Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja vast!! dat doet al zoveel goed!!! ik voel me nu ook toppie!!! want de zon schijnt. Ik voel nu alleen even de lichamelijke bijwerkingen van de clomid. de heerlijke opvliegers enzo;)
    maar als het van t weekend weer regent ga ik vast weer smijten met dingen, haha:)

he, hebben jullie een abo bij de dierentuin?? wij hebben ook ene dierentuin in de buurt en twijfel of ik dit jaar al een abo wil..

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvs jeetje wat een hoop tegelijk gekregen, ik moest iedere keer nieuwe dosis halen. Krijg jij ook
    echt een spuit zeg maar? Ik had een soort pen. Na de vakantie een nieuwe frisse start voor jullie!

Taliaa heerlijk he al die nieuwe kleren die binnen zijn.

Dat zonnetje word je echt even vrolijk van he. Vanmorgen Tygo zijn BMR prik gehaald nu hopen dat
    de bijwerkingen wegblijven volgende week.

3. hallo meiden,

Ik leeft nog wel maar sleep me door de dgane heen dus meekletsen zit er niet in.
    Ons meisje gaat steeds slechter slapen en we hebben geen idee wat er aan de hand is. Hebben zo'n beetje alles al geprobeerd. Nugaan we morgen een weekend naar Center Parcs en daar zie ik zo tegen op. Overdag is het het braafste meisje en snachts verandert ze in een spook.
    Heb net Kindival gekocht. Iemand ervaring hiermee?

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, ik verkoop Kindival maar heb er geen ervaring mee. Een collega van me heeft het wel gebruikt, haar dochtertje slaapt ook slecht. Ze dacht dat het wel beter wed maar omdat ze er mee gestopt is denk ik dat het toch niet de truc was.
    Heeft ze geen last van haar oortjes meer? En heb je het CB al gevraagd om hulp? Of je huisarts?
    Moielijk hoorm eid....wordt ze wakker en is ze overstuur?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : klinkt leuk de kleertjes !

@mvs : ook weer spannend toch ? !

@ryanne : pppff dat klinkt wel heftig een niet slapend meisje ..jelmer heeft het even 1 week of zo gehad ...en toen heb ik op advies van de ha 3 dagen lang iedere avond een zetgpil gegeven ...en dat werkte goed ...

@all : heerlijk weertje he ?
    Jelmer heeft vanmiddag van 12 tot 16.30 liggen slapen ...luilakkes ...hihi dus heb ik ook een tukkie gedaan....
    vanavond naar mijn zwangere schoonzus ...die staat op springen ...

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een lange slaap van Jelmer!! Ik was al blij met anderhalf uur van Jens, ik heb toen ook liggen pitten.
    Ik blijf morgen ook maar thuis. Nog schorre stem en als ik veel praat of bezig ben ga ik hoesten en krijg ik het benauwd!

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: ja wij hebben een abonnement op de dierentuin, wij hebben er heel veel plezier van!! Fijn dat je ondanks de opvliegers wel goed voelt!

Lot: ik heb geen pen nee. Maar echte naalden! pfff zal wel even eng zijn de 1e keren. En alles was ik heb gekregen is voor 1 behandeling...
    Hopelijk krijgt Tygo geen last van de vaccinatie!

Ryanne: Suze slaapt met periodes slecht, ik heb ook wel eens kindival gegeven. Dat hielp toen wel. Hopelijk werkt het ook voor jouw meisje!

MvJ: wat leuk een zwangere schoonzus! Veel plezier!

Pooh: beterschap meis! Misschien heb ik het gemist hoor maar hoe is het nu met jou en jouw vriendin??

Vanavond lekker op de bankhangen, wie is de mol, het 6e zintuig en over mijn lijk lijken. Dan is mijn mannetje thuis en duik ik lekker mijn bedje in. Maar misschien doe ik ook alvast een dutje op de bank. Suze en ik hebben de hele middag in de dierentuin gelopen en ik ben er vreselijk moe van!

