Taliaa babydansen maar zou ik zeggen hahahaha! Pooh heerlijk gewandelt! En plantjes gekocht, altijd weer heerlijk die lente! Linda lastighe die eerste weken, hopelijk kunnen ze je straks wat meer info geven! Makkie ben je er altijd over de naam Thamara woensdag weer stage lopen! Gelukkig dat de medicijnen goed aanslaan! Wij net ook even boodschappen gedaan! Helaas geen brandweerauto is alleen via de site te kopen mmmmm:S Wel leuk service gekocht van woezel en pip voor jesse! En nu ben ik vreselijk misselijk en enorme koppijn! En ik moet nog werken bah! waar dat ineens vandaan komt!
@debjes, vervelend anders even een kopje koffie drinken, helpt bij mij vaak erg goed... maar ja, ik heb dan ook een caffeïne verslaving... @ll, de zon wil hier maar niet komen, af en toe een straaltje.. Net ff buienradar gecheckt en t blijft wel droog, dus dadelijk even lekker fietsen...
@debjes : balen van je hoofdpijn ! en dan ook nog werken bah @talia : bij zat er in mijn ene eierstok pco ...en de andere die deed dan wel eens een ei schieten ...voelde ook duidelijk verschil
@mvj, heb je nog wat kunnen eten en drinken? En heb je de diabetes verpleegkundige nog gesproken? Ik maak me weer eens zorgen over je!
Ben ik weer ! Ik heb vanochtend de diab vpk gebeld .....die adviseerde om slappe thee te proberen later op de ochtend beetje appelsap aangelengd met afgekoeld gekookt water ..... Beide is niet gelukt ....hoefde niet te spuiten van haar....moest wel de ha bellen ...want het braken ging door .......... De ha adviseerder ors en emesefane .....emesefane dat heb ik volop in huis ...en ors ...tja toen ik belde had ik net een beetje gewone cola binnen gehouden ...dus ik had zoiets van ik ga voor ors niet uit de deur .... Nu is het mwah niet meer overgegegeven wel diarree ...... Suikers zijn aardig stabiel ...heb wel enorme trek maar durf niet ...en ik heb echt mega veel geslapen ..... Jelmer is lekker bij opa en oma geweest ....maar het manneke is ook niet in orde ...vanaf zaterdag al waterdunne diarree ...maar hij drnkt echt supergoed maar eet slecht ... zo nu en dan speelt hij lief en dan is hij weer hangerig moe kroelerig en wat slapper ....ik kijk het effe aan .... Manlief schijnt zijn werk belangrijker te vinden dan ons en zit gezellig nog steeds op zijn werk .... @talia : ik had in 1 eierstok een kralenkrans ....en de andere deed het alleen soms onder invloed van clomid ....maar bij deze zwp weet ik even niet wat er wel en niet werkte ...ze zagen wel dat alles goed schoon was zeg maar ....
@mvj, pffft meid, er blijft je ook NIKS bespaard deze zw.schap he?? beterschap en ook voor jelmer!!! En jammer dat je mannetje nog niet thuis is!
MvJ, tjee zeg, heb jij weer.... gelukkig lijkt het spugen over. Wanneer laten ze je nou eens met rust?? Je hebt zoveel te verduren gehad! Taliaa, ik had na de miskraam met een echo nog wel een pco-achtig beeld, maar niet zo erg. Of dat nou daarna met een ongi ineens weg was weet ik niet, maar had weer een goed cyclus van 30 dagen elke keer. Ook na de bevalling van Seth had ik dat. Lekker aan de klus dus, fijn dat je weer een mooi ovutest had, werkt bij jou dus wel goed!! Pooh, hihi lekker de lente in je bol dus! Ik word ook helemaal vrolijk van dit weer, lekker veel zon gehad vandaag. Hoe gaat het met Jens, veel gespeeld met zijn verjaardagskadootjes? Lot en alle anderen, thanx voor namen ideen! Maar we houden niet van engels uitgesproken namen... Seth spreken we ook gewoon plat uit. Kane of Dean enzo vind ik echt niet mooi, sorry! Maar wel super dat jullie meedenken en er zitten ook zeker leuke namen tussen, vooral blijven doen! Debjes, beterschap met je hoofdpijn! Balen zeg.... heb je er nog veel last van gehad met werken? Hier ook beetje misselijk en maagzuur... buikgriep of kwaaltjes? Weet het niet, ben er niet ziek van ofzo hoor. Lekker vanmiddag met Seth voor bij ons op het veldje gespeeld (grenst aan onze voordeur, echt superrrrr! Kan hij straks heerlijk spelen en genoeg leeftijdgenootjes in ons hofje! (hofje met dus een grasveld in het midden) Dat is echt heerlijk met de zomer en als hij wat groter is en zelf buiten kan spelen, kan ik hem vanuit de keuken altijd zien, echt fijn! Hij ligt nu al lekker op bed, moe van het spelen! Morgen gaan we naar de KA voor zijn KMA. Kijken wat te doen en hoe melk te introduceren. Verder vragen hoeveel kans ons 2e ventje heeft op een KMA en hoe te doen vanaf de geboorte enzo. Genoeg vragen dus, maar hoop gewoon zooooo dat Seth van de allergie af is en dat zijn broertje het niet heeft!!
