Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, beterschap voor Seth!!! Amr ventje!

@all, ben nog flink ziek, oorpijn, keelpijn, snotverkouden...bah! Morgen ben ik vrij, dus ik hou me kalm. Helaas moest mn moeder naar huis, anders zit de kat te lang zonder eten. Dus morgen moet ik het alleen rooien met Jens. Hopelijk slaapt iem orgen overdag wat meer, dan heb i kwat rust

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hey meiden, wat een zieke kindjes weer...:(
    ff een goede virusscanner downloaden, anders is isab dadelijk weer ziek;)

@makkie, wat een sufk*t die ha!! jeetje zeg...
    @ll, ben helemaal emo van die foto's van Linda. wat een kanppe kindjes en wat straalt Linda zeg!!!! ik weet niet, het raakt me gewoon....

liefss, taliaa

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh vervelend dta je nog steeds niet lekker bent! Ik hoop wel dta je bent opgeknapt voor Jens zijn verjaardag!
    Kun jij mij nog is die link geven, waar je goedkopen huisjes kan boeken.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, vakantieparken - KRAS.NL

Ik hoop ook snel op e knappen. Gelukkig slaap ik goed! Ik ben nu nog flink schor, maar mn oorpijn lijkt weg. Beetje doof gevoel nog. Ik ben vandaag alleen met Jens, dus hopelijk geeft hij me wat rust door goed te slapen! We zien het wel. Ik wil ook effe in de zon zitten

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh beterschap !

@kindjes van linda ...ik kan geen foto's zien bij linda ....ben waarschijnlijk niet zo lieff ....

@all Jelmer is ziek ...bah ..nou ja ziek strontverkouden ...en zijn snotjes stinken ook verschrikkelijk ik ga gewoon over mijn nek als ik het ruik .....
    hij was 06.30 op en ligt nu weer op bed ......hopelijk voor een hele lange tijd .....pppffff
    hoop echt dat hij opknapt .....en beter gestemd is straks ...anders weet ik het ook niet ....hij zit zich zelf in de weg en gaat mij dan krabben en knijpen ...net of is het mijn schuld hihi

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj wat vervelend dat J. ziek is en zichzelf zo in de weg zit, hoop dat hij even goed slaapt.

Dames vraag:
    Tygo kreeg een maand terug de BMR prik niet omdat hij aan het hoesten was ik moest ongeveer een maand daarna, vandaag dus komen om de prik te halen als hij niet verkouden zou zijn, nu heeft hij wel een snotneus wat zouden jullie doen wel of niet halen? Hij is nu 16 maanden ik denk dan word misschien wel tijd....

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    IK denk dat het wel mag Lot! Jens kreeg zijn 11 maanden prikken ook een week later dan gepland en toen was hij alleen nog neus verkouden. Bij ons CB zeggen ze ,zo lang ze geen koorts hebben mag je het alten prikken!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

#1308 Makkie, 18 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2010
    Lot, ik heb de BMR prik van Seth ook twee keer uitgesteld. Hij krijgt hem nu volgende week donderdag. Bij het CB zeiden ze dat het met deze prik niet zoveel uitmaakt, mits het geen maaaanden zijn.

Pooh, beterschap, hopelijk kun je een beetje rusten vandaar (moeilijk he, als mama kun je eigelijk niet ziek zijn!!)

Taliaa, vind de fotos van linda ook heeeerlijk om te zien. Vond ook meteen dat ze zo straalde en gelukkig er uit ziet! Vind het super voor ze, en wat een schatjes zijn het!

Seth weigerd op elke manier zijn AB kuur. (speen, fles, door eten/fruitje heen, met spuitje....) Gister mee begonnen, maar hij heeft amper wat binnengehad. Kan ik ermee stoppen, nu blijkt dat hij weer bijna beter is? Geen koorts meer of huilen. Dus ik denk dat de ontsteking op zijn hoogtepunt is geweest. Ik weet niet of het lukt hem nog een week met zoveel drama zijn AB te geven en hij heeft dus nogmaals heeeeel weinig binnengekregen. Wat zouden jullie doen??

Oooo het ventje in mijn buik is een druktemaker zeg!! Net zijn broer, hahaha. Gister in bed lag ik op mijn rug, hele bobbels en harde delen staken uit! :$ Was echt super, moest er erg om lachen!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik zou toch proberen de kuur af te maken voor zover dat lukt. Dus nog een druktemakertjes :) heb je al een buikfoto geplaatst?
    Wij gaan om kwart voor 12 de prik halen en als de arts het niet vertrouwd doet ze het vast niet.

