Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    hihi, ja, lijkt me beste gênant als het uit zn luiertje druipt;)
    isa ligt nu heerlijk in bed, ik ga de was ophangen en lekker in bad.
    vanmiddag gaan we denk ik toch eventjes naar buiten, want ze kan zichzelf niet vermaken...

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh de de diarree kan ook van beginnende tanden komen!

Als Jesse dunne ontlasting heeft zie ik ookwat hij heeft gegeten avond ervoor! jesse heeft sinds een amand eindelijk weer vaste poep! kwam ook door zijn tanden

Makkie ik denk niet echt dat je kindje ervan schrikt! Van binnen wordt het wle opgebouwt zeg maar, maar voorjouw is het gewoon heel snel hahaha! Snap je me nog ;)
    En ik ben wel overr de schrik heen, maar heb nog steeds ene erg schuld gevoel naar jesse toe als ik naar hem kijk! Voel me zelf gewoon beetje dom dat ik dit heb kunnen laten gebeuren!

Taliaa he geen pisitieve test! had zo'n hoop! hoop nu wel dat je ongi wordt en dat je inderdaad volgende ronde weer zo goed kan tempen, dan zal het daar in ieder geval niet aan liggen!

Zo ik heb net even uurtje geslapen heerlijk! Jesse slaapt nog l) kleine luilak! Mijn mannetje houd zo van slapen! Gister waren papa en mama eerder op dan hij hahah! Hij had toen van 19:45 tot 09:15 geslapen! Wel 1x geweest om 6 uur om wat te drinken. Denk dat hij dat van ze moeder heeft dat slapen ;)
    zometeen wordt hij opgehaald door zijn oma en nichtje, vind het dan wle vreselijk dat hij naar buiten moet en mensen zijn gezicht zien:( maar goed kan hem niet opsluiten he! Zijn korstje is er trouwens afgevallen wel snel zal morgen even vragen ofmijn vriend die creme koopt bij de apotheek!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @debjes, vit e creme is ook altijd goed bij littekens. maak je niet druk, hij heeft nog een jong huidje, komt helemaal goed. En jij beterschap hoor!!!! lees op hyves dat het nog steeds prut is! je moet wel voor zaterdag beter zijn hoor!!!:):)
    En wat fijn dat jesse weer zo goed slaapt!! isa 's nachts ook, maar overdag nog maar een ruim uurtje:( mis dat wel, even lekker mn handen vrij

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    hey meiden,

zit weer even in dubio... zal ik morgenochtend nog een keer testen??? heeft denk ik geen zin he?? dan had hij vandaag wel positief moeten zijn toch?? shit zeg, wat ik zwanger willen zijn toch killing!!!!!!!!!!!!!!
    we lopen even naar de winkel, wellicht koop ik nog een testje. eerst ff broekloeren;)

Liefss, Taliaa

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa snap dat je nog test wil doen zou ik denk ik ook doen ook al is het alleen voor je eigen gevoel!
    Denk zelf niet dat die positief is (sorry voor de harde woorden) anders had je vandaag toch wel licht lijntje moeten zien????
    Maar als ik jouw was zou ik het wel doen voor je eigen geruststelling!
    Jullie kopen trouwens allemaal testen in de winkel he! Waarom niet hier van het forum?
    Ik heb ze toen hier gekocht scheelde echt een hoop en ja ze waren bij mij toch wel heel betrouwbaar ik testen 3 dagen voor me NOD en kwam een licht lijntje.

Jesse is opgehaald ik lig in bed! jeetje ik ben echt in tijden niet zo ziek geweest! ik heb het trouwens vaak aan me luchtwegen! Als het weer zo snel op elkaar komt vraag ik een verwijzing naar ziekenhuis! Vroeger als kind had ik Astma (ze noemde hetnog al snel zo in die tijd, ik denk meet astmatisch bronchitus) en was ik ook zo vaak ziek!
    Ik heb tijdje dus stil gestaan met ziek zijn en ging het een paar jaar goed, maar sinds dat ik ben bevallen lijkt wel alsof ik veel vaker ziek ben dan ervoor! Heb het nu ook vreselijk benauwd als ik alleen al naar de wc loopt kost me dat zoveel energie
    maar goed genoeg geklaagt! Mag blij wezen dat ik 2 van zulke schatten van moeders heb die me zo goed helpen en me veel dingen uit handen nemen, zodat ik kan aansterken!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    oh ja afvallen gaat nu helemaal als een speer denkik ik eet haast niks! maar goed die kilo'szullen er zo wel weer aan zitten!