Fijne avond allemaal!!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvs, ik heb haar vorige week gemaild dat de deur hier altijd opeens staat, nadat zij 's nachts een kado voor Jens bij de voordeur heeft gezet. Niets meer gehoord. Ik laat het even zo. Ben zelf net aan het opknappen en heb even genoeg aan mn hoofd. Wil me richten op positieve dingen...Jens zijn verjaardag bijvoorbeeld.
    Wie weet komt ze nog wel binnen lopen zaterdag...

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: Je hebt groot gelijk!

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @makkie ik weet hoe moeilijk het is om die AB te geven, maar het is gewoon een kwestie van in de houtgreep nemen. Het is moeilijk, maar het is maar eventjes.
    @taliaa gewoon een abo op dierenrijk nemen. Het is harstikke leuk. Thijs vind de olifanten, apen, ijsberen en tijgers reuze interesant. Zeker als de olifanten gewassen worden. Enneh aan het eind de kinderboerderij is ook erg leuk. Ik heb zelf het abonement, en mn man niet, want ik ga meestal door de week.
    @all alles gaat hier zn gangetje.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas, ja leuk de kinderboerderij!! Maar taliaa is bang vor beesten toch???
    Ik wil over een jaar ofzo een abo op Blijdorp, dat is bij ons vandaan goed te doen!

12. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar heb ik net voor de 1e verjaardag van Suze een abonnement gekocht en het is echt niet te tellen hoe vaak we al geweest zijn. Ik heb er een en mijn man ook. Door de weeks gaan we vaak. Mijn man is altijd op woensdag vrij en in het weekend gaan we vaak met z'n drietjes. Suze weet nu precies waar welke dieren zijn. "oh,daar is het olifantje", "mama, daar zijn de apies". Ik vind het elke keer weer een feestje en echt een kadootje voor ons!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    enorm bang.... maar in dierenrijk staan ze achter t hek en de kinderboerderij laat ik dan aan papa over.
    ja ik zit hard te denken over een abo. idd misschien alleen eerst voor mezelf en als ik wat meer weekenden vrij ben wieweet ook voor mn man..:)(als die braaf is, haha)

@pooh, ik zou het daar ook even bij laten. wieweet komt ze idd ineens langs. ze klinkt me een beetje labiel? misschien zit ze zelf even niet zo lekker, dan kun je raar doen hoor.
    ik heb nu alweer 3 jaar geen contact meer met mn voormalig beste vriendin. (echt mn aller-aller beste maatje ever..) En waarom?? ik weet het niet. Tijdje nog geprobeerd en het was drukdrukdruk. laatst een oprecht en open mailtje gestuurd met hoe ik me voelde en wat er toch was gebeurd? reactie op gekregen, er was niks, en sorry sorry etc etc. we spreken echt snel iets af. en je raadt het al, ze laat niks meer weten. *zucht* wat moet je ermee he? ze heeft isa nog nooit gezien:(

@mvs, leuk dus de dierentuin! geweldig hoor. en lekker zonder jas;)

@lll, laat de lente maar blijven! ik heb veel meer energie!!!
    Oh, ik hoop zo dat er snel een 2e streepje op mn ovutest gaat komen!! ik temp ook nog, dus ik zal het wel zien als er een ei komt...
    t is ook wat, nu hopen op een ei, dan op een bevruchting en dan op een positieve test. en als dat niet zo is, kun je weer gaan hopen op een ongi, want dat is ook nog geen garantie bij PCO.:( bahbah, maar we houden de moed erin!

liefss, taliaa

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa:Fijn dat je schrijft dat je meer energie hebt! Wat jij beschrijft mis ik op een of andere rare manier. Ik wil ook wachten op een eisprong en positieve testen! Hoe enorm bang ik ben door al die naalden die ik in mezelf moet prikken hoe enorm veel zin ik er ook in heb....