Makkie heerlijk zo'n grasveldje aan de deur! hebben wij ook hoor! Auto vrij straat en de duinen aan onze deur! Dus Jesse kan lekker spelen hier in de straat en mijn woonkamerkijkt erop dus volop zicht En hij kan hier voor de deur spelen! Op het werk wel last gehad van mijn hoofdpijn maar tegen de namiddag trok het weg! Ben benieuwd morgen bij de arts! Succes! MVJ balen dat je man dan nog op zijn werk zitten! MANNEN afentoe Ik hoop dat je snel weer beetje opknapt! Ik ga lekker op de bank hangen nu! Voel me laaste dagen nie zo goed in me vel! Kan moeilijk uitleggen, maar voel me gewoon niet mij zelf! Lichamelijk al helemaal niet! Ik wil gewoon zo graag nog even afvallen pffffff maar goed mag niet al te veel zeuren, er zijn ergere dingen!
Deb: je mag gewoon lekker "zeuren" hoor! Hoop dat je je snel beter voelt! MvJ: beterschap! Taliaa: wat super een pos. ovu. test! Fijn hoor! ***woehoe, de babydance*** Makkie: heerlijk he een plekje waar ze lekker kunnen spelen! Wij hebben een speeltuin achter onze achtertuin. Heerlijke dag op het werk gehad, ben lekker op de fiets gegaan. Ga normaal heel lui met de auto. Suze opgehaald van het kdv en heerlijk samen naar huis gefietst. Dan zit ze zo gezellig te kletsen en te zwaaien naar alles en iedereen. Maar het hoogte punt vindt ze het drukken op het knopje van het stoplicht! Zo, ik ga lekker op de bank hangen! Liefs voor iedereen!
goedemorgen ik moet hier zo lachen had t opgevouwen ondergoed van ons nog op de bank liggen (daar vouw ik de was altijd op) en Isa heeft ermee lopen spelen. Net hing de boxer van papa al om dr nek, en nu heeft een kleurrijke ketting van van mijn ondergoed om dr nek hangen. En trots dat ze is @Mvs, klinkt al een héérlijke dag!!! lekker he, als het mooi weer is? bij ons werd het om 1700 pas mooier weer, maar goed Hopen dat we vandaag nog wat zon vangen, maar t ziet er somber uit. Vanavond slaapdienst, heb het gevoel dat mn eieren al gesprongen zijn. Gister echt last van de buik met bukken enzo, maar vandaag niks meer. temp is ook gestegen. Vanmiddag nog een ovutestje en dan afwachten Babydans is goed gedanst dus we hebben weer een kans Liefss, Taliaa
Taliaa hahahahaha daar had je foto's van moeten maken Hier weer heerlijk weer! Mijn spook was om 07:00 uur klaar wakker??????? Dit is echt de eerste keer dat we er zo vroeg uit waren! Misschien, omdat de zon enorm in zijn kamer scheen! Ik hoop niet dat dit blijvend is hahaha! verwent he Vanmiddag op de fiest naar mijn werk!
hihi, ik vind het ook vroeg hoor, als ze voor 8 uur (ehm half 9) wakker is. komt denk ik door t lichtere weer 's ochtends. Volgend weekend wordt de klok verzet, dan is het weer wat minder licht 's ochtends en ja een foto.... mijn maatje ondergoed staat niet zo charmant op de foto, hahaha @ll, net al lekker wezen wandelen. de zon scheen heel eventjes, nu weer grijs. Dadelijk werken... doe zo meteen een ovutest, ben erg benieuwd
@ All Vanmorgen therapie geweest (was 7 weken geleden) Nou dat heb ik geweten, heb alles van vingers tot schouderblad (linkerarm) helemaal vast zitten ARGHHHH Ze heeft geprobeerd het los te masseren maar het deed zo'n pijn dat het niet helemaal gelukt is. Dus deze week werk ik alleen maar s'morgens, dat vond de vrouw van therapie veel verstandiger om het nu langzaam aan op te bouwen. En hopelijk gaat het dan beter. Hier schijnt het zonnetje volop, vanmorgen al lekker gewandeld en dadelijk nog weer ff lekker genieten van het mooie weer. Hele fijne zonnige dag allemaal. Liefs Thamara
Taliaa hahah ach maak toch nie uit van jouw maar ondergoed het gaat omje kleine prinses dat ze er trots op was Jammer van het weer bij jullie! Schijntmorgen wel lekker te worden tussen de 15 a 18 graden! Maar goed van weekend weer koud 10 graden! En ja zo blijf je aan de gang hier in Nederland!!!!!! Werkse zo Taliaa ik moet ook zo werken! Jesse slaapt alweer 1,5 uur (logisch als je om7 uur spring levend in je bed zit hahaah) Thamara oei dat klink nie fijn! Rustig aan doen dan maar en het werken opbouwen!
hihi, ja 7 uur is echt VROEG Jesse!!! haha @thamaraa: wat een ellende toch joh!!! hoop dat het snel weer wat beter gaat!!! @ll, ovutest is nog posi maar niet meer zo knal als gisteren. Dus LH piek is voorbij... maar morgen nog een keer de babydans voor de zekerheid
Thamara: AU! dat klnkt niet fijn! Taliaa: Hoe was de ovu test? Dan zit je nu weer op de wachtbank he?! Hopelijk voor de laatste keer. Deb: Joh, 7 uur vind ik echt uitslapen! De laatste tijd is Suze steeds tussen 06:00 en 06:30 uur wakker!! Gaaaaaaaaaaap!! Lekker rommelochtendje gehad, suze heerlijk gespeeld en ik heb onwijs veel klusjes in huis gedaan. Geeft me altijd een lekker gevoel! Het zonnetje schijnt lekker dus al mevrouwtje wakker is maar even lekker naar buiten! Ga nu even internetten, vond net mijn waarzegkaarten en ga even bekijken wat ik er ook al weer allemaal mee kan. (ja, ben soms een beetje zweverig!)
@mvs, ovutest was posi maar minder knal (gister knalde de T er echt af) dus ja nu op het wachtbankje. en met een LF van 11 dagen niet zo lang hihi