Ik was deze week maar 2 ons afgevallen nu in totaal 4 kilo in 3 weken tijd! ben benieuwd wat deze week mij brengt aks ik maandag op de weegschaal sta!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, beterschap en wel komen zaterdag hoor!!!! :)

@taliaa, doe wat jj wil. Mij hoor je niet. Ik testte 6 keer na een positieve test nog, omdat ik het niet geloofde hahahah

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden ik meld me toch even maar met goed nieuws!!!
    De bloeddruk was goed 130/85.

De kleintjes doen het ook goed alleen begint het meisje volgens mij in vergelijking met haar broertje wat kleiner te worden, alles nog binnen de marge en eigenlijk kon je er weinig van zeggen omdat wekelijkse metingen eigenlijk niet goed te vergelijken zijn.

Moet nu volgende week donderdag weer en zo doorgana met rustig aan doen.

Ik moet er nog steeds rekening mee houden dat de bd weer gaat stijgen en dat er dan misschien iets aan de medicatie veranderd moet worden.

Dus elke week is er vanaf nu een, ik probeer maar niet te veel vooruit te kijken, langer als 38 weken gaan ze me waarschijnlijk niet laten lopen zei de Gyn maar nu eerst maar eens rustig van controle naar controle. Het meisje lag ineens weer lager dus ik zeg nu ook, lekker belangrijk welke er straks als eerste uit komt, als alles maar goed gaat!!!

@Debjes: beterschap!!!! en die creme die Pooh aanraadde daar zweer ik echt bij, je hebt ook hele kleine tubetjes.

@mvs: hoe gaat ie vandaag?

@taliaa: dit zijn van die enorm rottige pco-momenten!!!! niet posi maar geen ongi aaaaaaaaarrrrrrrrrrcccccccccccccchhhhhhhhhh doe waar jij je fijn bij voelt maar maak jezelf niet gek meis.

@makkie: zo herkenbaar, ik wist niet wat me overkwam, ik had het in de eerste 12 weken en later nog een paar weken na de 20 weken ergens. Wist echt niet wat me overkwam, vooral 's nachts, wist echt niet dat dat kon! Nu is het hier redelijk dode boel haha omdat ik bang ben dat het weeen opwekt, weet dat het niet zo is maar heb er geen goed gevoel bij.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn zo linda!! goed gedaan hoor!!!

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga ff strijken fat móét echt! Kom daarna ff lezen en kletsen!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : het voorwerk merken ze idd niks van ...alleen van HET moment ....dat schijnen ze fijn te vinden ...ik heb het aan het begin van mijn zwangerschaap ook gehad ....nu niet meer ...bij jelmer had ik het erger ....maar vooral in mijn slaap ....

@debjes ; beterschap !

@talia : met welke test heb je getest ? kv ? bij mij was kv neg en matcare positief ....cb begin ik niet tenminste niet zo vroeg ....die vraagt zo veel ...

@MEET :hoe laat was het nou?
    ik denk dat ik niet mee ga ...ik ga het gewoon stomweg niet redden ......ik ben vankorgen met jelmer boodschappen wezen doen in 1 winkel ......en daarna kan ik niks meer .....en jelmer blijft niet echt meer stil zitten ...;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @all, vandaag nog een cb met indicator gehaald en gedaan (jaja, verklaar me maar voor gek) idd voor mn eigen gevoel. best confronterend om "niet zwanger" te zien staan, maar zo is het nu eenmaal. heb meteen mn mannetje gebeld om choco mee te nemen (tja, die repen die ik had waren natuurlijk al op)
    Dus nu wachten op mn ongi. Weer een lange cyclus dus... (nu dag 33) k*tpco-lijf. maja, so be it
    ik huilde daarnet bij mn mannetje:"waarom kan ik nu toch geen kindjes krijgen" hij:"ehm, kijk eens in dat bedje" Oja, *relativeer-modus aan*.
    We hebben een schatje en een brusje komt er hoe dan ook, ik ga ervan uit dit jaar zwanger te worden, en zo niet, dan niet. maar ene brusje komt er, al moet ik t brusje zelf in elkaar breien;)

@linda: goed nieuwssssss!!!!!!!!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda goed nieuws! maar blijft nog rustig aan doen! gewoon net zoals de andere dagen goed rusten! En wat je al schreef elke week is mee genomen! Ze moeten nog wel even blijven zitten nu!
    En ja wie er als eerste komt LB wat je zegt als alles maar goed gaat!!!!!!

