeddruk in de gaten wordt gehouden dan komt het goed ....
@mvj ,ik vind zwangerschaps vergiftiging dood eng hoor! Moet je nu vaker komen voor urine in te leveren en je bloeddruk tem eten?
nee om de 2 weken bij de gyn en iedere week bij de ha en als ik me niet goed voel .... maar ben zo blij dat mijn bloeddruk laag is .... kan me wel herrinneren dat het bij jelmer ook iedere keer zo was dat mijn urine iets vervuild was ....
@mvj, zou het niet kunnen zijn dat zw.vergiftiging bij jou gemaskeerd wordt door je hypotensie? Gewoon ene gedachte gang hoor! laat ze je maar goed in de gaten houden! @debjes, is je man eigenlijk nog op zoek naar een nieuwe baan?? @ll, vanochtend even heerlijk met isa gewerkt een uurtje, dus goed te doen. Toen naar mn moeder geweest, daar was mn nichtje, dus even samen laten spelen. Nu ligt ze in bed, ga ik ATWT kijken en hopelijk slaapt ze toch 1445 dan kunnen we nog eventjes naar de stad. Ze heeft eigenlijk echt nieuwe schoenen nodig, maar ik twijfel nog over watvoor soort en de prijs *slik*... nou adios, geniet van de ZON!!!!
Hoi dames, Circa, ik hoop voor jullie dat IUI zal aanslaan en dat IVF niet nodig is. Maandag hoor ik bij de gyn hoe en wat dit keer, ben benieuwd. Pooh, beterschap! Mvj, mijn schoonzus heeft bij beiden zw zwvegiftiging gehad en bij beiden met 34 weken bevallen. Laat ze je maar goed in de gaten houden meid! All, vanochtend naar de ha geweest met de kleine. Ze moet stoppen met antib. Omdat ze daar allergisch voor is, nu alleen neusspray. Daarna wandelend naar huis gegaan, ondertussen boodschapjes gedaan genietend van de zon heerlijk. Nu weer thuis.
Pfff word nu even AAAAA gek van N Vanmorgen wilde ze niet slapen terwijl ze door de ogen wreef en aan het huilen was, eindelijk bij mijn vriendin toch 45 min geslapen. En nu lig ze alweer 45 min in bed en ze ligt te gillen en nu gaat het langzaam over in huilen. Ze is doodmoe en maar niet willen slapen :x M was toen ook al vroeg, die wilde met 11 mnd ook geen dutjes meer doen overdag (maar hij werd dan niet saggie en vervelend) Hopelijk gaat het morgen beter
ooohh tamara ben ik nou de verjaardag van je meisje vergeten ? sorry , hierbij nogmaals gefeliciteerd ! @mijn bloeddruk , nou mijn lage bloeddruk is in mijn voordeel ...dus nu noemen ze het ook nog geen zwpvergiftiging ...alleen vanwege de vervuilde urine en mijn klachten als duizeligheid en misselijkheid en spikkels zien wijst het er op. Nu gaan ze heel goed mijn bloeddruk in de gaten houden sowies 1 keer in de week en als ik me niet goed voel moet ik naar de ha gaan ..... ik heb er een goed gevoel bij ...komt echt goed ! @pooh al weer wat opgeknapt ! @roosje vervelend die allergische reacite op de AB
@thamara,ik heb er hier ook een rond stuiteren. Niet moe te krijgen en alleen maar willen staan en lopen. Dat lopen gaat alleen nog niet, helaas. Staan gaat goed, optrekken ook. Hij heeft vandaag de koffietafel ontdekt! Mn moeder heeft hem mee nar buiten genomen en toen heeft hij 40 min geslapen...wauwie!! Maar hij ligt veel te zingen en kletsen in bed. Hij is echt zijn ikje aan het ontdekken, wat ie wel en absoluut niet wil! Succes meid, hopelijk gaat het morgen beter!! Ik heb oorpijn (denk van de verkoudheid) en een hele rauwe luchtpijp van het hoesten!! FOTOS VAN EVY EN TIMO OP HYVES!!!!!!!!!!!
Taliaa mijn vriend is bezig met een mbo nivveau 2 diploma te behalen! En daarna gaat hij verder solliciteren! Die MBO 2 kan hij halen via zijn werk dus dat is alleen maarmooi Sweetroosje wat vervelend allergisch voor de AB! Heeft ze er veel last van? Wat een heerlijk weer he! 13 graden hier! Gewoon HEERLIJK! lekker naar buiten geweest vandaag! Net even keuken gesopt! Zo eten doen, en dan ga ik aan mijn enorme strijk begonnen
Thamara, tjah het stond ook op de bijsluiter (achteraf gezien) bij de bijwerkingen. Slaapt je kleine inmiddels al? Debjes, het is wel verergerd sinds zondagavond. Het moet van zelf bijtrekken en anders moest ik weer terugkomen. Het jeukt haar gelukkig niet anders was ik nog verder van huis.
hoi meiden! Ben dr even niet geweest, veel gewerkt en druk met mijn zieke ventje. Is nog een heel verhaal: gisterochtend met hem naar de HA geweest, omdat hij toch wel koortsig was enzo. Volgens hem niets aan de hand, beetje rood oortje, maar niets ergs. Dus weer naar huis. Smiddags weer hoge koorts (39,6) en wilde ondanks de zetpillen niet zakken. Hij werd steeds slomer en afweziger. Dus ik heel bezorg en de ha-post gebeld. Gelukkig mochten we meteen komen.... wat blijkt: een hele fikse oorontsteking!! Pffff ik moest gewoon meteen huilen, wat moet hij dan een pijn gehad hebben! En de ha maar zegggen, niets aan de hand, gewoon uitzieken... wat een LULLO!!! Ga het nog wel tegen hem zeggen binnekort. Nu weer aan de AB en moet het snel goed gaat. Moet zeggen dat hij vandaag al de heledag koorts vrij is en erg goed in zijn doen is! Wat een verschil met gister, maar wat een eikel van een ha hebben wij toch..... Sorry voor het lange bericht, wilde het even kwijt hier!! (en taliaa, je bent een schat!! Tuurlijk gaat het jullie ook allemaal nogmaals gebeuren, maar jij en cira schreven net jullie verhaal en ik plaatste net een buikfoto, dat voelde niet goed! Vandaar..... ) Ga even eten, tot straks! liefs Meike (ps wat een schatjes zijn Timo en Evy!!)
Taliaa komt weer een drukke tijd aan bij jullie hoop dat je snel een mooi ei vind en ga zo duimen dat deze ronde jullie ronde word!! Ik ben gelukkig weer aardig opgeknapt! Mvj jeetje misschien zwschapsvergifteging op tijd aan de bel trekken he als je ergens last van heb. Makkie hoe was het bij de vk? Zo eerst even de fotos kijken!!
MvJ, dank je! Lot, bij de vlos was alles super de super!! Ga nu lekker met Seth op ons bed liggen, zo gtst kijken.