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ik zou ook de Ab gewoon afmaken

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie je MOET de ab afmaken, anders krijt Seth een superinfectie er voor terug. Zo noemen ze dat.... Als je Ab net af maakt, komt het 2x zo hard terug. Jens deed ook lastig met het innemen, dus i nde houdgreep, en erin duwen. Spuitje is makkelijker, anders meppen ze het van de lepel! Echt volhouden hoor!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja wilde makkie niet bang maken, maar wat Pooh zegt is waar! Ik zat vroeger zelf heel vaak aan de AB en toen ik de leeftijd had van 7 jaar, legde mij moeder de AB neer op het aanrecht (lepeltje met inhoud) en moest ik het innemen, maar ik spoelde het gewoon door de wasbak! Echt heel erg! En inderdaad 1x had ik een zware keelponsteking en door dat ik de AB niet had ingenomen, kreeg ik een longonsteking. Dus ik zou het ook ten alle tijden afmaken! En ja inderdaad dan maarin de houd greep!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

okee meiden, dan gaan we er gewoon mee verder, dan maar even drama... het voelde al niet goed om zomaar te stoppen en ik wil natuurlijk helemaal niet dat hij dan weer ziek wordt!

Fijn dat we elkaar hier hebben he meiden!! bedankt hoor!!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ahhh makkie, weer zo'n druktemakertje:):) arme mama, hahaha. nee lekker genieten hoor! wat voel je je kindje toch weer lekker vroeg zeg! hoe is het met de namen??:)

@pooh, fijn dat het weer iets beter gaat!

@debjes, je zou ook op Bungalow en vakantiepark aanbiedingen - BungalowS.nl kunnen kijken, die vind ik goedkoper vaak...

@mvs, hoe gaat het meid????

@ll, nog geen posi ovutest, slechts een heeeeeel licht streepje. dus mn ei zit er nog niet aan te komen, vandaag dag 15.
    gister kei leuke kleren voor isab gekocht, een skinny jeans legging, met een oversized shirt erop en gympies. Alleen valt het nu wel op dat ze wat smalletjes is, de broek moest ik in 80 kopen en dan was hij nog te ruim... Vandaag heerlijk gewandeld, onze auto is bij de apk, dus maar niet te veel geshopt:( t kan een dure worden deze keuring:( maar goed...
    geniet van de zon meiden!!!

Liefss, Taliaa

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa leuk kleertjes gekocht :D Altijd leuk he dat shoppen voor de kids!

Wij hebben hier geen zon :( hij wil wel doorkomen, maar lukt niet! Tis wel benauwd weer!
    Jesse slaapt nog, ga ik even snel de hond uitlaten! Als hij wakker is even snel wat eten en dan naar mijn ouders! Nou ja ik werken ;) Jesse naar de speeltuin met oma!

16. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Gister in het bij mijn arts geweest. Jeetje wat vond ik dat confronterend zeg! Vooral die tas vol met medicijnen, naalden, spuiten en die vreselijke gele emmer! *slik*

Heb er een foto van gemaakt!

Ik ga net voor mijn vakantie beginnen met de provera. Dan word ik ongesteld als ik thuis en dan kan ik gaan prikken. Vind het allemaal echt ontzettend spannend....

Taliaa: klinkt onwijs leuk, die kleertjes voor Isa! Jammer nog geen positieve ovutest.

Makkie: wat vervelend dat Seth zijn ab niet wilt, succes hoor!

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Makkie, NOOIT stoppen zonder overleg met de ha. Het kan idd weer dubbelop terugkomen. Hier van de week wel gestopt met AB voor mijn kleine omdat ze er een allergische reactie aan overhield maar wel op aanraden van de ha.

Zieken, beterschap allemaal! Hier is mijn kleine ook de hele nacht aan het hoesten geweest en ik aan het niezen.

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Talia, leuk kleertjes gekocht voor je kleine. Altijd heerlijk om dat te doen als mamazijnde.

MvS, zo bij jou is het dus begonnen spannend. Veel medicatie maar het is allemaal voor de goede doel! Succes meid

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    lieve Mvs, wat een boel zeg:( maar dit gaat jullie je zo gewenste brusje geven!!!! Slim om idd dan te gaan beginnen met de provera! dikke knuff voor jullie!!!

20. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wel ff zitten twijfelen hoor of ik dan al met de provera moet gaan starten, heb er namelijk altijd veel last van. Qua stemmingen. Hopelijk zorgt de egyptische zon, zee en strand dan wel voor minder bijwerkingen!?

Deel Deze Pagina