Taliaa heel positief dat Brusje komt er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVS erg he die strijk bleghhhhhhhhh

MVJ jij ook lekker rustig aan doen als je niet kan, kan je niet! Jij en de baby gaat voor!

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen, anders konden we gezellig een avondje in de week samen brusjes breien onder het genot van een kopje thee!!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa balen zeg negatief, op zich wel slim om te gaan tempen wat meer zekerheid misschien.
    Taliaa ik ga iets zeggen en hoop zo dat je er niet een naar gevoel van krijgt, maar je ongi is nu al een paar keer te laat of raar geweest dat ik me afvraag of je ei wel echt goed springt met de clomid, en je bent er zo onzeker over wat super begrijpelijk is hoor begrijp me niet verkeerd, maar zou je anders niet een afspraak maken bij de gyn zodat hij het misschien even kan controleren met een fm of bloedprikken, dikke knuffel!!

Linda vervelend dat je zo'n slechte nacht heb gehad, en je vingers zo zeer doen. Maar wat een super nieuws dat je bd goed is, lekker rustig aan blijven doen want je kindjes zitten nog het lekkerst en veiligst bij hun mama binnen. Geniet lekker van de schopjes en hoop dat je kleine meisje goed meegroeit.

Debjes jeetje je hebt het goed te pakken zeg, hopelijk knap je snel op.

Mvs hoe is het met jouw, duim voor je hoor donderdag!

Makkie hoe was je gesprek? met mij gaat alles goed hoor, ik heb denk ik mijn nod rond 6 februari, en dan zijn we op vakantie, zou wel echt super zijn want we zijn dan in oostenrijk bij mijn schoonouders dus als het raak is kunnen we het persoonlijk vertellen, dat lijkt me echt leuk maar ja blijven dromen he.

Nou na 4 weken is Tygo weer ziek, zo zielig voor mijn mannetje, mijn moeder zegt gister zijn oogjes staan heel niet goed volgens mij word hij ziek ik zeg nee joh, nou toen hij gisteravond naar bed ging was hij warm heeft bij opa en oma erg onrustig geslapen en was vandaag hangerig, koorts, traanoogjes gewoon niet fit, dus morgen niet naar het kdv maar smorgens naar oma en papa is smiddags thuis hoop dat het morgen beter gaat en misschien toch kiezen zijn we zien het wel. Ik zei vandaag dit vind ik het ergste van een werkende moeder zijn dat je
    niet bij je kind bent als het ziek is, meestal lukt het me wel maar morgen is maar een halve dag en bij oma is hij ook erg goed af maar vind het wel vervelend.
    Verder ben ik wel ff helemaal blij heb mijn meubels net verkocht dus kan lekker op pad voor andere meubels!!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @lot, he bah, alweer ziek? t wordt voor die kleintjes tijd dat de lente begint he!
    En wat je zegt: lief van je! en dat meen ik! fijn dat je zo meedenkt. zelf denk ik steeds dat ik me aanstel ofzo... Ik ga komende ronde tempen om zeker te weten wanneer mijn ei is en hoe mn LF is. mocht dat raar zijn of onduidelijk, dan schoppen jullie me naar de gyn !!! echt doen hoor!!!;)
    ik moet me ook allemaal niet zo druk maken, als ik morgen ongesteld word heb ik weer een cyclus van 34 dagen, wordt het echt later dan ga ik idd de gyn bellen, want hij was 30 met 100mg en vorige keer 34, dus echt langer lijkt me niet handig

@mvs, ja idd;) haha, als het toch zou kunnen he? als je toch maar iets kon doen om het allemaal een handje te helpen... *zucht*
    hoe is het nu meis?? don weer een fm???? ik duim me suf hoor!! (wel al aan de klus hoor meid, wieweet is er al een mooi ei!!!)