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ja raar hoe dingen soms lopen. Ik ken haar al sinds mn 5e, was mn overbuurmeisje. Dan ga ik denken, zijn we vrienden omdat we elkaar zo lang kennen en met elkaar opgegroeid zijn, of zit er meer diepgang achter? Ik dacht dat we meer hadden, maar blijkbaar niet. Ze is wel erg wisselvallig met werk, collega's en mannen. Vliegt van de ene date naar de andere, altijd gaat het mis. Ik probeer het altijd te volgen, maar het is amper bij te houden.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa heerlijk die extra energie door het zonnetje he. En laat dat ei maar komen. Welke cyclusdag zit je nu?

Mvs ik ken je gevoel helemaal de spanning om te gaan spuiten maar de zin om verder te gaan. Ik hoop zo dat spuiten voor jullie heel veel goeds gaat leveren.

Pooh wat jammer dat je niets meer hebt gehoord van je vriendin. Jammer dat het zo moet lopen he.

De aannemer heeft de eerste week er hier op zitten, de cementvloer ligt erin, vanmiddag definief achter de keuken aan, kijken voor een vloer en de meubels. Dan is alles uitgezocht dat is wel lekker, weer wat rust erbij.
    Zo hier weer een heerlijke nacht gehad, lig er de laatste avonden vroeg in ben wat moe, verder gaat hier alles goed. Tygo is heel lief en prima in zijn doen soms komt de ondeugendheid even om de hoek kijken maar we genieten volop van ons boefje. hij is wat gooierig met alles :) ja een bal mag je mee gooien maar houten blokken ja dat is niet de bedoeling, wij zitten ook te twijfelen of we een abo nemen op de dierentuin...

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa laat dat eitje maar komen voor jouw!

MVS ik wens je alleen maar veel succes/sterkte!!!!!!!

Pooh jammer dat je vriendin niks meer van haar heeft laten horen! Wil je haar zelf nie bellen?
    Heb zelf ook geen contact meer met een vriendin die ikal vanaf de middelbare school kende, samen naar mbo gegaan toen kreeg zei een nieuwe vriend hoorde ik haar niet meer zoveel, toen was het uit en ik had net Jesse gekregen enz ben ik er al die tijd voor haar geweest en toen kreeg ze weer een nieuwe vriend en andere vriendengroep en heeft ze mij weer schop gegeven en toen heb ik zelf het contact verbroken, ik heb daar geen zin in!

Lot hier ook een mannetje die nog al gooiereig is ;)
    Je huisje gaat dus behoorlijk door! Je zal wel een rus hebben straks en tijd over als het af is ;)

Ryanne ja zijn het niet gewoon haar oortjes, dat ze zo onrustig slaapt?Vervevelend hoor! Je nachtrust heb je toch het hardste nodig !!!

Hier een heerlijke nacht gehad was de afgelopen 2 dagen wel weer anders steeds wakker midden in de nacht! Jesse sliept tot 09:00 uur uit vanmorgen van gisteravodn 20:00 uur af.

Wij hebben al tijdje een kat voor de deur zitten, nu was ik gister bij mijn broer ( 2 blokken verder) hing er een briefje met vermiste poes Minnie en ja hoor ik herkende MINNIE meteen! Hij zit al bijna 2 weken dag en nacht voor mij deur.
    Ik de mensen gebelt, engels meisje aan de telefoon uitgelegd, maar goed heb nog niks vernomen lijkt mij toch dat je meteen komt kijken als iemand een tip heeft??? ! Want gisteravond en vanacht zat hij/zij er weer! Zo zielig! Het lukt me niet om hem te vangen, want zodra ik de deur open doe is minnie weer weg en komt hij na 10 min weer terug.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen , heb niks terug gelezen !

Ik ben vanochtend weerr tante geworden van een klein neefje Stijn !
    Alles is goed met ze ...ik ga vanmiddag even kijken bij ze !

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ gefeliciteerd!!!!!!!!! En veel plezier vanmiddag!

Nog eventjes en dan ben jij aan de beurt!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ja ook nog ...ben vandaag 29 weken ...dus nog maximaal 9 weken

Deel Deze Pagina