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa gelukkig dat je het goed opvat, vond het vervelend te zeggen maar zelf ben ik erg ongeduldig(slechte eigenschap in de mmm) en jouw cyclus is soms toch een beetje verwarrend vandaar, als ik nu in jouw schoenen zou hebben gestaan had ik denk ik een afspraak gemaakt voordat ik met de nieuwe ronde clomid zou beginnen om even wat duidelijkheid van de gyn te krijgen en wat onzekerheid voor jezelf weg te laten nemen, maar ja jullie moesten mij ook helpen om een afspraak te maken dus snap ook je twijfel. Maar zoals je tegen mij zei je kan altijd gaan en dan zelf kijken wat je met zijn advies doet! Sterkte meid!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, krijg gewoon tranen in mijn ogen over je tekstje dat een brusje hoe dan ook er komt.... ooo wat gun ik het jou (en de andere meiden natuurlijk!) zo ontzettend! Ik sta er soms te weinig bij stil wat een geluk wij weer hebben, zonder medische molen/hormonen en dat al 2 keer! Tis en blijft zoooo'n enorm wonder een nieuw mensenleven! En zoals je al zegt, er KOMT ECHT EEN BRUSJE VOOR JULLIE MEISJE!!!! Dikke kus!

Lot, aaaaa nee he? Niet weer hoor Tygo! Wat rot steeds voor die kleintjes toch.... ja zou gaaf zijn het op vakantie te kunnen vertellen! Ik hoop dat dat ook echt gaat gebeuren!

MvJ, ooo wel komen hoor zaterdag! (maar snap het wel heel goed als je dat niet gaat trekken hoor!)

Linda, goed zo meid! Doordat je zo rustig aan doet gaat het vast beter! Knap van je, lijkt me niet altijd makkelijk.

MvS, en lekker het strijkwerk gedaan? (vind strijken echt zoooo erg, bleghhh) Hoe gaat het nu met jou, heb je donderdag weer een fm?

Pooh, en wat heb je nog gedaan vandaag met je mannen? Lekker er op uit geweest of toch binnen gebleven? Tis/was echt berekoud buiten!

Nou, hier aangenomen!! Hetzelfde werk als ik al deed, maar dan nu bij een andere zorginstelling en waar het WEL druk is;). Dus ben helemaal happydepeppy. Verder alles goed, wel veel misselijk geweest vandaag (echt weer sinds dagen zo erg) dus ons kleintje zal wel weer een groeispurtje aan het maken zijn! En gek he, dat zoveel van ons dus snachts klaarkomen tijdens de zwangerschap :) Blij om van jullie te horen dat het niet erg is, zo snel klaarkomen... gaan we er gewoon lekker mee verder :p hahahaha.

(en Seth zegt nu heel duidelijk baaabie!! Zooooo lief!!)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    tja, dat klopt,maar weet je wat het is? (even ontzettend eerlijk, hier kan het). Mijn lijf werkt al niet zoals ik wil, 50mg sloeg niet aan wat ik wel gehoopt had, met 100mg eindelijk wel een ei en eigenlijk wil ik niet horen dat dit ook weer niet goed is, snap je?? Hoeveel last ik ook van die k*tclomid heb, ik wil hier gewoon mee doorgaan. Ik wil &)(^Y*(%T*T( zwanger worden!!!!
    En niet om de andere dag met de billen bloot bij de gyn!
    Dus daarom, lieve kijkbuiskindertjes, steek ik mn kop in het zand en denk ik : ach, het komt wel goed....
    maar ook daarom: als mijn komende cyclus niet duidelijk is, of nog langer, dan sturen jullie me linea recta naar de gyn! laat me maar bannen hier ofzo, hahaha;)

Zo, dat lucht op....:):)

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa is goed meid en snap je struisvogel gedrag;) het is niet altijd even makkelijk en helemaal niet als je lichaam ook niet meewerkt. Dikke knuffel

Makkie gefeliciteerd met je nieuwe baan, heb je verteld dat je zwanger bent? ga je net zoveel uur werken, heerlijk zeg dat je een baan hebt.

Deel Deze Pagina